Vreemde sexmove

24-03-2020 17:23 593 berichten
Hi,

Een half jaar geleden heb ik mijn droomkerel online ontmoet, er was van meet af aan al een bijzondere klik en als we er allebei de tijd voor hadden konden we niet ophouden met chatten tot diep in de nacht. Stapelverliefd hebben we een afspraakje gemaakt waarna er nog meerdere volgden. Niet meteen met lichamelijk contact om de spanning erin te houden want ik zag 'm als serieus relatiemateriaal voor in de toekomst maar toen kwam het zover.
Eindelijk gingen we dan de nacht beleven van onze dromen en we verlangden zo naar elkaar dat we elkaar wel konden opvreten totdat
hij in bed een vreemde sexmove maakte, heel zwoel hing hij boven me en ging toen rondjes draaien met zijn heupen.
Nu hoef ik 'm niet meer, ben helemaal op 'm afgeknapt.

Is dit herkenbaar?


Liefs,

Roelie :lips:

p.s. andere afknappers in bed mogen ook gedeeld worden
Is toch lekker.
Ik krijg geen beeld
Whahaha, ik heb er een beeld bij. Is inderdaad wel apart. Wat gebeurde er daarna? Was het gedaan met het feest? Stapte je het bed uit en heb je je aangekleed en ben je vertrokken? Of in lachen uitgebarsten? Vertel eens.

Zelf nooit een dergelijke afknapper meegemaakt als wel een onverwacht dominante man wat ik onverwacht heel opwindend vond. Dus ik ontdekte een nieuw kantje van mezelf eigenlijk.
Oh wacht, toch wel een afknapper die ik vergeten was; stapelverliefd in bed belanden met een mooie vent en dat hij toen even snel voelde of ik nat genoeg ess en hem er gewoon instopte zonder enige vorm van voorspel. Er was ook geen naspel, slechts een paar minuten neuken en dat was het dan. Mag duidelijk zijn dat ik er toen wel klaar mee was.
Sugar¹ schreef:
24-03-2020 17:31
Ik krijg geen beeld
Niet?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha. Wat. Wacht; was dat boven je gezicht? Helikopteren? Mooi visueel plaatje. Ik snap de knapper. Niet herkenbaar, gelukkig. Ik heb wel een keer een man gehad die nogal dominant wou doen maar dat totaal niet wist te brengen met zijn trillende stem.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie wel sex gehad? Of heb je hem meteen de deur uitgebonjourd?
Ik ben trouwens ook nogal gevoelig voor dirty talk, dat kán heel geil zijn maar het kan ook zorgen voor een total melt down. Dat de zin zo als sneeuw voor de zon verdwijnt dus. Komt nogal nauw.
Alle reacties Link kopieren
ikzie het voor me hahahaha
Sjulia schreef:
24-03-2020 17:33
Hahahaha. Wat. Wacht; was dat boven je gezicht? Helikopteren? Mooi visueel plaatje. Ik snap de knapper. Niet herkenbaar, gelukkig. Ik heb wel een keer een man gehad die nogal dominant wou doen maar dat totaal niet wist te brengen met zijn trillende stem.
Oh dat is ook een vlag op een modderschuit zeg.
Helicopteren....ja, dat heb ik ook al verschillende mannen zien doen....why?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het niet voor me. Hij hing boven je?
Alle reacties Link kopieren
MisaMi schreef:
24-03-2020 17:34
Oh dat is ook een vlag op een modderschuit zeg.
“Ik ga je straffen, stoute meid!” Trillende stem, angstige gezichtsuitdrukking. 😧
Alle reacties Link kopieren
De ergste ''sexmove''/afknapper die ik ooit heb meegemaakt was een jonge knul die wilde dat ik voor hem blafte. Ja, letterlijk, blaffen..
Dat was echt wel klaar gelijk :facepalm:
Van die snelle bewegingen als ware hij een konijn, dat vind ik een afknapper. Lijkt me voor de man ook niet fijn, en toch denken sommige dat het zo moet.
MinkeDeWit schreef:
24-03-2020 17:54
Van die snelle bewegingen als ware hij een konijn, dat vind ik een afknapper. Lijkt me voor de man ook niet fijn, en toch denken sommige dat het zo moet.
Mits ferm uitgevoerd in een bepaalde fase kan het wel wat hebben. Maar dat is het vaak niet :cry:
MinkeDeWit schreef:
24-03-2020 17:54
Van die snelle bewegingen als ware hij een konijn, dat vind ik een afknapper. Lijkt me voor de man ook niet fijn, en toch denken sommige dat het zo moet.
Nee die snap ik ook niet! Is dat lekker voor mannen zelf? Had ik natuurlijk kunnen vragen maar niet gedurfd. Zijn er hier mannen die antwoord willen geven?
Mapo-Dofu schreef:
24-03-2020 17:41
De ergste ''sexmove''/afknapper die ik ooit heb meegemaakt was een jonge knul die wilde dat ik voor hem blafte. Ja, letterlijk, blaffen..
Dat was echt wel klaar gelijk :facepalm:
:puppy:
Alle reacties Link kopieren
heb je hem gelijk je bed uitgezet Roelie?
wij slapen nooit.
Afbeelding

Is toch geil (maar dan naakt)
Alle reacties Link kopieren
Vriendje met wie ik nog niet all the way ging. Ik trok hem af, hij kwam klaar op mijn buik en begon zijn zaad over mijn huid uit te wrijven :-( :-( Oh en tijdje later wilde hij tongzoenen toen hij net 2 verstandskiezen had laten trekken. Toe was de lust definitief over.
Sjulia schreef:
24-03-2020 17:36
“Ik ga je straffen, stoute meid!” Trillende stem, angstige gezichtsuitdrukking. 😧
:rofl: neeeeeee.
Ik had een keer iemand die had het ineens de hele tijd over mijn 'hoerekut' en dat ik vast geen zin had omdat ik mijn hoerekut niet vies wilde maken, heel raar inconsequent verhaal.
Ik wist ook niet of ik nou in de 'je wil niet vies worden' of juist het hoerige moest inhaken, zat daar nog een beetje over na te denken (ben de beroerdste niet)
Ik zat bij hem op schoot en toen hij ook begon dat hij mijn hoerekut kon voelen door mijn broek kreeg ik zo'n raar beeld dat het wel klaar was.
Ik zag toch een druipend uitgelubberd gebeuren ineens voor me.
PlayingTheAngel schreef:
24-03-2020 19:14
Vriendje met wie ik nog niet all the way ging. Ik trok hem af, hij kwam klaar op mijn buik en begon zijn zaad over mijn huid uit te wrijven :-( :-( Oh en tijdje later wilde hij tongzoenen toen hij net 2 verstandskiezen had laten trekken. Toe was de lust definitief over.
Het is dus toch geen mythe...
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-03-2020 19:21
:rofl: neeeeeee.
Ik had een keer iemand die had het ineens de hele tijd over mijn 'hoerekut' en dat ik vast geen zin had omdat ik mijn hoerekut niet vies wilde maken, heel raar inconsequent verhaal.
Ik wist ook niet of ik nou in de 'je wil niet vies worden' of juist het hoerige moest inhaken, zat daar nog een beetje over na te denken (ben de beroerdste niet)
Ik zat bij hem op schoot en toen hij ook begon dat hij mijn hoerekut kon voelen door mijn broek kreeg ik zo'n raar beeld dat het wel klaar was.
Ik zag toch een druipend uitgelubberd gebeuren ineens voor me.
:HA: Ik moet hier erg om lachen, hoe je dit zegt. Mooi verhaal.
Ik geloof dat er een misverstand in 't spel is, het is niet zo dat hij zijn 'ding' boven mijn gezicht ging propelleren. Dan had ik hem meteen mijn bed uitgeduwd, nee hij ging half draaien tijdens de liefdesdaad. Alsof zijn penis de functie van een inbussleutel had gekregen. Ik heb er op gezocht maar deze move heeft geen officiële benaming.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven