Seks speeltjes

20-01-2020 23:31 18 berichten
Hoi hoi, heb ff een vraagje..

Na een jaar een relatie te hebben zijn wij er aan toe om aan seks speeltjes te beginnen. Nou ben ik daar best zenuwachtig over (doe het zeker niet met tegenzin) en vind het best spannend. Ben zelf 18 en heb met speeltjes e.d. 0 ervaring. Mijn vriendin en ik hebben wel al gekeken enzo, maar de keuze is reuze en we worden er verder ook niet veel wijzer van.

Zijn er hierbij dingen waarmee ik rekening moet houden bij het kopen? En wat kunnen jullie mij aanraden? Iemand tips?
anoniem_640b727a5dcf7 wijzigde dit bericht op 20-01-2020 23:38
Reden: Aanvulling
20.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kóóp ze in elk geval, en verras je vriendin niet met de vibrator van je moeder.

Dat is mij overkomen, met een mallotige ex. Mooi niet dat ik dat ding aanraakte...

:sick:
snoesje666 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 06:46
4.14% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hahah weirdd. Nee wij willen er samen eentje uitzoeken, maar dat ging in mijn hoofd makkelijker dan in het echt
Alle reacties Link kopieren
Wow, @Snoesje666, wat een actie! :bonk:

Pandabeertje, leuk dat je wilt beginnen met speeltjes samen! Ik kan beamen dat het een toevoeging kan zijn aan je seksleven, tenminste, zo is mijn ervaring als biseksuele vrouw met tot nu toe (helaas alleen nog maar) mannelijke sekspartners. Weet je al een beetje wat je wilt? Niet zozeer exact welk speeltje, maar wat voor een functie het moet hebben? Wil je het samen kunnen gebruiken, of de één het laten gebruiken op de ander, bijvoorbeeld jij bij je vriendin?

Wat mij betreft zijn er twee toys die boven de rest uitsteken en die ik er graag bij pak: de satisfyer pro (luchtdrukstimulator voor op de clitoris) en de magic wand (ik heb een traploze van fairywand). Zeker die laatste is handig in gebruik en ook op veel plaatsen en op veel manieren te gebruiken, zelfs samen.
Bodywand Midnight Plug-In Wand Massager - Zwart

Die. Is geweldig. En heel hard.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-01-2020 09:30
Reden: Nickhinten
0.00% gewijzigd
Bedankt voor de snelle reacties! Voorlopig gebruikt mijn vriendin het alleen bij mij. Zij was er nog niet klaar voor. En hebben jullie ook ervaring met een soort strap on? Heb ik ook vaak voorbij zien komen.
En nog ff een stomme vraag. Moet ieder een speeltje hebben? Of kan je dat gewoon delen? :-$
Alle reacties Link kopieren
Delen kan gewoon, maar soa's kunnen ook zo overgedragen worden, als je je vraag om die reden stelde. Gewoon een condom erom doen als je wisselt van persoon is een mogelijke oplossing! Als jullie beide getest zijn, hoeft dat niet per se, dan is het alleen de vraag of jullie het zelf een fijn idee vinden.

Strapons heb ik zelf nooit gebruikt, maar ik hoor goede verhalen om mij heen van de bendover boyfriend, een strapon zonder strap.
Bedankt! En weet je toevallig ook of de afzender dan op de doos staat, als je het besteld? Ik woon namelijk nog thuis, dus is een beetje awkward als ze dat dan zo zien. Of is er een site waarbij je dat annoniem kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Als je het bij bol.com oid besteld, krijg je gewoon die verpakking. Bij een erotiek website oid, verpakken ze het discreet (een blanco doos, zonder duidelijke afzender erop). Je kan zelfs bij de betaling aangeven, hoe het wordt afgeschaft op je bankrekening.

Veel plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
Delen kan, maar dat is een beetje afhankelijk van je eigen behoeften.
En wat voor speeltje je koopt. Maar even afspoelen onder de kraan is zo gebeurd.

Bestel er eventueel een glijmiddel bij.
Een toy cleaner raad ik sowieso aan.
Super bedankt voor al het advies! Heb nog 1 vraagje. Welk materiaal kunnen jullie mij aanraden? Ik lees dat PVS gaat stinken?
Roze-kwarts schreef:
21-01-2020 11:31
Strapons heb ik zelf nooit gebruikt, maar ik hoor goede verhalen om mij heen van de bendover boyfriend, een strapon zonder strap.
Ja, daar hoor ik om mij heen ook goede verhalen over. Ik kan niet op een verjaardag komen of het gaat weer over de bendover boyfriend.
Alle reacties Link kopieren
PVC? Nee bah, en kijk ook uit voor alle plastic troep met weekmakers, de echt goedkope seksspeeltjes die doorzichtig en zacht zijn. Dat wil je niet in je; het mag niet meer in kinderspeelgoed, maar wel in seksspeeltjes, heel raar.
Medische kwaliteit siliconen is het beste (maar wel duur, niet alles wat 'siliconen' claimt te zijn is echt betrouwbaar). ABS (hard plastic) schijnt wel ok te zijn.
Ik vond deze website altijd erg goed en grappig: https://climaximaal.nl/category/sex-toy-review/

Als jullie weleens in Amsterdam komen, ga dan hier eens kijken, het is een door vrouwen opgezette seksshop https://www.mailfemale.com/sextoys/
Ze hebben mooie spullen van goede kwaliteit.
Zelf heb ik (oa ;) ) een Lelo smart wand, (en een Fairy, maar die vind ik vaak te heftig).
nounou
Je kunt ook naar de winkel toe, dan hoef je niks te laten bezorgen. In de winkel kun je ook goed zien hoe iets er werkelijk uit ziet, qua formaat, kleur, materiaal, enz.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de weVibe lekker. Die kan ik zowel alleen als samen met mijn man gebruiken.
En zoals hierboven aangegeven bij bol krijg je de bol verpaking en anders is hrt vaak discreet verpakt.

Ik bestel ook vaak op nachtkastje.nl en vindt hun glijmiddel (lady's glide) fantastisch (heb het eigenlijk niet nodig) mijn man gebruikt die ook graag en kan veilig gebruikt worden bij speeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Pandabeertje8 schreef:
21-01-2020 11:55
Bedankt! En weet je toevallig ook of de afzender dan op de doos staat, als je het besteld? Ik woon namelijk nog thuis, dus is een beetje awkward als ze dat dan zo zien. Of is er een site waarbij je dat annoniem kan doen?
Ik had dezelfde situatie: je kan ook altijd laten bezorgen op een PostNL-punt. Mijn ouders zijn nieuwsgierig als wat, dus zelfs al wordt het altijd discreet verpakt, dan nog wilden ze weten wat ik had gekocht. Dus laten bezorgen op een punt en dan de inhoud in je tas mieteren.

Sommige speeltjes zijn poreus, waardoor bacteriën makkelijker in het materiaal blijven zitten. Bepaalde plastic speeltjes met weekmakers, zoals hier al werd genoemd. Dat ruik je wel meteen, de geur geeft ook af, zeg maar. Bij contact met andere speeltjes (zoals eerder genoemde wand) maakte hij het plastic daarvan ook net alsof het gesmolten was, heel raar.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
21-01-2020 13:29
Als jullie weleens in Amsterdam komen, ga dan hier eens kijken, het is een door vrouwen opgezette seksshop https://www.mailfemale.com/sextoys/
Mee eensch! Ook heel open en vriendelijk, niet zo louche zoals sommige shops soms een beetje kunnen zijn. En ik vind de prijzen ook zeer meevallen, ook wel handig wellicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven