Voel me een slet, slechte reputatie?

20-12-2019 19:33 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Even een Topic hier op Viva, ik durf er niet met mijn vriendinnen/familie over te praten omdat ik me nogal schaam. Ik woon al een tijdje in de grote stad en hou ontzettend van uitgaan/drankjes doen. Aandacht van mannen niet tekort (sorry, bedoel dit niet arrogant). Maar door die aandacht heb ik het wel eens met één en ander gedaan, zoals 4 onenightstands en een paar keer seks met een jongen waar ik helemaal hoteldebotel op was. Nu het vervelende is dat er een meisje is die woonde bij een jongen waarmee een ONS heb gehad en zij is zo populair dat zij ook al die boys uit de stad kent waarmee ik het heb gedaan...dus weg mijn privacy. Dat meisje lult heel vaak over mij dat ik het met die en die heb gedaan, zo heb ik echt een naam gekregen in het uitgaanswereldje waarmee ik serieus al maanden zit, voel me er echt heel erg klote onder.. slaap er bijna niet meer van erg he?! Denk dan ze hebben gelijk ben gewoon vies. De laatste ONS is ongeveer een maand geleden gebeurd met jongen onder invloed van grote hoeveelheid drank, nu heb ik een super leuke man leren kennen.... blijkt hij een vriend van hem te zijn en gaat ook met dat meisje om (zie je small world). We hadden heel veel contact online en opeens praat hij ook al niet meer tegen me. Ik zou zo graag weg willen soms, maar dat gaat niet ivm school en mijn super leuke vrienden. ik voel me vies en slecht, omdat er blijkbaar kut over me gepraat wordt als je eenmaal seks met iemand hebt gehad (vooral met bekenden). Moeilijk ik durf nu niet eens meer met iemand te daten omdat er vast wel weer iemand iemand kent uit de stad. Als ik zo mijn verhaal lees vind ik het echt heel erg dat ik er zo mee zit en eigenlijk moet ik gewoon denken 'fuck wat jullie denken'.. maar dit gaat helaas niet, mensen kijken me gewoon soms raar aan en waar ik goed mee contact mee had zien me opeens niet meer staan bij de bar waar ik vaak ben. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt of maken jullie mee? Hoe gaan jullie ermee om of hebben jullie advies?

Groetjes, Sunny! X
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval maar stoppen met veel drank zodat je beter kunt bedenken wat voor gevolg je acties kunnen hebben.

En voor de rest: achteraf kijk je een koe in zijn kont. Als die man/jongen je niet meer wil spreken vanwege je reputatie, dan kun je daar toch niets meer aan veranderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja en toch schijt aan hebben, mensen denken altijd wat. En mensen die jou negeren omdat je een paar keer een ONS heb gehad, met zulke mensen wil je toch niet eens omgaan?
Alle reacties Link kopieren
ja sorry maar spijt komt achteraf, je moet nu ook de non niet gaan uithangen maar twee keer nadenken voor je met gelijk wie bed induikt, zo ga je nooit aan een serieuze relatie geraken want mannen denken dan dat je het altijd doet bij de eerste date...
Ik heb een tijd ook een reputatie gehad omdat ik graag seks had wanneer ik daar zin in had. Ik ga me daar niet slecht over voelen en wat een ander daarvan denkt interesseert me niet. Iemand die daar een negatieve mening over heeft en denkt mij te kunnen beoordelen/veroordelen is mijn energie niet waard en wil ik niet in mijn leven. Ik zie namelijk niet wie ik kwaad doe met het hebben van seks (altijd vrijgezelle mannen)
Seks is lekker en ik snap dat mensen daar anders mee om kunnen gaan maar het zegt niks over mij als persoon.
Mijn tip: een man die er niet tegen kan dat jij vrij omgaat met seks is je niet waard is je type niet dus lekker laten gaan.
Leven en laten leven en stop met de dubbele moraal.
Alle reacties Link kopieren
Zoek leukere mensen om mee om te gaan. Ik heb wat gekke dingen gedaan maar niemand die 'raar' naar me kijkt hoor.
icequeen2000 schreef:
20-12-2019 20:53
ja sorry maar spijt komt achteraf, je moet nu ook de non niet gaan uithangen maar twee keer nadenken voor je met gelijk wie bed induikt, zo ga je nooit aan een serieuze relatie geraken want mannen denken dan dat je het altijd doet bij de eerste date...
Oh echt ja? Zal ik even tegen mn vriend zeggen dan dat we beter maar met onze serieuze relatie moeten stoppen omdat ik seks op de eerste date had.
Wat een gelul weer
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
20-12-2019 20:54
Ik heb een tijd ook een reputatie gehad omdat ik graag seks had wanneer ik daar zin in had. Ik ga me daar niet slecht over voelen en wat een ander daarvan denkt interesseert me niet. Iemand die daar een negatieve mening over heeft en denkt mij te kunnen beoordelen/veroordelen is mijn energie niet waard en wil ik niet in mijn leven. Ik zie namelijk niet wie ik kwaad doe met het hebben van seks (altijd vrijgezelle mannen)
Seks is lekker en ik snap dat mensen daar anders mee om kunnen gaan maar het zegt niks over mij als persoon.
Mijn tip: een man die er niet tegen kan dat jij vrij omgaat met seks is je niet waard is je type niet dus lekker laten gaan.
Leven en laten leven en stop met de dubbele moraal.
Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
20-12-2019 20:53
ja sorry maar spijt komt achteraf, je moet nu ook de non niet gaan uithangen maar twee keer nadenken voor je met gelijk wie bed induikt, zo ga je nooit aan een serieuze relatie geraken want mannen denken dan dat je het altijd doet bij de eerste date...
Jaren 50 alert!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
icequeen2000 schreef:
20-12-2019 20:53
ja sorry maar spijt komt achteraf, je moet nu ook de non niet gaan uithangen maar twee keer nadenken voor je met gelijk wie bed induikt, zo ga je nooit aan een serieuze relatie geraken want mannen denken dan dat je het altijd doet bij de eerste date...
Wat een onzin.

Maak je niet druk, het boeit niemand met hoeveel mensen je het bed hebt gedeeld. En als ze dat wel doen zijn ze fucking bekrompen.
Alle reacties Link kopieren
Niks van aan trekken en je niet naar beneden laten halen. Trots door het leven gaan. Degenen die hierom slecht over jou praten, zijn niet je vrienden en kun je maar beter links laten liggen. Tevens ook een gratis selectie wie je vrienden wel/ niet zijn.

:hug:
.
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 21-12-2019 08:52
99.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sleep die griet aan d’r haren over een paar meter grindtegels en zeg dat ze stopt met roddelen over je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Pesten werkt vooral als ze iets zeggen dat jou raakt. Doe geen dingen waar je niet trots op bent en wees trots op de dingen die je doet. Ik heb ook een fijne studententijd gehad en ik heb vriendinnen die een nog veel gekkere tijd hebben gehad. Nog nooit iemand gehoord die daar moeilijk over doet of deed. Overigens allemaal al jaren getrouwd met een kerel die we in die tijd opgedaan hebben.

Hoofd om hoog en laat je geen complexen aanpraten. Zeg tegen haar dat jij mag neuken met wie je wil en dat als ze daar jaloers op is ze misschien eens een wat leuker persoon moet worden en ga genieten van je leven. Als dat niet kan met deze mensen in je omgeving dan zou ik stoppen met deze mensen, maar waarschijnlijk draaien ze al flink bij als jij je niet langer op je kop laat zitten.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
20-12-2019 20:49
Ja en toch schijt aan hebben, mensen denken altijd wat. En mensen die jou negeren omdat je een paar keer een ONS heb gehad, met zulke mensen wil je toch niet eens omgaan?
Ja dat klopt! Vindt het alleen moeilijk om zo te denken ook al is dat het beste!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
20-12-2019 21:32
Sleep die griet aan d’r haren over een paar meter grindtegels en zeg dat ze stopt met roddelen over je.
haha ja dat zou ik graag eens willen doen, maar laat ik maar rustig blijven :-D
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
20-12-2019 21:23
Niks van aan trekken en je niet naar beneden laten halen. Trots door het leven gaan. Degenen die hierom slecht over jou praten, zijn niet je vrienden en kun je maar beter links laten liggen. Tevens ook een gratis selectie wie je vrienden wel/ niet zijn.

:hug:
Bedankt voor je lieve reactie hoor! Je hebt daar wel gelijk in! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Letsgetlosttonight schreef:
20-12-2019 21:03
Wat een onzin.

Maak je niet druk, het boeit niemand met hoeveel mensen je het bed hebt gedeeld. En als ze dat wel doen zijn ze fucking bekrompen.
Ja weet niet of dat zo is eigenlijk, voor mijn gevoel wordt daar echt naar gekeken... althans naar mijn ervaring. Mij boeit het btw ook niet wie met wie naar bed gaat etc. maar schijnbaar vinden ze het bij mij interessant ofzo??!!
Alle reacties Link kopieren
Roelanje schreef:
20-12-2019 21:41
Pesten werkt vooral als ze iets zeggen dat jou raakt. Doe geen dingen waar je niet trots op bent en wees trots op de dingen die je doet. Ik heb ook een fijne studententijd gehad en ik heb vriendinnen die een nog veel gekkere tijd hebben gehad. Nog nooit iemand gehoord die daar moeilijk over doet of deed. Overigens allemaal al jaren getrouwd met een kerel die we in die tijd opgedaan hebben.

Hoofd om hoog en laat je geen complexen aanpraten. Zeg tegen haar dat jij mag neuken met wie je wil en dat als ze daar jaloers op is ze misschien eens een wat leuker persoon moet worden en ga genieten van je leven. Als dat niet kan met deze mensen in je omgeving dan zou ik stoppen met deze mensen, maar waarschijnlijk draaien ze al flink bij als jij je niet langer op je kop laat zitten.
Heel mooi gezegd, bedankt voor je reactie.. erg lief! Ja, je hebt ook gelijk.... zo moet ik zeker denken/praten!!! Ben misschien heel gevoelig voor roddels/praatjes over mij en maak mezelf er letterlijk gek mee haha! Maar je hebt gelijk ja, die mindset moet ik echt gaan hebben! Nogmaals dank! Xxx
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
20-12-2019 20:54
Ik heb een tijd ook een reputatie gehad omdat ik graag seks had wanneer ik daar zin in had. Ik ga me daar niet slecht over voelen en wat een ander daarvan denkt interesseert me niet. Iemand die daar een negatieve mening over heeft en denkt mij te kunnen beoordelen/veroordelen is mijn energie niet waard en wil ik niet in mijn leven. Ik zie namelijk niet wie ik kwaad doe met het hebben van seks (altijd vrijgezelle mannen)
Seks is lekker en ik snap dat mensen daar anders mee om kunnen gaan maar het zegt niks over mij als persoon.
Mijn tip: een man die er niet tegen kan dat jij vrij omgaat met seks is je niet waard is je type niet dus lekker laten gaan.
Leven en laten leven en stop met de dubbele moraal.
Bedankt voor je reactie, doet me erg goed! Goed om te lezen dat je er zo mee om gaat, als ik nu naar mezelf kijk ben ik echt te gevoelig voor praatjes haha! Ja ik moet het inderdaad laten gaan, is erg moeilijk maar het beste! Gedane zaken nemen ook geen keer, maar ik haat echt dat onderlinge geroddel. Ja, leven en laten leven inderdaad! Thanks voor je peptalk! :heart: xx
Vanuit mijn male privilege redenerend, denk ik: waar gaat dit over?

Alsof het verder iemand wat aangaat of zou moeten boeien met wie jij wel of niet en hoe vaak het bed deelt.
anoniem_353486 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 10:09
Reden: Mail = male
0.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
20-12-2019 22:12
Vanuit mijn mail privilege redenerend, denk ik: waar gaat dit over?

Alsof het verder iemand wat aangaat of zou moeten boeien met wie jij wel of niet en hoe vaak het bed deelt.
Precies zo denk ik eerlijk gezegd ook!!! Snap ook niet waarom daar zo over gekletst wordt en me daardoor naar beneden halen.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
20-12-2019 22:12
Vanuit mijn mail privilege redenerend, denk ik: waar gaat dit over?

Alsof het verder iemand wat aangaat of zou moeten boeien met wie jij wel of niet en hoe vaak het bed deelt.
.
*male
Sunnysan,trek het je niet teveel aan! Het zegt toch meer over hun dan over jou. Je hebt niemand wat gedaan. En het gaat andere mensen ook niets aan met wie jij je bed deelt. Niemand heeft het recht om je te veroordelen. Dus voel je niet rot! :redrose: Ben het verder ook eens met Stellar. Ze verwoord het goed.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 20-12-2019 23:00
23.87% gewijzigd
icequeen2000 schreef:
20-12-2019 20:53
ja sorry maar spijt komt achteraf, je moet nu ook de non niet gaan uithangen maar twee keer nadenken voor je met gelijk wie bed induikt, zo ga je nooit aan een serieuze relatie geraken want mannen denken dan dat je het altijd doet bij de eerste date...
Hallo,de jaren '50 zijn al lang voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven