Bischierig naar een trio

05-12-2019 15:23 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, :-$
Ik ben nieuw hier.
Mijn vriend en ik hebben het regelmatig wel eens over een trio.
Ik heb hem verteld dat ik wel eens heb gezoend met een vrouw en dat ik best nieuwsgierig ben hoe seks is met een vrouw.

Wij hebben op meerdere sites gekeken maar tot nu toe geen resultaten.
Het is allemaal maar moeilijk.

Iemand hier tips of misschien wel vrouwen hier met ervaring in trio ?
Alle reacties Link kopieren
Tips om aan een extra vrouw te komen bedoel je?

Ja hoor, ik heb ervaring met trio's, wat wil je weten?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja tips om aan een extra vrouw te komen inderdaad.

Diep van binnen ben ik bang dat ik jaloers wordt. Hoe ga ik daar mee om?
Alhoewel, we hebben eerst besproken dat alleen ik iets met de vrouw doe en mijn vriend alleen met mij. Maar is dat niet egoïstisch?
Alle reacties Link kopieren
Kloontje91 schreef:
05-12-2019 15:32
Ja tips om aan een extra vrouw te komen inderdaad.

Diep van binnen ben ik bang dat ik jaloers wordt. Hoe ga ik daar mee om?
Alhoewel, we hebben eerst besproken dat alleen ik iets met de vrouw doe en mijn vriend alleen met mij. Maar is dat niet egoïstisch?
Heeft die vrouw (als ze al te vinden is) ook nog wat in te brengen of is ze alleen lijdend voorwerp?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is ze niet alleen lijden voorwerp.

Ik geef alleen maar aan wat ik denk en wat ik voel
hannaa45 schreef:
05-12-2019 15:35
Heeft die vrouw (als ze al te vinden is) ook nog wat in te brengen of is ze alleen lijdend voorwerp?
Nou inderdaad zeg
Alle reacties Link kopieren
Wat kan werken:
zoek een ander stel, dat wel in is voor een tri
En doe een ruil: jij een avondje met hen, zij een avondje met jullie
Alle reacties Link kopieren
Gaat het hier altijd zo?

Ik heb hier geen ervaring in en ik vraag om tips en/of hulp.

Ik vertel alleen maar wat ik met mijn vriend heb besproken.
En vraag naar ervaringen.
Ik vraag niet om commentaar.
Alle reacties Link kopieren
Hier vind je weinig gelijkgestemden.
En het is beetje buiten de lijntjes, dus gek.

Ken je SDC? Daar kan je met jouw partner een account aanmaken en contacten leggen met stellen of bi-vrouwen die open staan voor trio's.

Het is juist goed om met jouw partner goede afspraken te maken wat jouw grens is en wat zijn grens is. En natuurlijk wat jullie wensen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw ‘vinden’ voor een trio is ongeveer hetzelfde als het winnende staatslot hebben. Zelfs op swingerssites is de kans dat je een leuke vrouw vind nihil. Misschien een vriendin of kennisje vragen? Succes met je zoektocht!
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
misseagle schreef:
05-12-2019 15:46
Hier vind je weinig gelijkgestemden.
En het is beetje buiten de lijntjes, dus gek.

Ken je SDC? Daar kan je met jouw partner een account aanmaken en contacten leggen met stellen of bi-vrouwen die open staan voor trio's.

Het is juist goed om met jouw partner goede afspraken te maken wat jouw grens is en wat zijn grens is. En natuurlijk wat jullie wensen zijn.
Dank je wel voor je reactie.
Nee sdc was mij nog niet bekend. Ik ga een kijkje nemen
Alle reacties Link kopieren
Kloontje91 schreef:
05-12-2019 15:32
Ja tips om aan een extra vrouw te komen inderdaad.

Diep van binnen ben ik bang dat ik jaloers wordt. Hoe ga ik daar mee om?
Alhoewel, we hebben eerst besproken dat alleen ik iets met de vrouw doe en mijn vriend alleen met mij. Maar is dat niet egoïstisch?
Het is niet zo makkelijk om aan een extra vrouw te komen, online al helemaal niet. Er zijn een heleboel stellen op zoek naar een extra dame dus je moet wel wat te bieden hebben zeg maar.
Ik vond "onze" extra dame gewoon in het wild maar ook dat is mazzel hebben.

Omgaan met jaloezie is een lastige. Als ik een prik voel zeg ik het, dan stopt het. Dat moet je afstemmen met elkaar.

Als ik de extra vrouw bij jullie zou zijn en jouw vriend mag niet aan me komen dan begon ik er niet aan. Maar goed, wie weet tref je iemand die daar helemaal oké mee is. Of dat egoïstisch is vind ik niet zo interessant.
...
Alle reacties Link kopieren
Kloontje91 schreef:
05-12-2019 15:42
Gaat het hier altijd zo?
Ja.
...
Alle reacties Link kopieren
Succes!
Je moet wel eerst een account aanmaken. Kan ook als proef, zonder foto.
En de contacten die je daar eventueel legt zijn prettig. Vooral als je aangeeft dat jullie nieuw zijn.
En hoe een trio dan verloopt, merk je vanzelf. Je kan met die persoon afspraken maken wat wel en niet kan.
En soms is het zo dat je het maar laat gebeuren.

Hoe jullie gevoelens zijn, kan je nog niet weten. Ervaar het.
Maar bespreek alles met jouw partner. De sleutel is openheid en communicatie.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie via sdc een triovrouw opgesnord, misseagle?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-12-2019 15:57
Hebben jullie via sdc een triovrouw opgesnord, misseagle?
Ja, toevallig wel. Ze zijn er wel, niet in grote getale natuurlijk.
En een stel "in het wild" waarvan de vrouw bi is.
Alle reacties Link kopieren
misseagle schreef:
05-12-2019 16:01
Ja, toevallig wel. Ze zijn er wel, niet in grote getale natuurlijk.
En een stel "in het wild" waarvan de vrouw bi is.
Bedankt voor je antwoord!
Het is niet dat ik je niet geloofde hoor maar volgens mij ben je wel de eerste die ik lees/hoor die via dat kanaal aan een triodame gekomen is.
...
Kloontje91 schreef:
05-12-2019 15:42
Gaat het hier altijd zo?
Zit hier nog niet zo lang, maar wees blij: het had een stuk erger kunnen zijn ;-)

Ik heb geen idee hoe dat online gaat, maar kan me inderdaad wel voorstellen dat dat lastig is. Ik ben wel eens gevraagd door een vriendin en 'in het wild', maar denk dat je dan inderdaad gewoon mazzel moet hebben. Kan me ook voorstellen dat je niet zo snel een vriendin vraagt, zeker als je mogelijk ook jaloers bent. Dat kan natuurlijk een beetje lastig worden.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-12-2019 16:08
Bedankt voor je antwoord!
Het is niet dat ik je niet geloofde hoor maar volgens mij ben je wel de eerste die ik lees/hoor die via dat kanaal aan een triodame gekomen is.
Hahaha... ik wilde er nog bij zetten: geloof je me niet ofzo?

Was ook niet zo dat er snel een match was. Ging wel een tijd over heen voordat we "beet" hadden.
Het is wel lastiger dan een stel of man alleen te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet gewoon iemand betalen? Dan kun je tenminste ook gewoon je eigen wensen neerleggen en die zijn een stuk makkelijker te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als single vrouw regelmatig trio's met stelletjes, maar ik heb echt een ontzettende allergie voor stellen die erin staan zoals jullie, sorry....
En ik weet dat de meeste stellen het echt niet zo bedoelen, maar verplaats je eens in die derde persoon?

Er zijn ontzettend veel stellen op zoek naar een vrouw erbij. Alleen van het woord 'erbij' krijg ik al kriebels. Ik wil een gelijkwaardig trio. Ik wil niet -als verrassing voor de verjaardag van mn vriend- of -voor haar eerste ervaring met een vrouw- 'erbij' gevraagd worden. Ik wil dat het jullie leuk lijkt om mij als persoon te leren kennen,
en wie weet wat voor spannends er dan kan gebeuren. Ik wil dat het jullie om mij gaat, om de persoon die ik ben. En niet om het feit dat ik toevallig een vrouw ben die hier voor in is en jullie deze ervaring kan bezorgen. Daar pas ik voor.
Net als dat ik ervoor pas om rekening te houden met jullie 'regeltjes'. Ik wil genieten en niet hoeven nadenken of ik misschien per ongeluk iemand jaloers maak. Als je je er druk over maakt of ik misschien je vent inpik dan ben je misschien nog niet toe aan een trio. En natuurlijk begrijp ik het dat het spannend is, zo'n eerste keer delen. En dat je soms ook niet kan voorzien wat dat met je gevoel doet. Maar als je als stel deze stap neemt dan vind ik ook dat je het gewoon open moet kunnen gooien op het moment dat het tijdens een date ineens niet meer goed voelt, daar moet je dan ook met zn drieen over kunnen praten. (Want dat voel je echt als derde!! En dat is echt ook geen leuk gevoel want dat is nooit je bedoeling!!)

En verder, denk ook vooral goed na over de setting en alles er omheen. Ik vind het heel fijn als stellen aanbieden dat ik kan blijven slapen, in je eentje terug naar huis na een bijzondere trio-ervaring is namelijk niet heel gezellig. Net als dat ik het ook fijn vind om een beetje opbouw in een date te hebben, niet dat het direct (of alleen maar) om de seks draait.

En omdat er zoveel stellen op zoek zijn, is het echt een verademing als ik stellen tref die er wat relaxter in staan. Die begrijpen dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is en daarom niet actief op zoek zijn, maar wel zien wat er op hun pad komt. Veel fijner om niet die druk te ervaren als derde.
De leukste ervaringen heb ik dan ook met stellen die ik zelf benader (meestal via sdc idd) en die dus niet zo de focus hebben op het zoeken naar '....'
vicky87 schreef:
05-12-2019 17:30
Ik heb als single vrouw regelmatig trio's met stelletjes, maar ik heb echt een ontzettende allergie voor stellen die erin staan zoals jullie, sorry....
En ik weet dat de meeste stellen het echt niet zo bedoelen, maar verplaats je eens in die derde persoon?

Er zijn ontzettend veel stellen op zoek naar een vrouw erbij. Alleen van het woord 'erbij' krijg ik al kriebels. Ik wil een gelijkwaardig trio. Ik wil niet -als verrassing voor de verjaardag van mn vriend- of -voor haar eerste ervaring met een vrouw- 'erbij' gevraagd worden. Ik wil dat het jullie leuk lijkt om mij als persoon te leren kennen,
en wie weet wat voor spannends er dan kan gebeuren. Ik wil dat het jullie om mij gaat, om de persoon die ik ben. En niet om het feit dat ik toevallig een vrouw ben die hier voor in is en jullie deze ervaring kan bezorgen. Daar pas ik voor.
Net als dat ik ervoor pas om rekening te houden met jullie 'regeltjes'. Ik wil genieten en niet hoeven nadenken of ik misschien per ongeluk iemand jaloers maak. Als je je er druk over maakt of ik misschien je vent inpik dan ben je misschien nog niet toe aan een trio. En natuurlijk begrijp ik het dat het spannend is, zo'n eerste keer delen. En dat je soms ook niet kan voorzien wat dat met je gevoel doet. Maar als je als stel deze stap neemt dan vind ik ook dat je het gewoon open moet kunnen gooien op het moment dat het tijdens een date ineens niet meer goed voelt, daar moet je dan ook met zn drieen over kunnen praten. (Want dat voel je echt als derde!! En dat is echt ook geen leuk gevoel want dat is nooit je bedoeling!!)

En verder, denk ook vooral goed na over de setting en alles er omheen. Ik vind het heel fijn als stellen aanbieden dat ik kan blijven slapen, in je eentje terug naar huis na een bijzondere trio-ervaring is namelijk niet heel gezellig. Net als dat ik het ook fijn vind om een beetje opbouw in een date te hebben, niet dat het direct (of alleen maar) om de seks draait.

En omdat er zoveel stellen op zoek zijn, is het echt een verademing als ik stellen tref die er wat relaxter in staan. Die begrijpen dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is en daarom niet actief op zoek zijn, maar wel zien wat er op hun pad komt. Veel fijner om niet die druk te ervaren als derde.
De leukste ervaringen heb ik dan ook met stellen die ik zelf benader (meestal via sdc idd) en die dus niet zo de focus hebben op het zoeken naar '....'
Amen!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij eigenlijk per definitie ongelijkwaardig als de andere twee elkaar door en door kennen terwijl jij er als nieuwe bij komt.

Hebben de mensen hier die ervaring hebben met dit soort trio's die ervaring niet?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
05-12-2019 17:46
Het lijkt mij eigenlijk per definitie ongelijkwaardig als de andere twee elkaar door en door kennen terwijl jij er als nieuwe bij komt.

Hebben de mensen hier die ervaring hebben met dit soort trio's die ervaring niet?
Nee, juist niet.
Ik ben ook een keer triodame geweest van een stel en ik kreeg alle aandacht eigenlijk! Nou was dit stel ook al een hele tijd bij elkaar.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja het is super spannend om naar een stel toe te gaan dat elkaar door en door kent. Maar ik vind het ook vaak een heel bijzondere ervaring om daar deel van uit te maken. En dit heeft bij mij ook geleid tot een paar bijzondere vriendschappen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven