relatie/sex groeien steeds meer uit elkaar(Geen OP)

22-01-2020 10:20 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2020 09:37
Reden: OP verwijderd
99.86% gewijzigd
Het laatste wat je wilt is uit elkaar gaan? Maar je hebt 1 grote klaagzang over wat ze allemaal niet goed doet. Je waardeert niks in haar. Alle intimiteit die jullie delen vind je voorspelbaar.
Je gaat buiten de deur neuken en dan is het ook niet goed.
Chocolotje schreef:
22-01-2020 14:17
Het laatste wat je wilt is uit elkaar gaan? Maar je hebt 1 grote klaagzang over wat ze allemaal niet goed doet. Je waardeert niks in haar. Alle intimiteit die jullie delen vind je voorspelbaar.
Je gaat buiten de deur neuken en dan is het ook niet goed.
+1

Ga eens kijken naar wat wel leuk is tussen jullie. Ooit zijn jullie verliefd op elkaar geworden. Waar ging het mis?
Ga eens samen leuke dingen doen. Dansles, een taal leren, weet ik veel. Zoek de verbinding eens op in plaats van keihard richting uitgang te rennen.
Alle reacties Link kopieren
Er is meer dan sex in het leven. Kijk eens niet zo naar je lusten, maar naar hoe fijn je het eigenlijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je moet niet zoveel seksfilms kijken en de viva lezen. Dan weet je ook niet wat er allemaal mogelijk is. Accepteer wat je hebt man. Er zijn mannen zat die niet eens neuken met hun vrouw. Jij wel.
TO: het lijkt mij dat de koek gewoon op is. Het slechte seksleven op zichzelf zou voor mij al voldoende zijn om te heroverwegen, maar kennelijk ontbreekt alle intimiteit en lol in de relatie.

Zoals je het omschrijft heb je gewoon een enorm saaie doos thuis die gewoon haar tijd uit wil zitten en jij wil nog leven.

Voor mij zou dat wel duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat, dat je de badkamer moet schoonmaken en denkt ach dat randje waar ik lastig bij kan, sla ik een keer over?
En een keer daarna ook en daarna ook.
En later probeer je er eens iets aan op te poetsen en blijkt dat stomme vuil gewoon vast te zitten. Met een schuurspons krijg je het er niet eens af. Je probeert af en toe wel wat maar denkt al snel, shit lukt weer niet, ach laat ook maar.

Dan zit je met iets wat je haast niet meer in goed staat terug kunt krijgen. Alleen met heel veel aandacht en de juiste middelen kun je het misschien nog goed krijgen.

Ik denk dat jullie relatie zo'n badkamer is. Je lijkt zoveel innerlijke verwijten naar haar te hebben. Zoveel wensen of verwachtingen. Je loopt er ook helemaal in vast. Zij ook, want anders liet ze je niet al die half open relatie toestanden proberen zonder betrokken te zijn. Ze weet ook niet wat ze moet.

Stap 1: relatietherapie. Die therapeut gaat het niet oplossen, maar jullie hebben die dringend nodig om zelf op de goede weg te komen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Als niemand met je wil neuken omdat ze dat fijn vindt en alleen als je betaalt zou je daaruit kunnen begrijpen dat je je handjes mag dichtknijpen met een vrouw die af en toe wel wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ja knul, je kan niet alles hebben. vooral doorgaan zo, er komt een dag dat je vrouw ontdekt dat ze geen zin heeft in een derde puber in huis, dan mag je weg. ben je eindelijk vrij.....
Alle reacties Link kopieren
Misschien een plus en min lijstje betreft jullie relatie maken voor jezelf en vragen of zij dit ook wil doen.
Dan op een moment dat je er allebei aan toe bent en goed uitgerust bent, met elkaar bespreken.
Praten lijkt me altijd de enige kans van slagen. Een ander icm een slecht sexleven is vragen om problemen. Ook bij toestemming.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben dus wekelijks goede seks en jij mag buiten de deur neuken om al jouw fantasieën te laten uitkomen maar je bent niet tevreden?
Beetje last van midlife?

Wij hebben geen kinderen maar plannen onze seks ook hoor, zo gek is dat niet.
Wees blij met wat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dus op zaterdag of zondag goede seks mag ook nog met een ander seks hebben en nog ben je niet tevreden.

Denk je nu werkelijk dat andere stellen elke avond de sterren van de hemel neuken?

Dat jouw vrouw het liefst alleen maar op de bank wil zitten in huis pak en er niet graag op uit gast of wat nieuws wil proeven vind ik een ander verhaal.

Dat lijkt mij inderdaad dodelijk saai.

Masr dat zal heus niet ineens de laatste 5 jaar zijn ontstaan. Eerder vond je dat blijkbaar geen probleem.

Tel je zegeningen en zorg ervoor dat je kinderen kunnen opgroeien in een gezin.

Al zou ik toch proberen je vrouw van de bank te krijgen.

Relatie therapie is nog niet zo'n gek idee.
ik denk dat die vrouw er allang klaar mee is, daarom kreeg je ook toestemming om rond te neuken als een wanhopige sloerie.
ze wacht tot de kinderen wat ouder zijn en dan kan je de deur uit, heeft zij een man die veel leuker is. Wedden?
Jij kunt haar niet veranderen. Je hebt alleen grip op je eigen handelen.

Wat lief van haar dat je het buiten de deur mag opzoeken!
sugarmiss schreef:
22-01-2020 19:19

Denk je nu werkelijk dat andere stellen elke avond de sterren van de hemel neuken?
Die zijn er genoeg.

Ik snap hem wel. De relatie is compleet ingekakt, er is niet of nauwelijks intimiteit, ze doen niets leuks samen.

Daar word je toch gek van?

Als ze nou 80+ waren. Maar kom op zeg!
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
22-01-2020 19:56
Die zijn er genoeg.

Ik snap hem wel. De relatie is compleet ingekakt, er is niet of nauwelijks intimiteit, ze doen niets leuks samen.

Daar word je toch gek van?

Als ze nou 80+ waren. Maar kom op zeg!

Eens. Het klinkt vrij passief. Ik snap wel dat ze niet op een trio zit te wachten. Maar een stukje wandelen, iets nieuws proeven, kamperen, zoenen... Allemaal vrij normale dingen. Ik zou absoluut niet blij zijn als mijn partner niet meer wil zoenen.

TO, is ze altijd al zo geweest?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Wat is er leuk aan haar? En aan jou?
Wat een saaie huismuts heb je..... scheiden en opnieuw beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel. Het lijkt nu natuurlijk alsof je alleen maar zeurt over haar, maar het gaat in dit topic om wat je mist in je relatie, niet om wat je zo waardeert (al is het natuurlijk wel belangrijk om voor jezelf ook hier bij stil te staan).

Wellicht kan een relatie- of sextherapeut jullie verder helpen, want ik heb niet het idee dat jullie hier met z'n 2en uit gaan komen.

Je schrijft dat je niet uit elkaar wilt gaan, maar dan zul je de situatie toch moeten accepteren als zij echt niet wil veranderen (wat haar goed recht is). Is dit issue zo groot en belangrijk voor jou (wat natuurlijk prima is als dat zo is) dan zul je toch moeten overwegen om je huwelijk op te geven en op zoek te gaan naar een nieuwe, op alle vlakken bevredigende, relatie. Al kan dat natuurlijk best een lastige klus zijn.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_394957 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 00:26
99.67% gewijzigd
je bent gewoon een kind in een volwassen lichaam, wat onaantrekkelijk
S-Meds schreef:
23-01-2020 19:56
je bent gewoon een kind in een volwassen lichaam, wat onaantrekkelijk
Leg die eens uit.
DS1971 schreef:
23-01-2020 20:37
Leg die eens uit.
alleen maar uitgaande van zijn eigen behoeften
S-Meds schreef:
23-01-2020 20:52
alleen maar uitgaande van zijn eigen behoeften
Dat vind ik een beetje flauw.

Zijn behoeften worden in de relatie duidelijk niet bevredigd en daar gaat dit onderwerp nu eenmaal over.
DS1971 schreef:
23-01-2020 21:28
Dat vind ik een beetje flauw.

Zijn behoeften worden in de relatie duidelijk niet bevredigd en daar gaat dit onderwerp nu eenmaal over.
dan moet hij zijn ballen bijeen rapen en een scheiding aanvragen als die seksuele uitspattingen een dealbreaker zijn. maar dat wil hij niet want hij vindt moeder de vrouw en de karbonades ook belangrijk en dus blijft hij in het huwelijk en probeert hij de grenzen van zijn vrouw op te rekken om zoveel mogelijk terrein te veroveren. Dat is onvolwassen maar bovendien is dit het einde van de relatie, die vrouw gaat echt wel een keer op haar strepen staan en dan is het te laat voor hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven