Mijn man begint oud te worden.

29-10-2019 17:27 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik schelen redelijk wat in leeftijd.
Dat was nooit een probleem, op geen enkel vlak, maar de laatste tijd begin ik toch dingetjes te merken. Terwijl we al ruim 25 jaar gelukkig samen zijn.

Ik ben behoorlijk met mijn uiterlijk bezig, ik was dit altijd al. Ik zie er goed uit, dat weet ik, en dat is ook een van de redenen dat mijn man op mij gevallen is.
Mijn man was vroeger een leuke man om te zien, werd knapper naarmate hij ouder werd en nu hij de 50 gepasseerd is begin ik hem ouwelijk te vinden.
Wat hij eigenlijk niet eens is vergeleken met zijn omgeving. Maar dat is wat IK vind.

Hij begint een beetje een buikje te krijgen (die ik waarschijnlijk alleen zie) zijn haar wordt dunner op zijn kruin, hij begint een grijzige baard te krijgen en zijn lachrimpeltjes staan nu permanent in zijn gezicht.
Terwijl ik er zelf alleen maar jonger uit ben gaan zien de afgelopen 5-10 jaar.

Ik merk ineens dat het me tijdens de seks gaat tegenstaan dat hij ouder begint te worden en begint te tekenen. Ik voel me niet meer zo heel erg seksueel tot hem aangetrokken (en hij wel heel erg tot mij)
Met zijn libido is niks mis, maar met de mijne daarentegen wel. En dat heeft eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, meer met zijn uiterlijk te maken dan mij lief is.
Ik hou met heel mijn hart van hem maar ik merk dat ik steeds meer begin te fantaseren over jongere mannen. Knappe, strakke en frisse mannen.
Nu zou ik mijn man voor geen goed in willen ruilen en is onze relatie, hand op mijn hart, heel erg goed. Maar de seks begint wel echt een dingetje te worden.

En ja ik heb het hier uitvoerig met hem over gehad. Maar ja hij kan er zelf ook niet veel aan doen dat de tand des tijds aan hem begint te vreten en dat ik daar vervolgens last van heb in bed. Ik voel me dan ook oprecht schuldig naar hem toe. Ik vind mezelf echt niet geweldig, integendeel. Ik baal hier dan ook echt van. Ik wil dit helemaal niet voelen. Want dat verdient hij niet...

Wat ik met dit topic wil? Ik weet het eigenlijk niet. Van me afschrijven I guess?
anoniem_389641 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 17:35
3.62% gewijzigd
Je klinkt vooral erg vol van je zelf.
gizzmo-returns schreef:
29-10-2019 17:29
Je klinkt vooral erg vol van je zelf.
Dit. En wellicht is dat de oplossing. Hang een spiegel boven jullie bed. Dan kun je jezelf bewonderen tijdens de seks ipv dat je je bezig moet houden met je man.
Stop ermee. Elke man wordt oud en je fantaseert nou al over anderen. Lekker ben je
Alle reacties Link kopieren
Je denkt dat je er jonger bent gaan uitzien. Maar je bent evenveel ouder geworden als hij hoor.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Pff heftig vooral ook voor je man..
We worden allemaal oud en we gaan er toch allemaal anders uitzien, ookal zorg jij heeeeel goed voor je uiterlijk. dat je ineens afknapt op z’n uiterlijk vind ik wel echt keihard!
En dat je fantaseert over jongere mannen Heb ik echt geen woorden voor sorry

Elke periode in je levensjaren heeft een mooie kant en je moet dit echt inzien
Gun je man een vrouw die hem letterlijk neemt zoals hij is.
Is dit voor de “Lees ook”?
Alle reacties Link kopieren
Dus jij bent intussen 40 ofzo maar ziet eruit als 25? Dream on (misschien met genoeg make-up). En wacht maar, over een paar jaar komt de overgang en dan gaat het hard.

Doe het licht uit, steek een kaarsje aan, en zoek vooral geen jongere vent, want over tien jaar is het jouw beurt om af te takelen.
ceylon wijzigde dit bericht op 29-10-2019 17:36
5.43% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Gottegot dan ben je ruim 25 jaar bij elkaar en dan gaat het nog steeds alleen maar over uiterlijkheden?? Daar is je liefde op gebaseerd??

Er komt een moment dat ook jij de 50 gepasseerd bent. Wat rest er dan van jou? Ben je niet meer dan 'ik zie er veel jonger uit dan ik ben'? Want geloof me dat gaat over. Op een dag zie je er net zo oud uit als je bent.
Inruilen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je oppervlakkig en niet respectvol maar je man.

Jij wordt zo dadelijk ook 50+ en hoe zou het voor jou voelen dat je wordt afgewezen op het feit dat je er ouder uit gaat zien?

En ik ben het eens met degene boven mij: je vind jezelf wel erg geweldig. Ik kan me niet voorstellen dat je er jonger uitziet dan 10 jaar geleden. Ik geloof best dat je meer je best doet voor je uiterlijk. Misschien noodgedwongen omdat je het belangrijk vindt om er jong uit te zien. Maar in werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo. Je houdt de natuur niet tegen en over 10 jaar, als jij waarschijnlijk ook 50+ bent, heb je ook rimpels, wallen en waarschijnlijk overgangsvetjes.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
29-10-2019 17:35
Dus jij bent intussen 40 ofzo maar ziet eruit als 25? Dream on (misschien met genoeg make-up). En wacht maar, over een paar jaar komt de overgang en dan gaat het hard.

Doe het licht uit, steek een kaarsje aan, en zoek vooral geen jongere vent, want over tien jaar is het jouw beurt om af te takelen.
Zo eens!
Beetje lullig om je man nu ineens een soort van af te gaan rekenen op zijn leeftijd en het uiterlijk wat daarbij hoort. Terwijl hij volgens jouw eigen woorden er nog best goed uitziet, alleen vind jij dat niet meer.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben behoorlijk met mijn uiterlijk bezig, ik was dit altijd al. Ik zie er goed uit, dat weet ik, en dat is ook een van de redenen dat mijn man op mij gevallen is.

maar misschien denkt je man nu wel :Ze was behoorlijk met haar uiterlijk bezig, ze was dit altijd al. Ze zag er goed uit, dat wist ze, en dat is ook een van de redenen dat ik op haar gevallen ben.
En nu is die ene reden weggevallen, en nu zit ik er mee, want eigenlijk waren de andere redenen ook zo bijzonder niet.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hij was 25 toen jullie wat kregen en toen al veel ouder. Hoe jong was jij dan wel niet?
anoniem_389813 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 17:39
1.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iedereen wordt toch ouder of krijgt een buikje, ik ken een zeer knappe eind veertiger een man super mooi het grijze haar en die blijvende lachrimpeltjes gewoon een verzorgde knappe man ik durf te wedden dat zijn vrouw mega trots op hem is.

Ik denk dat je idd ook naar je zelf moet kijken ooit ben je van hem gaan houden om wie hij was toch? Of ben je zo oppervlakkig? Stinkt hij is hij onverzorgt?
lavendel2 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 17:41
0.00% gewijzigd
Zo, mijn vrouw had je niet meer geweest als je een gesprek zoals dit met mij was begonnen. Gat, deur en toedels........
Alle reacties Link kopieren
25 jaar bij elkaar, een behoorlijk leeftijdsverschil en je man is nog maar een vijftiger? :wtf:

Was hij 25 en jij 15 of zo??? Hoeveel leeftijdsverschil heb je het over?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je OP vooral héél vreemd als ik je reacties van 2 weken geleden in een ander topic lees...maar dat kan aan mij liggen?
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
29-10-2019 17:39
Hij was 25 toen jullie wat kregen en toen al veel ouder. Hoe jong was jij dan wel niet?
Scherp gezien.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Wauw. :-[
lila01 schreef:
29-10-2019 17:41
25 jaar bij elkaar, een behoorlijk leeftijdsverschil en je man is nog maar een vijftiger? :wtf:

Was hij 25 en jij 15 of zo??? Hoeveel leeftijdsverschil heb je het over?
Dat is niet ‘een heel groot leeftijdsverschil’ als je 40 bent.
Alle reacties Link kopieren
Of zij 20 en hij 30.
Doe voortaan t licht uit tijdens de seks. Mijn man en ik zijn gelijke leeftijd, dat scheelt. Hij krijgt een buikje en kaalt op de kruin, bij mij gaat ook alles hangen :-D
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Abbo op de plastisch chirurg of inruilen .
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
29-10-2019 17:46
Of zij 20 en hij 30.
Doe voortaan t licht uit tijdens de seks. Mijn man en ik zijn gelijke leeftijd, dat scheelt. Hij krijgt een buikje en kaalt op de kruin, bij mij gaat ook alles hangen :-D


Beetje off-topic maar dit dus. Mijn wenkbrauwen zijn afgezakt naar mijn kin, mijn oogleden doen een wedstrijdje ´wie er het eerst beneden is´, lange, strakgelakte nagels zien niet meer uit op mijn handen en hoewel ik echt mega veel geluk heb qua rimpels en pigmentvlekken, hangvel en tanden, schrik ik soms wel van mijn benen (spataderen) en een hele dag op hakken is geen goed idee meer. Afgelopen weekend nog gedaan, al twee dagen last van nek, rug en knieen.
Als ik de trap oploop kraakt er vanalles en als ik verkeerd gezeten heb blokkeert er iets in mijn lies.

Man is kalend (maar geschoren dus het valt niet op), grijs, het vet van billen en benen is verplaatst naar zijn buik en hij heeft al drie gouden kiezen.

Maar we gedragen ons wel (vaak) als vijftienjarigen ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven