Bischierig naar een trio

05-12-2019 15:23 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, :-$
Ik ben nieuw hier.
Mijn vriend en ik hebben het regelmatig wel eens over een trio.
Ik heb hem verteld dat ik wel eens heb gezoend met een vrouw en dat ik best nieuwsgierig ben hoe seks is met een vrouw.

Wij hebben op meerdere sites gekeken maar tot nu toe geen resultaten.
Het is allemaal maar moeilijk.

Iemand hier tips of misschien wel vrouwen hier met ervaring in trio ?
Alle reacties Link kopieren
vicky87 schreef:
05-12-2019 17:30
Ik heb als single vrouw regelmatig trio's met stelletjes, maar ik heb echt een ontzettende allergie voor stellen die erin staan zoals jullie, sorry....
En ik weet dat de meeste stellen het echt niet zo bedoelen, maar verplaats je eens in die derde persoon?

Er zijn ontzettend veel stellen op zoek naar een vrouw erbij. Alleen van het woord 'erbij' krijg ik al kriebels. Ik wil een gelijkwaardig trio. Ik wil niet -als verrassing voor de verjaardag van mn vriend- of -voor haar eerste ervaring met een vrouw- 'erbij' gevraagd worden. Ik wil dat het jullie leuk lijkt om mij als persoon te leren kennen,
en wie weet wat voor spannends er dan kan gebeuren. Ik wil dat het jullie om mij gaat, om de persoon die ik ben. En niet om het feit dat ik toevallig een vrouw ben die hier voor in is en jullie deze ervaring kan bezorgen. Daar pas ik voor.
Net als dat ik ervoor pas om rekening te houden met jullie 'regeltjes'. Ik wil genieten en niet hoeven nadenken of ik misschien per ongeluk iemand jaloers maak. Als je je er druk over maakt of ik misschien je vent inpik dan ben je misschien nog niet toe aan een trio. En natuurlijk begrijp ik het dat het spannend is, zo'n eerste keer delen. En dat je soms ook niet kan voorzien wat dat met je gevoel doet. Maar als je als stel deze stap neemt dan vind ik ook dat je het gewoon open moet kunnen gooien op het moment dat het tijdens een date ineens niet meer goed voelt, daar moet je dan ook met zn drieen over kunnen praten. (Want dat voel je echt als derde!! En dat is echt ook geen leuk gevoel want dat is nooit je bedoeling!!)

En verder, denk ook vooral goed na over de setting en alles er omheen. Ik vind het heel fijn als stellen aanbieden dat ik kan blijven slapen, in je eentje terug naar huis na een bijzondere trio-ervaring is namelijk niet heel gezellig. Net als dat ik het ook fijn vind om een beetje opbouw in een date te hebben, niet dat het direct (of alleen maar) om de seks draait.

En omdat er zoveel stellen op zoek zijn, is het echt een verademing als ik stellen tref die er wat relaxter in staan. Die begrijpen dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is en daarom niet actief op zoek zijn, maar wel zien wat er op hun pad komt. Veel fijner om niet die druk te ervaren als derde.
De leukste ervaringen heb ik dan ook met stellen die ik zelf benader (meestal via sdc idd) en die dus niet zo de focus hebben op het zoeken naar '....'
Waarom wil je de derde persoon zijn? Wat is jouw motivatie hiervoor? Kan me er nl niets bij voorstellen. Wil je zelf geen partner?
Klaar mee
Chappeau Vicky87
Alle reacties Link kopieren
vicky87 schreef:
05-12-2019 17:30
Ik heb als single vrouw regelmatig trio's met stelletjes, maar ik heb echt een ontzettende allergie voor stellen die erin staan zoals jullie, sorry....
En ik weet dat de meeste stellen het echt niet zo bedoelen, maar verplaats je eens in die derde persoon?

Er zijn ontzettend veel stellen op zoek naar een vrouw erbij. Alleen van het woord 'erbij' krijg ik al kriebels. Ik wil een gelijkwaardig trio. Ik wil niet -als verrassing voor de verjaardag van mn vriend- of -voor haar eerste ervaring met een vrouw- 'erbij' gevraagd worden. Ik wil dat het jullie leuk lijkt om mij als persoon te leren kennen,
en wie weet wat voor spannends er dan kan gebeuren. Ik wil dat het jullie om mij gaat, om de persoon die ik ben. En niet om het feit dat ik toevallig een vrouw ben die hier voor in is en jullie deze ervaring kan bezorgen. Daar pas ik voor.
Net als dat ik ervoor pas om rekening te houden met jullie 'regeltjes'. Ik wil genieten en niet hoeven nadenken of ik misschien per ongeluk iemand jaloers maak. Als je je er druk over maakt of ik misschien je vent inpik dan ben je misschien nog niet toe aan een trio. En natuurlijk begrijp ik het dat het spannend is, zo'n eerste keer delen. En dat je soms ook niet kan voorzien wat dat met je gevoel doet. Maar als je als stel deze stap neemt dan vind ik ook dat je het gewoon open moet kunnen gooien op het moment dat het tijdens een date ineens niet meer goed voelt, daar moet je dan ook met zn drieen over kunnen praten. (Want dat voel je echt als derde!! En dat is echt ook geen leuk gevoel want dat is nooit je bedoeling!!)

En verder, denk ook vooral goed na over de setting en alles er omheen. Ik vind het heel fijn als stellen aanbieden dat ik kan blijven slapen, in je eentje terug naar huis na een bijzondere trio-ervaring is namelijk niet heel gezellig. Net als dat ik het ook fijn vind om een beetje opbouw in een date te hebben, niet dat het direct (of alleen maar) om de seks draait.

En omdat er zoveel stellen op zoek zijn, is het echt een verademing als ik stellen tref die er wat relaxter in staan. Die begrijpen dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is en daarom niet actief op zoek zijn, maar wel zien wat er op hun pad komt. Veel fijner om niet die druk te ervaren als derde.
De leukste ervaringen heb ik dan ook met stellen die ik zelf benader (meestal via sdc idd) en die dus niet zo de focus hebben op het zoeken naar '....'
Jij verwoordt dit perfect!

Mijn man en ik staan er ook heel relaxt in. Geen jaloezie. En een tio is ook echt met z'n 3en. We genieten er van als de ander ook geniet, inclusief "de andere" . Wij vinden het heel fijn om elkaar dat te gunnen.

En inderdaad als je van tevoren er al heel erg mee bezig bent of je jaloers gaat worden, dan ben je er misschien nog niet helemaal aan toe.

Als je nog geen ervaring hebt, is het best lastig om in te schatten hoe het in z'n werk gaat. Je kan van tevoren helemaal bedenken over hoe en wat. Maar meestal loopt het anders. Laat het gewoon gebeuren en geniet.
Kijk je er niet met een goed gevoel op terug, evalueer en trek jullie conclusies.
Forceer niks, want dan wordt het ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
05-12-2019 16:08
Bedankt voor je antwoord!
Het is niet dat ik je niet geloofde hoor maar volgens mij ben je wel de eerste die ik lees/hoor die via dat kanaal aan een triodame gekomen is.
Nummer twee hier. Wij ook wel hoor.
In de praktijk is het veel handiger om naar een parenclub te gaan en daar een stel te vinden die er net zo in staat. Dan ga je met zijn 4en in een kamer en de vrouwen lekker met elkaar, terwijl de mannen kijken en alleen aan hun eigen vrouw zitten.

Evt kun je verder gaan natuurlijk
Wij hebben ook ervaring met trio's en ik denk dat wij ongeveer zo doen als de stellen waar Vicky het wel fijn bij vindt. Geen beperkingen tav de derde persoon, gewoon een gelijkwaardig trio waarin iedereen aan zijn of haar trekken komt.
Wij vonden 3x een vrouw via een swingerssite (eXcitant, 2 singles en de derde stond op de site als stel maar zij date ook wel alleen), 1x werden we gevraagd door een vriendin, en 2x vonden we de vrouw op een bdsm-site (Fetlife, 1 vreemdgangster en 1 single vrouw). Online vinden kan dus zeker wel. Het helpt wel als je niet gericht zoekt naar een vrouw. Je kunt ook met een ander stel (op bijv een swingerssite) je wensen bespreken, er zijn wel meer stellen die bij een kwartet alleen vrouw-vrouw ruilen, en waarbij de mannen het dan alleen met hun eigen vrouw doen.
Buffie schreef:
05-12-2019 21:14
Waarom wil je de derde persoon zijn? Wat is jouw motivatie hiervoor? Kan me er nl niets bij voorstellen. Wil je zelf geen partner?
Ik kan natuurlijk niet voor Vicky praten, maar niet iedereen heeft die behoefte. Ik denk dat ik bijvoorbeeld op een gegeven moment wel een partner wil, maar op dit moment geniet ik gewoon lekker van mijn vrijheid. Daar voel ik me nu gewoon het best bij.

En de derde persoon zijn? Ik heb ook wel eens een trio gehad waar ik echt de derde persoon was. Waar het het stel was en dan ook nog eens ik. Dat is gewoon uncool. Ik ben liever één van de drie personen, dan dat ik 'de derde persoon' ben. Ik snap dat het voor een stel dat nog nooit zoiets gedaan heeft spannend is, maar ik wil niet die sexuele boost zijn die hun sexleven nodig heeft. Ik wil gewoon een geile avond hebben :-D
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
06-12-2019 11:15
En de derde persoon zijn? Ik heb ook wel eens een trio gehad waar ik echt de derde persoon was. Waar het het stel was en dan ook nog eens ik. Dat is gewoon uncool. Ik ben liever één van de drie personen, dan dat ik 'de derde persoon' ben. Ik snap dat het voor een stel dat nog nooit zoiets gedaan heeft spannend is, maar ik wil niet die sexuele boost zijn die hun sexleven nodig heeft. Ik wil gewoon een geile avond hebben :-D
Ik denk dat (bijna) elke vrouw er wel zo instaat als ze de derde is. Je wilt genieten, bemind en begeerd worden. Niet denken wat wel en niet mag en maar afwachten of er wat gaat gebeuren. Een trio zou iets gelijkwaardigs moeten zijn en niet een stel met iemand erbij
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
05-12-2019 21:14
Waarom wil je de derde persoon zijn? Wat is jouw motivatie hiervoor? Kan me er nl niets bij voorstellen. Wil je zelf geen partner?
Ik val op zowel mannen als vrouwen en een trio is dan heerlijk.
Ik ben op dit moment single, zou leuk zijn als ik in de toekomst iemand tref die hier ook open voor staat (maar dit is niet vanzelfsprekend, niet iedereen kan/wil delen). Heb trouwens ook wel eens trio's met singles, maar met een stel vind ik vaak leuker, omdat ik er ook echt van kan genieten als de liefde er vanaf spat tussen die twee.
Buffie schreef:
05-12-2019 21:14
Waarom wil je de derde persoon zijn? Wat is jouw motivatie hiervoor? Kan me er nl niets bij voorstellen. Wil je zelf geen partner?

Wij hebben als stel ook heerlijke ervaringen als trio, maar ik wil mijn partner toch ook niet kwijt omdat ik een trio een fijn samenspel vind? En als ze een keer met een vrouw zou willen daten wil ze toch ook niet ineens geen man meer? Het is geen vervanging van een partner. En dat is tevens ook één van de voordelen er aan; geen oneigenlijke verwachtingen.

Bij een stel aansluiten kan ook juist een hele relaxte manier zijn om met een man en een vrouw leuke dingen te doen, zonder dat je dus hoeft te kiezen voor een date met de één of de ander en zonder dat je je druk hoeft te maken over eventuele partner-verwachtingen.
Ik denk dat Buffie het uitgangspunt heeft dat je seks vooral beleefd in een relatie, en niet zo beseft dat je ook behoefte aan seks kunt hebben of willen als je geen relatie hebt of wilt.
Alle reacties Link kopieren
Of dat je jezelf niet voldoende waard zou vinden als je geen "partner voor jezelf" wenst.
...
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-12-2019 15:38
Ik denk dat Buffie het uitgangspunt heeft dat je seks vooral beleefd in een relatie, en niet zo beseft dat je ook behoefte aan seks kunt hebben of willen als je geen relatie hebt of wilt.
Nee hoor, zonder relatie kan ook prima. Maar als vijfde wiel aan de wagen, als derde persoon met twee mensen die wel een relatie met elkaar hebben.. Nee dank je. Maar sowieso is seks een op een veel intiemer. Moet er niet aan denken om live seks mee te maken van anderen.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
28-12-2019 23:38
Nee hoor, zonder relatie kan ook prima. Maar als vijfde wiel aan de wagen, als derde persoon met twee mensen die wel een relatie met elkaar hebben.. Nee dank je. Maar sowieso is seks een op een veel intiemer. Moet er niet aan denken om live seks mee te maken van anderen.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Buffie schreef:
28-12-2019 23:38
Nee hoor, zonder relatie kan ook prima. Maar als vijfde wiel aan de wagen, als derde persoon met twee mensen die wel een relatie met elkaar hebben.. Nee dank je. Maar sowieso is seks een op een veel intiemer. Moet er niet aan denken om live seks mee te maken van anderen.

Heb je dat zo ervaren? Dat je je het vijfde wiel aan de wagen voelde in die situatie? Dat seks 1 op 1 intiemer is dan seks met z'n 3-en? Waar zit voor jou die extra intimiteit dat in en wat is er minder intiem aan seks met z'n 3-en? Wat bedoel je met 'seks mee maken van anderen', is jouw ervaring met een trio om beurten toeschouwer zijn of zo iets?
vicky87 schreef:
05-12-2019 17:59
Ja het is super spannend om naar een stel toe te gaan dat elkaar door en door kent. Maar ik vind het ook vaak een heel bijzondere ervaring om daar deel van uit te maken. En dit heeft bij mij ook geleid tot een paar bijzondere vriendschappen
PB
henkgeheim schreef:
30-12-2019 15:38
PB
Jouw geheim is zo groot dat je het niet hier kon delen, Henk?
Je moest persé even achter de schermen hengelen?
Alle reacties Link kopieren
En waarom moet je eigenlijk iedereen hier melden dat je een PB naar Shifty hebt getuurd?
:proud:
Alle reacties Link kopieren
1x raden wat Henk wil hahaha..... ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven