Niet aangetrokken tot mijn vriendin

10-11-2019 20:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:49
Reden: OP verwijderd
99.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien hadden jullie gewoon vrienden moeten blijven, daar kan je ook enorm veel van gaan houden zonder de fysieke aantrekkingskracht die je bij een partner wel hoort te hebben.

Maak het uit, gun haar een vent die haar heerlijk vind en die haar niet vergelijkt met zijn ex.
Consistency compounds.
Alle reacties Link kopieren
Euh... een relatie houdt toch alleen stand als het op alle gebieden (enigszins) klikt? Zoals ik jou hier lees is van ‘enigszins’ op seksgebied geen sprake. Je zal toch jouw vriendin zijn. Weleens bedacht dat het kan dat ze minder drive ervaart doordat jij zo over haar denkt? Denk je nou echt dat iemand dat niet vaststelt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ja hier is een tip: laat haar een man zoeken die haar ook geil en sexy vindt. En zoek jij een dito vriendin.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nope. No way.
Alle reacties Link kopieren
Sneu voor haar vooral idd.
Laat dat meisje eens met rust en ga uit haar huis weg zeg.
Alle reacties Link kopieren
Vreemde reacties hier, TO praat gewoon met respect en open over zijn vriendin en vraagt tips. Dat er lezers zijn die zich dit persoonlijk aantrekken doet niet terzake.
Het-groepje schreef:
10-11-2019 22:16
Laat dat meisje eens met rust en ga uit haar huis weg zeg.
Waar reageer je op? Ik kan het niet ontdekken in de OP
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
11-11-2019 00:35
Vreemde reacties hier, TO praat gewoon met respect en open over zijn vriendin en vraagt tips. Dat er lezers zijn die zich dit persoonlijk aantrekken doet niet terzake.
Persoonlijk aantrekken ?
Waar haal je dat weg?
Een mening geven IS nogal persoonlijk.
De jouwe net zo goed, hoor.

Geef jij nou eens goed advies dan?
Wat kan hij doen om wél meer aangetrokken tot haar te worden?

Ikzelf denk dat zoiets er is of niet.
In dit geval dus niet.

TO, je kunt je wel samen lekker opfrissen voordat je wat gaat doen, heb je die rare geur hopelijk niet meer..
justagirly wijzigde dit bericht op 11-11-2019 06:43
9.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat ze minder preuts kan worden? Praat je er over?
De jongen is 23, en heeft een half jaar een relatie en is gaan samenwonen. Ik gok zomaar dat de aantrkkingskracht van dit meisje voor een groot deel in haar woning ligt.
Maar misschien zit ik ernaast hoor.
Als meisje dat vroeg op zichzelf is gaan wonen en altijd leuk woonde heb ik echter gelijk een idee bij dit verhaal uit eigen ervaring maar wie weet.
Het-groepje schreef:
11-11-2019 06:45
De jongen is 23, en heeft een half jaar een relatie en is gaan samenwonen. Ik gok zomaar dat de aantrkkingskracht van dit meisje voor een groot deel in haar woning ligt.
Maar misschien zit ik ernaast hoor.
Als meisje dat vroeg op zichzelf is gaan wonen en altijd leuk woonde heb ik echter gelijk een idee bij dit verhaal uit eigen ervaring maar wie weet.
Ah, ok, je projecteert gewoon zonder echt een aanwijzing je eigen ervaring en oordeelt op die basis een jongen die geen idee heeft waarom je hem zo benadert. :thumbsup:
BlaZoo schreef:
11-11-2019 07:24
Ah, ok, je projecteert gewoon zonder echt een aanwijzing je eigen ervaring en oordeelt op die basis een jongen die geen idee heeft waarom je hem zo benadert. :thumbsup:
Whatever, ik ben wel benieuwd wie bij wie is ingetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Je zult er toch over moeten praten.
Want óf het wordt niks. Of je moet er moeite voor doen.
En dan nog is de vraag of het goed komt.
Ieder mens is nou eenmaal anders.
Ze kan bekkenbodemspier oefeningen doen (zoek maar op op google).
De geur.... kan zijn dat ze met een zeep heeft gewassen die niet geschikt was. Ze kan dan een bacteriële viscose hebben, of een schimmelinfectie.
In ieder geval zal ze even naar de huisarts moeten. Beide zijn gemakkelijk te verhelpen.
Succes!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Jammer om te zien dat veel mensen zo negatief reageren! Zij is trouwens bij mij ingetrokken voor degene die het zich afvroegen. Ik hou namelijk wel heel veel van haar en we hebben het heel fijn samen. Ook heb ik deze dingen al bespreekbaar gemaakt en kunnen we er heel goed over praten. Zij heeft wel de drive trouwens en zou elke dag wel willen. Ik ben alleen een beetje confused waarom dat niet wederzijds is. Zou ook aan mij kunnen liggen dat er iets in mijn libido is veranderd..?
Stefan1996 schreef:
11-11-2019 11:08
Jammer om te zien dat veel mensen zo negatief reageren! Zij is trouwens bij mij ingetrokken voor degene die het zich afvroegen. Ik hou namelijk wel heel veel van haar en we hebben het heel fijn samen. Ook heb ik deze dingen al bespreekbaar gemaakt en kunnen we er heel goed over praten. Zij heeft wel de drive trouwens en zou elke dag wel willen. Ik ben alleen een beetje confused waarom dat niet wederzijds is. Zou ook aan mij kunnen liggen dat er iets in mijn libido is veranderd..?
Mijn excuses dan.
Je hebt je vraag al beantwoord: omdat je je dus niet tot haar aangetrokken voelt op sexuele gebied.
Dat kan en dan moet je jezelf niet forceren vind ik.
Je hebt een sexuele klik ervaren, je weet hoe dit voelt en dit mis je dus.
Dus is zij niet degene met wie je dit soort (monogaam, samenwonend) relatie kan hebben.
Ik zou dit alleen niet aan haar vertellen want dat is nogal kwetsend, dus het wat algemener houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reacties heel raar;

TO je vriendin kan oefeningen doen waardoor dr kut strakker wordt, google maar ff.
Verder heeft ze misschien een bacterieel infectie? Vaak makkelijk op te lossen door naar de dokter te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
11-11-2019 11:13
Mijn excuses dan.
Je hebt je vraag al beantwoord: omdat je je dus niet tot haar aangetrokken voelt op sexuele gebied.
Dat kan en dan moet je jezelf niet forceren vind ik.
Je hebt een sexuele klik ervaren, je weet hoe dit voelt en dit mis je dus.
Dus is zij niet degene met wie je dit soort (monogaam, samenwonend) relatie kan hebben.
Ik zou dit alleen niet aan haar vertellen want dat is nogal kwetsend, dus het wat algemener houden.
Ik zou dit wel vertellen, door open en eerlijk te zijn win je uiteindeijk veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Karlmax
over het wel vertellen
Maar twijfel nu toch, wat heeft ze eraan.
justagirly wijzigde dit bericht op 13-11-2019 20:16
Reden: Mening veranderd
67.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stefan1996 schreef:
11-11-2019 11:08
Jammer om te zien dat veel mensen zo negatief reageren! Zij is trouwens bij mij ingetrokken voor degene die het zich afvroegen. Ik hou namelijk wel heel veel van haar en we hebben het heel fijn samen. Ook heb ik deze dingen al bespreekbaar gemaakt en kunnen we er heel goed over praten. Zij heeft wel de drive trouwens en zou elke dag wel willen. Ik ben alleen een beetje confused waarom dat niet wederzijds is. Zou ook aan mij kunnen liggen dat er iets in mijn libido is veranderd..?
Maar wat mis je precies?
Wat vertel je haar?

Vind je haar lichamelijk wel mooi?
Het-groepje schreef:
11-11-2019 07:52
Whatever
Tsja
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-11-2019 11:38
Maar wat mis je precies?
Wat vertel je haar?

Vind je haar lichamelijk wel mooi?
Ik vind haar heel mooi door hoe ze is als persoon. Puur lichamelijk durf ik niet te zeggen.. Wel is het echt zo dat als we eenmaal bezig gaan ik er te weinig van voel om echt in de mood te blijven. Deze gedachte vooraf maakt ook al dat de aantrekkingskracht afneemt denk ik
Alle reacties Link kopieren
Stefan1996 schreef:
11-11-2019 14:00
Ik vind haar heel mooi door hoe ze is als persoon. Puur lichamelijk durf ik niet te zeggen.. Wel is het echt zo dat als we eenmaal bezig gaan ik er te weinig van voel om echt in de mood te blijven. Deze gedachte vooraf maakt ook al dat de aantrekkingskracht afneemt denk ik
wees eens duidelijk: als ze in lingerie voor je staat, denk je dan:lekker wijf!
of is haar lichaam niet naar jouw smaak
(dat laatste mag gerust)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-11-2019 14:15
wees eens duidelijk: als ze in lingerie voor je staat, denk je dan:lekker wijf!
of is haar lichaam niet naar jouw smaak
(dat laatste mag gerust)
Het laatste ben ik bang. Vind haar er mooi uit zien. En dat is ze ook echt wel! Maar haar lichaam is inderdaad niet naar mijn smaak. Het wauw effect ontbreekt hier denk ik van mijn kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven