Spijt om keuze uit het verleden

03-11-2019 09:20 15 berichten
Het is echt belachelijk dat ik hier na 2 maanden nog steeds over zit te piekeren... maar..

Ik ben een jongen van bijna 19 jaar en zit in dit dilemma:

iets meer dan 3 maanden geleden heb ik een jongen ontmoet op Tindr. Hier was ik een maand mee bezig voordat we gingen daten. Eerste date verliep goed en we hebben het als een knuffel beëindigd. Hij bood na de 1ste date de volgende dag om bij hem te komen slapen. Ik was zo van dat gaat iets te snel naar mijn idee. Ik dacht dat het dan de relatie zou beschadigen als je dit te snel zou doen.

Dus we hebben de 2de date die volgende week gepland. Ik kwam dan uit school naar zijn woonplaats daar gegeten en daar thuis geweest, waarna hij ook aanbood om bij hem te slapen. Ik zei daarop ik denk dat dat te snel gaat dat zullen we wel na date 4 doen. Ik was bijna heel die 2de date zenuwachtig puur omdat ik de hele tijd zat te denken "wanneer komt het zoen moment". Ik pakte de laatste bus en gaven elkaar een bescheiden kusje. De bus kwam later anders was ik daar wezen slapen.. Toen ik naar huis ging voelde ik me gespannen , ik denk dat dat kwam omdat ik tegen mijn gevoel naar huis ging. Of ik zat in zo'n twijfel modus. Waarschijnlijk was ik naïef op de een of andere manier.

Heel de week erna was ik gespannen, waarschijnlijk omdat ik het jammer vond dat we niet hebben geslapen. Dit was namelijk zo'n goede kans en vooral omdat dit mijn "2e keer" zou zijn. 1ste had ik gedaan maar was niet fijn. Ik dacht dat het een afknapper voor hem zou zijn maar ergens vond ik het bij mijzelf te snel gaan ofzo. Dit werd van kwaad tot erger tot ik heel erg bindend deed en hem "miste" waarna hij afstand heeft genomen. Met veel moeilijkheden heb ik dit dus achter mij gelaten.

Maar wat nu het geval is, Ik heb nu echt dat ik denk waarom heb ik dat toen niets gedaan, en alles zou anders zijn als ik dat risico had genomen. Het is belachelijk want het is 2 maanden terug maar zie het nu als een gemiste kans. In vergelijking met nu wil ik echt experimenteren hoe het is om met jongens naar bed te gaan. Ik ben dus bijna geneigd om hem weer een berichtje te sturen van "jammer dat we nooit iets hebben gedaan". Ik vind het moeilijk om los te laten en hoop dat ik hier een oplossing kan vinden. Ik blijf er teveel in hangen!

(we hebben elkaar 2 dates gezien en echt veel videogebeld). Nu is het contact dood.
Alle reacties Link kopieren
wil je HEM of wil je iemand?
Hem ja... maar ja we waren bezig en nu heeft hij afstand genomen..
Ben blij dat je niet met hem naar bed bent geweest. Hij was niet genoeg into you als hij het contact verbreekt omdat je te 'bindend' doet. Of je moet onder 'bindend' stalkgedrag of iets anders extreems verstaan. Als je mt hem had geslapen en hij had je dan laten vallen had je je nog veel rotter gevoeld. Jij bepaalt wat jij acceptabel vindt m.b.t. dates.
Alle reacties Link kopieren
Zo in de prille relatiefase voel je, je toch juist heel erg gevharmeerd als iemand je mist? Beetje op een stalk manier?
Als hij dat niet was, dan is het niks voor jou.
Maar.... als jij hem perse wat wil sturen, dan doe je dat toch.
Ik zou alleen niet beginnen met; jammer dat we niks hebben gedaan.
Eerder even peilen hoe het met hem gaat enz.
En wie weet wat daar uit voor komt.
Vertel hem waarom je, je zo raar gedroeg en dat je het jammer vind dat er nu niks meer is. ( tenzij hij nu een relatie heeft, dan doe je dat niet)
de wereld wacht om ontdekt te worden
Wees blij dat je niet met hem naar bed bent geweest zo snel al. Iemand die je blijft pushen is je niet waard. Als je echt een relatie wil, is het veel fijner iemand eerst te leren kennen voordat je er sex mee hebt.
Hier hoef je geen spijt van te hebben, want er komen heus nog wel meer kansen om te experimenteren met seks en daten.

Probeer om te blijven vertrouwen op je gevoel.
In dit geval klinkt het als geen goede klik omdat hij sneller wilde gaan dan jij.
Laat je niet opjagen en laat jezelf niet zo onzeker worden van een mislukte date.

Geef jezelf een eerlijke kans door geduldig te zijn met het daten en experimenteren en door er alleen voor te gaan als het ook voor jou op dat moment echt goed voelt.

Blijf dicht bij jezelf en bij je gevoel.
Als een date je zo onzeker maakt is het juist goed dat je even de kat uit de boom kijkt.
Bouw rustig je vertrouwen op.
Je hoeft jezelf niet direct aan de voeten te gooien van de eerste jongen die je tegenkomt en je hoeft ook niet jan en alleman direct te bespringen om jezelf iets te bewijzen...toch?

Kort samengevat; er komen dus nog kansen genoeg, maak je geen zorgen, heb vooral geen spijt van je onzekerheid en vertrouw op je eigen gevoel.
Klopt ja. Maar ik heb echt bijna nooit gehad dat ik na een zoen denk want ik heb al een aantal keer gezoend. "Wat voelde dat goed" en dat mis ik!

Ik heb gewoon het idee dat is een hele goede kans heb laten vallen omdat ik echt iets voelde voor hem. We hebben wel goed geknuffeld alleen merkte ik heel erg dat ik de hele tijd dacht gaat hij mij zoenen. En die eerste keer van mij was niet zo heel leuk ofzo. dus ja wil daar vanaf. En daarom heb ik dus de bus naar huis genomen omdat ik het heel spannend vond.

Hierbij wil ik vooral niet bij andere kijken die op gaan scheppen dat ze "het gedaan" hebben of iets in zoenen op 1ste date. Ik wilde het vooral rustig opbouwen, maar misschien iets te erg in doorgeslagen. Waardoor hij zou denken oh die durft dat niet, of hij heeft dat gevoel niet. Ik dacht het komt wel op de 3de date waarna dat gebeurde. Maar 3de date is nooit doorgegaan... Helaas.

Ben nu ook aan het rondneuzen op het internet want heb PDD-NOS en relaties, seksualiteit kan er misschien iets te maken mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wilde hij gewoon seks en jij wilde iets meer. Jammer, maar niks om over te gaan zitten piekeren.

En ja, soms heb je spijt dat je dingen niet gedaan hebt, dat heeft iedereen. Nu weet je voor de volgende keer dat je wellicht iets meer risico moet nemen zoals je dat zelf noemt. Maar laat je alsjeblieft niet pushen, niemand is dat waard.
Murrmurr schreef:
03-11-2019 09:44
Ben blij dat je niet met hem naar bed bent geweest. Hij was niet genoeg into you als hij het contact verbreekt omdat je te 'bindend' doet. Of je moet onder 'bindend' stalkgedrag of iets anders extreems verstaan. Als je mt hem had geslapen en hij had je dan laten vallen had je je nog veel rotter gevoeld. Jij bepaalt wat jij acceptabel vindt m.b.t. dates.
Mooi advies dit TO.
Anoniem7005 schreef:
04-11-2019 16:18
Klopt ja. Maar ik heb echt bijna nooit gehad dat ik na een zoen denk want ik heb al een aantal keer gezoend. "Wat voelde dat goed" en dat mis ik!

Ik heb gewoon het idee dat is een hele goede kans heb laten vallen omdat ik echt iets voelde voor hem. We hebben wel goed geknuffeld alleen merkte ik heel erg dat ik de hele tijd dacht gaat hij mij zoenen. En die eerste keer van mij was niet zo heel leuk ofzo. dus ja wil daar vanaf. En daarom heb ik dus de bus naar huis genomen omdat ik het heel spannend vond.

Hierbij wil ik vooral niet bij andere kijken die op gaan scheppen dat ze "het gedaan" hebben of iets in zoenen op 1ste date. Ik wilde het vooral rustig opbouwen, maar misschien iets te erg in doorgeslagen. Waardoor hij zou denken oh die durft dat niet, of hij heeft dat gevoel niet. Ik dacht het komt wel op de 3de date waarna dat gebeurde. Maar 3de date is nooit doorgegaan... Helaas.

Ben nu ook aan het rondneuzen op het internet want heb PDD-NOS en relaties, seksualiteit kan er misschien iets te maken mee hebben.
Misschien kun je voordat je met iemand gaat daten, aangeven dat iemand graag eerst beter wilt leren kennen
in plaats van gelijk seks hebben? Mannen die alleen op seks uit zijn haken dan wel af. Misschien vergeet je die eerste rot ervaring sneller als je de volgende keer seks hebt met iemand die je erg aardig vindt en jou met respect behandelt en wil wachten met seks tot jij eraan toe bent (wat vanzelf gebeurt als die ander jou ook aardig, dat hij dan bereid is om te wachten bedoel ik)?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het als een elastiek-reactie. Eerst vraag je om afstand (want het ging je allemaal te snel) en toen er eenmaal wat afstand was, vraag je juist om het omgekeerde (deed je te bindend).

Dit is niet heel raar in een eerste fase, maar wel erg verwarrend voor de ander (die dan afhaakt, vind ik wel logisch).

Toch proberen het nu los te laten. Het is gegaan zoals het is gegaan. Jammer, maar er komen tal van andere mogelijkheden. Hopelijk vind je dan iemand die ook het wat langzamer wil opbouwen (of ten minste: in hetzelfde tempo als jij het wil opbouwen)
Alle reacties Link kopieren
Joh, als iemand je grenzen niet respecteert, dan is het niet goed om er mee door te gaan.
Jij wilde niet blijven slapen omdat je dat te snel vond. Je geeft duidelijk je grens aan. Als dat reden voor hem is om afstand te nemen, dan weet je dus dat het hem om seks ging en niet om jou.

Wees mild voor jezelf, je hebt niet verkeerd gehandeld. Er is niks mis met zuinig zijn op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met claimerig?
Je ging constant appen en zocht bevestiging dat hij je leuk vondt?
Of bleef je proberen een afspraak te maken
Het was voor jou fijn geweest als hij had laten weten dat hij geen klik had of alleen sex zocht
Dan kun je het afsluiten
Zelf ken ik je gedrag zo schrikken van je eigen gevoelens
In mijn geval wou hij meer en gaf dit duidelijk aan
Na zelf beetje afstand te hebben genomen was ik niet meer bang en liet mijn gevoelens duidelijk blijken
Helaas heeft hij nu afstand genomen en ineens veel lastiger met afspreken etc
Naar geen contact meer als ik niks laat horen
En geen afspraakjes meer
Denk voor hem verwarrend geweest en voor mij ook
Ik was wel claimerig op het punt van bevestiging zoeken dat hij me leuk vond maar probeerde wel wat op me af te laten komen, ik deed zeer zeker wel mijn best! Maar omdat ik teleurstellingen kreeg , had ik wat terugvallen om de dag door, waardoor hij ook niet wist mee om te gaan.

Het was vooral omdat ik dacht dat hij me minder leuk zou hebben gevonden na de 2de date en omdat hij niet zo snel wilde video bellen omdat hij moest leren. Dit was voor mij een teleurstelling waardoor ik hem meer ging missen.. Na een week dit uitgesproken wil hij afstand waarna hij hierna geen contact heeft genomen met mij maar wel met de intentie dat het nog zal werken maar hij me meer ruimte gaf. Het duurde een maand voordat hij zei "hoe is het" hier op ingegaan want ja toen was ik blij en nog steeds vond ik hem leuk. Alleen kreeg ik weer de teleurstelling omdat hij heel afstandelijk reageerde. Na een paar weken gaf hij aan dat wij niet bij elkaar passen. Terwijl ik dan denk waarom heb je me die hoop dan gegeven? Waarom vond je mij leuk? Het zal toch niet dat verliefdheid die iemand onzeker maakt het enige probleem is, want als je iemand leuk vind zie je daar echt overheen.

Vandaag bijvoorbeeld, ben ik jarig en dan feliciteert hij me niet alleen geliked. Ik zit er nog zo op van ja je hebt me best wel veel gedaan, waardoor ik nu een beetje boos op hem ben, en nog meer wilt vergeten. Ik ga verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven