Orgasme uitstellen.

18-10-2019 21:18 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn 20 jaar samen. Allebei zijn we onze eerste sexpartners.
We hebben een ok sexleven. De frequentie zou wat hoger kunnen maar sinds de kinderen er zijn is het wat afgenomen. Ik ben nu 40+ en merk dat mijn libido juist weer toeneemt. Fijn natuurlijk maar feit is dat mijn man altijd heel snel klaar komt in mij. Maakt niet uit met kort of lang voorspel. Zodra hij penetrert is het bij 1 of 2 stoten gebeurd. Ik zou wel eens wat langer van hem genieten en vraag me af hoe hij / wij het best zijn orgasme kan uitstellen. Iemand serieuze tips?
Alle reacties Link kopieren
hem eerst op een andere manier laten klaarkomen, en na ff pauze voor een tweede ronde gaan....
Plasbuis bij de stam dichtduwen.
Alle reacties Link kopieren
Condoom gebruiken?
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Dus jullie penetreren gemiddeld zo een tiental seconden? Dan kan je toch moeilijk spreken van een OK seksleven. Het is normaal als je het ook langer wil voelen.

Zelf ontwikkelde ik een goede beheersing om lang door te kunnen penetreren en mijn orgasme te timen.
Charles_Gentle28 schreef:
19-10-2019 14:30
Dus jullie penetreren gemiddeld zo een tiental seconden? Dan kan je toch moeilijk spreken van een OK seksleven. Het is normaal als je het ook langer wil voelen.

Zelf ontwikkelde ik een goede beheersing om lang door te kunnen penetreren en mijn orgasme te timen.
Als je het dan zo goed weet allemaal, enkele die zwans van je aan de kant leeft, kan je TO uitleggen hoe.
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik pijnstillers voor het hoesten had gebruikt heb ik bij toeval ontdekt dat je met een klein beetje tramadol (10-20mg) je je orgasme veel minder snel bereikt. Tot het punt dat klaarkomen zelfs niet meer mogelijk is. Zijn ook studies naar geweest, google maar eens op ´premature ejecaculation cure/medication/etc' . Sommige SSRI's zijn ook bekend om hun orgasme-uitstellende werking, maar die komen weer met andere issues.
Alle reacties Link kopieren
Wilde gok, zijn spieren zijn zoveel aangespannen dat hij snel komt.
Wat als jij bovenop gaat en hij meer ontspant?
(En alcohol werkt 'prestatie'verlagend)?
Suðri schreef:
19-10-2019 00:11
Plasbuis bij de stam dichtduwen.
Ouch

En voor TO, je hebt condooms/zalfjes/etc die zijn gevoel daar "verdoofd" voor een tijdje.
anoniem_386559 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 16:34
29.49% gewijzigd
syntax18 schreef:
19-10-2019 16:32
Ouch
Nee joh. Onderin bij je ballen even je piemel aanknippen. Voel je echt niets van.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
19-10-2019 16:33
Nee joh. Onderin bij je ballen even je piemel aanknippen. Voel je echt niets van.
wat is aanknippen?
computer heeft het over schakelaar aan of uit doen of bij ontwerp van extra kleding ruimte laten voor knipranden (?).
madamzonderm schreef:
19-10-2019 16:45
wat is aanknippen?
computer heeft het over schakelaar aan of uit doen of bij ontwerp van extra kleding ruimte laten voor knipranden (?).
Knijpen

Knippen kan ook. Op zeker geen orgasme.
Maar dan betwijfel ik of je er niets van voelt...Nouja, jij niet, hij waarschijnlijk wel:)
_Ellen_ schreef:
19-10-2019 17:03
Maar dan betwijfel ik of je er niets van voelt...Nouja, jij niet, hij waarschijnlijk wel:)
Geen pijn. Net als wanneer je opp je been of arm duwt.
Ik bedoelde meer het knippen
_Ellen_ schreef:
19-10-2019 17:06
Ik bedoelde meer het knippen
Oh. Mannen zijn watjes.
Suðri schreef:
19-10-2019 17:05
Geen pijn. Net als wanneer je opp je been of arm duwt.
Als ie stijf is? Dan gaat het weldegelijk pijn doen.

Misschien niet als je er een beetje op duwt, maar als je erin gaat knijpen tot het punt dat je plasbuis dicht knijpt, terwijl ie hard is, dan gaat dat erg veel pijn doen.
Nouja, ik zou het ook gewoon wel een beetje veel gedoe vinden om tijdens de sex met een schaar aan de gang te gaan:)
syntax18 schreef:
19-10-2019 17:08
Als ie stijf is? Dan gaat het weldegelijk pijn doen.

Misschien niet als je er een beetje op duwt, maar als je erin gaat knijpen tot het punt dat je plasbuis dicht knijpt, terwijl ie hard is, dan gaat dat erg veel pijn doen.
Nog nooit een man zien huilen die dat deed. Vanaf onder duwen is genoeg hè.

Oja TO, een cockring! Wel een goed passende kopen. Mooie stalen ofzo.
_Ellen_ schreef:
19-10-2019 17:09
Nouja, ik zou het ook gewoon wel een beetje veel gedoe vinden om tijdens de sex met een schaar aan de gang te gaan:)
Ach, niet meer dan een dildo hoor. Snoeischaar kan ook, is sneller.
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
19-10-2019 17:06
Ik bedoelde meer het knippen
Suðri schreef:
19-10-2019 17:08
Oh. Mannen zijn watjes.
Zeg dat niet te hard Suðri. Zo gaat een man die dit leest testen bij een vrouw.
madamzonderm schreef:
19-10-2019 17:27
Zeg dat niet te hard Suðri. Zo gaat een man die dit leest testen bij een vrouw.
Wat gaan ze testen? Het in hun piemel knippen?
Suðri schreef:
19-10-2019 17:12
Ach, niet meer dan een dildo hoor. Snoeischaar kan ook, is sneller.
Ja, dat is misschien waar. Bovendien moet je natuurlijk ook wel een beetje moeite willen doen.

On a more serious note: cockring lijkt me inderdaad serieus het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
19-10-2019 17:33
Wat gaan ze testen? Het in hun piemel knippen?
Ja, in de piemel van een vrouw
madamzonderm schreef:
19-10-2019 17:52
Ja, in de piemel van een vrouw
O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven