Opdracht van mijn DOM BDSM ontvangen

06-11-2019 12:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw in de wereld van BDSM, en hierin pas sinds kort actief. Het bevalt me erg goed, maar nu zie ik mijn DOM vrijdag weer, en heb ik als opdracht gekregen om voor hem een opdracht te verzinnen, en werkelijk.... ik heb geen idee. Wie heeft er wel een idee, ik hoor het graag. X.
Alle reacties Link kopieren
In zn nakie jou ramen lappen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij is switch of zelf ook sub?

Maar jou 100x klaar laten komen. Je vloer dweilen. Je was strijken.
Alle reacties Link kopieren
Hij is ook Switch maar ik geen DOM, ik ben alleen Sub, en we zitten in een hotel, even vergeten te melden.
De hele avond met een rijtje wasknijpers op zijn pielie en op elke tepel een, naakt dienen als bijzettafel/voetenbankje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga stuk hier hoor🤣🤣
Maar euh TO, je bent toch getrouwd, of hoort dat bij de act?
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp moet jij een opdracht verzinnen zodat hij jou iets kan opdragen? Ik denk dat ik m wel snap, ik denk dat hij op deze manier achter jouw triggers wil komen. Heb je wensen op bdsm gebied? Dingen die je graag zou willen ervaren?
Zo kun je hem bv opdragen jou een poos in een kooi te laten zitten.
Geblinddoekt op bed neer te leggen terwijl je met touw gebonden bent en dan... te ervaren.
Misschien heb je iets met een bepaald attribuut, met pijn, met balgags, dildoos, anale zaken, ik noem maar wat.

En als het je echt niet lukt vertel hem dit dan vóór de date. Bdsm mag leuk zijn en als dit (nu nog) buiten je comfort zone is is het niet leuk.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben getrouwd, en heb er een DOM bij omdat mijn man mij dat niet kan geven.
savoije schreef:
06-11-2019 12:33
Hij is ook Switch maar ik geen DOM, ik ben alleen Sub, en we zitten in een hotel, even vergeten te melden.
Dus nou moet jij zijn DOm gaan spelen? Ik zou er niet blij van worden.
Huh? Rare vraag van een dom.

Hij gaat toch niet echt de verantwoordelijkheid voor de invulling van het weekend bij jou neerleggen?

Hoe wil hij daar dan controle over uitoefenen?

Luie domme dom..
GinnyJones schreef:
06-11-2019 12:33
De hele avond met een rijtje wasknijpers op zijn pielie en op elke tepel een, naakt dienen als bijzettafel/voetenbankje.
:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Ik zou hem edgen, en de hele dag zelf een beetje gaan teasen.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
06-11-2019 12:40
Als ik het goed begrijp moet jij een opdracht verzinnen zodat hij jou iets kan opdragen? Ik denk dat ik m wel snap, ik denk dat hij op deze manier achter jouw triggers wil komen. Heb je wensen op bdsm gebied? Dingen die je graag zou willen ervaren?
Zo kun je hem bv opdragen jou een poos in een kooi te laten zitten.
Geblinddoekt op bed neer te leggen terwijl je met touw gebonden bent en dan... te ervaren.
Misschien heb je iets met een bepaald attribuut, met pijn, met balgags, dildoos, anale zaken, ik noem maar wat.

En als het je echt niet lukt vertel hem dit dan vóór de date. Bdsm mag leuk zijn en als dit (nu nog) buiten je comfort zone is is het niet leuk.
Ik denk dat jij het wel goed begrijpt, en ik nu zelf ook. Voor mij is alles nieuw en ik leer elke keer weer bij. Thanks.
Alle reacties Link kopieren
-Lucille- schreef:
06-11-2019 12:41
Huh? Rare vraag van een dom.

Hij gaat toch niet echt de verantwoordelijkheid voor de invulling van het weekend bij jou neerleggen?

Hoe wil hij daar dan controle over uitoefenen?

Luie domme dom..
Nou ja het hele weekend, het is 1 opdracht groot of klein. Ik zal zelf te denken om hem een koude douche te laten pakken van 1 minuut.
Alle reacties Link kopieren
En als je nu weer eens een opdracht krijgt die je niet goed snapt, vraag dan om opheldering. Ook dominanten zijn gewoon mensen die je dingen kunt vragen. Sterker nog, zonder communicatie in mijn wereld geen Ds. Stel je niet té bescheiden op hè!
...
Alle reacties Link kopieren
savoije schreef:
06-11-2019 12:46
Nou ja het hele weekend, het is 1 opdracht groot of klein. Ik zal zelf te denken om hem een koude douche te laten pakken van 1 minuut.
Jij zet je Dom onder de koude douche? Daar zou mijn Dom geen hele grote blij van krijgen!

Ik denk dat het een goed idee is om opheldering te vragen bij hem! Wat wil hij precies van je...
...
Alle reacties Link kopieren
savoije schreef:
06-11-2019 12:41
Ja ik ben getrouwd, en heb er een DOM bij omdat mijn man mij dat niet kan geven.
En dit weet je man ook?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
savoije schreef:
06-11-2019 12:46
Nou ja het hele weekend, het is 1 opdracht groot of klein. Ik zal zelf te denken om hem een koude douche te laten pakken van 1 minuut.
Dan verwacht hij dus dat jij topt.

Ik zou inderdaad eens navragen wat hij nou precies bedoelt. Al vind ik het ‘bind me vast en ga koffie drinken’ ook niet spannend. Ben je gewoon met jezelf aan het sm’en.
Alle reacties Link kopieren
@TO ik sluit mij aan bij de adviezen, om het bij je D na te vragen.

Verder wil ik je wijzen op een heel fijn bdsm-topic dat hier is. Zoals je merkt krijg je in dit topic ook reacties van mensen die er zelf niet veel mee hebben en daarom vooral grappig willen zijn. Daar is niks mis mee, maar dat is volgens mij niet wat jij zoekt ;) In dat topic reageren vooral mensen die ook zelf aan bdsm doen of er geïnteresseerd in zijn. Sommigen komen net kijken en anderen lopen alweer jaren rond :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
savoije schreef:
06-11-2019 12:21
... nu zie ik mijn DOM vrijdag weer, en heb ik als opdracht gekregen om voor hem een opdracht te verzinnen...
Vreemd, want als Dom deel ik in BDSM de opdrachten uit aan een sub, nooit andersom eigenlijk.
Charles_Gentle28 schreef:
06-11-2019 13:25
Vreemd, want als Dom deel ik in BDSM de opdrachten uit aan een sub, nooit andersom eigenlijk.
Een switch is daarom nooit dom ;-)
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
06-11-2019 13:25
Vreemd, want als Dom deel ik in BDSM de opdrachten uit aan een sub, nooit andersom eigenlijk.

Dat jij meent overal op deze pijler fantasieloze advertenties voor jezelf te moeten plaatsen, dát is pas vreemd.

@TO, als je slim bent verzin je iets wat jij lekker vindt, in welke rol dan ook.
Opwinding is zo persoonlijk, daarvoor kun je naar mijn idee niets voor een vreemde bedenken, behalve clichés.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
06-11-2019 12:49
Jij zet je Dom onder de koude douche? Daar zou mijn Dom geen hele grote blij van krijgen!

Ik denk dat het een goed idee is om opheldering te vragen bij hem! Wat wil hij precies van je...
@(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
06-11-2019 14:33
Dat jij meent overal op deze pijler fantasieloze advertenties voor jezelf te moeten plaatsen, dát is pas vreemd.

@TO, als je slim bent verzin je iets wat jij lekker vindt, in welke rol dan ook.
Opwinding is zo persoonlijk, daarvoor kun je naar mijn idee niets voor een vreemde bedenken, behalve clichés.
Thanks, ik heb hem gemaild iets specifieker te zijn, bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
06-11-2019 12:33
De hele avond met een rijtje wasknijpers op zijn pielie en op elke tepel een, naakt dienen als bijzettafel/voetenbankje.
:rofl:
koekies zijn lekker
savoije schreef:
06-11-2019 12:33
Hij is ook Switch maar ik geen DOM, ik ben alleen Sub, en we zitten in een hotel, even vergeten te melden.
Waarom hem mailen als je samen in een hotel zit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven