Hoe krijg je hem 'in the mood'

26-02-2020 13:03 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee hier op het forum en heb toch een account aangemaakt

Er zijn veel topics waarin advies wordt gevraagd hoe de vrouw in de stemming te krijgen voor sex.

Maar hoe zit het met de mannen, hoe krijg je hem snel in de stemming?

Hier is het niet zo romantisch en is het meer in de trant van 'zullen we'....

Ik zou het graag ook op andere (subtielere) manieren willen doen vandaar mijn vraag: hoe doen jullie het?
drietwee1 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 15:33
Reden: Typefout
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Teasen tijdens het reclameblok, wanneer zijn aandacht niet bij de TV is.
En ja, strelen in de schaamstreek werkt echt wel als tease.
En hem pas meesleuren naar het bed wanneer de TV serie is afgelopen en hij naar de wc is geweest.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
yoga oefeningen doen, dat werkt hier...
Stiletto's! Kan ik verder een huispak dragen, maar hooggehakte schoenen wekken hier veel enthousiasme op :lol:
Alle reacties Link kopieren
Poloppie schreef:
26-02-2020 13:46
yoga oefeningen doen, dat werkt hier...
Geloof ik best, Yoga op een plek waar hij het kan zien maar waar het niet in de weg ligt. In makkelijk zittende kleding, liefst gewoon simpel ondergoed.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
26-02-2020 13:51
Stiletto's! Kan ik verder een huispak dragen, maar hooggehakte schoenen wekken hier veel enthousiasme op :lol:

Dit. Werkt bij mij ook (als vrouw die op vrouwen valt) :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
*Trant


En verder: Beetje zoenen in zn nek en hand over zn borstkas laten glijden is voldoende. Als ik zin heb, heeft hij ook :rofl: .
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, want lijkt hier een onmogelijke opgave.
Alle reacties Link kopieren
Neuken? Beide kanten op :-).
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom moet hij snel in de stemming zijn?
Hebben jullie haast??
Heeft hij weinig zin??
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij teveel andere dingen aan zijn hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen werkt natuurlijk iets anders. Maar je zou bijvoorbeeld eens rollenspellen kunnen proberen. En dan heb ik het niet perse over het zuster rollenspel waar je in een pakje moet gaan rondlopen, maar gewoon een (in het begin) wat subtieler rollenspel. Wees gewoon allebei even iemand anders. Je kunt elkaar op die manier ook lekker teasen wanneer je op de bank zit.

Probeer ook eens, wanneer jullie niet in de gelegenheid zijn om seks te hebben, hem alvast subtiel te verleiden. Dit kan al een bepaalde blik of aanraking zijn, hem iets in zijn oor fluisteren. Dan wil hij vast direct de kleding van je lijf rukken wanneer jullie thuis komen!

Vergeet ook niet te communiceren met elkaar. Als dit je dwars zit, zorg er voor dat jouw partner dit ook weet! Misschien is dit wel wederzijds en is de oplossing heel simpel! Mocht hij dit wel prima vinden, dan weet hij in ieder geval waar jij mee zit. Zolang hij niks weet, zal er niet snel iets veranderen.

Succes!! (Laat ons weten of 't geholpen heeft :lol:)
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
26-02-2020 14:12
*Trant


En verder: Beetje zoenen in zn nek en hand over zn borstkas laten glijden is voldoende. Als ik zin heb, heeft hij ook :rofl: .
Gecorrigeerd :P thx
Alle reacties Link kopieren
Nee hij heeft niet veel aan zijn hoofd (niet meer dan normaal zoals werk etc) en het is ook geen probleem eigenlijk...maar wil gewoon iets anders proberen

Het strelen in de schaamstreek is de meest logische optie en werkt ook wel maar zou het leuk vinden om op andere manieren te teasen.

De oren strelen werkt hier niet in ieder geval, ik moet zijn hot spot nog ontdekken denk ik :D
Alle reacties Link kopieren
Fluisteren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mooie lingerie aandoen en laten zien/voelen voordat je een avond weg gaat. Als we weer thuis zijn is het dan vaak raak :-D
Wat Kokoro zegt: Als ik zin heb heeft hij het ook. Of hij moet ziek zijn, maar anders heeft hij al zin als ik een kleine hint geef.
Zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Morning BJ 😅
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
26-02-2020 13:45

En hem pas meesleuren naar het bed wanneer de TV serie is afgelopen en hij naar de wc is geweest.

nadat ie naar de wc is geweest?? geil.
Alle reacties Link kopieren
- Hem overdag alvast appen dat je zin in hem hebt;
- Uitnodigen om mee te gaan als je gaat douchen;
- Alleen gaan douchen en terugkomen in een chillpakje waarin je sterke punten goed zichtbaar zijn;
- Tongzoenen;
- Hem vastpakken als hij staat te koken oid en zeggen hoe lekker je hem vindt.

Maar ja, dit is wel heel persoonlijk natuurlijk. Ik ken ook stellen die dit allemaal oncomfortabel zouden vinden :)
Wat bij heel veel mensen werkt is zoenen/likken/sabbelen bij erogene zones. Vooral oren en tepels doen het altijd goed
Yoga, lingerie, aan zijn oren zitten, zoenen, appen ???

Wat een moeizaam gedoe.

Zeg gewoon tegen hem dat ie vanavond alles met je mag en kan doen.

Als dat hem niet direct in de gordijnen doet springen dan is ie of van het padje af of homo.
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
26-02-2020 19:36
Yoga, lingerie, aan zijn oren zitten, zoenen, appen ???

Wat een moeizaam gedoe.

Zeg gewoon tegen hem dat ie vanavond alles met je mag en kan doen.

Als dat hem niet direct in de gordijnen doet springen dan is ie of van het padje af of homo.
Sommige mensen vinden het leuk om iemand te verleiden, geen "moeizaam gedoe".
Alle reacties Link kopieren
Doe eens gek en zeg het tegen je vriend, of begin wat aan hem te voelen. Er zijn zoveel manieren en voor iedereen werkt het weer anders.

Die van mij heeft weinig nodig, heeft aan een hint al genoeg of hij ziet het aan de manier waarop ik hem aankijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven