Mijn vriend komt veel te snel klaar

25-02-2020 17:59 100 berichten
beste mensen


8 maanden geleden kwam ik mijn droomman tegen

Hij heeft alleen een probleempje, seks heeft nooit langer geduurd dan 10 of 15 minuten soms 25 minuten
Zodra hij mij penetreert, is hij binnen 10 minuten al klaar, precies wanneer ik net een beetje begin op te warmen
De seks bestaat alleen nog maar uit vluggertjes,

"Hij heeft het al zijn hele leven, zegt hij, en weet niet beter.

Hij is ook nog eens klein geschapen, hij heeft een penis van 13 cm lang als hij een stijve krijgt

Ik ben wél anders gewend, en stoor me inmiddels zo aan zijn probleem
Mijn ex partners waren groot geschapen, en ze kwamen binnen 45 minuten klaar of soms langer

Is dit normaal wat mijn vriend heeft??

Want kan ik hiermee doen??

Ik wil graag advies van jullie
Condoom gebruiken
Alle reacties Link kopieren
10 minuten tot een kwartier is lang genoeg hoor.
Als het 45 minuten zou duren, was ik al lang in slaap gevallen.

Advies: kom eerst zelf klaar.
Odense* schreef:
25-02-2020 18:00
Geen klok of meetlint Condoom gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Meer afwisselen, weer even andere handelingen tussendoor?
Alle reacties Link kopieren
Zijn penis zal er niet groter op worden, dus als dat het probleem is dan moet je goed nadenken over wat je wil.

Vwb de duur van de sex, kunnen jullie het ook anders opbouwen? Langer voorspel voor hij penetreert? Of nadat hij al klaar is, dat hij jou nog extra verwend?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het over secondenwerk zou gaan, dit is voor mij prima hoor. Voorspel en alles komt er dan toch nog ook bij?
Alle reacties Link kopieren
Penislengte en duur van de vrijpartij is gemiddeld, dat staat los van de vraag of jij er tevreden mee bent maar je vriend naar beneden praten is onzin.
Ik dacht die komt binnen 30 seconden .
Penetratie uitstellen tot dat jij een orgasme hebt gehad .
Drie kwartier penetreren is voor weinig mannen weg gelegd lijkt me rete saai ook trouwens .
Alle reacties Link kopieren
45 minuten ? Ik denk dat je vriend eigenlijk niet uitzonderlijk is qua duur.
Alle reacties Link kopieren
Toch geen droomman dus.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Zullen mannen dat ook hebben, ik heb mijn droomvrouw ontmoet alleen is ze erg wijd en voel ik weinig tijdrns de penetratie...?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
25-02-2020 18:07

Drie kwartier penetreren is voor weinig mannen weg gelegd lijkt me rete saai ook trouwens .
Is wel te doen hoor als je intussen je lievelingsserie op Netflix kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man al 20 jaar! Verandert niet! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Xaviera1234567890 schreef:
25-02-2020 18:09
Zullen mannen dat ook hebben, ik heb mijn droomvrouw ontmoet alleen is ze erg wijd en voel ik weinig tijdrns de penetratie...?
Moeders noemen we die.
Alle reacties Link kopieren
Nou naar onderzoek blijkt dat wanneer je een man gewoon zijn gang laat gaan de meeste al binnen 3 tot 5 minuten klaarkomen. De gemiddelde penetratie zou 7 tot 15 minuten duren echter eerder die 7 dan die 15.

45 minuten?!!!!! Ik zou mij echt zo ongelooflijk vervelen dan op een gegeven moment. En rauw worden ook.
Al is dat met een kleinere penis misschien minder snel dat dat optreed. Maaruh 14cm is gemiddeld in NL. Ik vind dat klein ja maar is dus gemiddeld en niet heel gek.

Jouw verwachtingen zijn blijkbaar te hoog
Alle reacties Link kopieren
45 min? Ik zou daar echt niet gelukkig van worden en eerder in slaap vallen. Denk dat de duur met je vriend juist eerder in het gemiddelde ligt en lengte ook. Misschien kan je het wat rekken met bijv condoomgebruik als jullie dit niet doen, maar vraag is denk ik vooral of je hier wel/geen genoegen mee kan nemen voor de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik dat voor aaneenstukdoor penetratie lang genoeg.
Misschien wat langere penetratiepauze bij het standjes wisselen? Of wil je echt 45 minuten aneenstukdoor missionaris?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
In mijn ervaring zijn vrouwen eigenlijk nooit op dat bedenkelijke niveau met penislengte bezig. Of ze vinden 'm klein of gemiddeld of groot of geven hooguit een deskundige inschatting zoals 'een goeie 10 cm', 'ongeveer 15 cm' of 'zeker geen 20 cm'.

Maar nooit 'mijn penis heeft een vriend van 13 cm als hij een stijve krijgt'. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
10 minuten penetreren en dan klaarkomen is toch niet super snel?

Maargoed voor jullie wel dus, dan zou je wat creatief af kunnen wisselen in stadjes en kunstjes
Frambei schreef:
25-02-2020 18:11
Moeders noemen we die.
:HA:
Hadden die vorige, gigantische piemels dan allemaal vetnippels die zorgden voor automatische smering? Want 45 minuten penetratie, ik zou er van opdrogen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Langer wordt zijn penislengte niet als je vriend een volwassen man is, helaas.

Veel wisselen tussendoor af en toe stoppen dan duurt het langer. Of hele ongeile dingen tussendoor in zijn oor fluisteren wil ook wel helpen.

Btw 45 min penetratie Is in mijn beleving ook lang.
tęssa44- wijzigde dit bericht op 25-02-2020 18:30
2.60% gewijzigd
45 minuten op z’n minst? Elke keer en dan alleen de penetratie? Wat dóe je dan ondertussen? Boodschappenlijstjes maken? Oorlog en vrede nog eens lezen?
Mijmeren over wat er eerst was, de kip of het ei? Whatsappen met je vriendinnenclub?
En ik :heart: mensen met een grammaticale fout in hun avatar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven