Mogelijke zwangerschap (geen OP)

18-12-2019 08:27 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-12-2019 14:52
Reden: OP verwijderd
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Morning afterpil halen. Nu!!!
Ik kijk even in m'n :fortune: ah ha zwanger en nee niet van je partner, een drieling.
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
18-12-2019 09:22
Morning afterpil halen. Nu!!!
Nog een?
Alle reacties Link kopieren
Lees nu dat je al zoiets soortgelijks gedaan hebt
Alle reacties Link kopieren
Er alles aan doen om die zwangerschap van wie ook te voorkomen. Je moet er toch niet aan denken om zwanger te zijn en niet weten van wie.
Alle reacties Link kopieren
Als je al een eisprong hebt gehad werkt de MAP niet. Ik schat de kans op een zwangerschap alsnog klein, maar hij is er. Ik schat de kans ook klein dat het dan van je minnaar zou zijn, maar ook die kans bestaat. Ik zal je niet veroordelen maar zorg dat dit niet meer gebeurd. Ik hoop dat je gauw ongesteld mag worden. Edit; ik lees nu hoe vaak je seks met partner hebt gehad. De kans op zwangerschap schat ik dan wel groter maar dus van partner. Van lover lijkt me een kleinere kans.
sjulia wijzigde dit bericht op 18-12-2019 09:34
20.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar het feit dat je vreemd bent gegaan zegt wel iets over je relatie. Misschien is het handig om een kindje krijgen een tijdje uit te stellen. Denk je ook niet....
23% en 11,03%
roosje1976 schreef:
18-12-2019 09:25
Er alles aan doen om die zwangerschap van wie ook te voorkomen. Je moet er toch niet aan denken om zwanger te zijn en niet weten van wie.
Bij Bridget Jones ging het anders wel goed.
Hoe moeten wij nou weten of je zwanger bent en van wie? Begin eens met een SOA-test. En stop met deze relatie als je een ander wil n##ken.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
18-12-2019 09:28
23% en 11,03%

Ik gok op 16,7% en 3,4%

(Let the games begin)

Dat je uberhaupt een kind wil. Je bent zelf nog een kind met zo'n instelling
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ben wel erg benieuwd. Is het zo dat je partner blank is en je minnaar donker? Of andersom?
Houd ons op de hoogte he?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Djeez.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan jouw twee gedachtes niet goed met elkaar rijmen;

1. Een gezin gaan stichten met mijn grote liefde, deze kinderen groot brengen tot verstandige mensen en samen grijs en gelukkig blíjven?
(Ik mag toch hopen dat dit jouw insteek is???!!!)

2. Stiekem vozen achter de rug van de vader van mijn ongeboren kind, want daar heb ik behoefte aan, ik ben toch blijkbaar niet zo gek op mn huidige partner...

Ik kan me niet voorstellen dat ik als a.s. moeder me in deze twee uitersten kan bevinden.

Ik zou je adviseren eerst een keuze te maken in welke van de twee jij je bevindt.
Hij heeft zijn penis in mij gestopt en trok zich terug en kwam vrijwel direct daarna klaar buiten mij.
Het zou wel knap zijn als het van hem is.
Je doet er verstandig aan naar de huisarts te gaan. De morning after pil mag je niet gebruiken als je al zwanger kunt zijn (volgens de website van de apotheek). Tijd dus om professioneel advies in te winnen.

Sterkte met de situatie!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Ik zou deze vragen stellen aan de huisarts.
Soms...ik hou verder mijn mond maar, te dom om te poepen dit soort akties!
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
18-12-2019 09:27
Maar het feit dat je vreemd bent gegaan zegt wel iets over je relatie. Misschien is het handig om een kindje krijgen een tijdje uit te stellen. Denk je ook niet....
Dit!!!
Alle reacties Link kopieren
Als er geen zaad in je vagina terecht is gekomen van je minnaar lijkt me die kans echt minimaal. Maar man wat dom van je. Een gezin willen stichten en dan toch nog even snel onbeschermde seks hebben met een ander....
en nu breek je misschien wel een zwangerschap af van je eigen partner.
Alle reacties Link kopieren
En je relatie breek je erbij af.
Alle reacties Link kopieren
Ze hoeft geen oordeel. Lusten zijn moeilijk te verklaren.
Blijkbaar was het een snelle spannende situatie waardoor je tijdelijke bedpartner zo vroeg klaar kwam.

In theorie kun je zwanger raken van het voorvocht..een evt druppel aan de penis....maar ik acht de kans heel klein...

Succes met de beslissingen die je moet maken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je lusten wel weerstaan hoor. Helemaal in een situatie als deze waarin je misschien wel zwanger bent van je vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven