De Magic Wand

18-10-2019 17:13 50 berichten
Ik zie veel verhalen over de successen van de wand vibrator. Vele vrouwen bekennen ermee klaar te komen, al dan niet voor de eerste keer.
Zijn deze verhalen wel waar? Is het echt zo dat die massagestaaf zoveel genot brengt? En waarom zie je dan doorgaans alleen maar die dildo's en staven die gemaakt zijn om in de vagina te brengen?
Ik ben benieuwd naar ervaringen en andere reacties! Zo'n ding is nogal prijzig en ik wil 'm best aanschaffen maar niet nadat ik de nodige feedback heb gekregen.
anoniem_391723 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 19:08
Reden: opzegging account
7.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En waarom zie je dan doorgaans alleen maar die dildo's en staven die gemaakt zijn om in de vagina te brengen?
Omdat mannen denken dat vrouwen dat geweldig vinden.
Ik vind persoonlijk Wands erg fijn. Fijner dan (al of niet trillende) staven die je moet inbrengen. Anderen hebben weer andere voorkeuren. Ik heb zelf geen Magic Wand omdat het snoertje me lastig lijkt. Maar de Magic Wand is wel goed. Zie ook de recencies:

https://www.tesstesst.nl/tag/magic-wand/
https://climaximaal.nl/welke-wand-vibrator-de-beste/
Pergamon schreef:
18-10-2019 17:24
Omdat mannen denken dat vrouwen dat geweldig vinden.
Dan wordt het tijd dat vrouwen daar eens een eind aan maken. Als de vagina tastzenuwen zou hebben dan zou deze als geboortekanaal onbruikbaar zijn. Het gaat natuurlijk om de vulva en haar directe omgeving.
En als vrouwen dát de kerels nou eens duidelijk maken kan dat eeuwige orgasme faken ook achterwege blijven!
Ruxpin schreef:
18-10-2019 17:37
Dan wordt het tijd dat vrouwen daar eens een eind aan maken. Als de vagina tastzenuwen zou hebben dan zou deze als geboortekanaal onbruikbaar zijn. Het gaat natuurlijk om de vulva en haar directe omgeving.
En als vrouwen dát de kerels nou eens duidelijk maken kan dat eeuwige orgasme faken ook achterwege blijven!

Er zijn ook vrouwen die dat wél geweldig vinden, penetratie. Smaken verschillen, gelukkig.
Gaan we nou ineens doen alsof klassieke vibrators ruk zijn? Terwijl iedereen en d'r moeder zo'n ding in de slaapkamer heeft, vaak zelfs meerdere? Yeah, right.
Die hebben we omdat mannen blijkbaar ons alleen die dingen cadeau doen of verkopen, er is geen enkele andere reden waarom we die dingen allemaal hebben. Natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Rukspin, jaja, leuk bedacht om rukverhaaltjes te oogsten.
Magic wands zijn geen 'massagestaven', je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
Zie verder de link van Marana bij echte interesse.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Magic wand hier van de speeltjes favoriet!

Koop een goedkope variant als je er wil aanschaffen. Doen hetzelfde als merk wands.
Alle reacties Link kopieren
Apart trouwens dat TO als 'seksuoloog in ruste' hier niets van weet :roll:
nounou
Ik heb de Europese variant (simpelweg omdat de Amerikaanse niet in het stopcontact kan hier), hij doet idd wat ie belooft
Maakt wel een teringherrie trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ik was altijd meer fan van de fairy/pixy, vanwege het traploosregelbare.
Helaas is de mijne dood :(

Heb nu een swanwand, heel anders maar ook super fijn.


En waarom je weinig wands ziet? Ik heb geen idee, ik zie ze genoeg ook in seksshops. En naast de womanizer gaan de meeste vibratortopics hier over variaties op de wand.

Overigens vind ik gewone vibrators ook fijn en het fijne van de swanwand vind ik dat de dikke kant net aan inwendig past, waardoor hij ook daar geweldig lekker is 😍
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ruxpin schreef:
18-10-2019 17:13
ik wil 'm best aanschaffen maar niet nadat ik de nodige feedback heb gekregen.
Dus je vraagt feedback zodat je ‘m NIET gaat aanschaffen. Bijzonder
BlaZoo schreef:
18-10-2019 18:07
Dus je vraagt feedback zodat je ‘m NIET gaat aanschaffen. Bijzonder
Tjonge jonge, wat bijdehand...
Zazamaenade schreef:
18-10-2019 17:55
Rukspin, jaja, leuk bedacht om rukverhaaltjes te oogsten.
Magic wands zijn geen 'massagestaven', je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
Zie verder de link van Marana bij echte interesse.
Wel een heel erg zielige reactie. Kom je tekort?
De wand is oorspronkelijk op de markt gekomen als massage-apparaat voor m.n. nek- en rugspieren. Voor jou informatie: het ding werd vóór de oorlog al aangeboden als zodanig.

Slaap lekker verder!
Ruxpin schreef:
18-10-2019 18:52
Tjonge jonge, wat bijdehand...
Ja, correct Nederlands is zo achterhaald he
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er goede ervaring mee, kan bijna niet zonder. Ik heb een goedkope versie gekocht van €80,- ofzo.
Trek je er niks van aan Rukspin
Alle reacties Link kopieren
Voor nog geen €15 op AliExpres even op letten dat je er 1 besteld met een Nederlandse stekker. Doet zijn werk prima
Alle reacties Link kopieren
knijster1973 schreef:
18-10-2019 19:54
Voor nog geen €15 op AliExpres even op letten dat je er 1 besteld met een Nederlandse stekker. Doet zijn werk prima
Gezien de kwaliteit van de gebruikte materialen van goedkope Aziatische producten, zou ik daar zelf toch liever niet iets bestellen dat in de buurt van mijn vagina komt. Nu verwacht ik niet dat in een wand weekmakers kunnen zitten, maar je weet nooit waar het van gemaakt is.

Overigens kunnen er ook in in Nederland verkrijgbare seksspeeltjes gevaarlijke weekmakers zitten. Dus opletten op wat je aanschaft is sowieso altijd een aanrader.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@TO Als dit topic serieus is, waarom reageer je dan niet op de serieuze reacties, maar alleen op kritiek?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
18-10-2019 20:01
@TO Als dit topic serieus is, waarom reageer je dan niet op de serieuze reacties, maar alleen op kritiek?
Omdat ik vooralsnog eerst even wat meer ervaringen wil zien/lezen/horen.
Ik begrijp domweg niet waarom er altijd van die stumpers tussen zitten die een vraag meteen in de zelfbevredigingshoek willen plaatsen.

:-)
Alle reacties Link kopieren
Ruxpin schreef:
18-10-2019 20:12
Omdat ik vooralsnog eerst even wat meer ervaringen wil zien/lezen/horen.
Ik begrijp domweg niet waarom er altijd van die stumpers tussen zitten die een vraag meteen in de zelfbevredigingshoek willen plaatsen.

:-)
Eeehhhmmm, waarvoor zou je dat ding anders willen? ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
18-10-2019 20:14
Eeehhhmmm, waarvoor zou je dat ding anders willen? ;)
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven