Secondlove, plek om te daten

12-11-2019 10:49 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hier nu eens een reactie van een Man. Ik hoop dat ik hier ook een antwoord of een beetje hulp kan vinden.

Voor een date met een secondlove, ben op zoek naar een fijne plek om een keer te zijn. We hebben een keer een van de valk hotel geprobeerd, maar ik voelde me daar toch een klein beetje opgelaten. En bovendien, die zijn pas vanaf een uur of 14.00 beschikbaar die kamers.

Heeft iemand een tip voor mij, of hoe doen jullie dit ?
De omgeving waar ik zoek is rondom Breda, maar een bepaalde afstand reizen ( mits geen honderden kilometers is natuurlijk ook geen probleem ).

En ja, ik ken de sites van dayuse e.d., maar ik loop vooral een beetje vast op het tijdstip ( ochtend/vroeg in de middag ).

Bedankt alvast .
Alle reacties Link kopieren
Als je vreemd gaat moet je het goed doen : in het echtelijk bed en er na de badjas van zo’n nietsvermoedende partner dragen om lekker in uit te dampen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je voelt je opgelaten in een hotel maar niet over het feit dat je ordinair vreemdgaat? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Huur je een prive sauna. ( weet het personeel ook wel dat je komt om te rampetampen, hoor )

https://spa2be.nl/prive-sauna-breda/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Plek om te daten? Plek om te neuken bedoel je.
Moet er persé voor 14u geneuqt worden? En denk je echt dat je de enige bent die ligt vreemd te gaan bij van de Valk? :facepalm:
Mensen, dit is een Man he. Een beetje meer respect graag.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
12-11-2019 11:22
Mensen, dit is een Man he. Een beetje meer respect graag.


😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare reacties weer; in dat minnaar topic gaat iedereen te pas en te onpas vreemd maar hier wordt meneer belachelijk gemaakt; gewoon zo'n formule 1 hotel, of parkeren langs een weiland TO
secondlover schreef:
12-11-2019 10:49

een Man
@(

https://www.youtube.com/watch?v=i_iPCMmoGMw
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
12-11-2019 11:35
Wat een rare reacties weer; in dat minnaar topic gaat iedereen te pas en te onpas vreemd maar hier wordt meneer belachelijk gemaakt; gewoon zo'n formule 1 hotel, of parkeren langs een weiland TO
Als mijnheer stoer genoeg is om zijn vrouw te bedriegen is hij ook stoer genoeg om zelf de neuqplekken op te zoeken.
Zo niet moet hij niet vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
secondlover schreef:
12-11-2019 10:49
Heeft iemand een tip voor mij, of hoe doen jullie dit ?
Gewoon niet, of is dat geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Ben je niet bang dat je je vrouw enorm kwetst wanneer dit uitkomt?
Lid sinds vandaag, eerste post en een knuppel-in-het-hoenderhok onderwerp. Rara, wat voor topic zou dit zijn?
Alle reacties Link kopieren
Als ik de media moet geloven gaat half Nederland vreemd. Waar doen ze het dan? Ik denk gewoon thuis als de partner naar zn werk is? Elke keer een hotel boeken voor 100 euro zijn dure wipjes.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dat kun je Googlen
Secretrooms bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
Wist niet dat mijn reactie zoveel teweeg bracht :-).

Iedereen met een inhoudelijke reactie, dankjewel.
Alle overige reacties, ook bedankt. .. kan om sommige reacties ontzettend lachen, zonder humeur/kritiek is het ook maar saai..

Die tip van de sauna vond ik geweld, hoop nog meer tips te krijgen.

Thx.
Alle reacties Link kopieren
Vieze vreemdganger.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
12-11-2019 11:35
Wat een rare reacties weer; in dat minnaar topic gaat iedereen te pas en te onpas vreemd maar hier wordt meneer belachelijk gemaakt; gewoon zo'n formule 1 hotel, of parkeren langs een weiland TO
Misschien ook handig om de vraag daar te stellen :idee:
Anders is het redelijk naïef om te verwachten dat je geen andere reacties krijgt.
Het is raar dat je zgn vastloopt op de genoemde site. Mijn ervaring is dat je bij vd Valk prima vanaf 9 uur 's morgens terecht kunt.
Alle reacties Link kopieren
secondlover schreef:
12-11-2019 12:04
Wist niet dat mijn reactie zoveel teweeg bracht :-).

Iedereen met een inhoudelijke reactie, dankjewel.
Alle overige reacties, ook bedankt. .. kan om sommige reacties ontzettend lachen, zonder humeur/kritiek is het ook maar saai..

Die tip van de sauna vond ik geweld, hoop nog meer tips te krijgen.

Thx.
Denk je dat je vrouw er ook om kan lachen? Je kunt je emoties vast goed uitschakelen, anders zou het vreemdgaan onmogelijk zijn, maar vergis je niet in de pijn die dit bij een ander teweeg brengt. Probeer die gevolgen niet te egoistisch te bekijken, het zal namelijk niet alleen jullie relatie kunnen breken, maar ook haar zelfvertrouwen/zelfbeeld en haar gedrag in volgende relaties.
Gebroken vertrouwen in de liefde heelt minder makkelijk als een gebroken hart.
Alle reacties Link kopieren
Ik sprak wel eens af in Van der Valk Gilze. Daar kon je ook een kamer op een eerder tijdstip boeken en ze hadden er ook kamers met echte tweepersoonsbedden en een bubbelbad.

Overigens hoeft het niet persé vreemdgaan te zijn. Ik zelf was net vrijgezel. De dame in kwestie had een open relatie.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
secondlover schreef:
12-11-2019 12:04
Wist niet dat mijn reactie zoveel teweeg bracht :-).

je begint een topic over vreemdgaan
je verwacht het niet he???
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
12-11-2019 11:35
Wat een rare reacties weer; in dat minnaar topic gaat iedereen te pas en te onpas vreemd maar hier wordt meneer belachelijk gemaakt; gewoon zo'n formule 1 hotel, of parkeren langs een weiland TO

Dat er ergens een plek op het forum is waar vreemdgangers samenkomen, betekent niet dat de algemene consensus is dat vreemdgaan oké is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven