Pijpen, komen, kokhalzen

02-12-2019 01:37 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Simpel gezegd, ik heb lichte kokhalsneigingen als hij klaarkomt. Het is niet de smaak (want laatste keer smaakte het amper, toen spoot hij ver achterin waardoor ik het niet proefde, had ik ergens gelezen). Puur het moment dat ik voel dat er iets warms en vloeibaars in mijn mond kom, dan heb ik het. Ik geef wel toe dat ik sperma best vies vind, maar zo achterin proef ik daar niet veel meer van dus dat overleef ik wel.
Het valt blijkbaar ook niet op want hij heeft er nog niks van gezegd. Hij schokt vanzelf ook en het zijn niet zulke heftige als wanneer ik per ongeluk mijn tandenborstel te ver steek. Maar het is alsnog niet fijn, vooral niet voor mij.
Ik denk dat het tussen mijn oren zit, dat het het idee is waar ik het van krijg. Ik heb nog niet veel ervaring en ik denk dat dat wel meespeelt.
Hoopte dat er wellicht tips waren om te voorkomen dat ik het weer heb?
Je stopt iets in je mond en vervolgens vraag je je af of het tussen je oren zit? :wtf:
Sjulia schreef:
02-12-2019 12:21
Als je date/vriend er vanzelfsprekend over doet kan je het zo ervaren als geen stem hebben erin. Ik heb hier een huilend tienermeisje op de bank gehad die wel voor het eerst seks wou gaan hebben maar al die dingen niet wou doen, en ze had het idee dat het wel moest. Dat krijg je ervan, wanneer vrouwen elkaar opfokken met een air van een seksgodin. Ik vind het triest. Seks is voor de leuk. Wanneer je ergens gestrest van raakt, van moet huilen, misselijk van wordt, ziek, verdrietig; niet leuk.
Wat er toch allemaal wordt bijverzonnen. TO was vrij duidelijk in haar vraag en heeft het om misverstanden te voorkomen nog toegelicht.

En dan nog deze discussie voeren hier? Niet nodig vind ik.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
02-12-2019 12:47
Wat er toch allemaal wordt bijverzonnen. TO was vrij duidelijk in haar vraag en heeft het om misverstanden te voorkomen nog toegelicht.

En dan nog deze discussie voeren hier? Niet nodig vind ik.
Ik had het ook niet tegen TO he? Op een forum kan een onderwerp nou eenmaal vertakken.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat je de balans moet vinden tussen iets doen dat je niet wilt (dan wordt de weerzin steeds groter) en iets doen wat nieuw en ongemakkelijk is.

Ik weet nog dat ik toen ik pas begon met seks, sperma maar eng vond. Aan mijn hand bij het trekken ging nog net, maar op mijn borsten spuiten (vlak bij mijn gezicht) was al tegen de grens. Pijpen deed ik wel, maar moest wennen aan het voorvocht, en veegde hem dan eerst droog. Na een tijdje liet ik dit achterwege,

Ergens in de herfst zei ik toen tegen mijn vriendje (uit mezelf) dat hij met kerst in mijn mond mocht klaarkomen. Dat haalde ik niet: na een maand dacht ik al "ik doe het nu". Viel best mee, meteen geslikt want dat had ik me al voorgenomen. En nu pijp ik vaak en met plezier, hij mag overal klaarkomen, op me, in mijn mond of in mijn gezicht en ik ren echt niet meteen naar de badkamer. Sperma op zich vind ik niet geil, maar ik weet dat mijn partner geil wordt als hij mag spuiten waar hij wil, en dat maakt het voor mij spannend. "Wennen aan" werkte dus voor mij, maar dat komt doordat ik er in de basis geen problemen mee had.

Technieken: het meeste zit tussen je oren, maar als je weinig wilt merken, kun je hem inderdaad dieper nemen als hij komt. Het komt dan achterin je keel en je proeft niets. Voor in de mond betekent dat hij niet te diep gaat en je daardoor niet hoeft te kokhalzen, maar je proeft dan wel meer. Je kunt ook, om te wennen aan het sperma, hem eerst op je kin of lippen laten klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
He gadverdamme TO, sperma is ook goor dus als je er niet tegen kan gewoon niet meer doen!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
02-12-2019 07:10
Even een vraag voor de meelezende mannen: is in de mond klaarkomen echt heel veel lekkerder?
Ik ervaar het niet als lekkerder niet een beetje en zeker niet heel veel.
Het is prima mogelijk om even te waarschuwen dus als je er als vrouw moeite mee hebt en het niet lekker vindt is dat eenvoudig op te lossen.
Ik vindt pijpen best lekker maar als de partner het niet wil doen zijn er nog vele andere mogelijkheden welke lekkerder of zeker zo lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
02-12-2019 12:53
Ik ervaar het niet als lekkerder niet een beetje en zeker niet heel veel.
Het is prima mogelijk om even te waarschuwen dus als je er als vrouw moeite mee hebt en het niet lekker vindt is dat eenvoudig op te lossen.
Ik vindt pijpen best lekker maar als de partner het niet wil doen zijn er nog vele andere mogelijkheden welke lekkerder of zeker zo lekker zijn.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
02-12-2019 12:32
Je stopt iets in je mond en vervolgens vraag je je af of het tussen je oren zit? :wtf:
In feite klopt dat. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
02-12-2019 12:51
Het lijkt me dat je de balans moet vinden tussen iets doen dat je niet wilt (dan wordt de weerzin steeds groter) en iets doen wat nieuw en ongemakkelijk is.

[...]

"Wennen aan" werkte dus voor mij, maar dat komt doordat ik er in de basis geen problemen mee had.

Technieken: het meeste zit tussen je oren, maar als je weinig wilt merken, kun je hem inderdaad dieper nemen als hij komt. Het komt dan achterin je keel en je proeft niets. Voor in de mond betekent dat hij niet te diep gaat en je daardoor niet hoeft te kokhalzen, maar je proeft dan wel meer. Je kunt ook, om te wennen aan het sperma, hem eerst op je kin of lippen laten klaarkomen.
Ja ik heb misschien 7 of 8 keer iemand gepijpt (in totaal, en ja ik ben een late seksuele bloeier), waarvan 1 keer zonder klaarkomen, 3 keer niet in mn mond maar op mij, 1 keer half in mn mond maar ik schrok ervan en trok terug (en toen zat het overal). Ben dus nog niet goed ermee ofzo. Ik vind het pijpen zelf wel leuk dus wellicht dat ik er ook aan kan wennen.

Maar als ik dus hem diep laat komen proef ik niks/weinig maar is de kans op kokhalzen wel groter?

Ik las ook ergens dat je een vuist kon maken met je linkerhand, waarbij je in je duim knijpt (net als wanneer je met sporten last van je milt krijgt), dat was voor deepthroaters om kokhalzen tegen te gaan. Heb alleen geen idee of dit echt is, of misschien werkt voor het idee.
BlueBlueRoses schreef:
02-12-2019 13:01
Ja ik heb misschien 7 of 8 keer iemand gepijpt (in totaal, en ja ik ben een late seksuele bloeier), waarvan 1 keer zonder klaarkomen, 3 keer niet in mn mond maar op mij, 1 keer half in mn mond maar ik schrok ervan en trok terug (en toen zat het overal). Ben dus nog niet goed ermee ofzo. Ik vind het pijpen zelf wel leuk dus wellicht dat ik er ook aan kan wennen.

Maar als ik dus hem diep laat komen proef ik niks/weinig maar is de kans op kokhalzen wel groter?

Ik las ook ergens dat je een vuist kon maken met je linkerhand, waarbij je in je duim knijpt (net als wanneer je met sporten last van je milt krijgt), dat was voor deepthroaters om kokhalzen tegen te gaan. Heb alleen geen idee of dit echt is, of misschien werkt voor het idee.

Ja, dat soort dingen werken. Ik zou zeggen: de volgende keer gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
02-12-2019 13:03
Ja, dat soort dingen werken. Ik zou zeggen: de volgende keer gewoon doen.
Of gewoon niet doen als je zulke extreme toeren uit moet halen om niet over je nek te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
02-12-2019 12:53
Het is prima mogelijk om even te waarschuwen dus als je er als vrouw moeite mee hebt en het niet lekker vindt is dat eenvoudig op te lossen.
Inderdaad, de meeste mannen voelen het aankomen en kunnen een seintje geven. Dus BlueBlueRoses, het is niet zo dat als je het niet op je kleren of de muur wilt, dat het enige alternatief jouw keelgat is. Hij kan ook op een handdoekje o.i.d. klaarkomen.
Java schreef:
02-12-2019 13:08
Inderdaad, de meeste mannen voelen het aankomen en kunnen een seintje geven. Dus BlueBlueRoses, het is niet zo dat als je het niet op je kleren of de muur wilt, dat het enige alternatief jouw keelgat is. Hij kan ook op een handdoekje o.i.d. klaarkomen.
Eindigen met handwerk. Dat is wel een bummer hoor...

Maar vooral: TO heeft al aangegeven het wel te willen. Wat is nu de reden voor jou en de persoon hierboven om te blijven doorzagen dat ze het echt niet hoeft te doen (of erger, boven jou: niet moet doen)?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
02-12-2019 12:21
Ik heb hier een huilend tienermeisje op de bank gehad die wel voor het eerst seks wou gaan hebben maar al die dingen niet wou doen, en ze had het idee dat het wel moest.
Dit is precies de insteek waarmee ik op dit topic reageerde. TO leek te denken dat het merendeel van de vrouwen zaad doorslikt, en dat zij het dus, ondanks haar walging, ook moet leren.

In dit topic wordt eens temeer duidelijk dat bij veel mannen het misverstand heerst, dat "heel veel vrouwen het vol overgave en plezier" doen. Maar dat is niet zo. Er zijn niet veel vrouwen die het doen en zelfs daarvan doet maar een deel het met plezier.

Jonge en onervaren meiden moeten weten dat ze zaad gerust vies mogen vinden en het ook echt niet hoeven doorslikken. Ongeacht wat mannen of zogenaamd stoere vriendinnen beweren: Het merendeel van de vrouwen vindt zaad in hun mond vies.
Alle reacties Link kopieren
Opmerkelijk dat sommigen lijken te denken dat slikken 'extreem' is of onprettig voor vrouwen.

In mijn beleving slikken de meeste vrouwen en velen bieden dat zelf aan.
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
02-12-2019 13:30
Het merendeel van de vrouwen vindt zaad in hun mond vies.
Hoe kom je hierbij? Is er kwantitatief onderzoek op dit gebied?
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
02-12-2019 07:10
Even een vraag voor de meelezende mannen: is in de mond klaarkomen echt heel veel lekkerder?
Ik ervaar het niet als lekkerder, niet een beetje en zeker niet heel veel.
Het is prima mogelijk om even te waarschuwen dus als je er als vrouw moeite mee hebt en het niet lekker vindt is dat eenvoudig op te lossen.
Ik vindt pijpen best lekker maar als de partner het niet wil doen zijn er nog vele andere mogelijkheden welke lekkerder of zeker zo lekker zijn en waarbij je je sperma op billen, buik, borsten en noem maar op deponeert.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
02-12-2019 13:23
Wat is nu de reden voor jou en de persoon hierboven om te blijven doorzagen dat ze het echt niet hoeft te doen
Ik vraag me af waarom jij denkt dat het telkens ventileren van jouw fantasietjes en wensen relevant is in een topic, dat gaat over hoe vies het is om sperma in je keel te hebben. Ga lekker in een ander topic vertellen hoe fijn je het vindt om gepijpt te worden. In dit topic gaat het over wat vrouwen willen.
Java schreef:
02-12-2019 13:30
Dit is precies de insteek waarmee ik op dit topic reageerde. TO leek te denken dat het merendeel van de vrouwen zaad doorslikt, en dat zij het dus, ondanks haar walging, ook moet leren.

In dit topic wordt eens temeer duidelijk dat bij veel mannen het misverstand heerst, dat "heel veel vrouwen het vol overgave en plezier" doen. Maar dat is niet zo. Er zijn niet veel vrouwen die het doen en zelfs daarvan doet maar een deel het met plezier.

Jonge en onervaren meiden moeten weten dat ze zaad gerust vies mogen vinden en het ook echt niet hoeven doorslikken. Ongeacht wat mannen of zogenaamd stoere vriendinnen beweren: Het merendeel van de vrouwen vindt zaad in hun mond vies.
Waar blijkt dat uit dat het merendeel van de vrouwen het niet wil doen?
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
02-12-2019 10:08
Heel relevant, trek jezelf eens af en drink het genietend op, het zit gewoon tussen je oren, toe maar.
Stop jij je vinger eens in je vagina en stop hem in je mond... Zelfde principe 😉
Java schreef:
02-12-2019 13:37
Ik vraag me af waarom jij denkt dat het telkens ventileren van jouw fantasietjes en wensen relevant is in een topic, dat gaat over hoe vies het is om sperma in je keel te hebben. Ga lekker in een ander topic vertellen hoe fijn je het vindt om gepijpt te worden. In dit topic gaat het over wat vrouwen willen.
Fantasietjes nog wel?

In dit topic gaat het om de vraag van TO. Die je lekker negeert. Tijd voor een spiegel, mevrouw.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
02-12-2019 13:30
Opmerkelijk dat sommigen lijken te denken dat slikken 'extreem' is of onprettig voor vrouwen.

In mijn beleving slikken de meeste vrouwen en velen bieden dat zelf aan.
Ook weer een man. :blabla:
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
02-12-2019 13:41
Ook weer een man. :blabla:
Het heeft wel een reden dat zoveel mannen dit geloven. Sommige vrouwen liegen erover en doen dingen tegen hun zin. Al die vriendinnen doen het ook altijd kronkelend en vol overgave.
Alle reacties Link kopieren
Nou, in het begin was ik qua seks nog weinig gewend. Ik verwachtte dit soort dingen echt niet. Legde nul druk op. Vrouwen begonnen er zelf over: "Wil je in mijn mond komen?"; "Je mag best in mijn mond komen hoor..."
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat zoveel vrouwen het nou zo'n probleem vinden om hun partner te laten klaarkomen in hun mond hoor of om het door te slikken. Hoeveel vocht denk je dat er bij beffen vrijkomt wat de beffer dan doorslikt?

Sommigen vinden het vies. Sommigen vinden het lekker. Sommigen maakt het niet uit. Alle reacties zijn daarom waar maar niet allesbepalend.
Creativity is intelligence having fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven