Vraagje anale seks

11-03-2020 11:38 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraag over anale seks. Zoekfunctie forum geprobeerd, maar ja.....

De vraag (voor "een vriendin" natuurlijk :biggrin: )

Pas elke piemel in elke kringspier?

Ik bedoel, we ze proberen het al een tijdje, lezen het één en ander, maar we ze krijgen het er gewoon niet in. Alsof het gewoon niet past, dat "hij" te groot is, of zij te krap, dat kan ook natuurlijk.

Sommige topics hier over anale penetratie word nogal eens gesuggereerd dat als je maar echt wil, alles lukt. Zij niet ontspannen genoeg, hij te 'enthousiast', te weinig glijmiddel etc. Maar het kan toch ook gewoon niet passen, zoals je een camper ook niet in een franse parkeergarage krijgt.... (heul sleche beeldspraak, maar ja....)
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Vergelijk de diameter van wat eruitkomt eens met de diameter van zijn penis, dan heb je in elk geval een antwoord op de vraag of het theoretisch mogelijk is. Al eens een buttplug geprobeerd?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
11-03-2020 11:44
Vergelijk de diameter van wat eruitkomt eens met de diameter van zijn penis, dan heb je in elk geval een antwoord op de vraag of het theoretisch mogelijk is. Al eens een buttplug geprobeerd?
Jij hebt nog nooit een slagroomspuit gebruikt?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Zou het niet een mindset zijn? Ik denk wel eens, als ik omkijk om het resultaat te zien: kanone! Terwijl ik een thermometer al heel vervelend vind.
Alle reacties Link kopieren
Nou, mijn poep spuit doorgaans niet hoor.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk past het makkelijk. Daarom even vergelijken - als er zo'n dik ding uitkan, kan er ook een dik ding in. Goed voor de mindset.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Eerst oprekken met vingers en glijmiddel?
Opbouwen. Niet in een uurtje, maar over een paar weken uitgesmeerd.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
11-03-2020 11:58
Opbouwen. Niet in een uurtje, maar over een paar weken uitgesmeerd.
:-D we hebben wel beide een full-time baan....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
11-03-2020 11:47
Jij hebt nog nooit een slagroomspuit gebruikt?
Leuk rozetje in de pot?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Wat Bulbul al aangaf
buttplugg aanschaffen echt een aanrader, die kun je ook training ( setjes) kopen.

@ To kijk eens wat gay video’s als je dan toch een antwoord wilt hebben of een piemel in een kont pas of niet!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
11-03-2020 11:44
Vergelijk de diameter van wat eruitkomt eens met de diameter van zijn penis, dan heb je in elk geval een antwoord op de vraag of het theoretisch mogelijk is. Al eens een buttplug geprobeerd?
Buttplug ja, maar dat oppervlak is anders/gladder dan de huid van een piemel.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel is wel aan te raden, natuurlijk, anders wordt het onaangenaam.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Volgens mij wel. Met glij middel idd of baby olie.
Alle reacties Link kopieren
Verder is anale seks enorm overrated. Vinger erin is best lekker, pik erin niet, wat mij betreft. Ook niet als 't geen pijn doet.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
11-03-2020 12:11
Verder is anale seks enorm overrated. Vinger erin is best lekker, pik erin niet, wat mij betreft. Ook niet als 't geen pijn doet.
Ieder haar mening. Ik kan er heel erg van genieten. En mijn partner gelukkig ook.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Het heeft absoluut te maken met ontspanning. Maar het is moeilijk ontspannen wanneer je weet dat er een penis je kont in gaat. :-D Hoe geiler hoe beter. En ik vind het standje achterlangs anaal juist veel moeilijker. Liggend op je rug (vrouw onderop) en man bovenop lukte (mijn ervaring) veel beter en makkelijker. Gewoon missionaris standje dus, maar dan die andere opening.
Alle reacties Link kopieren
En pas op, veel vrouwen hebben aambeien opgelopen door zwangerschap etc; dan doet het echt heel veel pijn en is het niet zo’n goed idee.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
11-03-2020 12:04
Buttplug ja, maar dat oppervlak is anders/gladder dan de huid van een piemel.
Daarom, glijmiddel. Astroglide.
Alle reacties Link kopieren
Zoals Sjulia tzegt, en dan nog met een kussen onder je onderrug, je benen omhoog/over zijn schouders.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
11-03-2020 12:19
Het heeft absoluut te maken met ontspanning. Maar het is moeilijk ontspannen wanneer je weet dat er een penis je kont in gaat. :-D Hoe geiler hoe beter. En ik vind het standje achterlangs anaal juist veel moeilijker. Liggend op je rug (vrouw onderop) en man bovenop lukte (mijn ervaring) veel beter en makkelijker. Gewoon missionaris standje dus, maar dan die andere opening.

Als het moeilijk gaat kun je beter lepeltjelepeltje liggen, dan heb je zelf genoeg controle. Is erg belangrijk, zeker de eerste keren. Door ongemak of spanning verkramp je.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Bij ons heeft het ook lang geduurd voordat volledige penetratie lukte. Ook veel tips geprobeerd maar kwamen daar ook niet veel verder mee. Wat bij mij het verschil maakte is zelf de controle te hebben. Na genoeg voorspel en met veel glijmiddel bovenop zitten en langzaam laten zakken en zelf bewegen. Als het eenmaal goed lukt is een ander standje ook geen probleem meer.
itsjustmi wijzigde dit bericht op 13-03-2020 08:31
15.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO heeft trouwens een 24uurs ban, zag ik, dus het is niet vreemd als ze niet reageert.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Je komt na je ban vast wel weer terug neem ik aan dus ik reageer gewoon.

Puur biologisch zou het moeten passen, ik heb mensen met voorbinddildoos aan de slag gezien waar een amsterdams paaltje bij verbleekt. Maar je lijf denkt daar anders over. De kringspier is ontzettend sterk en bij enige aanraking daar reageert hij waarschijnlijk door op slot te gaan. Dat is ook logisch, je kringspier "weet" niet of jij van plan bent de boel als uitgang of ingang te gebruiken en bij uitgang is op bepaalde plekken dat slotje bijzonder handig.

Oefenen oefenen oefenen dus. Biologisch past óók de piem van jouw man in jouw kont.

Maar ik weet uit ervaring dat dat slotje hardnekkig is. En dat angst voor de pijn de boel nóg beter op slot zet. Ik vind het wel jammer, heb er ooit behoorlijk van genoten maar het lukt me niet meer.
...
2east schreef:
11-03-2020 12:04
Buttplug ja, maar dat oppervlak is anders/gladder dan de huid van een piemel.
Dan gebruikt hij toch een condoom is ook gladder dan huid en een flinke scheut glijmiddel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven