Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
14-01-2020 13:47
Ach kom. Daar heeft zij jou écht niet voor nodig.

:kneel:


Zielsverwant schreef:
14-01-2020 09:08
Chiwe, wat zou je doen als je man achter je relatie met je minnaar komt en wil scheiden?

En je minnaar bij zijn vrouw wil blijven?

Eh..... accepteren? Heb ik een keuze?

Marana schreef:
14-01-2020 08:39
Hij is al eens eerder gescheiden? Zijn kinderen zijn niet van deze vrouw maar van een ex?

Je weet wat verstandig is Chiwe, voor hem maar ook voor jou: totaal geen contact.

Ja ze hebben beide kinderen uit een vorige relatie.

Tja wat verstandig is weet ik dondersgoed, kreeg ik dat mijn gevoel maar aan het verstand
Chiwe, is dit iets wat je zou willen?

Ik weet het, het is moeilijk om een richting te kiezen als je gevoel iets anders zegt dan je verstand.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook zo iets. Als ik alleen voor mezelf zou moeten kiezen had ik het misschien al op gegeven. Maar ook ik heb te maken met een kind. En een die al heel veel mee gemaakt heeft. En een die nu wel rust heeft.

Gevoel laat zich niet sturen. Maar voorlopig weet ik lust en liefde heel goed te scheiden. Ik heb c wel dergelijk gemist toen hij weg was. Maar het hoe wat en waarom is voor mezelf ook nog onduidelijk. Misschien juist wel omdat partner lief niet te genieten was...

Vanmorgen even een knuf en een zoen en de rest van de dag niks meer ivm anderen. Dat kunnen we ook heel goed.

Voor mij zijn bepaalde dingen nog onduidelijk. Andere niet en verder zien we wel.

Chiwe. Niks moeilijker dan tussen je gevoel en verstand te moeten kiezen. Zeker wanneer er ergens ook nog kinderen in het spel zijn.
Ik zei ook dat ik niet verliefd was maar oef wat heb ik me vergist merk ik nu...


We hebben een psycholoog in ons midden.... :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
14-01-2020 15:26
Chiwe, is dit iets wat je zou willen?

Ik weet het, het is moeilijk om een richting te kiezen als je gevoel iets anders zegt dan je verstand.
Wat zou ik willen? Dat mijn man erachter komt dat ik hem vreselijk bedrieg..???? Serieus!!!??
Wat ik zou willen is.....Dat ik niet langer hou van mijn jeugdliefde, dat mijn man weer de man wordt waar ik ooit gruwelijk verliefd op werd. Of misschien wil ik wel een toekomst met mijn jeugdliefde en het lef om mijn man te verlaten.....
Heb echt geen idee

Elize85 schreef:
14-01-2020 17:56


We hebben een psycholoog in ons midden.... :hihi:

Ja handig!!!! Ik denk dat ik mijn afspraak over 2 weken maar af ga zeggen


Elize, och jee..... ben je daar nu onlangs achter gekomen? En nu? Heb je nog contact?

Jeda, ik merk bij mezelf absoluut verschil qua gevoel naar M als W weer diep is weggezonken in zijn bubbel. Als hij sjaggie of klaagt dan ben ik veel vatbaarder voor M en ben ik veel gevoeliger voor een radiostilte.
Als het gevoel er nu niet is, maar je wel merkt dat het misschien kan komen dan zou ik je adviseren om er NU mee te stoppen......
Nog steeds aan het meelezen hoor ladies en zie heftige maar oh-zo-herkenbare emoties langskomen hier!

Wil jullie alleen een hart onder de riem steken en voor iedereen die wel wil maar niet kan: lees nog eens terug hoe sterk Olivia was en Never-give-up. En recent Lloretlover (toch?) Zij hebben afscheid genomen van hun minnaar. Ben benieuwd hoe het deze dames nu vergaat. Of Julus die het gewoon niet voor half werk doet...

Verhalen aan de andere kant van het spectrum zijn er ook, Gea ben je daar nog?! Lees je nog wel eens mee? En Roos en Vent die het toch mooi flikken om samen verliefd te blijven.

Niet dat er een copy-paste mogelijk is, maar misschien helpen die verhalen en inzichten van de afgelopen maanden de twijfelende aandachtsmonsterende dames hier een beetje in de zoektocht.

Verder ben ik benieuwd hoe het met Lois gaat, ik denk veel aan je :there:, en vraag ik me af hoe het nu in huize passiflora is. Waarschijnlijk vergeet ik een handjevol, sorry. Maar ladies, als jullie nog lezen en zin hebben om een update te geven: graag!!
En een kleine update hier: Conan is aan het daten geslagen. Dat gun ik hem van harte, maar ik vond het wel moeilijk en ergens beledigend dat hij laatst compleet geladen (lees: hitsig) van een veel(seks)belovende date terugkwam. Op zich kan dat gebeuren, maar toen hij tegenover me op de bank kwam zitten en aangaf dat zijn hitsigheid eigenlijk voortkwam uit een fysiek verlangen naar mij, zat ik toch wel even te knipperen met mijn ogen.

Zijn boodschap kwam plat gezegd neer op:
ik heb behoeftes en jij ook dus misschien kunnen we die vrijblijvend met elkaar delen ook al zijn we uit elkaar
Ik voelde me voor een kort moment niks meer of minder dan een wandelende en vooral beschikbare vagina #bijgebrekaanbeter.

Ik heb rustig en vriendelijke gereageerd en uitgelegd dat ik in seksuele behoefte maar vooral in emotionele behoefte ruimschoots door De Marmot word voorzien. Dat ik zijn gevoel niet herken en zelfs als De Marmot er niet was geweest ook niet van plan was om emotionele onduidelijkheid op te zoeken door er in mee te gaan.

Nu probeer ik om het gevoel dat ik ervaar als beledigend los te laten en er weinig oordeel over te hebben. Maar dat is soms best moeilijk. Dan komt toch die scherpe tong en het vilein naar boven.

Edit: Conan heeft voor komende week een vervolgdate staan met de veel(seks)belovende date. Dat is dan voor zover ik weet de eerste keer sinds we uit elkaar zijn dat hij ‘m in een ander steekt. Toch een beetje wennen aan dat idee, hoewel ik natuurlijk TOTAAL geen recht van spreken heb
Ik heb behoefte aan sparren en reflectie, wat maakt dat ik dit verhaal hier post. Het gaat me meer om mijn gevoelens dan om zijn daden en woorden. Ik realiseer me ook dat ik - zonder context - een wat eenzijdig beeld van Conan neerzet, omdat ik vrij weinig over hem vertel hier.

Hij is meer dan wat hier boven staat beschreven. Opmerkinge met uitsluitend de inhoud ‘iew wat een sukkel’ en ‘gatver’ (of iets dergelijks) zouden me daarom wel een beetje kwetsen...
Alle reacties Link kopieren
Er is niet zo heel veel aan de hand vind ik, Bo. Hoe vaak lees je hier niet dat de dames hier thuis ook weer een gezonder seksleven hebben omdat ze hun gejatte geilheid op hun partner botvieren? Conan is er alleen eerlijk over, dat siert hem in mijn optiek. Al kan ik me bést voorstellen dat het voor jou even gek klinkt. En hoezo voel je je ineens een wandelende kut? Jullie zijn expartners, hebben jarenlang het bed gedeeld! Zijn lust naar jou toe is niet geluwd, daar is hij man voor en je mag het als compliment zien.

Je hoeft er niks mee en je doet er ook niks mee, je bent heel duidelijk tegen hem geweest, ik hoop voor hem dat het iets wordt met deze dame.
Voelt gek hè? Ik weet het.
...
Rooss... wat lief! Dank je :bigkiss:
Dit zijn de reflecties waar ik even naar zocht.

Nou zijn de dames hier meestal nog in een relatie als ze hun gejatte geilheid (meesterlijk!!!) botvieren. Wij zijn al uit elkaar. Dan voelt dat toch een beetje anders.

En PB (brutaliteit, I know... :puh: )
Alle reacties Link kopieren
Pb ook maar even bekeken en inderdaad, ik was het! En nu dus ook beantwoord.
Lijkt me ook een vreemde situatie. Vaak zijn alle 1ste keren moeilijk ondersteboven.
Vind je het vervelend dat hij een date heeft? Lijkt me toch een af en toe wat ongemakkelijke situatie.

Chiwi; er is nog contact. Vriendschappelijk met af en toe een goed gesprek en wat gein. Houden een plaatsje in elkaars hoofd en hart en dat is prima. Hebben goed gesprek gehad met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven19 schreef:
14-01-2020 22:43

En PB (brutaliteit, I know... :puh: )
Ik? Nee hoor, postvakje leeg.

Ja, die koppels zijn vaak nog bij elkaar, dat klopt. Maar dat weten je lustgevoelens niet hè? Die hebben geen boodschap aan zo'n verbroken boterbriefje.
...
Alle reacties Link kopieren
Boven, ik kan me voorstellen dat het vreemd is dat hij nu met een andere vrouw gaat daten. Hoop voor hem dat het leuk en fijn is.
En tja, wat ook Rooss ook al zegt, het is eerder een compliment. Jullie zijn weet ik hoelang samen geweest, kunnen nog steeds goed samen door 1 deur, er is geen haat en nijd. Daarbij zal jij, door hoe je je voelt enorm stralen (dat spat in elk geval wel af van jouw berichten) en dat is aantrekkelijk voor een ander.

Mijn gejatte geilheid botvier ik overigens nooit op W. Ik wil hem echt niet aan mijn lijf de dagen voor en de dagen na een date. En voor de geilheid die ontstaat door onze app gesprekken heb ik een la vol liggen waarmee ik me dan kan vermaken.
Ik heb 1 keer gehad dat ik terwijl ik bovenop W zat, ik M voor me zag en fantaseerde over de appjes die hij gestuurd had. Dát wil ik echt niet meer.

Elize, wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Geeft dus rust nu?
Chiwe, je zegt dat je goede seks hebt met W maar dat niet wil wanneer je M hebt gezien/ gaat zien. Wordt het nu echt niet tijd om iets te gaan veranderen?
Hoe kan je eigen relatie nou beter worden als je ook minder seks met je eigen man wilt?
Alle reacties Link kopieren
Dat is al veeeeeeel langer zo dat ik minder sex wilde, dat was lang voor M in beeld was al het geval.
Ik raak niet echt in de stemming als hij de hele tijd klaagt en passief is, ondanks dat ik weet dat het altijd wel geweldig is. Lang gedacht dat ik de behoefte ook niet meer had, dat het wel prima was. Nu weet ik dat ik absoluut wel de behoefte heb.
Ik wil geen sex terwijl ik over een andere man lig te fantaseren en net daarvoor en vlak daarna beheerst M volledig mijn fantasie. Klinkt misschien hypocriet in de hele situatie, maar zo is het nu eenmaal.

Dat ik iets moet veranderen weet ik. Dondersgoed.
Gisteravond en vanochtend heb ik mezelf gedwongen om te genieten van W. Hij is weer even uit zijn bubbel gekomen en is dan enthousiast met de kinderen, maar ik merk dat het hem moeite kost en het lijkt erop dat hij mij probeert te overtuigen dat het beter gaat.
Ik zie dan hoe happy de kinderen worden als papa zo is. Ik vraag me dan af of ik zelf ook weer happy van hem kan worden, weer lachen om zijn geintjes en soms vreselijk irritante gedrag, wat ik vroeger geweldig vond

Gelukkig nog anderhalve week tot de psycholoog want die hulp is echt keihard nodig, want ik begin er zelf aardig doorheen te zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd wat al die psychische hulp jullie gaat brengen. Je lijkt het een beetje te zien als wondermiddel, "even doorzetten nog, dan naar de psych en komt het allemaal goed".
Ik vrees dat je je verwachtingen een ietstje zal mogen bijstellen. De psych gaat hoogstwaarschijnlijk voorál aan je vragen wat jij als oplossing ziet en wat jij gaat doen om de situatie te veranderen....
...
Alle reacties Link kopieren
Hoort allemaal bij uitstelgedrag vermoed ik.
Althans bij mij. Wel weet ik uit het verleden dat wanneer het een goede is, hij/zij wel de juiste vragen kan stellen om mijn hersenen uit de knoop te halen.
Het zal dan ook volledig gaan over de situatie thuis. Ik weet ook niet of ik de naam M zal laten vallen (waarschijnlijk wel ivm de volledigheid)
Voor W zal het sowieso meer dan dat zijn, die heeft echt wel hulp nodig. Door de hele traumatische ervaring van die bloeding is er ook veel andere shit naar de oppervlakte gekomen. Dat moet echt aangepakt gaan worden.
En ja ik hoop dat het met een therapie dusdanig aangepakt wordt dat het hem lukt weer regie over zijn leven te pakken en weer meer die oude vertrouwde vrolijke lekkere vent te worden en ja dan hoop ik dat ik daar weer verliefd op kan worden en ja, dan zal ik M echt losgelaten moeten hebben......
Ik heb het wel met je te doen hoor Chiwe, wat moet jij worstelen.
Ben bang dat Rooss wel een punt heeft qua psycholoog en wat die kan betekenen.
Wel blijf ik er bij dat je man echt geen kans krijgt bij je doordat je met M zit.
Gevoel en verstand kunnen dan wel mijlenver uit elkaar liggen maar die knoop moet je toch een keer doorhakken.

En bovenstaande zeg ik ook om mezelf een schop onder de komt te geven want ik modder ook al veel te lang aan. Bij mij is het alleen geen twijfel of ik bij eigen partner blijf of naar minnaar ga want dat gaat namelijk niet gebeuren. Hier moet ik er een einde aan maken maar schuif ik het op omdat er een kans is dat minnaar en vrouw op niet al te lange termijn gaan verhuizen en het dan ook klaar is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn gaycollega vroeg me straks of ik misschien wacht tot W weer sterk genoeg is om een breuk aan te kunnen en dus niet wacht tot hij weer de oude is om weer verliefd op te kunnen worden.......
Hij is er wel van overtuigd dat ik niet kies tussen twee, maar dat ik overweeg wel of niet bij W te blijven
Stof tot nadenken....

Wiekjes, het einde nadert dus sowieso.... lastig
Alle reacties Link kopieren
Hier een heftig dagje. Partner vanmorgen weer lekker overal tegenaan schoppen. Niks was goed.

Kom op mijn werk en ja hoor. Blijkt c er te zijn die meteen zag dat er iets mis was. Eventjes gepraat. Later een super lief mailtje dat hij me graag even in zijn armen had genomen. Kon op dat moment niet.

Hoe het ook komt met c. Voor mezelf wel de beslissing gemaakt op met partner een best gesprek te voeren vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Jeda. Als je partner niet leuk is, is de "andere man" natuurlijk nog leuker. Moeilijk is dat.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Jeda, ja daar ben je dan extra gevoeliger voor. Heel herkenbaar
Ben benieuwd naar jullie gesprek vanavond
Ik voel me niet echt heel best. Het is nu wel definitief klaar tussen M en mij. Er is pas wat voorgevallen dat me veel verdriet heeft gedaan en nu heb ik gezegd het is wel klaar nu. Dit was voor mij een grens over. En heeft voor mij wel dingen duidelijk gemaakt.
Maar maakt het wel pijnlijk en ik vind het toch wel heftig na bijna 4 jaar.
Ik had ook officieel wel gezegd eind van het jaar dat het klaar was , maar er hing nog wel iets aan een draadje en die lijkt nu wel echt doorgeknipt!

En dan is daar nieuwe , nog steeds contact mee en ik hoor ook op vakantie elke dag wel wat , Stuurt foto’s , soms wat langer en gister werden de berichtjes wat pikanter. ( meestal is het wel heel leuk, grappig etc ) gister kreeg ik het wel even warm!
En krijg toch de indruk dat hij mij toch ook wel leuk vindt.
Dan word ik weer onzeker, want is écht een leuke vent, want dan denk ik zou die wel op me vallen? Dat vind ik dan weer stom want ik vind mezelf doorgaans best leuk haha.
Ik vind het ook lastig hoor, m’n hart is écht nog bij M, stond niet in de planning om nieuwe tegen te komen, maar omdat dit een van de weinige mannen is die ik de laatste tijd ben tegengekomen die ik écht leuk vind , wil ik het toch niet laten schieten 😊.
Nu eerst maar die date , dat heldert misschien ook het een en ander op!

Aub niet quoten wil deze nog wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
Visje, ja dat loskomen en helemaal na zo'n lange tijd is ook niet zomaar gedaan. Zijn jullie wel oké met elkaar of is er ruzie oid ontstaan?

Meevragen die nieuwe! Voorstel doen voor een date na de vakantie!

Jeda, hoe is het gegaan?

Gisteravond thuis ging het flink mis. Flinke woorden met W. In de tussentijd kreeg ik ook een appje van M die me alvast een fijn weekend wenste......

Ze gaan een weekendje weg met alle kinderen en ik bespeur een vreselijke jaloezie en onzekerheid bij mijzelf.
Blij als het weer maandag is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven