Voel me erg slecht na de seks

02-12-2019 21:26 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdagnacht heb ik helaas seks gehad met een jongen die ik al een tijdje ken van uitgaan, om precies te zijn nu iets van 2 jaar. We zijn altijd aan het dollen na het uitgaan en praten graag met elkaar en hebben veel lol , ik heb ook een paar keer bij hem thuis gechillt, geen seks alleen een beetje zoenen en gezellig praten. Op die zaterdagnacht zagen we elkaar bij een huisfeestje en praatten/dansten gezellig met elkaar, we hadden beiden flink wat gedronken (ik totaal wel 8 glazen ongeveer) dus ik voelde de alcohol goed. Op het huisfeestje waren we elkaar flink aan het plagen en hadden veel lol, na afloop reed ik met hem naar zijn huis, ik dacht oké ik kan wel 'even' mee naar binnen gaan want we hadden het echt leuk samen. We belandden al zoenend in zijn bed, op dat moment dacht ik al 'ow shit, eigenlijk wil ik dit niet' maar toch ging ik ermee door, ik begrijp mezelf nu eerlijk gezegd ook niet maar goed. Ik zei nog kom we gaan nu lekker slapen, maar hij bleef doorgaan met plagen en opgeilen waardoor ik echt gek werd. Om het verhaal kort te maken, we hebben dus uiteindelijk seks gehad maar de volgende dag had ik echt zo'n spijt en vandaag bijna alleen maar gehuild dat dit echt niet had mogen gebeuren, ik voel me ook echt slecht hierover en ik weet dat ik dan niet met hem mee naar huis had moeten gaan etc. etc. stomme alcohol denk ik soms ook, dat maakte me gewoon veel losser. Ik heb het vroeger ook met 3 andere jongens uit de stad gedaan en die weten dat ook, een jongen die helemaal gek op me was en dit van iemand hoorde (in de trand van.. oh ja zij heeft het ook met die en die gedaan) was hij helemaal op me afgeknapt en heeft me hierdoor gedumpt. Dit deed me zo ontzettend veel zeer en had echt maanden last van liefdesverdriet omdat ik ook echt gek op hem was. Ik voel me nu echt een slet eigenlijk als ik eerlijk ben. Nu na bijna één jaar geen seks meer te hebben gehad, is dit akkefietje me weer overkomen en ik wilde juist nu een keer met iemand seks hebben die echt voor de volle 100% voor mij gaat, maar ik had mijn gevoelens niet onder controle. Nu krijg ik denk ik weer een naam in de stad want bijna iedereen kent elkaar van het uitgaan en ik ga best vaak uit. Ik voel me zeer en zeer slecht op dit moment, omdat ik er echt verschrikkelijk veel spijt van heb en me nu echt een soort van slet voel ook omdat er ook zoveel gepraat wordt en hij het zeker aan zijn vrienden gaat vertellen wat we hebben gedaan (en die zijn nogal populair in de stad). Hebben jullie ook wel eens spijt gehad van seksuele ervaringen? en hoe zijn jullie ermee omgegaan? Of misschien iets soortgelijks meegemaakt? Ik hoop dat dit gauw los kan laten, want ik voel me op dit moment erg klote om het maar zo te zeggen.

Liefs! X
Hoe oud ben je?
je bent geen slet, doe even normaal. je hebt seks gehad net zoals miljoenen andere mensen.
Alle reacties Link kopieren
Minder drinken!

enne... leuke mannen zitten echt niet met wat voor 'naam' je hebt
Alle reacties Link kopieren
Als je nou weereens seks heb..... geniet er van!!!!

En laat je niet gek maken door idioten die denken dat meisjes maagd blijven tot t huwelijk en daarna veranderen in een vrouw die iedere dag seks wil.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-12-2019 21:29
Minder drinken!

enne... leuke mannen zitten echt niet met wat voor 'naam' je hebt
Leuke mannen gaan ook niet aan Jan en alleman vertellen dat ze seks met je hebben gehad. Dat terzijde: ik ben het eens met Meds, je bent geen slet. Hoezo zou de hèle stad dat nu van je vinden? Ben je zo belangrijk dan? Of zijn zij zo achterlijk preuts? Echt ik bedoel het niet slecht, maar ik denk dat je het een beetje te groot maakt allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer zoveel drinken dus. Het is gebeurd, je kan er niks meer aan doen.
Ga verhuizen, dan kennen ze je niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
02-12-2019 21:37
Niet meer zoveel drinken dus. Het is gebeurd, je kan er niks meer aan doen.
Ga verhuizen, dan kennen ze je niet.
Ja inderdaad, ik kan moeilijk mijn rem vinden na wat drankjes. Ik kan beter stoppen met alcohol drinken. Je hebt gelijk het is gebeurd maar ondanks dat zit ik er echt mee (misschien doordat ik een soort van 'naam' heb bij bepaalde mensen maakt dat ik het nog erger vind). Ja verhuizen dat zou ik op zich graag willen :-D , een heel nieuw begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de moeilijkheid niet. Het klikte toch met die jongen? En ergens wilde je wel, maar ook weer niet?

En waarom ben jij dan een slet? Als jij dat bent, dan is hij dat toch net zo goed? Jullie deden toch allebei hetzelfde? we leven niet meer in het jaar 0!
Weleens spijt gehad ja, maar niet omdat ik bang was dat het mijn imago zou schaden. Jongens/mannen die mij niet willen omdat ik een actief seksleven heb, vielen voor mij af als potentiële partner. Wat moet je nou met een vent die denkt zijn normen op te kunnen leggen? Echt, het leven is leuker zonder zulke droeftoeters. Jouw lijf, jouw leven, own it.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 02-12-2019 21:46
2.29% gewijzigd
Ik heb me ook vaker ontzettend slecht en leeg gevoeld na een one night stand.
Het heeft lang geduurd voor ik mezelf genoeg heb leren kennen dat dit niet bij me past en ik er heel ongelukkig van wordt.
Ik ging uit onzekerheid en gewaardeerd willen worden toch naar bed met iemand die ik helemaal niet leuk genoeg vond om mee naar bed te gaan. Met als resultaat dat ik me na zo’n nacht lange tijd ontzettend slecht voelde.
Gelukkig zorg ik inmiddels iets beter mezelf en doe dat niet meer.

Ga eerst bij jezelf na waarom je je zo slecht voelt. Is dat omdat jij dit zelf niet wil of omdat je bang bent dat anderen je een slet vinden? Dat ben je namelijk niet. Genoeg mensen die een one night stand geweldig vinden, als jij dat ook vindt, probeer je dan niet zo aan te trekken wat anderen van je vinden. Doen waar jij je goed bij voelt en waar jij gelukkig van wordt.

Maar voel jij je hier ongeacht wat anderen van je vinden ook niet goed bij, bescherm jezelf dan dat je dit nog een keer overkomt. Maak afspraken met jezelf, en zorg dat je altijd in control blijft door niet teveel te drinken.
Deze avond kan je niet meer terugdraaien, dit is nu eenmaal gebeurd, ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Wees een beetje lief voor jezelf, dit gevoel gaat weer over. En je kan er zelf voor zorgen dat dit je niet nog een keer gaat gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
02-12-2019 21:36
Leuke mannen gaan ook niet aan Jan en alleman vertellen dat ze seks met je hebben gehad. Dat terzijde: ik ben het eens met Meds, je bent geen slet. Hoezo zou de hèle stad dat nu van je vinden? Ben je zo belangrijk dan? Of zijn zij zo achterlijk preuts? Echt ik bedoel het niet slecht, maar ik denk dat je het een beetje te groot maakt allemaal.
Ik hoop het maar! Nou misschien omdat ik best veel mensen in de stad ken en er heel veel gepraat wordt onder elkaar, nu ben ik bang dat ik een soort van 'naam' krijg ofzo van oh zij is ook met die naar bed geweest etc. maarja ik moet het proberen los te laten en het inderdaad niet zo ernstig in gaan zien. Ik maak het te groot misschien allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
02-12-2019 21:45
Ik hoop het maar! Nou misschien omdat ik best veel mensen in de stad ken en er heel veel gepraat wordt onder elkaar, nu ben ik bang dat ik een soort van 'naam' krijg ofzo van oh zij is ook met die naar bed geweest etc. maarja ik moet het proberen los te laten en het inderdaad niet zo ernstig in gaan zien. Ik maak het te groot misschien allemaal.
Laat dat los joh. En als iemand een opmerking maakt over met wie jij seks zou hebben gehad, zou ik enkel reageren met “was jij er bij?”
https://youtu.be/5MePOG81yMY
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
02-12-2019 21:34
Als je nou weereens seks heb..... geniet er van!!!!

En laat je niet gek maken door idioten die denken dat meisjes maagd blijven tot t huwelijk en daarna veranderen in een vrouw die iedere dag seks wil.
Ja daar heb je gelijk in! Die jongen waar ik destijds zo gek op was, was hierdoor ontzettend boos op me en dat had me echt diep geraakt en schaamde me er ook voor. Maar je hebt gelijk en hij was/is me ook niet waard als het alleen daarom ging.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
02-12-2019 21:51
https://youtu.be/5MePOG81yMY
Nice, Grease! haha, thanks!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje maak je niet zo druk.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
02-12-2019 21:50
Laat dat los joh. En als iemand een opmerking maakt over met wie jij seks zou hebben gehad, zou ik enkel reageren met “was jij er bij?”
Ja daar heb je ook gelijk in, eigenlijk moet ik dan ook zeggen van 'wat gaat jou dat aan'? maar toch zit er dan een soort van schaamte in me ofzo, ik moet dat maar proberen los te laten.
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
02-12-2019 22:04
Ja daar heb je gelijk in! Die jongen waar ik destijds zo gek op was, was hierdoor ontzettend boos op me en dat had me echt diep geraakt en schaamde me er ook voor. Maar je hebt gelijk en hij was/is me ook niet waard als het alleen daarom ging.
Wat een sukkel, die ben je liever kwijt dan rijk. Echt hoor, met zo'n jongen moet je niet eens een relatie willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Decadence schreef:
02-12-2019 21:45
Ik heb me ook vaker ontzettend slecht en leeg gevoeld na een one night stand.
Het heeft lang geduurd voor ik mezelf genoeg heb leren kennen dat dit niet bij me past en ik er heel ongelukkig van wordt.
Ik ging uit onzekerheid en gewaardeerd willen worden toch naar bed met iemand die ik helemaal niet leuk genoeg vond om mee naar bed te gaan. Met als resultaat dat ik me na zo’n nacht lange tijd ontzettend slecht voelde.
Gelukkig zorg ik inmiddels iets beter mezelf en doe dat niet meer.

Ga eerst bij jezelf na waarom je je zo slecht voelt. Is dat omdat jij dit zelf niet wil of omdat je bang bent dat anderen je een slet vinden? Dat ben je namelijk niet. Genoeg mensen die een one night stand geweldig vinden, als jij dat ook vindt, probeer je dan niet zo aan te trekken wat anderen van je vinden. Doen waar jij je goed bij voelt en waar jij gelukkig van wordt.

Maar voel jij je hier ongeacht wat anderen van je vinden ook niet goed bij, bescherm jezelf dan dat je dit nog een keer overkomt. Maak afspraken met jezelf, en zorg dat je altijd in control blijft door niet teveel te drinken.
Deze avond kan je niet meer terugdraaien, dit is nu eenmaal gebeurd, ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Wees een beetje lief voor jezelf, dit gevoel gaat weer over. En je kan er zelf voor zorgen dat dit je niet nog een keer gaat gebeuren!
Bedankt voor je lieve bericht! :heart:
mensen praten altijd over anderen. dat jij denkt dat je iets verkeerd hebt gedaan is raar, je zou beter boos kunnen worden over hoe oneerlijk dit slutshamen is, want dat is het namelijk. Die mannen meten met twee maten. Beetje feminisme kan geen kwaad TO
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
02-12-2019 22:09
Wat een sukkel, die ben je liever kwijt dan rijk. Echt hoor, met zo'n jongen moet je niet eens een relatie willen hebben.
Ja dat klopt, het vervelende was dat ik echt veel gevoelens voor hem had en het enorm moeilijk was om hem los te laten. Maar achteraf maar beter dat het niets is geworden verder tussen ons, had een hele andere kant van hem leren kennen ineens wat aardig hard voor mij aankwam. Misschien ben ik daarom ook extra gevoelig voor praatjes of iets?!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het met plezier gedaan, dus het is wat onoprecht om achteraf te wensen dat je het niet gedaan had.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het bij 1 keer blijven? Was het slechte seks?
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je altijd loopt te geinen met deze gast en veel lol met hem hebt en zélfs al een keer met hem gezoend hebt... Is hij niet gewoon heel leuk?

Is er misschien een andere reden dat je ervan baalt? Namelijk dat dat geinen en luchtig lol hebben nu over is?

Aangezien hij erg vaak naar jou toe trekt kan het zo maar zijn dat hij jou eigenlijk wel heel leuk vindt... Of zit ik ernaast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven