Dragen jullie lingerie?

09-02-2020 19:01 164 berichten
Ik was net even online shoppen en zie prachtige setjes voorbijkomen.
Nu vroeg ik mij of jullie dit dragen en of partner dit waardeert?

De dames die we in de online shops voorbij zien komen, zijn modellen dus bij hen staat het anders dan bij mij. Ik voel mij in sommige stukken echt een wandelende rollade..en vergelijk met hoe het gedragen "hoort" te worden maar misschien ligt dit aan mij.

Ff voor de zekerheid, dit is bedoeld voor iets zoals in de slaapkamer, dus niet naar werk o.i.d. voordat er misverstanden ontstaan.

Dames - ik krijg het niet voor elkaar om afbeeldingen te plakken... dus hierbij de links:
Welke heldin wil mij dit leren / voor mij doen? Alvast bedankt
https://www.bol.com/nl/p/besired-beugel ... 0073588872
https://www.zalando.nl/bluebella-korset ... 3n-q11.htm
https://www.debijenkorf.nl/bluebella-em ... ccessoires

Hieronder een paar voorbeelden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
anoniem_222595 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 20:34
31.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor van de Hema en de Zeeman.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zie niks
Jep. Bijna altijd. Het liefst van Hunkemöller.
Nee, ik loop altoos in de blote kont.
Alle reacties Link kopieren
Nee
Alle reacties Link kopieren
Soms
Ik heb wel mooie bh’s, maar het moet vooral comfortabel zitten. Onderbroeken van de Hema.
Ja in principe elke dag, soms nog net even wat luxer. Partner interesseert het niet.
Ik doe aan praktisch en goed zittend.
Geen duur chique gedoe dus.


Man maakt het geen zier uit, want die trekt het toch direct uit :-).
Alle reacties Link kopieren
Jup, vooral omdat ik me er fijn bij voel
Alle reacties Link kopieren
Ja echt wel, zit veel beter dan mannelijk spul.
fietsen varen vrouwelijk doen
nee natuurlijk niet
Alle reacties Link kopieren
Vaak wel, ik heb dure en minder dure setjes van allerlei lingeriezaken, altijd 2 strings/ onderkantjes bij 1 bh, maar voor sommige dagen heeft een fatsoenlijke onderbroek mijn voorkeur.
Ik voel me vaak net even lekkerder in een setje ookal ziet niemand ze behalve partner.
Alle reacties Link kopieren
Soms bluebella inderdaad. Koop het wel
Op hun eigen site. Vaak goedkoper, veel meer keuze en gaan tot grotere mateN waardoor het minder strak zit en minder rolladegevoel 😄
Gewoon ondergoed. Niks met kant etc. Is dat lingerie?
Ik vind een goed passende bh en onderbroek mooier, dan iets met kant etc, wat te straks zit/niet aansluit.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik heb 5/6 echt mooie duurdere setjes (Prima Donna, Fantasie) en verder wat Hunkemöller en Triumph. Maar die draag ik steeds minder omdat ik me super sexy voel in die andere. En ik ben echt absoluut geen model.

Vriend interesseert het weinig, hoewel foto's in een kinky body als we elkaar even niet kunnen zien erg gewaardeerd worden..
Alle reacties Link kopieren
Zijn dit de afbeeldingen die je wilde plaatsen?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb wel mooie bh's maar qua onderbroek toch hema. Ik vind die lingerie broekjes vreselijk zitten. Het irriteert van onderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kies mijn jock straps altijd zeer zorgvuldig uit.
Deed ik wel maar hij keek niet eens, dus nu kleed ik me gewoon maar uit.
domme foto’s zeg, waarom hebben die meiden hun mond open?
Ik wil het wel vaker dragen, maar het moet ook nog redelijk functioneel zijn. Aan zo'n body heb je toch niks, en het gaat toch zo uit.
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik heb wel alleen mooie bh's met kant etc, maar heb geen moeilijke dingen met extra touwtjes, draadjes of andere onzinnige dingen.
Letsgetlosttonight schreef:
09-02-2020 19:31
Ik wil het wel vaker dragen, maar het moet ook nog redelijk functioneel zijn. Aan zo'n body heb je toch niks, en het gaat toch zo uit.
Bij die bodys heb ik mooie herinneringen. Ik zie ons nog lopen op de middelbare school...hoe vaak die knoopjes niet open gingen en die body uit onze broek bungelde. Nooit meer gedragen 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven