Vreemde sexmove

24-03-2020 17:23 593 berichten
Hi,

Een half jaar geleden heb ik mijn droomkerel online ontmoet, er was van meet af aan al een bijzondere klik en als we er allebei de tijd voor hadden konden we niet ophouden met chatten tot diep in de nacht. Stapelverliefd hebben we een afspraakje gemaakt waarna er nog meerdere volgden. Niet meteen met lichamelijk contact om de spanning erin te houden want ik zag 'm als serieus relatiemateriaal voor in de toekomst maar toen kwam het zover.
Eindelijk gingen we dan de nacht beleven van onze dromen en we verlangden zo naar elkaar dat we elkaar wel konden opvreten totdat
hij in bed een vreemde sexmove maakte, heel zwoel hing hij boven me en ging toen rondjes draaien met zijn heupen.
Nu hoef ik 'm niet meer, ben helemaal op 'm afgeknapt.

Is dit herkenbaar?


Liefs,

Roelie :lips:

p.s. andere afknappers in bed mogen ook gedeeld worden
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:38
Ik geloof dat er een misverstand in 't spel is, het is niet zo dat hij zijn 'ding' boven mijn gezicht ging propelleren. Dan had ik hem meteen mijn bed uitgeduwd, nee hij ging half draaien tijdens de liefdesdaad. Alsof zijn penis de functie van een inbussleutel had gekregen. Ik heb er op gezocht maar deze move heeft geen officiële benaming.
Terwijl hij erin zat dus? Apart. Misschien dacht hij zo je G-spot te beroeren.
MinkeDeWit schreef:
24-03-2020 19:42
Terwijl hij erin zat dus? Apart. Misschien dacht hij zo je G-spot te beroeren.
Nee, het deed het met een vreemd soort van enthousiasme.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets zeg maar? Afbeelding
Sjulia schreef:
24-03-2020 19:47
Zoiets zeg maar? Afbeelding
Ja, maar dan zonder viool , zeg maar.
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:48
Ja, maar dan zonder viool , zeg maar.
Hij zat erin en ging toen met zijn heupen draaien. Hoe heet dat.
Iemand of ben ik de enige vrouw met deze ervaring :(
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:49
Hij zat erin en ging toen met zijn heupen draaien. Hoe heet dat.
Iemand of ben ik de enige vrouw met deze ervaring :(
Nee ik heb het wel meegemaakt, die draai beweging, maar niet op een manier die ik vreemd vond. Zoals jij omschrijft.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:49
Hij zat erin en ging toen met zijn heupen draaien. Hoe heet dat.
Iemand of ben ik de enige vrouw met deze ervaring :(
Dit klinkt niet zo vreemd eigenlijk, dit heb ik ook wel eens meegemaakt en mits de vent in kwestie soepele heupen heeft kan dit best lekker zijn.

Wat ik vreemd vind, zijn van die kerels die aan je voeten gaan likken. Daar moet ik alleen maar heel hard van lachen.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook wel eens gehad dat iemand dat deed.. heb er toen naar gevraagd, en toen gaf ie aan dat ie het draaien/trillen van een vibrator probeerde na te bootsen ofzoiets.. ik heb maar gezegd dat dat van mij niet hoefde..
Chocoladeaardbei schreef:
24-03-2020 19:57
Ja dat heb ik ook wel eens gehad dat iemand dat deed.. heb er toen naar gevraagd, en toen gaf ie aan dat ie het draaien/trillen van een vibrator probeerde na te bootsen ofzoiets.. ik heb maar gezegd dat dat van mij niet hoefde..

Lukte dat trillen en hoe deed hij dat?
Wel herkenbaar hoor! Begreep het ook niet, was bij mij ook alsof hij dacht dat hij lekker bezig was. Gelukkig merkte hij al snel dat ik er niet blij van werd! Werd van hem toch al niet zo blij, duurde altijd veel te lang. Eerder duurt t bij andere mannen te kort, maar bij hem... pfff je zou denken dat t fijn is dat het lang duurt... nou kan ook echt te lang zijn! O_O
Andere afknapper met een andere man: kreunend mijn naam steeds noemen terwijl ik m aan t pijpen was.... vond ik echt helemaal niks! :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen gekke dingen meegemaakt, maar wat ik wel altijd enorm vermakelijk vind, is als je in een hotel slaapt en de buren van bil gaan, vooral als de man langdurige ritmische kreunen uitstoot, die steeds harder en langduriger worden.
Ik snap niet dat je als vrouw dan niet begint te gieren van het lachen. (Ik deed dat in elk geval wel. :hihi: )
Als je iemand zo leuk vindt, dan is dat toch niet een vreselijke afknapper? Tenminste als ik begrijp wat je bedoeld. Dat doen echt ontzettend veel mannen. Een beetje roeren, gewoon geiligheid en persoonlijk heb ik daar nooit iets raars van gedacht. Zeker niet als de man in kwestie zo leuk is als je omschrijft.
Was de rest dan ook drama dat dit de druppel was?

Vind het zelf ook niks toevoegen en ook niet erg lekker, maar goed seks is aftasten. Om iemand dan meteen af te schrijven gaat wel wat ver bij zulke gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een beetje draaien wel lekker, maar niet als ie er ook nog een zwoel gezicht bij gaat trekken,

Ik had een keer een one-night-stand met een heel klein dun piemeltje. Ter compensatie (tenminste dat neem ik aan) ging hij er heel snel mee heen en weer. Het was net een hondje! Ik krijg nog kippenvel als ik eraan denk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 20:19
Lukte dat trillen en hoe deed hij dat?
Nee, dat lukte dus totaal niet, waardoor het een beetje gek roeren werd zoals iemand net al zei..
Janneke_123 schreef:
24-03-2020 20:22
Wel herkenbaar hoor! Begreep het ook niet, was bij mij ook alsof hij dacht dat hij lekker bezig was. Gelukkig merkte hij al snel dat ik er niet blij van werd! Werd van hem toch al niet zo blij, duurde altijd veel te lang. Eerder duurt t bij andere mannen te kort, maar bij hem... pfff je zou denken dat t fijn is dat het lang duurt... nou kan ook echt te lang zijn! O_O
Andere afknapper met een andere man: kreunend mijn naam steeds noemen terwijl ik m aan t pijpen was.... vond ik echt helemaal niks! :hamer:
Hebben we dezelfde sex partner gehad? O_O
Alle reacties Link kopieren
[quote=Henk-en-Roelie post_id=31148781 time=1585067008 user_id=210941]
Hi,

Een half jaar geleden heb ik mijn droomkerel online ontmoet, er was van meet af aan al een bijzondere klik en als we er allebei de tijd voor hadden konden we niet ophouden met chatten tot diep in de nacht. Stapelverliefd hebben we een afspraakje gemaakt waarna er nog meerdere volgden. Niet meteen met lichamelijk contact om de spanning erin te houden want ik zag 'm als serieus relatiemateriaal voor in de toekomst maar toen kwam het zover.
Eindelijk gingen we dan de nacht beleven van onze dromen en we verlangden zo naar elkaar dat we elkaar wel konden opvreten totdat
hij in bed een vreemde sexmove maakte, heel zwoel hing hij boven me en ging toen rondjes draaien met zijn heupen.
Nu hoef ik 'm niet meer, ben helemaal op 'm afgeknapt.

Is dit herkenbaar?

Nee maar ik vind dit wel een verfrissend topic gezien de hele corona situatie. Probeer mij er een voorstelling van te maken en lukt aardig :facepalm: :-o :-D
Qiyara schreef:
24-03-2020 20:30
Als je iemand zo leuk vindt, dan is dat toch niet een vreselijke afknapper? Tenminste als ik begrijp wat je bedoeld. Dat doen echt ontzettend veel mannen. Een beetje roeren, gewoon geiligheid en persoonlijk heb ik daar nooit iets raars van gedacht. Zeker niet als de man in kwestie zo leuk is als je omschrijft.
Was de rest dan ook drama dat dit de druppel was?

Vind het zelf ook niks toevoegen en ook niet erg lekker, maar goed seks is aftasten. Om iemand dan meteen af te schrijven gaat wel wat ver bij zulke gevoelens.
Hij maakte ook geen geluidjes. Doodstil, ik kreeg de neiging om het er bij hem uit te schudden.
Bulbul schreef:
24-03-2020 20:32
Ik had een keer een one-night-stand met een heel klein dun piemeltje. Ter compensatie (tenminste dat neem ik aan) ging hij er heel snel mee heen en weer. Het was net een hondje! Ik krijg nog kippenvel als ik eraan denk.
Oooh ja en dit had ik dus met een man waar ik 6 dates mee had en we beide verliefde gevoelens hadden. Eindelijk seks en was het een wijsvinger formaat en ook zo dun :-o

Hij deed exact hetzelfde ter compensatie. Voelde er ook niks van en het was vreselijk... Zo zonde en verliefdheid was gelijk weg... Hij is zo'n topper!! We hebben het nog met allerlei attributen daarna geprobeerd, maar nee... Dat ging hem niet worden :-?
Marre12345 schreef:
24-03-2020 18:25
Nee die snap ik ook niet! Is dat lekker voor mannen zelf? Had ik natuurlijk kunnen vragen maar niet gedurfd. Zijn er hier mannen die antwoord willen geven?
Nope. Kost een ander soort inspanning waarbij je je heel erg focust op de beweging en niet het totale “spel”.

Na bijna 15 jaar wel van alles uitgeprobeerd, maar heel veel rare snelle dingen zijn leuk voor 1 keer als je er allebei om kunt lachen.

Uit die experimentele fase komen wel gekke dingen voor die wij samen leuk vinden: reversed piledriver is hier nog altijd wel een succesnummer.
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:49
Hij zat erin en ging toen met zijn heupen draaien. Hoe heet dat.
Iemand of ben ik de enige vrouw met deze ervaring :(
Je bedoelt in plaats van direct stoten?
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 20:39
Hebben we dezelfde sex partner gehad? O_O
Haha, zou kunnen.... :cheers: :-D
Alle reacties Link kopieren
Chocoladeaardbei schreef:
24-03-2020 19:57
Ja dat heb ik ook wel eens gehad dat iemand dat deed.. heb er toen naar gevraagd, en toen gaf ie aan dat ie het draaien/trillen van een vibrator probeerde na te bootsen ofzoiets.. ik heb maar gezegd dat dat van mij niet hoefde..
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 20:40
Hij maakte ook geen geluidjes. Doodstil, ik kreeg de neiging om het er bij hem uit te schudden.
Geluidjes? Daar zou ik dan weer op afknappen. Als iemand zegt geluidJES.
Alle reacties Link kopieren
Roelie, de fout is gewoon dat je hebt gewacht met seks, beste is om dat gelijk op de 1e date te doen.
wij slapen nooit.
Bombus-Sylvarum schreef:
24-03-2020 20:44
Je bedoelt in plaats van direct stoten?
Nee, boven me hangen en ermee draaien, ik kreeg er het gevoel van dat ik te wijd was en hij zo de 'wanden' ging aftasten :$
Zwaar NON-erotisch dus :thunder:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven