Geen sex. Wat nu?

14-11-2019 20:25 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, dit zal een raar topic worden ben ik bang. Maar ik weet echt niet meer wat ik moet denken of doen.
Mijn man en ik zijn 6 jaar samen.
Ons sexleven is nooit enorm super geweest. In het begin hadden we niet heel vaak sex, zijn verklaring was dat het leuke er dan snel af zou zijn. Inmiddels hebben we kinderen en zijn we een aantal jaar verder. Na de bevalling hebben we een tijdje wat meer sex gehad maar sinds 3 jaar nauwelijks. Eerst nog 4x in t jaar omdat ik graag nog een kindje wilde. Maar dat ging allemaal zo moeizaam dat ik gestopt ben met aangeven/vragen/verleiden/initiatief nemen.
En dus hebben we de afgelopen 2 jaar maar 2x sex gehad. De laatste keer is alweer een jaar geleden.
Ik heb het onderwerp al vaak aangekaart. Mijn man komt niet verder dan: het ligt niet aan jou.
Mijn man is sowieso niet zo'n sexfan hoor. Hij beft niet, tongzoent niet, knuffelt niet. Hij lijkt geen enkele behoefte aan intimiteit te hebben.
Als we knuffelen dan is het omdat ik hem knuffel en hij ondergaat het. Het wordt niet beantwoord. De sex an sich was ook echt maar een 5je.
Mijn man is fit en gezond. Ziet er best goed uit. Ik heb het idee dat hij of homo is (maar dat kan ik mij niet voorstellen) of dat hij een erectie stoornis heeft (als ik mij bedenk hoe de sex steeds gegaan is, zeker de laatste 3 jaar).
Aan mij ligt het ook niet hoor. Ik zie er goed uit. Ben schoon ect. Het is echt iets anders.
Wat moet ik hier nu mee? Ik ben nog jong (nog geen 40) en ik mis her enorm. Aangeraakt worden, zoenen, knuffelen, vrijen en geile sex. Ik mis het allemaal. Ik heb dus de keuze; scheiden (iets wat ik eigenlijk helemaal niet wil), vreemdgaan (wil ik eigenlijk ook niet en ik ben nogal kieskeurig) of zonder sex door het leven (maar dat wil ik ook niet, ik word van dat idee alleen al heel verdrietig)

Hebben jullie tips? Een vriendin opperde al een hacker voor zn laptop in te huren om te kijken op welke sites hij zit.
Ik geloof echt niet dat hij een ander heeft. Daar zie ik hem niet voor aan.
Vreemdgaan, open relatie, einde relatie, gek worden
Seksuoloog of relatietherapie een idee?
Alle reacties Link kopieren
Parenclub met bi-avond bezoeken om te kijken hoe hij reageert op mannen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Of hij is a-seksueel.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen heeft hij nooit veel om seks gegeven. Is hij a seksueel?
Het lijkt mij erg eenzaam voor jou TO, intimiteit verbindt je wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van praten en aangeven dat je het niet meer weet. Aangezien dit vanaf het begin speelt.
Zeggen dat je dit niet je hele leven volhoudt. Misschien wil die wel naar een seksuoloog, relatietherapie een open relatie etc.
Open en eerlijk praten.
En het leek je een goed idee om te trouwen en een kind te krijgen met een man waarmee je een slecht seksleven hebt omdat .....?????

Dit wordt niet beter, eerder slechter. Leer er mee te leven, of ga bij hem weg. Hij is OF homo in de ontkenningsfase, OF aseksueel. Een erectiestoornis alleen maakt namelijk nog niet dat een man niet knuffelig is.
Alle reacties Link kopieren
Het is vanaf het begin zo en toch heb je hiervoor gekozen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
15-11-2019 03:12
En het leek je een goed idee om te trouwen en een kind te krijgen met een man waarmee je een slecht seksleven hebt omdat .....?????
viva-amber schreef:
15-11-2019 06:20
Het is vanaf het begin zo en toch heb je hiervoor gekozen?
Wat een geweldige constructieve bijdrages aan dit topic. Jammer dat er altijd mensen hun superioriteitsgevoel t.o.v. een radeloze om hulp roepende TO moeten laten blijken. :facepalm:

TO, ik zou er professionele hulp bij halen, ga met hem naar de huisarts, een relatie/sekstherapeut o.i.d. Het kan ook goed dat je man ergens een blokkade heeft, waardoor hij wellicht niet goed weet hoe hij intimiteit moet tonen. Wellicht kan een psycholoog daarvoor uitkomst bieden. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Zelf een knuffel niet beantwoorden...dat gedrag is gewoon niet fair daar valt niet tegen op te therapien. Het is ook maar de vraag of dit een probleem is dat je moet medicaliseren. Misschien heeft hij geen interesse in intimiteit of valt hij op iets of iemand anders...het begint bij het feit dat deze man niet eerlijk is over wat hij echt voelt. Wat daaronder zit hoeft helemaal geen medisch of een psychologisch probleem te zijn. Ik op de man af vragen wat de reden is dat hij zo doet en hem de vraag niet laten ontwijken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Homo of niet, dan moet hij eerlijk zijn.
Gewoon geen zin?
Zin maken. Het vaker doen maakt vaker zin.
Maar hij knuffelt ook niet? Misschien zit er iets diepers? Jeugdtrauma of is hij contactgestoord (vreselijke term, maar denk in autistiforme aandoeningen).
En als het dit allemaal niet is, dan mist hij misschien ergens wat hormonen, dat kun je onderzoeken.

Enfin. Ik zou het gesprek aan gaan. Als jij dat wilt kun je vragen om in zijn computer te kijken.
En als hij niet mee wil werken aan wat dan ook, dan zou ik een minnaar voorstellen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
viva-amber schreef:
15-11-2019 07:48
Zelf een knuffel niet beantwoorden...dat gedrag is gewoon niet fair daar valt niet tegen op te therapien. Het is ook maar de vraag of dit een probleem is dat je moet medicaliseren. Misschien heeft hij geen interesse in intimiteit of valt hij op iets of iemand anders...het begint bij het feit dat deze man niet eerlijk is over wat hij echt voelt. Wat daaronder zit hoeft helemaal geen medisch of een psychologisch probleem te zijn. Ik op de man af vragen wat de reden is dat hij zo doet en hem de vraag niet laten ontwijken.
Mooi advies TO
viva-amber schreef:
15-11-2019 07:48
Zelf een knuffel niet beantwoorden...dat gedrag is gewoon niet fair daar valt niet tegen op te therapien. Het is ook maar de vraag of dit een probleem is dat je moet medicaliseren. Misschien heeft hij geen interesse in intimiteit of valt hij op iets of iemand anders...het begint bij het feit dat deze man niet eerlijk is over wat hij echt voelt. Wat daaronder zit hoeft helemaal geen medisch of een psychologisch probleem te zijn. Ik op de man af vragen wat de reden is dat hij zo doet en hem de vraag niet laten ontwijken.
Dit.

Er komt een moment waarop je de balans moet opmaken. Je kan je blijven afvragen wat de oorzaak is en zo de hoop/illusie houden dat er iets te fixen valt. Of vaststellen dat dit is wat het is en zelf weer controle nemen over je (seks)leven. In welke vorm dat dan is bepaal jij. Accepteren dat je nooit intiem met je man zal zijn is ook 1 van de opties.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral bizar dat jullie hier niet over praten, jullie weten zelf heus wel dat dit niet normaal is. Daar moet toch een verklaring voor zijn? En ik denk iets heel belangrijks/groots. Met zo`n enorme roze olifant tussen jullie in, kan er toch geen sprake zijn van een goede relatie? Een relatie draait zeker niet enkel om seks maar om vertrouwen, intimiteit samen etc: juist dan moet dit toch bespreekbaar zijn???
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Oke, ik ben een man, maar zo'n torenhoog libido heb ik nou ook weer niet vind ik. Ik vraag in mijn optiek niets geks qua hoeveelheid van haar.
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat Sjaak zich komt aanbieden als minnaar compleet met sluikreclame voor zijn oerend harde roze olifanten slurf advies komt geven in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Als je man niet verder komt dan; het ligt niet aan jou, wat doe jij dan? Stopt het gesprek? Heb je hem wel eens duidelijk gemaakt dat je zo niet verder kan? Niet dat hij er persé wat aan kan veranderen, maar hij moet op zijn minst je gevoel serieus nemen.

En met hem bespreken dat je seks buiten de deur wil? Zou hij daar voor open staan?
Zelfde situatie hier. Ben ook een man, en weet het ook niet meer. Op een gegeven moment stop je ook met vragen, als je toch steeds nee als antwoord krijgt. De relatie is verder goed, maar op seksgebied is er niets meer. Ik sta inmiddels open voor een (seksuele) relatie met een ander. Ben bi, dus maakt mij ook niet uit van welk geslacht. Ik lees dus graag mee met deze topic, en mensen, als je niets zinnigs heb toe te voegen, reageer dan gewoon niet...

Wat de hacker betreft, probeer in Firefox of de Internet Explorer eens Ctrl + H. Daarmee krijg je de browse geschiedenis te zien. Hij kan hem ingesteld hebben dat deze wordt opgeschoond bij afsluiten, dan heb je pech. Is het niet zo, dan ontdek je wellicht waar zijn interesses liggen. Hiermee kan je dan doen wat je denkt dat goed voor je is...
Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ik had heel lang hoop dat het beter zou worden, af en toe waren er na gesprekken ook wel oplevingen, maar dat hield nooit lang aan. Vorig jaar heb ik de hoop opgegeven. Ik wilde niet scheiden maar ook niet tot mijn dood op deze manier verder leven - zonder mee te maken hoe het ook kan zijn. Het leek niet meer bespreekbaar tussen ons.
Ik heb een minnaar gezocht De sex was geweldig. Maar het zette ook veel in gang, het heeft toch invloed op je relatie, op je hele leven, terwijl ik dacht dat het puur voor de sex zou zijn. Ik heb het uiteindelijk opgebiecht omdat ik niet kon leven met het geheim. Tot mij verbazing betekende dat niet einde relatie (wat mijn partner altijd had gezegd) maar zorgde het voor een doorbraak. Dus er is nu eíndelijk begeerte en volop sex in onze relatie. En ik voel eindelijk hoe het hoort te zijn, hoe het is om op alle terreinen contact te hebben (de rest zat altijd al goed tussen ons).
Ik zeg niet dat dit bij jou zo zal zijn, sterker nog: ik zou het je niet aanraden om mijn manier te volgen want het heeft ons beiden ook veel gekost. Maar ik zie nu wel in dat een relatie zonder wederzijdse begeerte eigenlijk niet levensvatbaar is; dat je jezelf dan wel héél veel ontzegt. Dus neem je behoefte serieus; ga het gesprek aan en zeg wat je nodig hebt. Dan kan je samen kijken hoe je daaruit kunt komen. Het is niet jóuw probleem, het is júllie probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zei vanaf het begin van onze relatie dat hij niet veel om seks gaf. Het was ook een "vijfje", ons seksleven. Ik heb het vijftien jaar volgehouden en mezelf voorgehouden dat ik het ook niet zo belangrijk vond. Toen ons huwelijk (voornamelijk om andere redenen) spaak liep merkte ik pas wat ik had gemist. Er gaat een wereld voor me open. Ik ga mezelf nooit meer een goed seksleven ontzeggen, dat weet ik wel.

Als jij zelf weet wat je wél wilt, kun je daar met je man nog eens over praten. Duidelijk maken dat dit niet gaat werken voor jou. Óf jullie doen er samen iets aan, óf je vindt voor jezelf een oplossing. Het zou natuurlijk het mooiste zijn als dit in openheid en met goede communicatie kan.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Waarom begin je een serieuze relatie en neem je zelfs een kind met een man die een 5je in bed is... (dat zou bij mij bij 1 keer blijven), niet tongzoent of best en zegt dat ie niet vaak sex wil omdat het leuke er dan snel af is? Hoezo ben je met hem verder gegaan Dan?

Sex, vriendschap en zoenen maakt toch het verschil tussen een relatie en vriendschap.

Wat ik zou doen? Ik zou niet eens verder dan de eerste keer sex zijn gekomen bij hem maar als ik nu in jouw schoen zou staan zou ik hem 1 kans geven om het direct te verbeteren en anders gewoon weg gaan je leeft maar 1 keer... een leven zonder passie is toch geen leven.
Alle reacties Link kopieren
-
alma14 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 10:11
0.00% gewijzigd
[...]
Wat maakt het uit wat de reden is? Duidelijk is dat jullie seksueel totaal niet bij elkaar passen.

Hoe vervelend dat ook is, dan is er eigenlijk maar 1 goede oplossing en dat is uit elkaar gaan.

Of, maar dat is niet voor iedereen, een seksrelatie ernaast, met medeweten van je man.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2019 19:02
Reden: quote OP verwijderd
78.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sensitivenoodle schreef:
14-11-2019 22:41
Seksuoloog of relatietherapie een idee?
Heb ik al eens aangekaart, op zich is dat geen gesloten deur. Dus die ga ik zeker open houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven