Eerste nacht samen

18-03-2020 18:35 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb een aantal vraagjes.
Stel je date met een jongen en je gaat er een beetje vanuit dat er weleens meer kan gebeuren sex/ blijven slapen onverwacht.
x Neem je dan spullen mee? (zeg maar kleding, makeup, verzorgingsproducten voor de volgende dag).
x Wat voor Lingerie dragen jullie als je een jongen net leert kennen
x Wat voor nachtkleding/ pyjama trek je aan?
x Hoe begin je zoiets? Dus de aanzet om hem te laten zien dat je wilt?
Neem een mondkapje mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een schattig topic

Je kunt hem ook vragen: zal ik blijven slapen.

En een tasje inpakken
- als ik het niet zeker weet frutsel ik een klein slipje, een tandenborstel en wat make up in mijn handtas
- iets waarin ik me sexy en zelfverzekerd voel
- ik slaap naakt, thuis ook, dus dat speelt niet.
- dat is het meest gemakkelijke deel :P

O ja, vergeet idd de condooms niet
anoniem_203514 wijzigde dit bericht op 18-03-2020 18:49
53.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je moet 1,5 meter uit elkaar blijven.

Maar goed ik zou meenemen wat ik normaal meeneem dus in iedergeval: tandenborstel, haarborstel, conceiler, mascara en lipgloss. Condooms in de tas, verder evt medicatie in mijn geval in ieder geval pil en iets tegen allergie. Schone slip en evt schoon t-shirt dat is het wel zo ongeveer. Voor de eerste x is lingerie niet super belangrijk. Iets waar je je goed in voelt.
viva-amber wijzigde dit bericht op 18-03-2020 18:51
3.93% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
bah, wat een onchristelijke dingen worden hier besproken zeg. Je kent elkaar net, dan ga je toch niet gelijk lopen neuken? Woon eerst maar eens een paar jaar samen, dan mag er pas een beetje gevingerd worden
Niet gelijk een facial mask en komkommer schijfjes nemen als je daarna nog geneukt wil worden....
Als het nog een beetje onduidelijk was of je bleef slapen, maar de kans er wel was nam ik zeker geen tas mee. Wel een schone string, een klein flesje lenzenvloeistof en -houder, misschien wat make-up wipes en alle andere verzorging komt dan thuis wel weer. Ik wilde het wel een beetje nonachalant houden. Gewoon wat in mijn handtas of jaszak past.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 18-03-2020 19:04
8.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
18-03-2020 18:47
Je moet 1,5 meter uit elkaar blijven.

Maar goed ik zou meenemen wat ik normaal meeneem dus in iedergeval: tandenborstel, haarborstel, conceiler, mascara en lipgloss. Condooms in de tas, verder evt medicatie in mijn geval in ieder geval pil en iets tegen allergie. Schone slip en evt schoon t-shirt dat is het wel zo ongeveer. Voor de eerste x is lingerie niet super belangrijk. Iets waar je je goed in voelt.
Huh? Hoezo niet dan?
En oh ja, ik zorg wel dat mijn ondergoed er een beetje netjes en leuk uitziet (maar dat heb ik altijd wel) en dat ik de boel een beetje gecoiffeerd heb. Maar ik wax altijd, dus dat zit meestal ook wel goed. En dat m’n voeten verzorgd zijn. Maar ik heb vreselijke voeten.
x Neem je dan spullen mee? (zeg maar kleding, makeup, verzorgingsproducten voor de volgende dag).
In principe niet. Soms als ik er aan denk neem ik extra ondergoed mee maar meestal vergeet ik dat.
x Wat voor Lingerie dragen jullie als je een jongen net leert kennen
Geen bijzondere lingerie.
x Wat voor nachtkleding/ pyjama trek je aan?
Ik slaap naakt dus niks hehe
x Hoe begin je zoiets? Dus de aanzet om hem te laten zien dat je wilt?
Door na de seks in slaap te vallen haha
Alle reacties Link kopieren
Mannen waarderen het als je mooie lingerie draagt. Voor oma ondergoed zou ik nog minstens 60 jaar wachten!
Het ligt er een beetje aan hoe voordehandliggend het is dat je blijft slapen. Ben je uitgenodigd voor slapen, dan kun je toilettasje meenemen. Zo niet, dan is het misschien een beetje creepy als jij met je pyjama en tandenborstel op de stoep staat en hij nog van niks weet. Doet me een beetje denken aan die aflevering van HIMYM waar Ted een date heeft met Zoey.

Anyway als je niet uitgenodigd bent zou ik ook niet van alles meenemen. Je kunt natuurlijk vlak voor de date al schoon ondergoed en kleren aan, zodat het niet te vies is om het pas de volgende middag te verwisselen. Slapen? In een T-shirt van hem natuurlijk! Ligt lekker en dat vinden mannen prachtig. Haarborstel en elastiekje kunnen gewoon in je dagelijkse tasje zitten dat is niet raar. Alleen voor de tandenborstel heb ik nog geen oplossing. Make up kun je voor 1x best erop laten (I know het is slecht) of anders met een vettig product van hem eraf halen. Zelfs vaseline of olijfolie kun je hier nog voor pakken al is dat laatste een beetje raar op een date haha. En dan zit je de volgende ochtend zonder make up. Vind je dat erg? Of ga er zonder make up heen. Maar dat moet bij je passen.

Lingerie kan en ik zou zeker even scheren etc maar misschien niet een te overdreven setje, dan ziet hij gelijk dat je al gepland hebt om te seksen. Tenzij je wilt dat dat de boodschap is, ook niks mis mee, maar zou ik persoonlijk niet doen. Gewoon leuke zwarte bh met string of hipster oid?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-03-2020 18:38
Neem een mondkapje mee.
:HA:
Do you want to be right? Or happy?
rumforviva schreef:
18-03-2020 18:59
Als het nog een beetje onduidelijk was of je bleef slapen, maar de kans er wel was nam ik zeker geen tas mee. Wel een schone string, een klein flesje lenzenvloeistof en -houder, misschien wat make-up wipes en alle andere verzorging komt dan thuis wel weer. Ik wilde het wel een beetje nonachalant houden. Gewoon wat in mijn handtas of jaszak past.
Djeez

Zijn er echt vrouwen die nog strings dragen anno 2020.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
18-03-2020 19:52
Djeez

Zijn er echt vrouwen die nog strings dragen anno 2020.
Djeez

Zijn er echt vrouwen die het boeit wat andere vrouwen aan hun kont hebben?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor ondergoed draag je dan? Wat je niet ziet onderkleding? Als het geen string mag zijn.

Ik bedoelde meer hoe laat ik weten als je samen op de bang zit. Je zoent elkaar hoe laat ik merken dat ik meer wil?
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
18-03-2020 19:52
Djeez

Zijn er echt vrouwen die nog strings dragen anno 2020.
Hangt een beetje af van wat je aan hebt hè. In sommige outfits is een kanten hipster echt geen porem.
Alle reacties Link kopieren
LindaMerel323 schreef:
18-03-2020 19:57


Ik bedoelde meer hoe laat ik weten als je samen op de bang zit. Je zoent elkaar hoe laat ik merken dat ik meer wil?
Dat is een hele andere vraag

Begin eens met hem uit te kleden en overal te zoenen (Ja overal dus, dan snapt hij het echt wel)
lilalinda schreef:
18-03-2020 19:54
Djeez

Zijn er echt vrouwen die het boeit wat andere vrouwen aan hun kont hebben?
Ja want een string flatteert werkelijk niemand.

Laat je poeptouwtje maar thuis hoor TO..
LindaMerel323 schreef:
18-03-2020 18:35

x Hoe begin je zoiets? Dus de aanzet om hem te laten zien dat je wilt?
Benen wijd....
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
18-03-2020 20:00
Ja want een string flatteert werkelijk niemand.
Nou fijn dat jij je er druk om maakt, scheelt ons weer

Voortaan ben jij baasje Stringpolitie
Alle reacties Link kopieren
Tandenborstel, kam/borstel en make-up en dan je kam of borstel 'vergeten' bij je vriend om alvast je territorium af te bakenen.
.
Alle reacties Link kopieren
LindaMerel323 schreef:
18-03-2020 19:57
Wat voor ondergoed draag je dan? Wat je niet ziet onderkleding? Als het geen string mag zijn.

Ik bedoelde meer hoe laat ik weten als je samen op de bang zit. Je zoent elkaar hoe laat ik merken dat ik meer wil?
Daar zou ik me echt niet druk over maken. Denk dat hij zich eerder afvraagt of jij meer wil. Mannen willen altijd wel van bil!
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
18-03-2020 20:00
Ja want een string flatteert werkelijk niemand.

Laat je poeptouwtje maar thuis hoor TO..
Ik vind het weinig flatteren om door een broek de afdrukken van ondergoed te zien.
Wat voor ondergoed het dan ook is, zal me worst wezen.
Iedereen draagt wat hij/zij dragen wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven