Mijn partner wil geen seks meer

16-03-2020 21:57 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet niet goed hoe beginnen .
Maar er zijn een paar dingen die mij zeer onzeker maken.

Het begon allemaal heel mooi tussen mijn partner en mij , wij konden niet van elkaar af blijven , hij was zo lief voor mij, attent , zacht , kortom ik zou alles voor mij gedaan hebben.

Op een gegeven moment vroeg hij mij voor een kindje , dat dat zijn grootste droom en wens was om een kindje samen met mij te hebben.
Omdat wij toch een goed koppel waren , en ik geen minpunt kon bedenken tussen ons en ik ook wel op het punt gekomen was met een kinderwens wou ik ook niets liever en zag ik in hem de perfecte papa voor een kindje .

Na een tijdje proberen en het niet lukte dachten we dat 1 van ons geen kinderen kon krijgen en hadden we even opgegeven en de plannen voor een kindje 'on hold ' gezet . Maar bij na een tijdje mij heel ziek te voelen , misselijk, moe ,.... besloot ik toch nog een test te doen en bleek ik toch zwanger te zijn . Ik was verschrikken en toch heel gelukkig , tot zover dus nog :-( ....

Ik besloot zo snel mogelijk het nieuws tegen mijn vriend te vertellen , maar daar veranderde het compleet voor mij ....

Was zijn reactie heel anders dan ik verwacht had , toen ik zei zwanger te zijn was zijn eerste reactie .. . Abortus !!! Ik was kapot van verdriet en razend tegelijk , maar ik besloot dat het mijn kind was en het niet weg ging ik zou er wel voor gaan dan moest hij maar geen erkenning al vader doen desnoods . Maar pijn deed het mij enorm .

2 weken later was zijn reactie ineens weer anders , nu wou hij het kindje wel graag houden en er ook voor gaan . Maar ik weet niet wat iemand anders zou denken maar ik had nog altijd hartpijn van de eerste reactie tot de dag van vandaag nog !!! Maar bon , ik dacht laten we vanaf hier vooruit kijken .

Wat is mijn zwangerschap rot verlopen !!! :-(
Mij hele zwangerschap heeft hij mij in de steek gelaten . Mijn hormonen waren niet gemakkelijk zoals bij de meeste wel denk ik maar ik was eigenlijk nog zeer redelijk ik was juist enorm weemoedig, huilde vlugger maar wanneer ik enkel maar een troostend woord wou kreeg ik enkel maar gesnauw !! Ben je weer aant janken!! Kun je zo tegen niets !! Hij bezag me niet meer als ik lief wou doen duwde hij me weg en zei dat hij een zwangere vrouw onaantrekkelijk vind liet mij een foto zien van mij voor de verwachting en zei tegen mij 'toen was je nog sexy '!
Ook begon hij met wodka te drinken wat hij ervoor nooit deed en zocht voor het minste ruzie en slingerde de lelijkste dingen naar mij hoofd dat ik niet moest denken dat ik zonder hem een goeie moeder kon zijn en etc...

En de dagen dat hij dat niet deed ging hij in zijn bed liggen en liet mij alleen . Hij was nog liever voor zijn hond dan voor mij.

Tijdens de bevalling was hij er wel , maar de dagen in de kliniek was hij amper te zien .

Thans was ik blij om met mijn klein meisje naar huis te gaan het is zo een braaf kindje ze huilde al amper , maar eens thuis (zeker door verandering van omgeving ) huilde ze de hele nacht . Wat had ik een spijt dat ik terug thuis was !!!! Niet door mijn kindje helemaal niet maar door die vent van mij !!! Wat doet een moeder als haar kindje blijft huilen ? Volgens mij toch haar opnemen en proberen troosten ? Dat was precies wat ik deed en hij begon al te brullen tegen mij dat dat huilsmoel is en niet normaal kind is . Ik ben nog nooit zo razend geweest .

De eerste 3 maanden vertrouwde ik hem niet in haar buurt en mocht ook geen vinger naar haar reiken . Stikkop als ik ook was ik deed het alleen met haar want ik zag hem niet bekwaam en had zelfs schrik dat hij haar iets zou doen . Ik wou niets liever dan bij hem weggaan ook al hield ik wel nog van hem .

1 dag was het zo erg dat hij weer ruzie zocht en zij moest juist haar flesje melk krijgen maar door zijn gebrul nam ze het niet direct en begon te Wenen, toen nam hij mij het flesje uit mijn handen en nam haar nogal brut bij haar hoofdje en stak de speen in haar mond en duwde zo hard op het flesje dat ze haar verslikte . Ik nam van razernij het flesje en gooide het door de ruit van de deur dat het tegen zijn hoofd opvloog , moe was ik het dat verwijten van het dierbaarste dat ik heb dat het een ellendig nest was en etc.

Ik was van plan voorgoed te vertrekken van hem , maar hij besefte het zeker plots en smeekte te blijven en dat hij zou veranderen .
Ik heb besloten toch maar te blijven en vond dat een kindje toch beter bij 2 ouders samen kon blijven .
Hij is daadwerkelijk veranderd op zijn gedrag .
Het enige wat niet veranderd is , sinds het begin van de zwangerschap is dat hij mij altijd afwijst op seks , ik voel mij zo slecht in mijn vel daardoor en mijn zelfbeeld is kortom slechter dan slecht. Ook kan ik alles wat gebeurd is maar geen plaats geven en maar niet vergeven . Is dit normaal ??
Alle reacties Link kopieren
dit is niet serieus toch?
Alle reacties Link kopieren
Toch wel !
Alle reacties Link kopieren
Seks is je minste probleem...
Alle reacties Link kopieren
Ja idd ! Ik heb het over het totaal .
DUS JE PROBLEEM IS DAT HIJ NIET MEER MET JE NAAR BED GAAT?!??!??

De. Man. Mishandelt. Je. Baby. En. Scheldt. De. Baby. Uit.

En wat doet haar moeder? Zich aanbieden voor sex (wanneer? Als hij zat is of net na het schelden????).

Slot veranderen en spullen op straat zetten. En zelf hulp zoeken.
Wees blij dat hij geen seks wil, want op een 2de kind van dit stuk onbenul zit je niet te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Dus je vriend gaat veel te ruw met jullie jonge baby om en het enige waar jij je druk om maakt is dat hij geen seks met je wil.

Ongelofelijk. Waarom ben je niet al lang vertrokken. Is de veiligheid van je baby niet belangrijk voor Je.

Je mag een kind niet bij zijn vader weg houden maar iets zegt mij dat hij daar geen probleem van zal maken.
sugarmiss wijzigde dit bericht op 16-03-2020 22:12
0.87% gewijzigd
Djiezus, dat je die nog niet bij het grofvuil hebt gezet zeg.

Oh wacht, ik lees het al, hij heeft beterschap beloofd en is nu echt veranderd in zijn gedrag......
Wat naar voor je dat je zo'n onprettige zwangerschap hebt gehad.

Ang27 schreef:
16-03-2020 21:57
Ik was van plan voorgoed te vertrekken van hem , maar hij besefte het zeker plots en smeekte te blijven en dat hij zou veranderen .
Ik heb besloten toch maar te blijven en vond dat een kindje toch beter bij 2 ouders samen kon blijven .
Wanneer hebben jullie dat gesprek gehad?

Ang27 schreef:
16-03-2020 21:57
Hij is daadwerkelijk veranderd op zijn gedrag .

Maakt hij nog steeds vernederende opmerkingen naar je?

Ang27 schreef:
16-03-2020 21:57
mijn zelfbeeld is kortom slechter dan slecht. Ook kan ik alles wat gebeurd is maar geen plaats geven en maar niet vergeven . Is dit normaal ??
Nee, zijn gedrag was/is niet normaal. Echt niet normaal. Om een zwangere vrouw en een kleine baby zo te behandelen is absurd.


Ang, zo te lezen kom je uit Vlaanderen.
Heeft jouw huisartsenpraktijk een POH (praktijkondersteuner huisarts), bijvoorbeeld een maatschappelijk werker?
Maak daar dan een afspraak.
Geloof er echt geen reet van, volgende keer beter proberen joh
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het toch mogelijk dat een partner het toch weer presteert om de ander te kunnen manipuleren.

Als je een vriendin van mij zou zijn, zou ik zeggen dat je als de brandweer je spullen inpakt en naar mij toe verhuist. Wat een idiote vent heb jij. Zoek je eigen woonruimte en vertrek alsjeblieft daar. Je krijgt spijt als je blijft. Je dochter is niet in goede handen bij zo'n vent. Zo iemand vertrouw je toch geen seconde alleen met je kind? Ik zou enorm angstig zijn. Ga desnoods tijdelijk naar familie ofzo als dat kan, maar blijf niet bij hem. Wat een engerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak daar wel een probleem van , op dat gebied is hij nu wel heel anders , hij is bij haar ook heel lief en zacht . Anders was ik al lang weg geweest . Maar ik kan niet vergeten dat hij dat gedaan heeft. Het seksprobleem is nu bezig ondanks hij op al het andere wel veranderd is . Ik heb mijn topic verkeerd genoemd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt bij “hij is liever voor zijn hond
Ang27 schreef:
16-03-2020 22:15
Ik maak daar wel een probleem van , op dat gebied is hij nu wel heel anders , hij is bij haar ook heel lief en zacht . Anders was ik al lang weg geweest . Maar ik kan niet vergeten dat hij dat gedaan heeft. Het seksprobleem is nu bezig ondanks hij op al het andere wel veranderd is . Ik heb mijn topic verkeerd genoemd

Denk je niet dat hij een vulkaan is, die weer kan uitbarsten?

Nee, natuurlijk kan je niet vergeten wat hij je geflikt heeft. Om een zwangere vrouw zo te behandelen is niet o.k..

Ang, je bent bekend met lichamelijke mishandeling. Hij heeft jou niet fysiek geslagen. Maar hij heeft je wel psychisch/geestelijk mishandeld.
Alle reacties Link kopieren
.
cookielover wijzigde dit bericht op 06-07-2020 19:00
89.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik bij hem weg ja , ik kan niks anders meer dan huilen en apart gaan zitten ook al is hij veranderd .
Mijn psychiater is op de hoogte van alles ja , maar ik wil niet dat ze van mij men kind afnemen en bij familie kan ik niet terecht . En financieel is het moeilijk een eigen stekje te zoeken . Ik begrijp hem gewoon niet.
Manmanman...wat een parel weer. Echt, wat bezielt vrouwen zoals jou toch. Ik snap het niet en zal het ook nooit snappen.
Hier wordt je toch niet nat van? Wel?
Dan zou ik hulp zoeken. Voor jezelf, om je eigenwaarde en onafhankelijkheid weer op te bouwen want dit kan echt niet.

Edit: omg, je hebt al hulp. Ga die intensiever maken. Laat dit topic zien. Wat dan ook maar doe iets.
anoniem_392035 wijzigde dit bericht op 16-03-2020 22:29
24.94% gewijzigd
Ang27 schreef:
16-03-2020 22:23
Eigenlijk wil ik bij hem weg ja , ik kan niks anders meer dan huilen en apart gaan zitten ook al is hij veranderd .
Mijn psychiater is op de hoogte van alles ja , maar ik wil niet dat ze van mij men kind afnemen en bij familie kan ik niet terecht . En financieel is het moeilijk een eigen stekje te zoeken . Ik begrijp hem gewoon niet.

Geloof me, hulpverleners doen er juist alles aan om een kind bij de moeder te laten blijven.
Tenzij het kind thuis onveilig is.


Heb je een baan?
Of ben je financieel afhankelijk van je vriend?
Ang27 schreef:
16-03-2020 22:15
Ik maak daar wel een probleem van , op dat gebied is hij nu wel heel anders , hij is bij haar ook heel lief en zacht . Anders was ik al lang weg geweest . Maar ik kan niet vergeten dat hij dat gedaan heeft. Het seksprobleem is nu bezig ondanks hij op al het andere wel veranderd is . Ik heb mijn topic verkeerd genoemd
Moeilijk te geloven hoor, je bent er nu ook nog steeds. Eerst wil hij samen een kind, dan eenmaal zwanger wil hij abortus. Daarna is hij grof en ruw tegen jou en je kind. Nu is hij wel lief maar wil hij geen seks.

Iemand die het in zich heeft om zijn eigen baby zo te behandelen weet niet wat lief is. Als hij dat wel wist had hij woorden tekort gehad om zijn spijt te betuigen. Dat jij je druk maakt of je nog wel aantrekkelijk bent voor zo'n hork omdat hij geen seks met je wil en jij daar onzeker van wordt vervullen mij met medelijden voor je kind. Wat een ouders. Bah wat een naar volk. :purple:
anoniem_396344 wijzigde dit bericht op 16-03-2020 22:35
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik zou geen seks meer met die partner willen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Jij wil nog wel seks met hem?

Ga weg. Alsjeblieft. Eergisteren nog.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
en seks is je probleem hier???? komaan he, dat je nog maar aan seks kunt denken met hem. maken dat je wegkomt. dit is vergif!
Alle reacties Link kopieren
Waarom al die verwijten altijd , ook hier . Mijn dochter heeft niets te kort met mij en hangt ongelooflijk aan mij en is bij niemand anders zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven