Erotische sauna Shivaz in Gent

16-12-2019 10:40 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag beste mensen,

Wij vroegen ons af of er mensen zijn die ervaringen hebben met een erotische sauna, en dan in het specifiek, Shivaz in Gent?

Wat ons aantrekt is dat deze sauna zich speciaal richt op koppels (geen singles toegelaten) en wat andere muziek lijkt te draaien dan veel andere sauna's of clubs.

We kunnen echter weinig recensies vinden. Misschien hier iemand die ons kan helpen?
Alle reacties Link kopieren
Bah wat vies!
#doeslief
Loesiepoesie schreef:
16-12-2019 11:35
Bah wat vies!

Da's ook een recensie. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Loesiepoesie schreef:
16-12-2019 11:35
Bah wat vies!
Seks is vies.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er laatst een keer geweest, is erg goed bevallen. Het is een wat kleinere parenclub met sauna, hele fijne rustige sfeer.
Alle reacties Link kopieren
ItsJustMi schreef:
16-12-2019 12:35
Wij zijn er laatst een keer geweest, is erg goed bevallen. Het is een wat kleinere parenclub met sauna, hele fijne rustige sfeer.
Fijn om te horen, dankjewel! Mag ik vragen op welke dag jullie geweest zijn?

We denken erover na om de donderdag te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er op een zaterdag geweest.
Volgens mij staat er nog een klein stukje in het parenclubtopic en er is een blog met meerdere verhalen over Shivaz, dare2bnaughty.
Vraag gerust als jullie meer willen weten, wij konden zelf vooraf ook niet veel info vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het eens lezen! Mochten we nog vragen hebben dan hoor je van ons. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er ook onlangs op een zaterdag geweest, het is ons ook erg goed bevallen.
Het is idd is het een wat kleinere club maar erg schoon en mooi. Het voordeel is misschien dat je wat eerder contact maakt met anderen doordat de club wat kleiner is. Beneden in dezelfde ruimte als de bar zijn schuin achterin de sauna en de douches. Het leuke aan de locatie van de sauna is dat je daarin samen rustig naar de andere stellen beneden kunt kijken en samen kunt overleggen welke jullie interesse hebben (voor ons als relatieve beginners wel handig). Zowel de uitbaters als andere gasten waren erg vriendelijk. Er was een leuke mix van allerlei leeftijden en iedereen had zich mooi verzorgd voor de avond. Verder hebben wij het als een actieve club ervaren waar iedereen respect voor elkaar heeft.
Zowel boven als beneden zijn er voorzieningen om van/met elkaar te genieten. Mede door het toegangsbeleid vonden wij de sfeer heel ontspannen en opwindend.
Helaas is het niet echt dichtbij voor ons maar zouden anders veel vaker willen gaan, maar komen er zeker terug. Een echte aanrader wat ons betreft.
Alle reacties Link kopieren
Stel97 schreef:
16-12-2019 18:05
Wij zijn er ook onlangs op een zaterdag geweest, het is ons ook erg goed bevallen.
Het is idd is het een wat kleinere club maar erg schoon en mooi. Het voordeel is misschien dat je wat eerder contact maakt met anderen doordat de club wat kleiner is. Beneden in dezelfde ruimte als de bar zijn schuin achterin de sauna en de douches. Het leuke aan de locatie van de sauna is dat je daarin samen rustig naar de andere stellen beneden kunt kijken en samen kunt overleggen welke jullie interesse hebben (voor ons als relatieve beginners wel handig). Zowel de uitbaters als andere gasten waren erg vriendelijk. Er was een leuke mix van allerlei leeftijden en iedereen had zich mooi verzorgd voor de avond. Verder hebben wij het als een actieve club ervaren waar iedereen respect voor elkaar heeft.
Zowel boven als beneden zijn er voorzieningen om van/met elkaar te genieten. Mede door het toegangsbeleid vonden wij de sfeer heel ontspannen en opwindend.
Helaas is het niet echt dichtbij voor ons maar zouden anders veel vaker willen gaan, maar komen er zeker terug. Een echte aanrader wat ons betreft.
Dankjewel voor je bericht! Dat geeft ons vertrouwen dat dit waarschijnlijk een goede keus gaat zijn voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Donderdag is het zeer druk, maandag een beetje te rustig. Alles hangt uiteraard af van de andere koppels die aanwezig zijn: vind je iemand waarmee het klikt? Je kan er niet dansen zoals in andere parenclubs, het is meer gericht op een gesprek en daarna van "gaan we samen naar boven?".
Zeer mooie ervaringen gehad maar ook mindere ...
Alle reacties Link kopieren
annie123 schreef:
16-12-2019 19:28
... Je kan er niet dansen zoals in andere parenclubs, het is meer gericht op een gesprek en daarna van "gaan we samen naar boven?".
Zeer mooie ervaringen gehad maar ook mindere ...
Precies wat wij zoeken, de avond gaat dan toch al zo snel. Komen naar een PC wel voor interactie met een ander stel. Een goede klik is voor ons wel uiterst belangrijk.
Zijn wel benieuwd waar de mindere ervaringen mee in verband staan (ivm eventueel vervolg aan ons 1e bezoek)...

@stel 38-44:graag gedaan, zijn Tzt erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Zijn wel benieuwd waar de mindere ervaringen mee in verband staan (ivm eventueel vervolg aan ons 1e bezoek)...

De minder goede ervaringen: dat je geen koppel vindt waarmee het echt klikt en dan in de late uurtjes toch wat teleurstellende interactie hebt.
Ook wanneer het zeer druk is dat de mensen op de trap aan het aanschuiven zijn en het echt zoeken is naar een vrije matras ... dat is ook wel een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Geen koppel kunnen vinden waar het mee klikt is iets wat je in andere clubs ook kan hebben. Dat is dan idd wel jammer maar dan wordt dat bij ons gewoon een opwindende avond met zijn tweeën.
Van de ruimte kan ik mij wel voorstellen als het erg druk is ja. Bij ons was het boven ook aardig vol, en er waren volgens mij ook wat mensen even aan het wachten op een plekje. Als beginner ga je denk ik minder makkelijk beneden aan de gang. Wij hadden zelf wel steeds plek boven, al was er laat op de avond ook alleen nog maar een eenpersoonsmatras voor ons vieren beschikbaar.
annie123 schreef:
17-12-2019 09:17
Zijn wel benieuwd waar de mindere ervaringen mee in verband staan (ivm eventueel vervolg aan ons 1e bezoek)...

De minder goede ervaringen: dat je geen koppel vindt waarmee het echt klikt en dan in de late uurtjes toch wat teleurstellende interactie hebt.
Ook wanneer het zeer druk is dat de mensen op de trap aan het aanschuiven zijn en het echt zoeken is naar een vrije matras ... dat is ook wel een afknapper.
Maar dat eerste kan je toch overal overkomen?
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
17-12-2019 09:57
Maar dat eerste kan je toch overal overkomen?
Ja, daar heb je gelijk in. Dat kan je overal hebben.
Maar soms op maandag zijn er bv. maar een 10-tal andere koppels en dan wordt het moeilijk om een "match" te vinden. Tenzij je geluk hebt ... kan ook gebeuren natuurlijk 😉
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
17-12-2019 09:57
Maar dat eerste kan je toch overal overkomen?
Ja, daar heb je gelijk in. Dat kan je overal hebben.
Maar soms op maandag zijn er bv. maar een 10-tal andere koppels en dan wordt het moeilijk om een "match" te vinden. Tenzij je geluk hebt ... kan ook gebeuren natuurlijk 😉
Dan denk ik weer met mijn gezonde verstand ' dan geniet je toch lekker samen!'
De matras delen is toch geen must voor een geslaagde avond...of ben ik nu gek?

Wij hebben 9 vd 10x geen interesse in een club maar zijn samen een avondje uit...eindelijk samen eens lekker kunnen genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven