Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 18:15
1.34% gewijzigd
Thnx Hoes! :lips:
Tnx hoesje
Happy new topic, thx Hoesje!
Happy new topic van een trouwe meelezer :lips:
Dank je hoesje!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic van nog een meelezers :D
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Ja, goed gedaan Hoes, thanks!!
...
@wiriehorn PB
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, nieuwe kansen, nieuwe inzichten, en dezelfde valkuilen :biggrin: :facepalm:
Thanx hoesje!
Happy new topic!
Dat dit maar het topic mag zijn waarbij er minder minnaarrelaties stranden.

Je mist de link naar deel 38 Hoes ;)
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
Alle reacties Link kopieren
De link naar 38 staat keurig in de openingspost! ;-)
...
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Staat er alsnog bij :yes:

Vind jou tekst ook wel mooie op soumis :proud:
Alle reacties Link kopieren
Hoes, dat klinkt best goed allemaal. Is de seks thuis nu ook beter/frequenter? En zouden jullie geen open relatie beginnen? Zijn daar al stappen in gezet?

...vroeg Roos is vorig topic. Seks thuis is frequenter, nog niet 'vaak', maar we proberen na zoveel jaar weer wat te wennen. Moet zeggen, gaat nog niet heel gemakkelijk, maar ben al blij dat er weer eens wat aan actie is.
En qua open relatie zijn we op zich daar, wel met de afspraak dat we dat maandelijks minimaal evalueren, en niet teveel willen weten over wat de ander nou exact met iemand anders uitspookt...
Alle reacties Link kopieren
Soumis schreef:
22-10-2019 17:48
Nieuw topic, nieuwe kansen, nieuwe inzichten, en dezelfde valkuilen :biggrin: :facepalm:
Thanx hoesje!

:rofl:


Oliviraaa: pb back!
Your ego is not your amigo!
Happy new topic met de nadruk op happy :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij...... :-D

Helaas nog geen teken van leven van kontje (waaaah), morgen is de laatste dag, anders ga ik hem donderdag appen.
Ik heb er echt vreselijk veel last van. Ik heb de ogen al uit mijn kop gejankt, alles doet me aan hem denken, continu flitst hij door mijn gedachten. Ik eet nauwelijks, krijg geen hap door mijn keel (Oké dát is dan weer een voordeel want ik wil een paar kilo afvallen). Heb er echt pijn in mijn buik van. De enige man die mij ooit zo ziek heeft gemaakt van liefdesverdriet was ooit op de middelbare school..... Oh wacht das dezelfde :'(
Ik ben echt megagek op die vent maar ergens ben ik bang dat ik moet accepteren dat ik hem kwijt ben.
Wat nu als hij belt? Moet ik hem dan vertellen wat deze situatie in mij heeft losgemaakt? Of ga ik alleen naar zijn verhaal luisteren en accepteer ik het gewoon als hij zegt dat hij voor haar kiest (Wat mij logisch lijkt) wat heeft hij er dan aan om van mijn gevoel te weten? Belast ik hem daar dan meer mee? We hadden nog niet elkaars verwachtingen uitgesproken, dus hij is ook niets aan mij verplicht......
Mocht het nou toch nog iets blijven tussen ons.... Ik heb KIK al geïnstalleerd en dat laat ik hem dan ook doen!!!

Dit enorme heftige gevoel heeft me wel aan het denken gezet en ik moet echt iets met mijn huwelijk, maar wat? Er keihard voor knokken (Wat ik achteraf gezien al een paar jaar doe) of de handdoek in de ring gooien, de kinderen opzadelen met een vreselijk verdriet, maar ook W vreselijk veel pijn doen, met alle gevolgen van dien. Ik denk echt dat hij kapot gaat als ik hem zou verlaten
Dus dan maar bij hem blijven? Om hem gelukkig te maken, om de kinderen geen groot verdriet aan te doen? Wel met het gevolg dat ik zelf iets mis. Maar misschien wordt het wel beter. Misschien krijg ik hem wel zo ver dat hij therapie wil gaan volgen. Misschien wordt hij ooit wel weer zoals vroeger, die heerlijke gezellige ondernemende man...... Misschien ook niet. Dan is het wat Olivia ook al zegt (Wat een megaheftig verhaal zeg!), bij elkaar blijven tot de kinderen groot genoeg zijn, meer op eigen benen staan?

Er was weer veel geschreven zag ik
Dames die aan het aftellen zijn, dames die weer gezwicht zijn, of dreigen te zwichten
Mooi intens verhaal van iemand (sorry je naam is me ontschoten) die graag haar verhaal destijds had willen delen op een forum als dit.......
Ik probeer weer even bij te lezen
Chiwe ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Chiwe wat ontzettend moeilijk....
Denk dat je hierin zelf moet doen wat voor jou goed voelt. Hij kiest er voor om jou niet te contacten en te laten bungelen, maar hij heeft er ook voor gekozen om naast zijn vriendin een minnares te nemen. Daarin begrijp ik dat er best wat contact was en hij dus ook wel een bepaalde verantwoordelijkheid naar jou heeft door iig even te geven wat hij nu wel en niet kan en duidelijkheid te geven.

Hij geeft dat niet en dan mag je er om vragen.
Ik vind dat je hem goed de ruimte hebt gegeven en genoeg tijd om zelf wat te laten horen, maar je moet er ook niet zelf aan onderdoor gaan.

Boven hoe ging je sollicitatie?
Chiwe wat heftig voor je zeg. Die onzekerheid pffff .
Ik vrees dat het wellicht einde betekend...

Wij zijn ook weleens een keer door het oog van de naald gekropen. Minnaar heeft me nooit een seconde in onzekerheid laten zitten of niks meer laten horen.

Of hij durft niet meer via whats app dat kan ook. Hebben jullie geen e-mail of iets? Durf je contact met hem op te nemen? Ik zou dan idd wel even willen weten hoe verder.

Ook voor jou een dikke knuffel. Ik herken je gevoel en heb ook nog nooit zoveel liefdesverdriet gehad.
anoniem_636e035a5b29c wijzigde dit bericht op 23-10-2019 18:23
Reden: Gewijzigd
25.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marre12345 schreef:
22-10-2019 21:01
Chiwe ik heb je een pb gestuurd
Eentje terug!!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! Ik lees nog steeds mee
Alle reacties Link kopieren
Chiwe, het is dus ook wel ergens goed voor zie ik. Dit alles legt je gevoel aan de oppervlakte en dus ook de twijfels over toekomst, relatie en kinderen. Wat je moet doen kan ik niet voor je invullen maar het feit dat je hier nu over nadenkt is een pre. Je denkt dat je partner kapot gaat als jij bij hem weggaat, ik dacht dat ook ooit maar het tegendeel is waar, het gaat nu veel beter met hem dan toen we nog samen waren. En we zijn nog steeds maatjes. Nu zal dit niet je enige beweegreden zijn maar besef wel dat jij eigenlijk nooit kunt weten wat het beste is voor iemand, ook niet voor je partner.
Nu heb je ook nog kinderen natuurlijk en je hoeft niks overhaast te beslissen. Het denkproces is ingezet, zoveel is duidelijk.

Ik vind het ook wel een beetje suf dat Kont zijn mond houdt. Zelfs tegen een ooit-nietswetende partner kun je zeggen dat je de dame in kwestie éven moet berichten om het af te sluiten, een beetje vrouw snapt dat echt wel. Ken jij zijn vriendin trouwens? Hij wilde niet vertellen om wie het ging toch, doet jouw naam een belletje rinkelen bij haar?

Stel dat hij belt dan hoef je je nu niet druk te maken om je reacties. Misschien voelt het alsof je hem hartstochtelijk de liefde moet verklaren, misschien ook wel niet. Ligt ook een beetje aan de boodschap waar hij mee komt neem ik aan, in eerste instantie zal het gesprek toch over hem/hun gaan.

Hoi Crea! Hoe gaat het met je?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven