sexdaten of toch maar niet???

06-12-2019 23:43 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn van die momenten dat ik gewoon zin heb in een lekkere sexdate. Zo iemand waarmee je vroeger , in mijn studententijd bijvoorbeeld, in gesprek raakte en daarna eindigde in bed. Iemand waarmee je voelde dat het effe klikte en je best wel een nachtje zou doorbrengen. Ken je dat?
u ik zelf al wat ouder ben (midden 40), een drukke job heb en vooral mijn twee tieners al mijn tijd opeisen, kom ik minder en minder aan mijn trekken. Wat mij super frustreert en ik soms de neiging amper kan onderdrukken om louche sexsites te bezoeken en te chatten maar dan uiteindelijk niet durf afspreken en het dan maar zelf oplos.
Pff, gewoon weer een momentje dat het moeilijk is en ik liever seks zou willen dan achter mijn pc te hangen.
Dat kan niemand voor je bepalen, als jij dat wil, dan doe je het toch? En nee ik ken dat niet, ik snap niet hoe je van even praten met iemand ineens in bed belandt. Dat werkt voor mij niet zo. Maar als jij dat wel graag wil, waarom probeer je het dan niet gewoon een keer? Als het niets is, kun je er altijd weer mee stoppen.
Je kunt toch ook op zoek naar een leuke man in de kroeg? Dan ga je voor 1 keer met hem naar bed, geniet er van. Dat zou ik altijd eerder doen dan van internet.

Check wel even of hij niet stiekem getrouwd is, maar daar kom je snel genoeg achter als je bij hem in de slaapkamer komt :p.
Waarom niet Tinder installeren? Heb je snel genoeg een voorraadje mannen waarmee je af kan spreken als je jeuk hebt.
Maak een profiel op SDC.com. Aanbod genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Tinder is hier prima voor. Afspreken ergens drankje te doen en als het klikt ga je verder.
Je kunt inderdaad in de kroeg kijken, maar als je het jezelf makkelijk wil maken is Tinder echt ideaal :-D
Alle reacties Link kopieren
Toch gewoon de kroeg in, dan heb je al even aan iemand gesnuffeld en weet je iets beter of het gaat klikken.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik zoek ook wel eens een seks vriendinnetje, maar op elk datingsite profiel staat dat de dames geen seks, ONS of FWB zoeken.
Voor mij een reden om af te haken.
Als dame op Tinder (of op een datingsite) is op zich ook wel een beetje een surrealistische ervaring. Ik wil niet zeggen dat een opmerking over 'geen seks, ONS of FWB' onzin is, maar ik weet dat sommige vriendinnen het gebruiken om toch ook een beetje het kaf van het koren te scheiden.
Alle reacties Link kopieren
Wat voel ik me oud zeg. ONS? FWB
Ontzettend nerveuze seriemoordenaar?
Feestelijk warme Bakker?

Time for uncle Goggle
JackReacher schreef:
07-12-2019 16:05
Wat voel ik me oud zeg. ONS? FWB
Ontzettend nerveuze seriemoordenaar?
Feestelijk warme Bakker?

Time for uncle Goggle
ONS: one night stand
FWB: friends with benefits
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
07-12-2019 07:52
Maak een profiel op SDC.com. Aanbod genoeg.
Wat is dit voor een site? Het ziet eruit als een soort informatie website of kun je hier ook dates op vinden?
Alle reacties Link kopieren
Het is mij niet gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
08-12-2019 22:59
Wat is dit voor een site? Het ziet eruit als een soort informatie website of kun je hier ook dates op vinden?
De website is in eerste oogopslag misschien een beetje vaag. Als je een account maakt en aanmeldt, kun je er dus dates regelen met mannen, vrouwen en stellen. SDC is meer op erotiek gericht (de dates, feestjes en mensen over het algemeen)
Net zoals op Tinder kun je daar overigens redelijk kieskeurig zijn als vrouw alleen.
Lama
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
09-12-2019 13:51
Lama
Bedankt, sdc is wel één goede site😊
Zwartgoud schreef:
10-12-2019 15:33
Bedankt, sdc is wel één goede site😊
Yup :A:
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met Nova Mora? Na het lezen van reviews ben ik toch wel een beetje geschrokken...

Is het jou gelukt om een seksdate te regelen via Nova Mora of lukte het via een andere site?

Ondertussen wel klaar met bezopen seks.. wil gewoon een keer een leuke date met een wip...
Alle reacties Link kopieren
Xficher schreef:
11-12-2019 16:41
?

Ondertussen wel klaar met bezopen seks.. wil gewoon een keer een leuke date met een wip...
Afbeelding


Toch maar eens zoeken op het schoolplein ; onderbouw ouders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is een echte date al gelukt Jana2505 of durf je nog niet of blijf je chatten uiteindelijk?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd (wel afgezaagd maar zo is het wel).
SDC.... ooit was het en swingers site, wij hebben er veel mensen leren kennen.
Tegenwoordig stroomt het over van de mannen...niet mijn ding daar!
Als single vrouw wil ik je alvast waarschuwen...ze willen je allemaal 🤦🏻‍♀️

Wees heel selectief en ga voor mannen met een validatie is mijn advies.
En evt check je de persoon na bij een bevriend stel van hem.
Ik zou niet in het rond gaat daten...
Suzan_1991 schreef:
07-12-2019 00:48
Dat kan niemand voor je bepalen, als jij dat wil, dan doe je het toch? En nee ik ken dat niet, ik snap niet hoe je van even praten met iemand ineens in bed belandt.
Tijdens het praten merk je wel of er wederzijdse aantrekking bestaat. Zoja is het gemakkelijk voorstellen om thuis nog iets te drinken en de bal aan het rollen gaat. Op zich is in bed duiken met iemand niet uitzonderlijk eenmaal je volwassener bent. Het gaat erom de juiste persoon te vinden, want zelfs bij enorme geilheid zijn er bepaalde vereisten voor een sekspartner.
Enjoyyourlife schreef:
20-12-2019 09:28
SDC.... ooit was het en swingers site, wij hebben er veel mensen leren kennen.
Tegenwoordig stroomt het over van de mannen...niet mijn ding daar!
Als single vrouw wil ik je alvast waarschuwen...ze willen je allemaal 🤦🏻‍♀️

Wees heel selectief en ga voor mannen met een validatie is mijn advies.
En evt check je de persoon na bij een bevriend stel van hem.
Ik zou niet in het rond gaat daten...
Beetje exact zoals online daten in het algemeen dus.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
20-12-2019 19:03
Beetje exact zoals online daten in het algemeen dus.
of offline daten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven