Seks gerelateerd - Is dit normaal?

21-10-2019 19:05 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,

Mijn verloofde en ik wonen samen sinds een half jaartje. Ik werk vanuit huis en ben dus eigenlijk altijd wel thuis. Mijn verloofde zit in zijn 15 dagen vrij dus ook thuis deze dagen.

Nu was ik met een vriendin op pad voor 4 uurtjes en toen ik thuis kwam zag ik dat mijn verloofde zichzelf had afgetrokken. Natuurlijk geen probleem, vind dat niet erg. Maar goed we zijn nu allebei vrij en thuis, is het niet raar dat hij dan niet op mij 'gewacht' heeft? Mijn verloofde kennende wilt hij namelijk geen seks als hij vandaag al is klaar gekomen. Moet ik het dan ook maar zelf doen? 😄 Onze seks is gewoon goed dus daar ligt het probleem niet. Eigenlijk id er helemaal geen probleem. Vroeg me meer af of dit normaal is en of andere koppels dit ook zo doen?

Vraag het me met name af omdat we allebei thuis zijn en de tijd hebben zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb je het hem zelf al gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral heel benieuwd hoe je zag dat hij zichzelf had afgetrokken. Zaad niet opgeruimd?
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
21-10-2019 19:07
Nou heb je het hem zelf al gevraagd?
Ik wil er niet zo'n probleem van maken, misschien had hij gewoon zin in de tijd dat ik weg was. Wil dat hij zich ook gewoon vrij voelt. Maar werd er wel nieuwsgierig door, of andere koppels dit ook wel eens doen?
Hij moet wachten met masturberen tot jij vier uur later thuiskomt!?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
21-10-2019 19:08
Ik ben vooral heel benieuwd hoe je zag dat hij zichzelf had afgetrokken. Zaad niet opgeruimd?
Hahahaha 😂 Ik merkte het toen ik de handdoeken in de was wilde gooien. Was 1 handdoek extra bij die niet gebruikt was voor de douche zeg maar 😄
Nee ik masturbeer uitsluitend voor mijn partner. Ben nu vrijgezel dus helaas al bijna weer een jaar niet klaargekomen.
themoonandstars schreef:
21-10-2019 19:11
Hahahaha 😂 Ik merkte het toen ik de handdoeken in de was wilde gooien. Was 1 handdoek extra bij die niet gebruikt was voor de douche zeg maar 😄
En dan ren je hard naar de viva met deze vraag.
Bang dat je te kort komt?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
21-10-2019 19:10
Hij moet wachten met masturberen tot jij vier uur later thuiskomt!?
Geen probleem als hij die zelfde dag of de volgende dag wel seks wilt, maar hij houdt er niet van om elke dag seks te hebben. Ik zeg overigens ook nergens dat hij MOET wachten. Maar om die reden heb ik liever dat 'ie wacht ja haha. Haal ik er ook plezier uit ipv dat ik dan weer moet wachten.
Alle reacties Link kopieren
themoonandstars schreef:
21-10-2019 19:11
Hahahaha 😂 Ik merkte het toen ik de handdoeken in de was wilde gooien. Was 1 handdoek extra bij die niet gebruikt was voor de douche zeg maar 😄
Aha! Een handdoek man. Nou, masturberen in een relatie is heel normaal hoor, geen zorgen. Weinig inspanning, veel ontspanning, lekker makkelijk.
Murrmurr schreef:
21-10-2019 19:11
Nee ik masturbeer uitsluitend voor mijn partner. Ben nu vrijgezel dus helaas al bijna weer een jaar niet klaargekomen.
Mooi kut zeg.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
21-10-2019 19:12
En dan ren je hard naar de viva met deze vraag.
Bang dat je te kort komt?
Fijn dat jij al kan invullen wat ik denk of voel, stel dan geen vraag! Je weet het toch al?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
21-10-2019 19:13
Aha! Een handdoek man. Nou, masturberen in een relatie is heel normaal hoor, geen zorgen. Weinig inspanning, veel ontspanning, lekker makkelijk.
Dat is zeker waar!
themoonandstars schreef:
21-10-2019 19:14
Fijn dat jij al kan invullen wat ik denk of voel, stel dan geen vraag! Je weet het toch al?
Oh oke.
Toedels
Hij had die was ook wel zelf aan kunnen zetten.
Wij willen
Ik wil
Hij/Zij wil, zonder T!
themoonandstars schreef:
21-10-2019 19:13
Geen probleem als hij die zelfde dag of de volgende dag wel seks wilt, maar hij houdt er niet van om elke dag seks te hebben. Ik zeg overigens ook nergens dat hij MOET wachten. Maar om die reden heb ik liever dat 'ie wacht ja haha. Haal ik er ook plezier uit ipv dat ik dan weer moet wachten.
Hij mag doen wat je wil, hij is je bezit niet. Laat hem z'n eigen was doen.
Je bent niet de beheerder van zijn orgasmes.
Alle reacties Link kopieren
Nee, is niet normaal.
ik geef mn bek ook maar een douw
Foj wat een wereldprobleem.
Laat die man zijn ding doen! Als jij vind dat je ook een beurt wil, verleid je hem toch?
Wat een geneuzel om 10cc
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat een gezeik over dat ie z'n eigen was moet doen, hoe ze de taken hebben verdeeld is toch niet van belang.

Maar om antwoord te geven, ja ik vind het heel normaal.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet normaal dat hij een schone handdoek heeft gebruikt...😉.

Van het aftrekken zou ik geen probleem maken.
Ik vind het niet gek, maar de ene relatie is de andere niet. Ik vind jouw gedachte ook niet raar oid.
Sowieso tegen hem zeggen, maar misschien op grappige manier of een beetje luchtig. Ik zou er geen probleem van maken, dat is het niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Hij 'moet' niks, maar 'jij hebt liever dat'.

Da's precies hetzelfde.

Je kunt het ook omdraaien: Als jij hem zo graag wilt, waarom ga je dan de stad in?
Keuzes, keuzes.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Ik zou de verloving verbreken. Hier wil je toch niet nog 50 jaar mee verder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven