Libido als vrouw

30-10-2019 22:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees overal dat de man over het algemeen veel vaker zin heeft in seks dan de vrouw. Terwijl dit in onze relatie andersom is.. Het is niet dat hij weinig zin heeft, ik denk dat ik overdreven vaak zin heb in seks.
Ik ben ook hooggevoelig en ik vraag me af of dit met elkaar te maken heeft?
Zijn hier meer hooggevoelige vrouwen die juist een hoog libido hebben?
Waarom denk je de dat jij het afwijkende libido hebt in plaats van hij? Kan hij niet gewoon een extreem lage libido hebben?
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 31-10-2019 08:35
0.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een hoog libido, en mijn man ook. Dus tevreden mens hier.
Alle reacties Link kopieren
Hoog libido, hoger dan mijn man. Check. Bij vorige partners was dat niet altijd het geval. Het blijven stereotypes hé, mijn man bevredigd zichzelf bijvoorbeeld niet. Ik wel.
Ik heb een laag libido, maar zou mezelf wel als hooggevoelig omschrijven.
Alle reacties Link kopieren
maar hoe ver liggen jullie daarmee uit elkaar dan?
jij elke dag, hij eens per maand??

en valt het verschil met masturberen op te vangen?
Interessante gedachtengang. Ik ben ook hooggevoelig en heb nooit de link met hoog libido gelegd. Wel heb ik veel meer behoefte aan fysieke aanraking dan mijn partner en is mijn libido ook stuk hoger als zijne, maar niet iedereen is gelijk en wij hebben daar inmiddels wel weg in gevonden
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
30-10-2019 22:27
Waarom denk je de dat jij het afwijkende libido hebt in plaats van hij? Kan hij niet gewoon een extreem lage libido hebben?
Ja het zou kunnen, maar ik vind van mezelf dat ik vaak zin heb :p
Ik zou elke dag kunnen als ik elke dag bij hem zou zijn. Als ik alleen ben bevredigd ik mezelf sochtends en savonds als ik tijd heb.
Hij doet 't vaak op zondag nog met mij als ik nog bij hem ben. Dan in het midden van de week vaak een keer en dan weer met mij als ik er in 't weekend ben op vrijdag of zaterdag.
Meer behoefte heeft hij niet perse.
Maar hij vindt 't gelukkig wel heel leuk om mij vaker te verwennen als ik bij hem ben.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-10-2019 08:11
maar hoe ver liggen jullie daarmee uit elkaar dan?
jij elke dag, hij eens per maand??

en valt het verschil met masturberen op te vangen?
Hij hoeft niet elke dag, ik zou wel vaker op een dag kunnen. Maar hij wil mij gelukkig met alle liefde vaker verwennen, dus er is verder geen probleem ofzo. Ik vroeg me alleen af waarom ik dan zovaak wil :p
Alle reacties Link kopieren
Musiclover322 schreef:
31-10-2019 08:43
Hij hoeft niet elke dag, ik zou wel vaker op een dag kunnen. Maar hij wil mij gelukkig met alle liefde vaker verwennen, dus er is verder geen probleem ofzo. Ik vroeg me alleen af waarom ik dan zovaak wil :p
waarom denk je zelf, dat het is?
is het puur lichamelijk, of geestelijk/emotioneel?
Alle reacties Link kopieren
Musiclover322 schreef:
31-10-2019 08:43
Ik vroeg me alleen af waarom ik dan zovaak wil :p
Is het waarom belangrijk? Je wilt gewoon vaak/regelmatig. Niets mis mee toch?
koekies zijn lekker
Vaak geil, niet bepaald hoog sensitief :-D
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
31-10-2019 10:39
Vaak geil, niet bepaald hoog sensitief :-D
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-10-2019 08:53
waarom denk je zelf, dat het is?
is het puur lichamelijk, of geestelijk/emotioneel?
Ja ik denk dat het ergens ook wel emotioneel is ja, ik vind t fijn om me zo verbonden met hem te voelen en te merken en te zien dat hij van en met mij kan genieten.
Ik voel dan ook wel lichamelijk dat ik zin heb hoor, maar 't is ook emotioneel. Als we een keer een dag niks doen terwijl we wel samen zijn, voel ik me ook wel net wat verder van hem af staan. Ondanks dat we dan wel de hele avond tegen elkaar op de bank hebben gelegen
Alle reacties Link kopieren
Musiclover322 schreef:
31-10-2019 14:04
Ja ik denk dat het ergens ook wel emotioneel is ja, ik vind t fijn om me zo verbonden met hem te voelen en te merken en te zien dat hij van en met mij kan genieten.
Ik voel dan ook wel lichamelijk dat ik zin heb hoor, maar 't is ook emotioneel. Als we een keer een dag niks doen terwijl we wel samen zijn, voel ik me ook wel net wat verder van hem af staan. Ondanks dat we dan wel de hele avond tegen elkaar op de bank hebben gelegen
Die laatste zinnen herken ik van mezelf helemaal, ik voel me ook meer verbonden door seks.
Musiclover322 schreef:
31-10-2019 14:04
Als we een keer een dag niks doen terwijl we wel samen zijn, voel ik me ook wel net wat verder van hem af staan. Ondanks dat we dan wel de hele avond tegen elkaar op de bank hebben gelegen
Lijkt me raar om daar seks voor nodig te hebben.
Na één dag al bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
31-10-2019 14:54
Na één dag al bedoel ik.
Misschien is het nog heel pril?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
31-10-2019 15:32
Misschien is het nog heel pril?
Ja pas 8 maanden
beetjegek schreef:
31-10-2019 14:08
Die laatste zinnen herken ik van mezelf helemaal, ik voel me ook meer verbonden door seks.
Yup. Ik ook. Na 6 jaar nog steeds.
Libido is iets heel raars vind ik. Ik ben een vrouw en ben 30 jaar samen geweest met mijn man en altijd was mijn libido hoger als van mijn man. Ik zeg niet dat ons seksleven slecht was maar ik wilde vaker dan mijn man. Ik wilde vaker juist omdat het zo fijn was. Ik ben heel eerlijk en soms masturbeerde ik wel eens omdat ik die behoefte had om klaar te komen. En toen ineens werd mijn man ziek en is op nog geen half jaar tijd daarna overleden. Wat ik van mezelf niet begrijp is dat met het overlijden van mijn man ook het gevoel van seks overleden is. Ik heb ook totaal geen behoefte meer aan masturberen terwijl ik dat vroeger naast een goed seksleven wel deed. En nee, het is niet meer pril dat alles gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Musiclover322 schreef:
31-10-2019 14:04
Ja ik denk dat het ergens ook wel emotioneel is ja, ik vind t fijn om me zo verbonden met hem te voelen en te merken en te zien dat hij van en met mij kan genieten.
Ik voel dan ook wel lichamelijk dat ik zin heb hoor, maar 't is ook emotioneel. Als we een keer een dag niks doen terwijl we wel samen zijn, voel ik me ook wel net wat verder van hem af staan. Ondanks dat we dan wel de hele avond tegen elkaar op de bank hebben gelegen
en snapt hij, jouw behoeftes?
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
31-10-2019 20:46
Libido is iets heel raars vind ik. Ik ben een vrouw en ben 30 jaar samen geweest met mijn man en altijd was mijn libido hoger als van mijn man. Ik zeg niet dat ons seksleven slecht was maar ik wilde vaker dan mijn man. Ik wilde vaker juist omdat het zo fijn was. Ik ben heel eerlijk en soms masturbeerde ik wel eens omdat ik die behoefte had om klaar te komen. En toen ineens werd mijn man ziek en is op nog geen half jaar tijd daarna overleden. Wat ik van mezelf niet begrijp is dat met het overlijden van mijn man ook het gevoel van seks overleden is. Ik heb ook totaal geen behoefte meer aan masturberen terwijl ik dat vroeger naast een goed seksleven wel deed. En nee, het is niet meer pril dat alles gebeurd is.
wat vervelend (buiten het verlies om, wat al erg genoeg is)
Je bent echt droog komen staan. Kun je geforceerd vlot trekken, gewoon wel gaan masturberen. Als je zou willen natuurlijk. Van lust komt lust
lilalinda schreef:
31-10-2019 20:54
wat vervelend (buiten het verlies om, wat al erg genoeg is)
Je bent echt droog komen staan. Kun je geforceerd vlot trekken, gewoon wel gaan masturberen. Als je zou willen natuurlijk. Van lust komt lust
Ik heb die behoefte nu niet meer en waarom zou ik die lust van seks die ik vroeger wel had proberen op te wekken als er toch geen man in mijn leven is.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-10-2019 20:53
en snapt hij, jouw behoeftes?
Hm snappen is misschien een groot woord, maar hij vindt 't niet erg, zelfs wel leuk en is ie ook blij mee zegt hij, omdat hij van vrienden weet dat de meesten vaker zouden willen dan hun vriendin... Hij weet ondertussen ook dat wel vaak zin heb en helpt me dan ook graag, evt. Op een andere manier als hij zelf geen behoefte heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven