Behaard

04-12-2019 10:39 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie laat ook haar wintervacht groeien ?
Of laat het zowiezo altijd staan ?

Hoe denken jullie ovet het algemeen over behaardheid ?

Ik probeer te begrijpen waarom het als onvrouwelijk en vies word gezien
himalaya schreef:
04-12-2019 10:52
Alleen een huzaar
Die kwam er op klaar
Die was het gewend van de paarden
:HA:
San91 schreef:
04-12-2019 11:20
Dank voor je inhoudelijke reactie.

Dat is mijn punt dus. Hoezo vies of onvrouwelijk.

Wat is er vies aan als men zich wast.
Hoezo is het bij een man dan niet vies ?

Hoezo onvrouwelijk als elke vrouw het groeit. Een alleen meer dan de ander. Er zijn mannen die nauwelijks haargroei hebben en vrouwen die weer veel haargroei hebben.
Fap fap fetisj?💦💦💦💦
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
04-12-2019 10:52
Alleen een huzaar
Die kwam er op klaar
Die was het gewend van de paarden
:whip:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Cleidy36 schreef:
04-12-2019 21:24
Fap fap fetisj?💦💦💦💦
Ik vind behaard ook aantrekkelijk idd
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
04-12-2019 12:32
Er wordt ook bedoeld dat je onzeker zou zijn als je dat níet doet...

Als je onzeker wordt van iets niet doen, dan is daar een bijzonder eenvoudige oplossing voor.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
05-12-2019 09:54
Als je onzeker wordt van iets niet doen, dan is daar een bijzonder eenvoudige oplossing voor.
Dat eenvoudige kost helaas tijd pijn geld en moeite.
Wat allemaal niet nodig zou moeten zijn als dat zogenaamde schoonheidsideaal niet zou bestaan. Als mensen zouden leven en laten leven ipv walgen en ieuw zeggen bij het zijn van een stoppel bij vrouw
Alle reacties Link kopieren
Het is een modegril. Over 50 jaar is het weer anders.

Voorkeuren worden ingeprogrammeerd via media indoctrinatie.

Wanneer "iedereen" zegt dat het "iets" is, zal men opgroeien met zo'n beeldvorming.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
[quote=fluttershy post_id=30699545 time=1575486906 user_id=203514]
Ik scheer.
Wat andere dames doen vind ik niet zo belangrijk. Ik vind het niet vies ofzo. Maar voor mezelf prefereer ik zo glad mogelijk.

Ik vind wel dat je een punt hebt qua ongelijkheid. Echt veel mannen die niet scheren of niet dagelijks scheren. En voor uitgebreide orale seks is het ook voor vrouwen prettig als het overal glad geschoren is. Heb je zelf vlak van te voren alles nog eens extra glad gemaakt, om zelf een paar kiwi's in je mond te krijgen.

Kiwi’s o heb de tranen op mien wangen staan. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
05-12-2019 10:42
Dat eenvoudige kost helaas tijd pijn geld en moeite.
Wat allemaal niet nodig zou moeten zijn als dat zogenaamde schoonheidsideaal niet zou bestaan. Als mensen zouden leven en laten leven ipv walgen en ieuw zeggen bij het zijn van een stoppel bij vrouw
Ja, laten we alle schoonheidsidealen loslaten. Niet alleen knippen en scheren we niet meer, we stoppen met kammen en gaan allemaal aan de meterslange dreadlocks, we trekken alleen nog volledig functionele kleding aan (overall of stofjas, eventueel kleurtje om je functie in de maatschappij duidelijk te maken, nooit kleur zonder betekenis), Geen sierraden, geen kunst, geen cultuur. Want dat is allemaal een 'zogenaamd schoonheidsideaal', en daar moeten we vooral vanaf.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
05-12-2019 11:05
Ja, laten we alle schoonheidsidealen loslaten. Niet alleen knippen en scheren we niet meer, we stoppen met kammen en gaan allemaal aan de meterslange dreadlocks, we trekken alleen nog volledig functionele kleding aan (overall of stofjas, eventueel kleurtje om je functie in de maatschappij duidelijk te maken, nooit kleur zonder betekenis), Geen sierraden, geen kunst, geen cultuur. Want dat is allemaal een 'zogenaamd schoonheidsideaal', en daar moeten we vooral vanaf.
Waar heb jij het in hemelsnaam over...
Je begrijpt toch wel dat ook zonder schoonheidsideaal je kan scheren en kammen en make up dragen etc etc

Waarom zou je daarvan afhankelijk moeten zijn
Waarom dat als maatstaaf nemen ?
jaw schreef:
05-12-2019 10:50
Het is een modegril. Over 50 jaar is het weer anders.

Voorkeuren worden ingeprogrammeerd via media indoctrinatie.

Wanneer "iedereen" zegt dat het "iets" is, zal men opgroeien met zo'n beeldvorming.
Dat dus.
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
05-12-2019 11:24
Waar heb jij het in hemelsnaam over...
Je begrijpt toch wel dat ook zonder schoonheidsideaal je kan scheren en kammen en make up dragen etc etc

Waarom zou je daarvan afhankelijk moeten zijn
Waarom dat als maatstaaf nemen ?
Waar heb jij het over? Waarom zou je je in vredesnaam scheren, kammen of make up dragen zonder schoonheidsideaal? Dat is toch pure tijdsverspilling? Tondeuse erover ipv dreadlocks kan ik me voorstellen, maar voor de rest doe je die dingen toch alleen maar om 't uiterlijk?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Ja, laten we alle meningen evenredig verdelen zodat er geen ideaal meer is en iedereen gemiddeld alles even mooi vindt. Probleem opgelost:)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
05-12-2019 10:42
Dat eenvoudige kost helaas tijd pijn geld en moeite.
Wat allemaal niet nodig zou moeten zijn als dat zogenaamde schoonheidsideaal niet zou bestaan. Als mensen zouden leven en laten leven ipv walgen en ieuw zeggen bij het zijn van een stoppel bij vrouw

Tijd geld pijn en moeite. Dat is nogal wat. En tegelijkertijd geldt dit voor bijna alles wat het leven de moeite waard maakt.

De kapper, kleding, je figuur, je voeding. Als je ergens onzeker over voelt, dan doe je er iets aan, ook al kost dat tijd, geld, pijn of moeite. Of je doet er niets aan en je accepteert dat je er onzeker over bent. Of nog beter, je bent er niet onzeker over maar bent juist trots op je afwijkende smaak.

Als jij lichaamsbeharing bij jezelf mooi vindt, dan moet je lekker zo behaard mogelijk het leven door gaan. Niemand houdt je tegen!
Bovendien bespaart het je weer een hoop tijd, geld, pijn en moeite als je jezelf leert mooi te vinden ipv dat je de rest van de wereld probeert te overtuigen dat jij mooi bent ;-)
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
05-12-2019 11:55
Waar heb jij het over? Waarom zou je je in vredesnaam scheren, kammen of make up dragen zonder schoonheidsideaal? Dat is toch pure tijdsverspilling? Tondeuse erover ipv dreadlocks kan ik me voorstellen, maar voor de rest doe je die dingen toch alleen maar om 't uiterlijk?
Je hebt toch geen schoonheidsideaal nodig om iets fijn te vinden of om iets te doen ?

Jij kan toch zelf bepalen dat je glad of behaard mooi en fijn vind ?

Je doet het toch voor jezelf en niet voor een schoonheidsideaalbeeld ?
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
05-12-2019 13:03
Je hebt toch geen schoonheidsideaal nodig om iets fijn te vinden of om iets te doen ?

Jij kan toch zelf bepalen dat je glad of behaard mooi en fijn vind ?

Je doet het toch voor jezelf en niet voor een schoonheidsideaalbeeld ?

Laat iedereen dan lekker zelf beslissen wat ze doen of niet, en probeer mensen niet te overtuigen van jouw gelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
05-12-2019 13:03
Je hebt toch geen schoonheidsideaal nodig om iets fijn te vinden of om iets te doen ?

Jij kan toch zelf bepalen dat je glad of behaard mooi en fijn vind ?

Je doet het toch voor jezelf en niet voor een schoonheidsideaalbeeld ?
Wauw. Jij hebt echt geen idee hè?
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
05-12-2019 13:03
Je hebt toch geen schoonheidsideaal nodig om iets fijn te vinden of om iets te doen ?

Jij kan toch zelf bepalen dat je glad of behaard mooi en fijn vind ?

Je doet het toch voor jezelf en niet voor een schoonheidsideaalbeeld ?
Dat is dan toch jouw schoonheidsideaal? Wat de een mooi vindt, vindt de ander niet, al bestaat er iets dat we 'cultuur' noemen, waarin veel idealen op elkaar lijken. Maar als we geen idealen meer hebben, doen we niks meer. Natuurlijk mag je zelf bepalen wat je mooi en fijn vindt, maar zodra jij iets 'mooi' vind is er sprake van een schoonheidideaal. Ik snap niet zo goed hoe je dat kunt ontkennen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
05-12-2019 13:06
Laat iedereen dan lekker zelf beslissen wat ze doen of niet, en probeer mensen niet te overtuigen van jouw gelijk.
Ik laat mensen ook doen wat ze willen ?

Je leest toch nergens je MOET EN ZAL JE HAREN LATEN GROEIEN ?
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer, en ik wil dat mijn man zijn zaakje ook bijhoudt. Haren in mijn mond word ik niet blij van.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
05-12-2019 13:24
en ik wil dat mijn man zijn zaakje ook bijhoudt.
wat n lieve romantische naam voor z'n schaamstreek
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Stukken beter dan 'schaamstreek'. Tenzij hij een micropenis heeft?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het fijn en schoon voelen als het allemaal is bijgewerkt. Het lekkerst lijkt het me om ook een kaal hoofd te hebben, maar daarbij let ik toch wat meer op het esthetische effect en bovendien heb ik het toch altijd al koud, mijn hoofdhaar houdt me wat warmer dan een kale kop.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 08-12-2019 11:45
1.06% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven