Mijn vriendin krijgt geen orgasme

19-01-2020 19:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 21 jaar en heb onderhand nu 4 jaar een vriendin. Ik ben haar eerste relatie en eerste bedpartner. De relatie is echt super goed en de seks is ook lekker. Het enige probleem is dat zij nog nooit is klaargekomen. Ze zegt dat ze de seks heel fijn vind en dat het niet erg is dat ze niet klaar komt, maar ik wil haar ook kunnen geven wat ik voel. Ik heb al veel op internet gezocht naar manieren, standjes, technieken etc. en we hebben het er vaak samen over gehad.
Zelf vind ze het ook niet fijn om aan haar zelf te zitten, dus dat maakt het ook lastig. Heeft iemand enig idee of tips?

Alvast bedankt!
dylan123 schreef:
20-01-2020 16:17
Klopt ze heeft er zelf weinig ervaring mee. Of ze doet het soms 5 miniten en "dan vind ze het wel genoeg", zijn haar woorden. Maar misschien helpt de vibrator.
Als het mee zit heb je aan één minuut genoeg
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
20-01-2020 01:01
Tong ----> clit.

En hiervoor de tijd nemen, want sommige vrouwen hebben die tijd echt nodig.
Eigenlijk een leuke opening voor een heel nieuw topic. Een tutorial....een how-to voor beffen als een Boss...
Ik ben wel benieuwd. Waarschijnlijk kunnen we er allemaal van leren...vaak kom je terecht in de standaard bewegingen...
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-01-2020 16:17
eh.. nou bij mij juist niet hoor! Zo veel vrouwen, zo veel wensen ;-)

Snap ik. Daarom staat er ook " vaak" en niet " altijd".
de wereld wacht om ontdekt te worden
koop een electrische tandenborstel. Zet die net (met een klein rubbertje over het borstelgedeelte?) boven de klit op het hoedje en binnen 8 seconden kun je haar van de vloer rapen.
Cateautje schreef:
19-01-2020 20:16
Dat komt omdat veel mannen er niets van bakken.

Juist ja.

Het feit dat ze het zelf al geremd is om aan zichzelf te zitten kan er natuurlijk niks mee te maken hebben? :idee: Dat komt ook door haar vriend natuurlijk? Ze moet gewoon maar eens stevig genomen worden?

Echt soms lijkt je Charles wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met vrouwen is dat een bepaald percentage gewoon niet klaarkomt van sex, wat je ook probeert. Aan de ene kant heb je vrouwen die achter elkaar klaarkomen met tussenpozen van een seconde of 10-30, ook van penetratie en aan de andere kant vrouwen die niet klaarkomen als je met alle aandacht en stimulatie de klit en g-spot stimuleert. En alles er tussenin.

Ik snap het, als man een vrouw kunnen laten klaarkomen is bijna een eerzaak, maar laat dat varen. Het belangrijkste is dat je samen intiem bent, en voldoet aan haar wensen van wat zij prettig vindt om optimaal te genieten. Als zij oprecht tevreden is met de seks moet dat voldoende zijn.

En natuurlijk kun je in de tussentijd experimenteren, maar nadruk leggen op haar laten klaarkomen werkt contraproductief. De druk die zij kan ervaren resulteert dan juist in meer spanning en daarmee minder opwindende seks.
diyer schreef:
25-01-2020 18:02
koop een electrische tandenborstel. Zet die net (met een klein rubbertje over het borstelgedeelte?) boven de klit op het hoedje en binnen 8 seconden kun je haar van de vloer rapen.
:facepalm:
thanx schreef:
21-01-2020 08:00
Snap ik. Daarom staat er ook " vaak" en niet " altijd".
Ik zou wel benieuwd zijn naar een polletje wat dat betreft. Ik kom vrij gemakkelijk klaar, zowel clitoraal als door penetratie, maar orale seks is zeker niet de gemakkelijkste manier.
Alle reacties Link kopieren
DrMcNinja schreef:
25-01-2020 19:24
Mijn ervaring met vrouwen is dat een bepaald percentage gewoon niet klaarkomt van sex, wat je ook probeert. Aan de ene kant heb je vrouwen die achter elkaar klaarkomen met tussenpozen van een seconde of 10-30, ook van penetratie en aan de andere kant vrouwen die niet klaarkomen als je met alle aandacht en stimulatie de klit en g-spot stimuleert. En alles er tussenin.

Ik snap het, als man een vrouw kunnen laten klaarkomen is bijna een eerzaak, maar laat dat varen. Het belangrijkste is dat je samen intiem bent, en voldoet aan haar wensen van wat zij prettig vindt om optimaal te genieten. Als zij oprecht tevreden is met de seks moet dat voldoende zijn.

En natuurlijk kun je in de tussentijd experimenteren, maar nadruk leggen op haar laten klaarkomen werkt contraproductief. De druk die zij kan ervaren resulteert dan juist in meer spanning en daarmee minder opwindende seks.

Tuurlijk! Een eerzaak...... Om vervolgens zelf klaar te komen, om te draaien en ronkend in slaap te vallen? Ook een eerzaak?

En voldoen aan haar wensen? En je eigen wensen dan? Als je partner gek is op knetterharde seks inclusief zweep, kaarsvet en golden shower, en je zelf meer van de roze konijntjes bent, wordt dat wel een lastig verhaal......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
04-02-2020 08:50
Tuurlijk! Een eerzaak...... Om vervolgens zelf klaar te komen, om te draaien en ronkend in slaap te vallen? Ook een eerzaak?

En voldoen aan haar wensen? En je eigen wensen dan? Als je partner gek is op knetterharde seks inclusief zweep, kaarsvet en golden shower, en je zelf meer van de roze konijntjes bent, wordt dat wel een lastig verhaal......
1: ik ontkracht direct het stukje eerzaak na die zin, direct na datgene wat je bold gemaakt hebt. Ook beschrijf ik uitvoerig dat intimiteit naar elkaar voorop staat. Het moge duidelijk zijn dat direct in slaap vallen dat niet is.

2: seks is ook een beetje geven en nemen, communiceren over wat je fijn vindt en wat niet. En daar afspraken over maken. Als die 2 te ver uit elkaar liggen moet je kijken hoe belangrijk seks is in de relatie (en daarmee meestal de relatie an sich).
Maar even serieus, clitorale stimulatie is niet iets waar je alleen maar een beetje mee experimenteert. Wil ze klaarkomen, dan moet clitorale stimulatie juist een integraal onderdeel zijn van de seks, niet de penetratie. Van alleen penetratie kom je niet klaar, wel van penetratie i.c.m. clitorale stimulatie.

Het draait om de clitoris.

Bij mijn ex heb ik ook nooit een orgasme gehad, simpelweg omdat hij geen idee had dat een vrouw zoiets als een clitoris heeft.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
25-01-2020 18:02
koop een electrische tandenborstel. Zet die net (met een klein rubbertje over het borstelgedeelte?) boven de klit op het hoedje en binnen 8 seconden kun je haar van de vloer rapen.


Vergeet deze. Je riskeert echtscheiding.

Een deel van de seks bevindt zich tussen de oren. Als ik ga nadenken over boodschappen, werk of de dierenartsrekening kun je twee uur lang aan de gang gaan, dan gebeurt er echt helemaal niks hoor.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Komt ze wel in de buurt van een orgasme? Dat ze flink opgewonden raakt, maar niet tot ontlading kan komen? Of voelt ze de opwinding niet opbouwen?
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
25-01-2020 18:02
koop een electrische tandenborstel. Zet die net (met een klein rubbertje over het borstelgedeelte?) boven de klit op het hoedje en binnen 8 seconden kun je haar van de vloer rapen.
Brrr, ben je hier serieus Diyer?
Kans is groot dat je vriend binnen 1s van de vloer kan rapen (iets met een vuist)....

Ik kwam vroeger ook niet klaar. Het had bij mij vooral te maken met mijn hoofd, dat moet ik namelijk uitzetten. Nu kom ik klaar door penetratie. Orale seks vind ik nog steeds een verschrikking en stimulatie van de clitoris mag alleen heel subtiel aan de randjes. En zo is elke vrouw anders.

Aangezien je vriendin ook niet masturbeert, denk ik dat ze vooral haar eigen lichaam moet leren kennen. Geef haar de tijd. Maar stimuleer haar ook, ze weet niet wat ze mist. En ga vooral niet recht op het doel af, zorg dat ze ontspannen is en je wil. En het is ingewikkeld. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Isolde123 schreef:
23-02-2020 22:45
Aangezien je vriendin ook niet masturbeert, denk ik dat ze vooral haar eigen lichaam moet leren kennen. Geef haar de tijd. Maar stimuleer haar ook, ze weet niet wat ze mist. En ga vooral niet recht op het doel af, zorg dat ze ontspannen is en je wil. En het is ingewikkeld. Succes!
Ik denk dat het hier allemaal mee begint.
Alle reacties Link kopieren
Isolde123 schreef:
23-02-2020 22:45

Ik kwam vroeger ook niet klaar. Het had bij mij vooral te maken met mijn hoofd, dat moet ik namelijk uitzetten.
Dit. Dus ik moet megageil zijn en het liefste moet de man ik kwestie nog tegen me praten (dirty, niet zoet) en me ook op andere plekken aanraken (ook niet zoet...) .
Dan pas kan m’n hoofd uit. En ik moet vooral niet het idee krijgen dat 'het lang duurt’ en vooral wel dat de ander dat waar hij mee belang is het leuk/geil vindt voor zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
swaentje71 schreef:
24-02-2020 11:53
Dit. Dus ik moet megageil zijn en het liefste moet de man ik kwestie nog tegen me praten (dirty, niet zoet) en me ook op andere plekken aanraken (ook niet zoet...) .
Dan pas kan m’n hoofd uit. En ik moet vooral niet het idee krijgen dat 'het lang duurt’ en vooral wel dat de ander dat waar hij mee belang is het leuk/geil vindt voor zichzelf.
Ja, inderdaad, voor zichzelf. En niet om jou klaar te laten komen, want dan ligt er druk op.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
25-01-2020 18:02
koop een electrische tandenborstel. Zet die net (met een klein rubbertje over het borstelgedeelte?) boven de klit op het hoedje en binnen 8 seconden kun je haar van de vloer rapen.
eh ja, dit is wel waar hoor. Zo heb ik ook mijn 1e orgasme bereikt, inmiddels ben ik er wat meer geoefend in maar dit is serieus een goede tip.

Ik zou het haar wel zelf laten doen overigens, het is wel erg gevoelig zo ;-)
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
24-02-2020 12:42
Ja, inderdaad, voor zichzelf. En niet om jou klaar te laten komen, want dan ligt er druk op.
Ik moest 48 worden om te ontdekken dat er mannen zijn die dat oprecht leuk vinden....
Iets beter je best doen, TO?

Vingeren, beffen, likken, zuigen, strelen, penetreren, wrijven, speeltjes, lieve/geile woordjes en er vooral ruim de tijd voor nemen. Zorg ervoor dat ze zich volledig kan ontspannen.
lise1985 schreef:
06-02-2020 11:06
Van alleen penetratie kom je niet klaar, wel van penetratie i.c.m. clitorale stimulatie.
Het varieert en bepaalde vrouwen, Isolde123 gaf het onder andere al aan, komen net wel klaar door enkel vaginale penetratie. Door constante, diepe en harde stoten in combinatie met aanrakingen van borsten, hals en schouders bereikten al meerdere vrouwen zo een orgasme, naar mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
25-02-2020 08:14
Het varieert en bepaalde vrouwen, Isolde123 gaf het onder andere al aan, komen net wel klaar door enkel vaginale penetratie. Door constante, diepe en harde stoten in combinatie met aanrakingen van borsten, hals en schouders bereikten al meerdere vrouwen zo een orgasme, naar mijn ervaring.
en jouw ervaring is natuulijk veel maatgevender dan die van de meeste vrouwen hier......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
25-02-2020 08:14
Het varieert en bepaalde vrouwen, Isolde123 gaf het onder andere al aan, komen net wel klaar door enkel vaginale penetratie. Door constante, diepe en harde stoten in combinatie met aanrakingen van borsten, hals en schouders bereikten al meerdere vrouwen zo een orgasme, naar mijn ervaring.
Of ze vonden het saai en faketen het om er maar vanaf te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
20-01-2020 01:01
Tong ----> clit.

En hiervoor de tijd nemen, want sommige vrouwen hebben die tijd echt nodig.

Niet elke vrouw is hetzelfde. Ik kom echt niet klaar van beffen, vind t heerlijk dat wel, man mag daar gerust een tijdje liggen maar klaarkomen daar heb ik meer en harder voor nodig. Maar tijdens de sex kom ik wel klaar.
Charles_Gentle28 schreef:
25-02-2020 08:14
Het varieert en bepaalde vrouwen, Isolde123 gaf het onder andere al aan, komen net wel klaar door enkel vaginale penetratie. Door constante, diepe en harde stoten in combinatie met aanrakingen van borsten, hals en schouders bereikten al meerdere vrouwen zo een orgasme, naar mijn ervaring.
Vaak komt daar alsnog clitorale stimulatie bij, waardoor ze het orgasme bereiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven