Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Ondersteboven19 schreef:
23-10-2019 21:21
Conan zou ik dus zo aanraden. Gek he?! Maar aan de andere kant ook niet. Want hoewel er aan die kant ook ‘losse schroeven’ zijn, maar dan vwb onze relatie, voelt ie dan toch nog wel ‘van mij’. En mag niemand er nog aanzitten 🤓
Kzou niet durven! Nee, ik heb het nooit met een bezette man gedaan en ga dat ook niet doen. Ik zou die drempel niet over kunnen. Wel op SL gestaan, even uit nieuwsgierigheid en ook contacten gehad. Maar in the end had ik nooit het bed gehaald. En meteen daarna SL verwijderd. Dat nooit meer.

Nee, ik snap dat heel goed. Delen is niet je ding. Ik moet je zeggen dat het ook niet mijn ding is. Dat lijkt haast wel een hype. Je moet kunnen delen zonder pijn en jaloezie enz. Back to the 70's dus..toen was dat heel normaal. Mij niet gezien. Ik ben een heel simpel en ouderwets mens. Mine mine mine is het credo!
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 23-10-2019 21:31
16.71% gewijzigd
Julus!!!! Wat is er met je ‘Inner Venhs’ Gebeurd dat je genoegen neemt met ‘als t maar normaal is?’

Kijk... er zijn vrouwen die genoegen nemen met een halveliterblikje, bierbuik, voetbalshirt en blote voeten in gestreepte Adidas slippers.

Mar vertel me alsjeblieft dat jij er niet zo een bent!!!!!
Hand op mijn hart: never!!
Mijn lat ligt nog steeds vrij hoog ( vandaar single) I guess. Wacht ik liever langer op eentje waar ik echt blij van word.
Zodra een man als hobby darten heeft haak ik al af. Zo eentje ben ik :P
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
23-10-2019 21:28
Je moet kunnen delen zonder pijn en jaloezie enz. Back to the 70's dus..toen was dat heel normaal.
Zou dát de oorzaak zijn van al die mankementen bij de huidige mid40-ers??

:biggrin:
Je zou het bijna denken..causaal verband? :-D :lightbulb:
De mid veertiger: heeft vaak al meerdere relaties plus huwelijk en scheiding achter de rug. Beseft dat hij op de helft is ( mlc) en dat hij geen ruk verder gekomen is. Is dit het nou?
Neemt zichzelf voor nooit meer genoegen te nemen met een sexloze relatie ( lees: 1x per week is veeel te weinig) en vooral niet met altijd dezelfde. Dat kan anders! En dus gaat hij als single op jacht, neukt zich suf en wil absoluut niet vastzitten aan 1 vrouw. Hij wil wel die basisveiligheid, liefde en warmte maar ze moet hem wel delen. Want: angst voor sleur en degelijkheid en aldoende weer een breuk.

Dit is mijn beeld gebaseerd op wat ik in jaren tegen ben gekomen en hier lees in de diverse topics. Het is geen hele optimistische tendens.

Ik zoek naar een speld in de hooibaal (oeh spannnend, dat wil de man wel). Bed is boring. Seks in de sauna staat ook op 1.
En dan de vrouwelijke mid veertiger ( wel zo eerlijk toch);

Na een uiteindelijk lange relatie en huwelijk, waarin ze niet echt gehoord of gezien werd en als vanzelfsprekend werd genomen ( nah, liever niet met hubbie), gaat ze op jacht. Wat ze had wil ze nooit meer, dus de lat ligt hoog. Hij moet likken als Lassie, haar motiveren, haar gevoelens begrijpen en vaak diepe gesprekken willen voeren. Ook moet hij sterk en daadkrachtig zijn, geen mietje.
Hij moet ook een leuk eigen huis hebben en een leuk inkomen. Geen mommy issues hebben en die ex en kinderen zouden niet moeten bestaan.
Wie komt ze tegen? De hierboven beschreven man. Tja, die gaat er niet voor. Hij wil best af en toe de boel komen doorsmeren, maar verder? En als hij er wel voor gaat zal ze moeten accepteren dat ze niet het enige kippetje is.
Dan weer een relatiebreuk en repeat.
Mooi verwoord Julus! Zit wel dikke kern van waarheid in, pijnlijk en hilarisch tegelijk!

Ik kan niet slapen.... lig te piekeren. Bleh
Alle reacties Link kopieren
Depten, compleet over jouw reactie heen gelezen. Ik zat me afgelopen dagen wel af te vragen of het niet makkelijker zou zijn als we daadwerkelijk betrapt zouden worden. Makkelijker in die zin dat ik dan zelf niet de keuze heb maar dat het dan voor mij gedaan wordt, want heb ik dan überhaupt de keuze of ik met W verder ga? Dat lot ligt dan in zijn handen denk ik.
Niet dat ik daar op aan zou sturen hoor, het was in een moment van overpeinzing waarbij ik me realiseerde dat een keuze maken uiteindelijk wel van mij verwacht wordt.

Kontje heeft kinderen, maar die zijn uit zijn vorige relatie en al wat ouder.

Jeetje jullie zijn dus echt betrapt, jouw man heeft jouw dus vergeven? Ik vraag me af hoe je relatie verder kan gaan wanneer er zoiets is gebeurd, het vertrouwen heeft dan een flinke deuk opgelopen lijkt me.

Julius wat een hilarische karikatuur, denk dat er inderdaad een kern van waarheid in zit.

Boven, uiteindelijk nog wel wat kunnen slapen?
Alle reacties Link kopieren
Chiwe schreef:
23-10-2019 21:04

Ja zijn focus is bij zijn relatie, is ook prima. Ik heb geduld, hij meld zich wel
Hoe gaat het met haar, vertelde hij daar ook iets over? Weet ze dat er echt een minnares (geweest) is of denkt ze dat het om een onenightstand ofzo gaat? Je schrijft dat hun relatie niet zo lekker gaat, grijpt hij deze situatie ook aan om dat aan de kaak te stellen of hoopt hij dat het stof daalt tot hij weer vrolijk door kan daten?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss, ze is vooral heel wantrouwend, begrijpelijk. Ze heeft alleen de eerste zin gelezen, ik weet het niet meer letterlijk maar er stond iets dat ik ongelooflijk veel zin had om weer samen...... Hij heeft dat aangegrepen als dat ik iemand uit zijn verleden ben. Zij weet dat ik iemand ben die ooit het bed heeft gedeeld met hem.
Het is niet dat het niet goed gaat, maar het wankelt een beetje. Wat hij daar precies in wil dat weet ik niet, dat is zijn proces. Nu in ieder geval even een pas op de plaats.

Mijn geweten knaagt zeker aan me, maar mijn emotionele geest wint het vooralsnog. Iets in me heeft zoiets van "Ik laat m niet nog een keer uit mijn handen glippen "
Chiwe schreef:
24-10-2019 09:30
Mijn geweten knaagt zeker aan me, maar mijn emotionele geest wint het vooralsnog. Iets in me heeft zoiets van "Ik laat m niet nog een keer uit mijn handen glippen "
Begrijp heel goed wat je voelt en zegt, maar op vetgedrukte heb je helaas maar weinig invloed.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
24-10-2019 10:06
Begrijp heel goed wat je voelt en zegt, maar op vetgedrukte heb je helaas maar weinig invloed.
I know, het is vooral ook dat gevoel wat zo hardnekkig is dat het moeilijk is om er weerstand aan te bieden
"Hij moet likken als Lassie, haar motiveren, haar gevoelens begrijpen en vaak diepe gesprekken willen voeren. Ook moet hij sterk en daadkrachtig zijn, geen mietje.
Hij moet ook een leuk eigen huis hebben en een leuk inkomen. Geen mommy issues hebben en die ex en kinderen zouden niet moeten bestaan"

Julus, ik heb er dus zo 1 laten staan. :cry:

Wel ex en kinderen, maar die regelingen verlopen in peis en vree. En die schouders, zucht.
:hug: ach Olivia
Alle reacties Link kopieren
Olivia. Lastig is dat!

Chiwe, nu boordevol geduld hebben. En ze zal komende tijd enorm wantrouwend zijn..

Hier stilte voor de storm, wat helemaal prima is. Gisteren netjes aangegeven even geen contact te willen tot we elkaar maandag telefonisch spreken. Om de frustraties te bespreken.
Ik heb geen zin in discussies per ap, hij is boos nu dat ik dit eenzijdig beslis.
En dat mag hij zijn, maar heb wel genoeg opmerkingen over me heen gekregen dat hij nu boos mag zijn.
Dan is dat maar zo..

Nu focus op de kids, wat hee goed helpt gelukkig.

Ik lees dus vrolijk mee :biggrin:
Ik heb nog wel even kunnen slapen gelukkig, maar het houdt niet over.

Merk dat alle toekomst scenario’s door mijn hoofd spoken, midden in de nacht.

Heb gisteren nog een goed gesprek gehad met Conan en verder heb ik De Marmot een lief bericht gestuurd, over dat we samen zo veel lol hebben gehad naast al het gedoe. Verwacht geen reactie, maar wilde het wel even kwijt aan hem. Aangezien het gedoe zo overheerste de laatste tijd.

Binnenkort verhuist hij terug en dan laat ik het allemaal maar op z’n beloop. Wie weet hoe de wereld er over 3 maanden uit ziet.
anoniem_387066 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 22:50
1.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven sterkte, je bent goed bezig!
BO, ineens bedenk ik mij dat Marmot nu terugverhuist en dus met zijn ex in 1 huis zal wonen. En dat contact met jou eea niet zal helpen in een afwikkeling. Misschien daarom nu een pas op de plaats van zijn kant? Enige wat je kunt doen is inderdaad afwachten hoe het zal lopen. Tussen hen, en ook of er nog ruimte is voor jou. Je hebt er nul invloed op helaas. Maar wel erg lastig om een soort van aan de zijlijn te moeten afwachten. Benieuwd of hij nog reageert ( nu woont hij nog elders dus kans is groter denk ik)?
Top dat je een goed gesprek met Conan had! Wie weet welke kant dat nog op gaat. We hadden hier ooit iemand die terugging naar haar ex, nadat haar minnaar en zij uit elkaar gingen. En dat was achteraf het beste scenario.
Oliviaa, oooow en om die dan te laten gaan..dan ben je wel heeel wilskrachtig! Het siert je dat je je gezin niet in de steek wil laten, zelfs niet voor deze parel
Ik heb mij nooit echt nooit aan hem geërgerd. En we maakten geen enkele keer ruzie. Hij hield zich aan al zijn beloftes.
Hij is knap, sterk en mannelijk, kan eindeloos naar mij luisteren en geeft altijd zinnige feedback.
Hij heeft een interessante lucratieve job, leuke hobbies.
Vrijen met hem was echt magisch, hij was gek op mij.
Ik mag daar niet over nadenken.
Echt niet.

En ik zou hem aan iedereen aanraden.
Hij is je gegund :heart:
Ik heb hem gesproken.
Het was goed en eerlijk.
Hij begrijpt mij heel goed, dat ik niet meer kan en wil wachten.
Ik voel zijn struggle enorm. Hij is al zolang samen. Ook voel en zie ik aan alles dat hij mij niet kwijt wil.
Ook als er geen seks aan te pas komt ( al maanden niet op 1 missertje na ), zou hij zelfs voor 1 zoen en een knuffel alle risico’s nemen om me te zien.
We laten het en zien wel hoe het afloopt. Hij weet dat ik niet ga wachten en heb gezegd dat ik pas verder wil als er duidelijkheid is.
Hij heeft wel een stap genomen waar ik enigszins van stond te kijken waardoor het wel lijkt alsof het einde van z’n huwelijk nadert. ( wil niet teveel kwijt ivm herkenbaarheid )
We gaan het zien.
En ik kan het nu wat beter loslaten.
anoniem_636e035a5b29c wijzigde dit bericht op 24-10-2019 19:51
Reden: Gewijzigd
24.39% gewijzigd
Oh knuffel visje.
Zo moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven