Partner vastbinden tijdens seks

13-10-2019 13:20 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Mijn vriend en ik worden steeds meer open naar elkaar toe wat we graag willen tijdens seks.. Ik heb al best vroeg in de relatie verteld dat ik opgewonden wordt van kietelen en van vastgebonden zijn, zodat hij helemaal de controle heeft over mij. Dit vindt hij prima en doen we ook regelmatig. Steeds vaker vindt hij het ook leuk om het andersom te doen. Alleen merk ik dan dat ik het lastig vindt om te bedenken wat ik kan doen wat hij lekker vindt. We hebben best veel seksspeeltjes in huis, maar meestal hou ik het toch bij een blinddoek, veertjes, en richt ik me verder op zijn penis.. (helaas kan hij goed tegen kietelen en kan ik hem daar minder mee plagen dan hij mij)
Binden jullie je partner ook wel eens vast en waar wordt hij dan vooral opgewonden van?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat doen we weleens, hij alleen bij mij althans, maar wat heb jij er dan aan om dit te weten? Zo te lezen zeg je zelf al dat de ene wel van “kietelen” houdt en de ander niet. Wij bijvoorbeeld allebei niet. Het is erg persoonsgebonden.
Alle reacties Link kopieren
Nope, en als een man dat zou willen is het snel over. Ik heb niets met submissieve mannen tot het punt dat de liefde ook verdwijnt.

Maar als je wilt spelen ermee... koop eens een flogger? Maar dan wel een zachte en een goeie, en géén met rubber sliertjes. Die zijn heel gemeen. Je kunt veel met een flogger. FF tevoren wel oefenen op een kussen. Je kunt er hard of zacht mee meppen, mee kriebelen enz. Slaan nooit op vitale delen, he. Dijbenen, kont en zo.

Verder... afwisselen warm en koud, en dus ijsklontjes. Ook zijn tepels, zeker als die gevoelig zijn.
Kijk eens bij BDSM of kinky speeltjes en laat je fantasie werken.
Alle reacties Link kopieren
Edging? Https://www.vice.com/nl/article/vbjb5j/ ... se-orgasme
Alle reacties Link kopieren
Goede ideeën! Misschien is een flogger wel iets ja. Een zachte inderdaad, ik wil hem niet echt pijn doen.
En edging doe ik al een beetje, maar niet heel bewust eigenlijk. Leuk om daar nog wat meer mee te doen misschien 👍
Mijn vriendin vindt het ook lekker om vastgebonden te worden waarbij ze het liefst dan een blinddoek om heeft. Wij gaan wel wat verder dan alleen een flogger maar dat is zeker een aanrader.
Zelf vind ik het ook wel lekker om vastgebonden te worden maar heb er dan moeite mee dat ik mijn handen niet kan gebruiken. Na een tijdje moet ik die ook kunnen gebruiken maar voor als het niet te lang duurt is het een lekker voorspel.
Ik als man vind het lekker om gestreeld te worden waarbij zo nu en dan net even mijn penis word aangeraakt zonder volledige stimulatie.
Ik raak dan ook snel opgewonden als mijn vriendin alleen met haar tepels mij, net aanraakt en streelt.
Als je alleen maar wilt prikkelen zonder wat harde klappen dan zijn nagels onmisbaar en misschien is een radeerwieltje iets voor jullie.
Zelf hebben wij geen ervaring met kaarsvet maar dat schijnt ook lekker te zijn. Daarbij raad ik wel aan om je daarover wat meer te verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
dedoper schreef:
14-10-2019 18:04
Mijn vriendin vindt het ook lekker om vastgebonden te worden waarbij ze het liefst dan een blinddoek om heeft. Wij gaan wel wat verder dan alleen een flogger maar dat is zeker een aanrader.
Zelf vind ik het ook wel lekker om vastgebonden te worden maar heb er dan moeite mee dat ik mijn handen niet kan gebruiken. Na een tijdje moet ik die ook kunnen gebruiken maar voor als het niet te lang duurt is het een lekker voorspel.
Ik als man vind het lekker om gestreeld te worden waarbij zo nu en dan net even mijn penis word aangeraakt zonder volledige stimulatie.
Ik raak dan ook snel opgewonden als mijn vriendin alleen met haar tepels mij, net aanraakt en streelt.
Als je alleen maar wilt prikkelen zonder wat harde klappen dan zijn nagels onmisbaar en misschien is een radeerwieltje iets voor jullie.
Zelf hebben wij geen ervaring met kaarsvet maar dat schijnt ook lekker te zijn. Daarbij raad ik wel aan om je daarover wat meer te verdiepen.
Wat goed om te weten! Zitten ook weer een paar dingen in die ik de volgende keer ga proberen!
Vooral die zachte aanrakingen. Ik heb altijd 't idee als ik dat doe bij hem, dat het een beetje saai is, maar misschien valt dat toch wel mee..
Alle reacties Link kopieren
En wat als je hem vastbindt, zonder blinddoek, en hem laat kijken hoe jij het met jezelf doet? Mijn vriend wordt dan helemaal gek. Helemaal als ik er een speeltje bij gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Annabellief schreef:
16-10-2019 16:00
En wat als je hem vastbindt, zonder blinddoek, en hem laat kijken hoe jij het met jezelf doet? Mijn vriend wordt dan helemaal gek. Helemaal als ik er een speeltje bij gebruik.
Ik ben om.
Alle reacties Link kopieren
Annabellief schreef:
16-10-2019 16:00
En wat als je hem vastbindt, zonder blinddoek, en hem laat kijken hoe jij het met jezelf doet? Mijn vriend wordt dan helemaal gek. Helemaal als ik er een speeltje bij gebruik.
Klinkt ook heel goed!
Bij ons is er gewoon onderling een voorkeur die lekker duidelijk is. De ene wil het ondergaan en de ander wil het graag doen. Andersom werkt dus voor ons gewoon niet. Dus wij kunnen/willen beide de rollen niet omdraaien omdat het ons dan niks doet.

Misschien dat je ook eens een beetje moet onderzoeken hoe dat bij jullie zit. Het kan ook nog zo zijn dat jij er zelf helemaal niks uit haalt als je hem vast bind. En wellicht denk hij wel dat jij het net zo leuk vind als hij terwijl dat misschien helemaal niet zo is?
Ik bind een vrouw die in mijn bed beland ook wel eens vast, maar niet om te kietelen, eerder als onderdeel van SM. Hierover wordt altijd op voorhand gepraat en een stopwoordje gebruikt, want kan best hevig worden in combinatie met spanking en penetratie.
Een paar tips:
Je kunt je ook even niks aantrekken van wat hij leuk vindt, en te doen wat jij leuk vindt (Met rede natuurlijk - het is een slecht idee om geheel nieuwe dingen te introduceren bij een partner die al vastgebonden is). Bijvoorbeeld door je te laten bevredigen zonder dat hij zijn handen kan gebruiken.
Je kunt ook er ook een spel van maken door allebei 10 dingen op te schrijven die je graag eens zou willen doen, en die 1 voor 1 te onthullen en met elkaar te bespreken.
Ik zou niet teveel afgaan op wat anderen hier leuk vinden :-) het is zeer persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Annabellief schreef:
16-10-2019 16:00
En wat als je hem vastbindt, zonder blinddoek, en hem laat kijken hoe jij het met jezelf doet? Mijn vriend wordt dan helemaal gek. Helemaal als ik er een speeltje bij gebruik.
Dit weekend hebben we het ook weer gedaan. Hij vindt het steeds leuker en spannender om zelf vastgebonden te zijn, terwijl het eerst eigenlijk vooral mijn ding was. Maar ik vind t wel heel leuk dat hij er zo in mee gaat. Helaas was ik deze keer ongesteld, dus heb ik dit hierboven nog niet geprobeerd, maar klinkt wel heel goed voor de volgende keer!
Deze keer heb ik bij hem wel een cockring gebruikt en heb ik hem een paar keer tot het randje laten komen en dan net te vroeg stoppen. Dit zorgde uiteindelijk voor een hele intense beleving bij allebei!
Alle reacties Link kopieren
VanPoeshoven schreef:
19-10-2019 21:28
Een paar tips:
Je kunt je ook even niks aantrekken van wat hij leuk vindt, en te doen wat jij leuk vindt (Met rede natuurlijk - het is een slecht idee om geheel nieuwe dingen te introduceren bij een partner die al vastgebonden is). Bijvoorbeeld door je te laten bevredigen zonder dat hij zijn handen kan gebruiken.
Je kunt ook er ook een spel van maken door allebei 10 dingen op te schrijven die je graag eens zou willen doen, en die 1 voor 1 te onthullen en met elkaar te bespreken.
Ik zou niet teveel afgaan op wat anderen hier leuk vinden :-) het is zeer persoonlijk.
Ook zeker een leuk idee! Dat eerste ga ik eens doen als ik niet meer ongesteld ben haha en dat spel is zeker een goeie!
SHIFTY schreef:
17-10-2019 08:57
Bij ons is er gewoon onderling een voorkeur die lekker duidelijk is. De ene wil het ondergaan en de ander wil het graag doen. Andersom werkt dus voor ons gewoon niet. Dus wij kunnen/willen beide de rollen niet omdraaien omdat het ons dan niks doet.

Misschien dat je ook eens een beetje moet onderzoeken hoe dat bij jullie zit. Het kan ook nog zo zijn dat jij er zelf helemaal niks uit haalt als je hem vast bind. En wellicht denk hij wel dat jij het net zo leuk vind als hij terwijl dat misschien helemaal niet zo is?
Ik heb ooit 's een boek opgepakt in de Beate Uhse waarin een koppel alle mogelijke bondage posities uitbeeldde. Dit deden ze om de beurt, soms kwam er ook seks bij soms ook niet. Het was wel duidelijk day ze er allebei erg veel plezier in hadden, er werd ook erg veel gezoend. Dat vind ik trouwens een van de beste dingen om te doen. Je partner volledig immobiliseren en dan lekker op je gemak zoenen.
Helaas heb ik dat boek nooit meer gevonden, als iemand een idee heeft, graag!

Dat is zo'n beetje ons ideaal - het is niet echt 50-50, zij vindt het het leukst om mij m'n gang te laten gaan, maar af en toe wil ze wel de touwtjes in handen nemen als ik haar iets teveel geplaagd heb.
Ik vind het spannend als zij mij vastbind en dan op mij gaat zitten en ik haar enkel met mijn mond mag verwennen, tot het einde.
Daarna gaat zij op mij zitten en hebben wij seks tot mijn einde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven