Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Visje, nee ik durf ook niet zo goed, ben bang dat ik hem in moeilijkheden breng. Ons contact ging alleen via Whatsapp en ik denk dat hij daar nu ook wat terughoudend in is. Ik zie hem ook helemaal niet online komen.

Soumis, Ja ik wil niet als de wanhopige minnares achter hem aan lopen, beetje eer aan mijzelf houden. Hij heeft gezegd dat hij me op de hoogte brengt zodra het kan. Ik vertrouw daar op, dus daarom wil ik hem de ruimte en tijd geven. Hij is niet de man die me zomaar zou dumpen, dat is 1 ding wat ik zeker weet.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Maar chiwe is hij sinds vrijdag 24 uur per dag bij vriendin geweest? Geloof je dat hij sinds die tijd nergens een gaatje heeft kunnen vinden om jou te berichten?

Qua thuis zou ik sowieso geen rigoureuze beslissingen nemen, je zit vol in je emotie en dan is het lastiger om alles helder te bekijken.
Maar denk ook niet dat je dat nu al doet.
Alle reacties Link kopieren
Rooss, ze kent mij niet, maar als ze mijn naam weet dan gaat er vast wel een belletje rinkelen denk ik omdat er vage wederzijdse bekenden zijn die zij op Facebook heeft. Mijn naam is niet veel voorkomend, vandaar.

Jij vroeg volgens mij ook of ze bij hetzelfde bedrijf werken, nee dat niet. Zij maakt echter voor haar afdeling de roosters en kan makkelijk afstemmen met zijn rooster. Hierdoor hebben ze veel dezelfde diensten.

Ja het grote denkproces is begonnen, is nog best een kluif. En vooral de kinderen, de zorg voor hen maakt het een heel stuk complexer
Boven hier!!! Solli ging wel oké geloof ik. Afwachten, maar. Lief dat er aan gedacht is! Thanks!!

Leuke avond bij favo nichtje gehad ennnn... tussendoor De Marmot gezien. Was wel goed voor beiden. Even drankje gedaan en gepraat. Nu echt auto in en naar huis, want boehoe moe!!! straks of morgenochtend meer.
Ok. Thuis!
Reageer morgen op de rest van de verhalen.


Toch nog even een korte update:
Het was fijn om De Marmot te zien. We hebben een drankje gedaan en vooral gepraat over hoe het nu gaat met ons allebei.

Ik vroeg hem of hij wel eens hoopt dat dat het nog goed kont en hij gaf aan dat dat misschien soms wel zo is. Het gekke is dat het me wel wat deed, maar vooral omdat ik me er zo in herken. Er zijn momenten waarop ik dat thuis ook zo voel. En De Marmot moet uit de weg zijn, wil dat kans van slagen hebben. Maar eigenlijk wil ik aan de andere kant ook weer plek maken voor De Marmot in mijn leven, kan ik hem niet loslaten. Nou, zo staan we er allebei wel een beetje in. Soms hopend op het een (want je leven samen, de kinderen, de herinneringen en eye openers) en toch verlangend naar het ander (elkaar). Zo tegenstrijdig!

Ik heb hem erg gekwetst met mijn wegduwen, hij was verdrietig en boos en hij ging er vanuit dat het nu dan wel over is. Was ook wel ergens blij dat het genuanceerder ligt, maar geeft aan dat nu de focus even op het afhandelen moet liggen. Daarna is er een periode van rust. En in die periode is er wat meer ruimte om de gevoelens voor elkaar te onderzoeken en er of wel, of niet iets mee te doen.

En oh, ik begrijp hem zo goed. Want ergens verlang ik ook naar rust zonder hem, de rust van mijn oude leven en toch ook weer een leven met hem. We waren het er samen over eens dat we het hier over eens zijn, die gevoelens en dat die er mogen zijn.

Geen drama, wel verhalen, aandacht en grapjes, een paar hele dikke knuffels en een lieve zoen-op-mond (geen ordinair getong) en verder gaat de tijd het ons echt leren.
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 22:46
6.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Soumis, ik vermoed dat hij donderdag na zijn werk al naar haar is gegaan en verder tast ik in het duister wat betreft de complete stilte. Ik ga ervan uit dat er een plausibele verklaring voor is.

Je hebt gelijk dat ik nu geen rigoureuze beslissingen moet nemen. Emoties zijn nu te heftig en ze vertroebelen mijn objectieve kijk op de hele situatie.

Boven, wat klinkt dit fijn! Samen zo op 1 lijn zitten en er zó goed samen over kunnen praten.
Houden jullie nog wel contact?
Ondersteboven, is het dan nu misschien tijd om echt even geen/ weinig contact hebben en dat je uitzoekt of jouw man en jij nog een toekomst hebben of niet? Omdat jij eerder aangaf dat je het ook nog werk zag eindigen dat je bij je man blijft?
Heel eerlijk klinkt het of de Marmot je aan het lijntje houdt. Niet dat zijn scheiding niet door gaat ofzo, maar wel dat hij het niet ziet zitten alleen te zijn.

En Chiwe, je zei dat je hem niet meer online ziet komen, heeft hij je dan niet geblokkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Wiekjes, dat dacht ik ook even, maar ik zie zijn afbeelding wel gewoon. Die zou ik dan ook niet moeten zien toch?
Hij heeft zijn laatst geziene status altijd uit staan

Ik ga hem vanmiddag gewoon even iets sturen, even uittesten
Alle reacties Link kopieren
Chiwe sterkte, zolang in onzekerheid is slopend!

Ondersteboven fijn dat het zo goed is gegaan.

Hier loopt het niet zo lekker, hij heeft het gevoel dat ik afstand neem. Waardoor ik continue niet reageer zoals hij verwacht, wat nu best frustrerend begin te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier altijd mee, soms schrijf ik wat. Maar i.v.m. herkenbaarheid is dat heel weinig.
In het verleden een minnaar gehad (met toestemming). Door omstandigheden hebben wr elkaar los moeten laten. Hier heb ik het 1,5 jaar heel zwaar mee gehad. Dacht elje dag aan hem.
En nu... heeft hij een relatie! En ik ben oprecht blij voor hem. Ik merk dat ik hem los kan laten. Ik denk niet meer elke dag aan hem!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Chiwe, wat laat hij je in onzekerheid zeg. Ik hoop dat het met een goede reden is, maar een appje zou inmiddels wel fijn zijn voor je. Ga je hem vandaag bellen?

Passi, dat klinkt niet goed, bedoel je met hij trouwens je minnaar? Wat is de reden dat jullie ineens disconnected zijn?

Wiekjes, we hebben allebei even behoefte aan wat meer afstand. We spreken elkaar nog wel, maar zien elkaar voorlopig even niet.
En vwb mijn eigen man: ik ben er werkelijk niet over uit. Therapie gaat me daar hopelijk bij helpen. Voor nu gaan we vriendschappelijk met elkaar om en dat is voor nu even genoeg voor beide partijen.

Ik heb niet het gevoel dat De Marmot me aan het lijntje houdt. Hij is heel open en eerlijk over zijn situatie, zijn twijfels en stimuleert me altijd om mijn eigen keuzes te maken. Los van hem, omdat hij me boven alles een leven op eigen benen gunt. Ik mezelf trouwens ook!

En even ander nieuws:
Ik heb de baan!!!!
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 10:11
1.36% gewijzigd
Oh Thanx, wat mooi dat je het hem gunt zonder verdrietige gevoelens! Liefdesverdriet kan dus over gaan... fijn zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven! Wat goed nieuws gefeliciteerd!
Klopt minnaar, denk dat ik mijn ogen heb geopend? Onrealistisch was op bepaalde vlakken, dat ik minder verwachtingen heb nu.. Maar hij daardoor het gevoel krijgt dat ik afstand neem, wellicht is dat ook zo. Maar hoe het eerst was, was alles behalve gezond.
Probeer het beste er van te maken, maar denk dat hij het anders ziet. Hij heeft gevoel dat ik mijn gevoel uitzet..

Wat totaal niet het geval is.
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven19 schreef:
23-10-2019 10:09
Oh Thanx, wat mooi dat je het hem gunt zonder verdrietige gevoelens! Liefdesverdriet kan dus over gaan... fijn zeg.
Ja, heel raar. Dacht dat, dat nooit zou gebeuren. Een pak van mijn hart.
Opluchting. Misschien ook omdat ik nu weet dat het terug oppakken geen optie meer is
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Thanx, heftig 1,5 jaar. Je hoopt toch naar enkele maanden dat je over iemand heen bent.
Passiflora1 schreef:
23-10-2019 10:12
Probeer het beste er van te maken, maar denk dat hij het anders ziet. Hij heeft gevoel dat ik mijn gevoel uitzet..

Wat totaal niet het geval is.
Hm. Dat klinkt nog niet alsof het in balans is tussen jullie beiden. Hopelijk snel echt rust, voor jullie allebei en vanuit jullie allebei.
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 10:28
7.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Passi, ik denk dat hij vooral merkt dat je momenteel niet aan hem trekt. En voorheen vond hij dat irritant, maar was ook lekker duidelijk dat jij hem heel graag wilde. Hij had de touwtjes in handen met wanneer wel en niet reageren. En die touwtjes heeft hij nu niet meer allemaal in handen.
Zijn eigen ego wordt gewoon gekrenkt.
Zo lees ik het.

Boven gefeliciteerd!!!! :cheer2: :cheer:

Als ik rare dingen uitkraamt dan komt het omdat ik onder de paracetamol, codeine en ibuprofen zit. Verstandskies is vanmorgen verwijderd en was niet in 1x flop...En de verdoving gaat uitwerken nu, auw...
Alle reacties Link kopieren
Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat hij niet om je geeft. Maar hij voelt dat hij de controle kwijt is en legt dat nu bij jou. Eigenlijk lijken de rollen nu omgekeerd :)
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven. Ik hoop het.

Soumis, dat denk ik ook. Want alles is nu niet goed genoeg. Zo voelt het nu..

Weet dus niet wat het beste is om nu te doen, want merk dat de commentaar steeds minder leuk is..
Soumis: auch! Beterschap.

Het klinkt me ook zoals soumis omschrijft, Passi. Omgekeerd. En ook dat is niet in balans. Wat maakt dat jullie er niet over kunnen praten samen?
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven.
Het gaat werkelijk nergens om, als ik even niet reageer met ik mis je ook. Valt het verkeerd of dat ik het niet uit mezelf even zeg.

Nu weer een bericht gekregen dat hij niet komt opdraven wanneer het mij uitkomt pas.
En volgens mij is dat dus echt niet geval, hij komt opdraven omdat hij er net zoveel zin in heeft en het hem uitkomt.

Alles wat ik zeg valt nu verkeerd..
He wat vervelend Passi.
Wel knap dat jij wel rust hebt, ondanks dat het nu omgekeerd aantrekken en afstoten is.
Soumis, zie het trouwens als een voordeel: nu minnaar opbellen gaat niet, als je al kwijlend praat 😂
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven, dat ik zo rustig ben maakt hem volgens mij alleen kwader.
Gedroeg me als een trut, voorheen had ik hem dan ook voor het 1 en ander uitgemaakt.
Maar nu kalmte zichzelf, heb aangegeven dat ik dit gesprek maar af kap. En dit van kwaad tot erger gaat..

Kwam daarvoor met een oplossing laten we maar bellen. Hij zit met kids en ik ook, dus beide even een momentje zoeken. Kreeg ik ineens de verwijt had je gisteren kunnen doen ( toen hij naar de zaak was en ik met de kids thuis zat).
Viel bij mij behoorlijk egoïstisch maw ik mag bellen met mijn kids en hij niet.
Ik zo dan als het niet uitkomt prima dan wachten we tot na de vakantie, maar als hij ook niet de moeite wilt nemen om dit even telefonisch uit te praten.
Dan respecteer ik je keuze maar verwacht van mij dan ook niet dat ik je telefonisch te woord sta als jij geen kids om je heen hebt.

En daarna kwam de voorstel over een half uur, wat voor mij weer voelde “ als de kids weg zijn”. Terwijl hij daarvoor duidelijk zei ja ga nu niet bellen met de kids om me heen
, had je gisteren maar moeten doen.

Laat hem maar even verder uitrazen. Dit werkt namelijk niet zo op deze manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven