Flexibele seksualiteit vrouwen

09-03-2020 22:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik heb me hier een tijdje geleden in verdiept en vond het wel een interessant onderwerp. Ik weet al vanaf mijn 14e dat ik mannen en vrouwen aantrekkelijk vindt. Maar het soms nog verwarrend kan vinden. Zo kan ik een hele tijd alleen maar oog voor mannen hebben en dan weer een tijd voor vrouwen. Ik had gelezen dat vrouwen veel flexibeler zijn met hun seksualiteit en dat dat erg kan wisselen. Natuurlijk gaat dit niet voor elke vrouw op. Al moet ik wel zeggen dat ik alleen aantrekking voel bij mannen alleen met gevoel erbij, bij vrouwen is dat niet nodig die vind ik sowieso wel aantrekkelijker. Maar soms vind ik deze gevoelens erg verwarrend, vraag me af of meer biseksuele vrouwen dit ooit zo hebben ervaren met hun seksualiteit en liefdesrelaties.
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
09-03-2020 22:28
Hi!

Ik heb me hier een tijdje geleden in verdiept en vond het wel een interessant onderwerp. Ik weet al vanaf mijn 14e dat ik mannen en vrouwen aantrekkelijk vindt. Maar het soms nog verwarrend kan vinden. Zo kan ik een hele tijd alleen maar oog voor mannen hebben en dan weer een tijd voor vrouwen. Ik had gelezen dat vrouwen veel flexibeler zijn met hun seksualiteit en dat dat erg kan wisselen. Natuurlijk gaat dit niet voor elke vrouw op. Al moet ik wel zeggen dat ik alleen aantrekking voel bij mannen met gevoel erbij, bij vrouwen is dat niet nodig die vind ik sowieso wel aantrekkelijker. Maar soms vind ik deze gevoelens erg verwarrend, vraag me af of meer biseksuele vrouwen dit ooit zo hebben ervaren met hun seksualiteit en liefdesrelaties.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt hier volgens mij al ontzettend veel topics over geopend, met dezelfde vraag ook. Of heb ik het fout?
Alle reacties Link kopieren
Al sinds 2018 open je hier topics over, zie ik als ik je loep.
Ik zou wel hulp zoeken met deze gevoelens, als het zoveel negatieve invloed heeft op je leven...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben totaal niet flexibel. Moet er niet aan denken seks met een vrouw te hebben. Voor nog geen 10 miljoen.
Alle reacties Link kopieren
Een relatie met een man. Ik heb ook echt gewoon mannelijke aandacht nodig.
Maar sex kan ook met een vrouw goed zijn.
Soms zeg ik wel eens: mocht mijn relatie ooit over zijn, dan ga ik samen met een vrouw.
Lijkt me gezellig. Vrouwendingen.

Maar goed. Wat maakt het jou uit?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
10-03-2020 06:49
Ik ben totaal niet flexibel. Moet er niet aan denken seks met een vrouw te hebben. Voor nog geen 10 miljoen.
Da’s wel een beetje gek! :D
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je hier zo verwarrend aan, waar loop je in het dagelijks leven tegenaan?

Het klopt overigens niet dat dit alleen voor vrouwen geldt, ik weet dat er ook mannen zijn die met pieken en dalen manman cravings kennen.
...
Denk niet in termen van mannen en vrouwen, maar ga gewoon voor een persoon.

Als je verliefd wordt op een persoon, dan weet je toch wat je moet weten?
Dan vindt je die persoon dus aantrekkelijk en kun je gaan kijken of er ook een relatie in zit.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
10-03-2020 06:49
Ik ben totaal niet flexibel. Moet er niet aan denken seks met een vrouw te hebben. Voor nog geen 10 miljoen.
10 miljoen is wel een heleboel geld hoor!
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen vrouwending, maar een mensending. Zowel mannen als vrouwen zitten ergens de lijn 100% heteroseksueel <=> 100% homoseksueel, en dan zijn er ook nog een aantal die niet op de lijn zitten die aseksueel zijn. En het is allemaal normaal.

Kennelijk heb jij er wel een probleem mee. Dan wordt het tijd om daar hulp voor te zoeken, hoe je hier mee om moet gaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
10-03-2020 00:37
Jij hebt hier volgens mij al ontzettend veel topics over geopend, met dezelfde vraag ook. Of heb ik het fout?
Ik denk dat je mij met iemand anders verward? Ik heb hier geen eerder topic over geopend.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-03-2020 08:03
Wat vind je hier zo verwarrend aan, waar loop je in het dagelijks leven tegenaan?

Het klopt overigens niet dat dit alleen voor vrouwen geldt, ik weet dat er ook mannen zijn die met pieken en dalen manman cravings kennen.

Nou dat ik het soms niet goed kan plaatsen. Ik heb met allebei gedate, maar misschien dat ik er te veel over nadenk en het op zijn beloop moet laten. Maar las pas dat artikel en vond dat wel interessant, ik wist niet dat dat bij mannen ook zo het geval was.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
10-03-2020 08:25
Dit is geen vrouwending, maar een mensending. Zowel mannen als vrouwen zitten ergens de lijn 100% heteroseksueel <=> 100% homoseksueel, en dan zijn er ook nog een aantal die niet op de lijn zitten die aseksueel zijn. En het is allemaal normaal.

Kennelijk heb jij er wel een probleem mee. Dan wordt het tijd om daar hulp voor te zoeken, hoe je hier mee om moet gaan.

Ja en vroeger vond ik het verwarrend en kende ik die schaal niet. Dat je ook ergens er tussen kan zitten en meer naar het ene neigt. Ik ben ook nog best jong en genoeg om te ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
De lakmoesproef is of je jezelf een vrouw ziet beffen. Dat bepaalt uiteindelijk of je ook een lesbische kant hebt.
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
10-03-2020 08:29
Ik denk dat je mij met iemand anders verward? Ik heb hier geen eerder topic over geopend.
Jawel, in 2018. Jouw eigen reacties zijn daar zelfs verwijderd doordat je in je eigen topic aan het dubbelnicken was...
Orpheus13 schreef:
10-03-2020 09:11
De lakmoesproef is of je jezelf een vrouw ziet beffen. Dat bepaalt uiteindelijk of je ook een lesbische kant hebt.
Hoe kan men hier nu op reageren zonder te troll hinten of zonder op de man te spelen?
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
10-03-2020 09:27
Hoe kan men hier nu op reageren zonder te troll hinten of zonder op de man te spelen?
Nee, ik meen het serieus.

Komt ook naar voren in een SATC-aflevering. Charlotte vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk, maar uiteindelijk betekent dat weinig. Echte seksuele aantrekkingskracht betekent dat je (in dit geval) ook echt iets met vagina's hebt.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
10-03-2020 12:42
Nee, ik meen het serieus.

Komt ook naar voren in een SATC-aflevering. Charlotte vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk, maar uiteindelijk betekent dat weinig. Echte seksuele aantrekkingskracht betekent dat je (in dit geval) ook echt iets met vagina's hebt.
Nou ben ik het niet met je eens, als ik een vrouw aantrekkelijk vind dan vind ik haar helemaal aantrekkelijk. Tuurlijk vind ik geen willekeurige vagina aantrekkelijk ligt toch aan de vrouw zelf, net hetzelfde bij mannen ik vind echt niet elke penis geil. Ligt helemaal aan de man.. dus vind dit een rare uitspraak.
Orpheus13 schreef:
10-03-2020 12:42
Nee, ik meen het serieus.

Komt ook naar voren in een SATC-aflevering. Charlotte vindt vrouwen mooi en aantrekkelijk, maar uiteindelijk betekent dat weinig. Echte seksuele aantrekkingskracht betekent dat je (in dit geval) ook echt iets met vagina's hebt.
En die reactie verandert iets aan mijn vraag omdat...?
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
10-03-2020 12:42
Nee, ik meen het serieus.
Ja. En dat is nou juist precies het probleem.
...
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
10-03-2020 08:31
Nou dat ik het soms niet goed kan plaatsen. Ik heb met allebei gedate, maar misschien dat ik er te veel over nadenk en het op zijn beloop moet laten. Maar las pas dat artikel en vond dat wel interessant, ik wist niet dat dat bij mannen ook zo het geval was.
Je kunt het niet goed plaatsen en je vindt het verwarrend. Nou oké. Maar wát vind je er nou zo lastig aan en waar loop je tegenaan in het dagelijks leven?
Vind je het lastig dat je af en toe gevoelens hebt voor vrouwen? Of juist niet? Ik snap je probleem niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-03-2020 14:35
Je kunt het niet goed plaatsen en je vindt het verwarrend. Nou oké. Maar wát vind je er nou zo lastig aan en waar loop je tegenaan in het dagelijks leven?
Vind je het lastig dat je af en toe gevoelens hebt voor vrouwen? Of juist niet? Ik snap je probleem niet.
Ja soms vind ik dat lastig, omdat het per periode erg wisselt. Soms vind ik die gevoelens voor vrouwen ook verwarrend. Vriendinnen van mij zijn hetero en die weten vanaf jongs af aan hoe het zit. En ik ben soms nog erg zoekende, wat past bij mij enzo. Ik weet dat ik allebei aantrekkelijk kan vinden maar het wisselt gewoon erg en dat vind ik lastig.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
10-03-2020 08:25
Zowel mannen als vrouwen zitten ergens de lijn 100% heteroseksueel <=> 100% homoseksueel, en dan zijn er ook nog een aantal die niet op de lijn zitten die aseksueel zijn. En het is allemaal normaal.
Waarom heeft dit model maar een dimensie? Ik zou minstens twee verwachten. Bijvoorbeeld om ook aseksuele mensen te kunnen duiden.
Alle reacties Link kopieren
ik dacht dat het over vrouwen ging die heel flexibel zijn zodat ze van die rare standjes kon doen. :whip: ik word oud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven