Vreemde sexmove

24-03-2020 17:23 593 berichten
Hi,

Een half jaar geleden heb ik mijn droomkerel online ontmoet, er was van meet af aan al een bijzondere klik en als we er allebei de tijd voor hadden konden we niet ophouden met chatten tot diep in de nacht. Stapelverliefd hebben we een afspraakje gemaakt waarna er nog meerdere volgden. Niet meteen met lichamelijk contact om de spanning erin te houden want ik zag 'm als serieus relatiemateriaal voor in de toekomst maar toen kwam het zover.
Eindelijk gingen we dan de nacht beleven van onze dromen en we verlangden zo naar elkaar dat we elkaar wel konden opvreten totdat
hij in bed een vreemde sexmove maakte, heel zwoel hing hij boven me en ging toen rondjes draaien met zijn heupen.
Nu hoef ik 'm niet meer, ben helemaal op 'm afgeknapt.

Is dit herkenbaar?


Liefs,

Roelie :lips:

p.s. andere afknappers in bed mogen ook gedeeld worden
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 19:49
Hij zat erin en ging toen met zijn heupen draaien. Hoe heet dat.
Iemand of ben ik de enige vrouw met deze ervaring :(
Je kan toch aangeven wat je wél lekker vindt. Bij sommigen gaat het vanzelf en bij anderen moet je wat meer sturen.
Ik vind je topics trouwens wel een beetje bizar TO. Afknappen op een 'slap handje' terwijl de man leuk en de ware voor je leek.

En nu op het roeren bij een eerste keer seks?!
Durf je wel een relatie aan te gaan of loop je hier een beetje te dollen?
Alle reacties Link kopieren
Elle1976 schreef:
24-03-2020 20:53
Geluidjes? Daar zou ik dan weer op afknappen. Als iemand zegt geluidJES.
Maar er mag wel iets van geluid zijn.
Liever geen doodse stilte.
Qiyara schreef:
24-03-2020 20:43
Oooh ja en dit had ik dus met een man waar ik 6 dates mee had en we beide verliefde gevoelens hadden. Eindelijk seks en was het een wijsvinger formaat en ook zo dun :-o

Hij deed exact hetzelfde ter compensatie. Voelde er ook niks van en het was vreselijk... Zo zonde en verliefdheid was gelijk weg... Hij is zo'n topper!! We hebben het nog met allerlei attributen daarna geprobeerd, maar nee... Dat ging hem niet worden :-?
Wie heeft er net nog meer zijn/haar wijsvinger opgestoken en bekeken?? :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Janneke_123 schreef:
24-03-2020 20:56
Wie heeft er net nog meer zijn/haar wijsvinger opgestoken en bekeken?? :rofl: :rofl:
Ik. En toen dacht ik: dat kan niet. Zó dun????
Janneke_123 schreef:
24-03-2020 20:56
Wie heeft er net nog meer zijn/haar wijsvinger opgestoken en bekeken?? :rofl: :rofl:
:rofl: dat wil je niet in je bed vinden. Deed me denken aan een jongens penis van een jaar of 12... Pff.
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 20:54
Nee, boven me hangen en ermee draaien, ik kreeg er het gevoel van dat ik te wijd was en hij zo de 'wanden' ging aftasten :$
Zwaar NON-erotisch dus :thunder:
Dus hij zat niet in je?

Bedoel je dat hij niet in je zat en zijn penis als een soort roerstaaf gebruikte op de oppervlakten rond de vagina?
Qiyara schreef:
24-03-2020 20:58
:rofl: dat wil je niet in je bed vinden. Deed me denken aan een jongens penis van een jaar of 12... Pff.
Voor hem ook vervelend, maar daar is als vrouw toch ook helemaal niks aan... voel je inderdaad helemaal niks van... ook weleens iemand gehad met wel een wat dikkere dan een wijsvinger, maar qua lengte wel zoiets.. nou was ook geen succes...
Elle1976 schreef:
24-03-2020 20:55
Je kan toch aangeven wat je wél lekker vindt. Bij sommigen gaat het vanzelf en bij anderen moet je wat meer sturen.
Ja exact. Mijn vriendin geeft altijd wel haar wensen aan. Ik voel me ook niet op mijn pik getrapt ofzo. Zelf heb ik ook niet altijd aan alles behoefte.

Ik weet nog wel toen ik aan het daten was dan veel meiden echt geobsedeerd waren met ballen likken terwijl dat soms gewoon echt gevoelig was op een vervelende manier.
Maar hoe hing hij dan boven je ? Zat ie vast aan het plafond oid ? In een soort van SM spel of zo ?

Kan me er anders geen voorstelling bij maken.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
24-03-2020 20:55
Maar er mag wel iets van geluid zijn.
Liever geen doodse stilte.
Uiteraard. Het is wel prettig als je ziet én hoort dat iemand geniet. Maar dan niet met geluidjes hahaha.
Janneke_123 schreef:
24-03-2020 21:05
Voor hem ook vervelend, maar daar is als vrouw toch ook helemaal niks aan... voel je inderdaad helemaal niks van... ook weleens iemand gehad met wel een wat dikkere dan een wijsvinger, maar qua lengte wel zoiets.. nou was ook geen succes...
Nou het mooie is, hij woont inmiddels samen en is echt gelukkig.
Ik was en ben nog dol op hem, dus zo'n penis deal breaker is hard! Maar er zijn dus vrouwen die dat kunnen accepteren :heart:
Ik ben er helaas niet 1 van..
aatjuhh123 schreef:
24-03-2020 21:06
Maar hoe hing hij dan boven je ? Zat ie vast aan het plafond oid ? In een soort van SM spel of zo ?

Kan me er anders geen voorstelling bij maken.
Ik krijg het idee dat hij op 1 hand of 2 handen en op zijn schreven (hoe heet de bovenkant van de voet tussen bren en teen) zich optilde en in die positie vervelende bewegingen maakte.

Of deed ie echt een fout sambadansje boven je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Probeer nu al 5 minuten te denken aan een afknappersituatie.

Gek genoeg nooit echt meegemaakt. Misschien ben ik niet kieskeurig genoeg.
:-D
Qiyara schreef:
24-03-2020 21:10
Nou het mooie is, hij woont inmiddels samen en is echt gelukkig.
Ik was en ben nog dol op hem, dus zo'n penis deal breaker is hard! Maar er zijn dus vrouwen die dat kunnen accepteren :heart:
Ik ben er helaas niet 1 van..
Fijn voor hem!
Ik geloof ook dat t voor mij een no go zou zijn.....
Met een nieuwe partner of een ons toch altijd weer een verrassing... :hyper:
Diegene waar ik seks mee had en die dus die move bij mij ook probeerde deed er dus zo ontzettend lang over... vroeg ik op een gegeven moment of hij al bijna klaar kwam.. zei hij een beetje lachend "nog niet" alsof het goed nieuws was! Vond hem best wel leuk, maar moet er niet aan denken om altijd zulke ontzettend lange seks-sessies te hebben. Heb helaas nooit precies gekeken hoe lang t was, maar was echt bizar lang. Afknapper!
Dan liever iemand die te snel komt en dan meestal wel zn best doet dat wat te compenseren.
Janneke_123 schreef:
24-03-2020 21:31
Diegene waar ik seks mee had en die dus die move bij mij ook probeerde deed er dus zo ontzettend lang over... vroeg ik op een gegeven moment of hij al bijna klaar kwam.. zei hij een beetje lachend "nog niet" alsof het goed nieuws was! Vond hem best wel leuk, maar moet er niet aan denken om altijd zulke ontzettend lange seks-sessies te hebben. Heb helaas nooit precies gekeken hoe lang t was, maar was echt bizar lang. Afknapper!
Dan liever iemand die te snel komt en dan meestal wel zn best doet dat wat te compenseren.
Kwam hij wel en maakte hij ook geen geluidEN? :sherlock:
Bulbul schreef:
24-03-2020 20:32
Ik vind een beetje draaien wel lekker, maar niet als ie er ook nog een zwoel gezicht bij gaat trekken,

Ik had een keer een one-night-stand met een heel klein dun piemeltje. Ter compensatie (tenminste dat neem ik aan) ging hij er heel snel mee heen en weer. Het was net een hondje! Ik krijg nog kippenvel als ik eraan denk.
Was het ZO lekker?
Misschien heeft die man ooit een vrouw gehad die dat wel lekker vond en hem er de hemel om inprees. En nu denkt hij dat alle vrouwen dat lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-03-2020 18:13
Mits ferm uitgevoerd in een bepaalde fase kan het wel wat hebben. Maar dat is het vaak niet :cry:
Is het een vorm van swaffelen?
JuriaanB schreef:
24-03-2020 21:56
Misschien heeft die man ooit een vrouw gehad die dat wel lekker vond en hem er de hemel om inprees. En nu denkt hij dat alle vrouwen dat lekker vinden.
Nee, Janneke123 vond het ook niet fijn :lol:
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 21:46
Kwam hij wel en maakte hij ook geen geluidEN? :sherlock:
Meestal kwam hij wel, soms niet, dan was ik er klaar mee als t zo lang duurde... gewoon geen zin meer in dan. Maakte wel normale geluiden.
De laatste keer dat we het deden denk ik echt dat hij zeker 2 uur doorging... is toch niet te doen?? :O
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 22:01
Nee, Janneke123 vond het ook niet fijn :lol:
Hahaha, zo is t! :high5:
Janneke_123 schreef:
24-03-2020 22:02
Meestal kwam hij wel, soms niet, dan was ik er klaar mee als t zo lang duurde... gewoon geen zin meer in dan. Maakte wel normale geluiden.
De laatste keer dat we het deden denk ik echt dat hij zeker 2 uur doorging... is toch niet te doen?? :O
Voor de allereerste keer vind ik 2 uur normaal maar altijd 2 uur, nee dan krijg ik neiging om te roepen " en is het nou eens afgelopen :hamer: ,,
Henk-en-Roelie schreef:
24-03-2020 22:07
Voor de allereerste keer vind ik 2 uur normaal maar altijd 2 uur, nee dan krijg ik neiging om te roepen " en is het nou eens afgelopen :hamer: ,,
Ik bedoel ook niet eens totaal 2 uur hè? Totaal nog langer, ik bedoel echt 2 uur neuken.... O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven