Mijn vriendin krijgt geen orgasme

19-01-2020 19:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 21 jaar en heb onderhand nu 4 jaar een vriendin. Ik ben haar eerste relatie en eerste bedpartner. De relatie is echt super goed en de seks is ook lekker. Het enige probleem is dat zij nog nooit is klaargekomen. Ze zegt dat ze de seks heel fijn vind en dat het niet erg is dat ze niet klaar komt, maar ik wil haar ook kunnen geven wat ik voel. Ik heb al veel op internet gezocht naar manieren, standjes, technieken etc. en we hebben het er vaak samen over gehad.
Zelf vind ze het ook niet fijn om aan haar zelf te zitten, dus dat maakt het ook lastig. Heeft iemand enig idee of tips?

Alvast bedankt!
Friezin71 schreef:
25-02-2020 08:42
Of ze vonden het saai en faketen het om er maar vanaf te zijn?
Lol, dat dacht ik ook meteen. :biggrin:

Maar on topic: Als een vrouw zelf niet eens interesse heeft in haar eigen lichaam en een orgasme, dan ga je dat als partner ook niet klaarspelen vrees ik.
kindrebel schreef:
25-02-2020 12:04
Maar on topic: Als een vrouw zelf niet eens interesse heeft in haar eigen lichaam en een orgasme, dan ga je dat als partner ook niet klaarspelen vrees ik.

Kan wel hoor. Mijn ex had totaal geen interesse in met zichzelf bezig zijn (masturbeerde ook nooit), maar klaarkomen tijdens seks kon en wilde ze wel.
Ze moest wel helemaal uit haar hoofd trouwens, zoals jullie ook aangeven.
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal had mijn ex 10 jaar geleden ook precies zo over mij neer kunnen zetten.
En ja, ik had op een gegeven moment ook een vibrator gekocht waarmee het dan toch echt wel een keer "moest" gaan lukken. Bij mij werkte dat dus niet.

Uiteindelijk is het een keer spontaan gelukt door penetratie en zoals meer mensen zeggen is het ook echt een kwestie van je hoofd uitschakelen en je puur over durven geven aan je eigen lust.
Later lukte het wel steeds vaker maar soms ook wel eens niet en voelde dan toch de druk om mij te verantwoorden waarom het niet ging. Zelf zat ik er gewoon niet mee en vond het erg vervelend dat hij het zich elke keer weer persoonlijk aantrok.

Mijn advies: laat het gewoon los dat is voor haar ook een heel stuk fijner.
Heb nu een hele fijne man die het wel meteen voor waarheid aanneemt en het niet als een persoonlijk falen ziet als ik zeg het niet te missen en dat voelt echt als een hele opluchting!

Nu ik mijzelf veel beter ken lukt het veel makkelijker en is het ook ineens leuk om speeltjes uit te zoeken die passen bij wat ik prettig vind.
Bij mij ligt het ook nog aan mijn cyclus; vlak voor mijn eisprong kom ik veel makkelijker (soms meerdere keren achter elkaar) klaar dan vlak voor mijn menstruatie.
Friezin71 schreef:
25-02-2020 08:42
Of ze vonden het saai en faketen het om er maar vanaf te zijn?
Oh, constante diepe halen zijn opeens te saai geworden. Gelukkig date ik enkel volwassen meiden die gewoon kunnen verwoorden tijdens seks wat lekker is, in plaats van achteraf loze commentaar te geven.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
25-02-2020 15:28
Oh, constante diepe halen zijn opeens te saai geworden. Gelukkig date ik enkel volwassen meiden die gewoon kunnen verwoorden tijdens seks wat lekker is, in plaats van achteraf loze commentaar te geven.
Heb je zo'n klein pikkie? Of gewoon hele lange tenen?
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
25-02-2020 15:28
Oh, constante diepe halen zijn opeens te saai geworden. Gelukkig date ik enkel volwassen meiden die gewoon kunnen verwoorden tijdens seks wat lekker is, in plaats van achteraf loze commentaar te geven.
Ah, het gekwetste bericht. Ik was al benieuwd waar hij zou blijven.
Knul met flinke jongen zoekt volwassen meiden die tijdens constante diepe halen zeggen dat ze constante diepe halen lekker vinden en die niet achteraf commentaar lozen.

.. is een contactadvertentie die je niet vaak ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven