Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Oh Passi, ik word er moe van als ik het lees... en dan ben ik er niet eens onderdeel van!
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven, dat snap ik ook.
Ik laat het even voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me verstandig passi, wat een gezuig... (Al kunnen we daar als minnaressen ook wel wat van :P )

Gefeliciteerd BO!!!
Ondersteboven: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Passi: Lijkt een beetje op mijn communicatieproblemen afgelopen weekend met ex-minnaar. Maandag hebben we helemaal geen contact gehad, maar gisteren weer wel en leek hij ook niet ‘boos of teleurgesteld’ meer. Even normaal met elkaar kunnen chatten.

Chiwe: Vreemd dat hij nog niets heeft laten horen, hij zal heus wel een momentje alleen hebben gehad, erg frustrerend voor jou. Hoop dat ie snel iets laat horen!
BO: Super goed nieuws!!!!!!

en fijn ook dat jullie zo goed konden praten gisteren, dat is wat ik bedoeld vorige week, dat je dat met elkaar kon duidelijk zetten, dat stelde mij altijd ook zo gerust.


Passi, wat daar leuk aan is ontgaat mij eerlijk gezegd ook. Hopelijk voor jullie is dat niet de gang van zaken

Chiwe, zo frustrerend dat dat moet zijn, wat heb jij geduld!
en veel moed en volharding gewenst voor het uitzoeken hoe het zit thuis.

Ik antwoordde dus, op de mail van de zwemmer, op een manier zoals ik altijd deed, maar zonder hem ook maar enige hoop te geven op iets wat ik nu niet kan beloven. Het was fijn hem te kunnen schrijven, maar doet het gemis echt niet verminderen. Maar ik lees anderhalf jaar he, zucht.

En Lois, ik wens je toe dat jullie met elkaar kunnen converseren zonder meer.
knuffeltje.
Olivia, Fijn dat je het even van je af hebt kunnen schrijven naar De Zwemmer. Heeft hij al gereageerd?

De Marmot belde me net om me te feliciteren met mijn nieuwe baan. Vond ik heel lief!

Komende maand verhuist hij terug naar het echtelijk huis, om daar samen met ex op te ruimen en als gezin een tijdperk af te sluiten. Dapper van hem, hij heeft zelf het idee dat zowel hij als ex het aankunnen samen in 1 huis te zijn. Ik hoop oprecht dat het ze lukt!

En ik snap de keuze wel, ik woon gedeeltelijk nog samen met man in ons huis en dat gaat al maanden best goed, zonder oplaaiende gevoelens en sexmerex. Even bekroop me de angst dat de passie tussen die twee weer oplaait, maar als dat zo is dan is dat zo. Heeft het zo moeten zijn.
En ach, al vallen ze nog in elkaars armen voor een paar keer, ook dat zou ik kunnen begrijpen.

Loslaten, het is een proces :proud:
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 22:47
10.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chiwe, probeer hem eens toe te voegen aan een groep, als dat niet lukt ben je geblokkeerd, volgens mij blijf je iemands profielfoto gewoon zien als je geblokkeerd bent.

Passiflora, als je zelf een andere houding aanneemt gaat je omgeving met je mee. Je minnaar pikt niet dat je de controle terugpakt, jouw nondrama wordt vertaald in onverschilligheid en gebrek aan gevoel.
Wat is er precies nog wel leuk bij jullie vraag ik me af?

BO, van harte! Ben je blij met je baan, is het de baan die je wil?
...
Jaaa dit was mijn eerste keuze! Superblij dus!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa ik heb hem net gesproken!!!
Wat was er nou waarom hij mij niet berichtte:
Hij heeft mijn nummer moeten verwijderen en zij heeft er dus inderdaad als een havik bovenop gezeten. Vanaf donderdag was hij bij haar en heeft heftige gesprekken gevoerd. Het hele weekend tot en met maandag. Ze hebben allebei hun telefoon aan de kant gelegd en de momenten dat hij de telefoon gebruikte zat zij te checken (zelfs Vanaf de wc) of hij op Whatsapp zat. Hij heeft krampachtig geprobeerd te zoeken naar contactgegevens van mij, maar aangezien ik verder nergens op actief ben, kon hij ook niets vinden. Gisteren is hij bij zijn ouders geweest en heeft boodschappen gedaan hier vlakbij en hoopte me te zien. Zijn volgende poging zou morgen mijn werk bellen en met een smoesje een terugbelverzoek vragen.
Ik heb dus straks een flauw filmpje gestuurd en binnen 10 seconde belde hij. 10000 excuses, begreep volkomen dat ik me echt zo ongelooflijk kut voelde.
De relatie met haar wankelt maar is niet voorbij en daar ben ik blij om, maar hij wil me nog steeds graag zien en daar ben ik ook blij mee.
Besloten om nu niet aan te komen met al mijn heftige emoties, dat deel ik dan liever met hem als ik hem ook zie.

Voorgesteld om Kik te gebruiken en daar werd hij toch wel heel enthousiast van, dus dat gaan we maar eens even regelen!
Ik heb hem als contact verwijderd, maar ons gesprek is er nog wel (van die huis tuin en keukengesprekken), dus ik kan hem makkelijk terugvinden. Hij kan nu, doordat mijn foto niet zichtbaar is mij weer toevoegen als contact maar onder een andere naam......

Afgesproken om even op een lager pitje het contact voort te zetten en zodra de kust weer veilig is, plannen we weer een date

Zo dat was even snel een update.....

Liefs van een huppelende chiene :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Lois, hoop dat het hier ook het geval is.

Olivia. Dat is de vraag wat ik me nu ook steeds stel? Is het nog wel leuk, of is het elkaar nu jennen.

Ondersteboven, fijn om te horen. En hoop voor je dat het puur het beste is en niet “ samen” proberen. Laatste lijkt mij namelijk pijnlijker..

Roos, eerlijk? Ik snap het zelf niet meer.
Even afstand zal ons beide goed doen, hoop hem ook. Zodat hij eens goed nadenkt hoe hij reageert.

Chiwe; jeetje dat is idd een logische verklaring! Wel fijn dat hij ondanks alles toch het contact wilt voortzetten. Had ook anders kunnen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je iets gehoord hebt, je kunt opgelucht ademen.

Bo, wat fijn! Wanneer ga je beginnen?
...
Passiflora1 schreef:
23-10-2019 17:10
Ondersteboven, fijn om te horen. En hoop voor je dat het puur het beste is en niet “ samen” proberen. Laatste lijkt mij namelijk pijnlijker..
Passi, als dat het geval is, is het niet pijnlijk. Dan is het zoals het heeft moeten zijn. Op basis van al onze gesprekken, denk ik niet dat dit het geval is, maar als het al zo zou zijn, dan is het goed.

Ook hier thuis verwacht ik niet dat het gebeurt, maar die kans zit er hier ook in he?! Maar niemand die zegt dat het pijnlijker voor De Marmot is. Sterker nog, ik kreeg vaker het advies om het een kans te geven. Terwijl het feitelijk geen verschil maakt met zijn situatie..

:rolling:
Supersnel al. En ik lach me helemaal kapot want het is bij zo’n jong, hip, startup bedrijf 😁 e
En laat ik nou alles behalve hip zijn!! Gescheurde spijkerbroeken en plateaugympen zijn niet aan mij besteed. Ik ben eerder van de jurkjes en de hakjes 😂

Nou ja, mijn vakkennis maakt het goed, denk ik dan maar :proud:
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 22:48
1.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje schreef:
23-10-2019 12:36
wat een gezuig... (Al kunnen we daar als minnaressen ook wel wat van :P )
Hier moest ik wel even hard om lachen :)

Rooss, Ja dat opgelucht ademhalen deed ik al op het moment dat hij belde. Op dat moment maakte het me niet veel uit waar het op uit zou draaien.
Hij vertelde ook dat ze maar een heel kort stukje had gelezen, alleen het eerste regeltje als je Whatsapp opent en wat dan van de gesprekken zichtbaar is, dus niet mijn volledige beschrijving van hoe onze volgende date er uit gaat zien. Dat vond ik ook wel prettig om te horen. Het idee dat ze alles had gelezen vond ik toch wel heftig (vooral voor haar).

Boven, gefeliciteerd met je baan, wat snel al joh!
Kan me voorstellen dat het even een beetje steekt als je hoort dat ze samen zijn.

Olivia, Ja dat heb ik inderdaad nodig. Ik ga komend weekend eens even het gesprek goed met W aan. Dat er echt iets moet gebeuren willen we verder kunnen. Dat zitten afwachten tot het beter gaat niet werkt. Ik ga van hem eisen dat hij zich gaat openstellen voor therapie.
Tja geduld..... engelengeduld heb ik, altijd al, met alles ( ik ben bijvoorbeeld ook heel goed met het snoer van de kerstverlichting uit elkaar halen). Als er een topic voor de mannen zou zijn "minnaressen" en ze zouden ons ook namen geven, dan zou ik engeltje heten denk ik haha

Passi, ik heb het al eens gevraagd, maar beleven jullie überhaupt nog lol met elkaar?
Gefeliciteerd ondersteboven met je nieuwe baan.
Lees mee maar ivm vakantie geen tijd om uitgebreid te antwoorden.
Volgende week ben ik er weer :flag:
Gefeliciteerd Bo! En dan ook nog je eerste keuze, goed gedaan! Het heeft ook nog als voordeel dat je - zeker in een nieuwe baan -veel afleiding hebt en vaak doodmoe bent. Weinig tijd en te moe om te piekeren over marmotten :P

Chiwe, dat moet een opluchting zijn voor je! Zijn reden klinkt legitiem. En zijn focus ligt natuurlijk op het redden thuis, wat er te redden valt voor nu. Zijn partner is nu wel gealarmeerd.

Hier nog steeds geen minnaar :-D :nut:
Sjezis Julus! Doe er eens wat aan joh!!! :whut:
Ik heb mijn portie gekkies wel weer gehad Bo. Deze week nog: iemand benaderde mij en ik zag een hele leuke kop en dito tekst. Ik zal je de rest besparen maar man man man..laten we zeggen dat dit weer een dieptepunt was. Ik wil een hoogtepunt!
Totale deceptie dus. Ik vraag me soms af of er nog wel leuke mannen van mid 40 zijn die het in hun hoofd op een rijtje hebben. Dat de bedrading iig goed is aangesloten. Een Marmot ( Hamster in mijn geval). Of een Vent. Kleine mankementjes doe ik niet flauw over maar complete kortsluiting in den kopf trek ik niet. @( :popcorn:
Ha De Marmot is mid 40!!!
Maar ook die heeft een paar steekjes los.

Laten we mijn man even Wicky (de Viking) noemen vanaf nu... merk dat ‘man’ de gedefinieerd is voor de huidige status.

Bovendien, Roos heeft ook gewoon Vent voor haar lover als nickname
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 22:48
2.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Julus, we kunnen een topic openen! Help Julus aan een minnaar :P
Helaas was er denk ik iets in de eerst jaren 70 waardoor die mid40-ers iets mankeren.

Ja zijn focus is bij zijn relatie, is ook prima. Ik heb geduld, hij meld zich wel
Haha doe dat maar niet. Dan krijg ik straks alle viva mannen op mijn dak.
Ja echt he, er zat vast iets in het badwater in de 70's :confused:

Bo, kunnen we concluderen dat iedere mid veertiger man een steek of wat los heeft? En zo ja, nemen we daar echt genoegen mee??
Nee toch :whip:

En bij Wicky moet ik aan dat pakje drinken denken voor kinderen. Als Viking past iets stoerders veel beter.
Conan?
Okeeeee Julus. Conan dan 🤣
Watjijwil...

Nee ik zou De Marmot - hoe leuk ook - niet aanraden. Gottegot wat brengt die man losse schroeven mee. Letterlijk en figuurlijk.

Maar Julus, vertel! Mid 40, beetje normaal, verder nog wensen?
Conan zou ik dus zo aanraden. Gek he?! Maar aan de andere kant ook niet. Want hoewel er aan die kant ook ‘losse schroeven’ zijn, maar dan vwb onze relatie, voelt ie dan toch nog wel ‘van mij’. En mag niemand er nog aanzitten 🤓
Alle reacties Link kopieren
Chiwe! Wat een herkenning in jou verhaal.. jee! Wat heb jij ongelofelijk in spanning gezeten. Deze minnaar is overduidelijk voor jou aan het vechten en zet veel op het spel. Heeft hij ook kinderen?
Mooi dat je het op safe speelt via kik maar er gaat weer een moment komen waarop hij betrapt wordt, of jullie samen worden gezien. Deze vrouw zit er bovenop! (Zou mijn eer te na zijn om zo controlerend te moeten optreden)
Ik heb destijds heel bewust de keuze gemaakt om door te gaan met mijn minnaar, ondanks vermoedens en praatjes uit de omgeving. ( er waren geen concrete signalen) Het was het mij waard. Wist ook dat als ik daadwerkelijk betrapt zou worden dat de "eerste" en laatste keer zou zijn. En toen was dat moment daar; ik werd keihard betrapt en er was geen ontkomen meer aan. Het is de 'part of the deal' en het is volgens mij verstandig om die stappen te overdenken voordat de sjit uitbreekt.
Ik denk dat dat mij geholpen heeft in mijn proces van afscheid nemen van mijn minnaar. Uiteindelijk kies ik toch voor mijn gezin.
Ondersteboven19 schreef:
23-10-2019 21:19
Okeeeee Julus. Conan dan 🤣
Watjijwil...

Nee ik zou De Marmot - hoe leuk ook - niet aanraden. Gottegot wat brengt die man losse schroeven mee. Letterlijk en figuurlijk.

Maar Julus, vertel! Mid 40, beetje normaal, verder nog wensen?
Jij bent ook makkelijk te overtuigen (6)

Het is heel sneu, maar ik ben inmiddels al erg blij met alleen normaal. Ik ben diep gezonken geloof ik. Andere wensen moet ik maar laten vallen. Ik ben nu op het punt dat ik genoegen neem met lief en leuk. En geen hex van een ex en 5 kiddo's zou een pre zijn :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven