Te zwaar geschapen

16-02-2020 13:27 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ben er zeker niet trots op. Elke keer draait sex uit op een teleurstelling van beide kanten. Als een dame al niet van schrik wegloopt of me wegstuurt zit er niet veel meer in dan handwerk. Het is ook de reden dat ik eigenlijk nog nooit echte sex heb gehad. In erectie is ie ruim 26 cm en doorsnee van bijna 6. In erectie hangt hij in een bocht naar beneden waardoor sommige vrouwen soms zelfs dachten dat ie nog maar half stijf was en de date direct afkappen. Ik ben er erg onzeker over, ook omdat ik er vooral vroeger best wel een beetje mee ben gepest. Nu is het zo dat ik sinds kort een hele leuke relatie heb, maar ook zij schrok er van toen het moment daar was waardoor het weer niet verder kwam dan handwerk en pijpen/beffen. Toch willen we beiden heel graag gewoon echte sex met alles er op en er aan. Hebben jullie tips voor bijvoorbeeld standjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon eens voorzichtig in missionaris beginnen, stukje bij beetje erin en contact houden, gaat het nog, stukje verder, auw is ho. Ik heb ook wel eens met een flinke pik geneukt, het is niet echt hogere cirque du soleil hoor, beetje proberen en communiceren.
...
Inderdaad rustig aan en een vagina went na verloop van tijd ook aan je penis. Heb ook weleens seks gehad met een behoorlijk formaat. De eerste paar keren is het lastiger, soms wat pijnlijk. Daarna nooit meer last gehad en was het super fijn.
Alle reacties Link kopieren
Doorsnede van babyhoofd bij geboorte is 11 cm. Dus 6 cm doorsnede moet met wat beleid en rust lukken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ex gehad met de zelfde grote.
Maar kon er heerlijk van genieten hoor.
Alleen bouwden we wel rustig op.
Zorgen dat je vriendin goed nat is.

Elk standje was ook mogelijk.
Terwijl ik best strak en gevoelig ben van onderen.

Alleen anale sex deden we niet.
It's not just about who is REAL to your face; it's also about who stays LOYAL behind your back.
Alle reacties Link kopieren
Dus ik hoef niet jaloers te zijn? (hoewel die van mij ook zeker niet klein is).
Ik vind het (als hetero man) wel heel esthetisch, een flinke penis.
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
16-02-2020 16:32
Doorsnede van babyhoofd bij geboorte is 11 cm. Dus 6 cm doorsnede moet met wat beleid en rust lukken.
Onzin
Daar heb je uren weeen voor nodig omdat te laten passen
Alle reacties Link kopieren
3
2
1
Kom dr maar in,Sjarreles!
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
16-02-2020 16:32
Doorsnede van babyhoofd bij geboorte is 11 cm. Dus 6 cm doorsnede moet met wat beleid en rust lukken.
OMG. Je vergelijkt het baren van een kind met een nummertje maken? Jij weet duidelijk niet hoe een lichaam zich voorbereid op een geboorte. :facepalm:
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Mijn tip: rustig opbouwen, neem je tijd, penetratie beginnen met vingers, waarbij je het aantal kan verhogen van twee, naar drie, enz.

En dan als het juiste moment daar is gewoon rustig beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk vind ik flink aan de maat lichamelijk prettiger dan een middenmoter
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de tips, het is namelijk zo dat zij de grootte niet gewend is en ik weinig ervaring heb omdat de meeste vrouwen afhaken als het op sex uit komt. We zijn denk ik beide te onzeker. Maar kan zeker wel wat met deze tips.
Glijmiddel erbij doet ook wonderen. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Zij is eigenlijk de eerste vrouw die het iig wil proberen, al schrok ze behoorlijk toen ze hem zag. Ik wil ook graag met haar verder. En zij ook met mij denk ik. Meestal kreeg ik onaardig opmerkingen over het formaat, gingen ze of stuurden me weg en hoorde ik nooit meer wat van die vrouwen. Vandaar mijn onzekerheid. Zij heeft ook toegegeven dat ze er wel enorm van schrok en dat het nog wel een hele uitdaging gaat worden voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Wat lullig dat er opmerkingen werden gemaakt... Die vrouwen zijn het niet eens waard, laten we dat voorop stellen!
Ik zou met deze vrouw heel rustig aan doen, niks overhaasten zodat zij zich er ook prettig bij voelt. En inderdaad glijmiddel gebruiken, dat zal enorm helpen. En als het de eerste keer niet gaat laat je niet afschrikken, jullie zijn misschien allebei gespannen wat ook meespeelt
Qiyara schreef:
16-02-2020 19:14
Glijmiddel erbij doet ook wonderen. Veel plezier!
Als dat echt nodig is wel, maar ik zou altijd zonder proberen, omdat de meeste vrouwen vochtig genoeg zijn als ze goed opgewonden zijn (andersom is dan weer niet altijd het geval).
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er altijd wel van om glijmiddel te gebruiken, ik ben denk ik gewoon wat nauw. Dus zou dat zeker ook proberen TO. Verder gewoon rustig aan beginnen en zo verder gaan. Heupen wat kantelen kan ook helpen (kussen onder de billen).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook vrij groot geschapen, maar ook weer niet zo groot. Heb geen advies.
Alle reacties Link kopieren
evaq schreef:
16-02-2020 16:32
Doorsnede van babyhoofd bij geboorte is 11 cm. Dus 6 cm doorsnede moet met wat beleid en rust lukken.
Dus jij verwacht dat de vrouw voor elke sexbeurt ontsluiting moet krijgen ?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
16-02-2020 20:53
Ik ben ook vrij groot geschapen, maar ook weer niet zo groot. Heb geen advies.
Echt waar kerel :rofl:
...
jumbootje schreef:
16-02-2020 20:57
Dus jij verwacht dat de vrouw voor elke sexbeurt ontsluiting moet krijgen ?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Dus billen wat hoger met kussens er onder helpt ook? Als ze op haar rug ligt neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Werkt het niet het beste als zij bovenop zit en zelf alles kan bepalen ?
...
jumbootje schreef:
16-02-2020 20:57
Dus jij verwacht dat de vrouw voor elke sexbeurt ontsluiting moet krijgen ?
Ontsluiting gaat over je baarmoedermond. Niet over je vagina. Of wilde hij haar baarmoeder penetreren?
Alle reacties Link kopieren
Ontsluiting is het openen van de baarmoedermond. Daar zijn ook de ontsluitingsweeën voor. Dat is niet nodig voor seks, dus dst lijken me zinloze vergelijkingen.
Seks zou moeten lukken met veel voorspel, extra glijmiddel en blijven communiceren. Een vagina is best elastisch en kan veel hebben als je goed opgewonden bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven