Geil

25-03-2020 23:14 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een jongen van 21 jaar en heb momenteel een relatie van 1,5 jaar. Ik begin me een beetje zorgen te maken over onze seksrelatie..
Ik ben altijd de gene die geil is en zei is dat zelf eigenlijk nooit en moet ik haar altijd geil maken en ik maak me daar wat zorgen over.. We hebben het hier al eens over gehad maar toen had ze als antwoord "ik weet niet waarom ik nooit geil ben" komt dit voor bij meer dames? Want ik mis wel dat het ook eens van haar kant af komt..

Mvg.
Alle reacties Link kopieren
Oblio schreef:
26-03-2020 14:10
ik zou niet gaan samenwonen als je nu de sex stroef ervaart.
ik vind het vreemd dat ze bij samenwonen met de pil wil stoppen. Onlogisch? :@@:
Zwanger willen worden?
Alle reacties Link kopieren
Oblio schreef:
26-03-2020 14:10
ik zou niet gaan samenwonen als je nu de sex stroef ervaart.
ik vind het vreemd dat ze bij samenwonen met de pil wil stoppen. Onlogisch? :@@:
was ik ook niet gelijk van plan haha
Alle reacties Link kopieren
ragatanga schreef:
26-03-2020 13:51
Nee, jij gebruikt asterisken waar je normale letters zou moeten gebruiken om het een en ander duidelijk te maken.





Ik ben nog steeds benieuwd welk woord in bovenstaande zin past.
Het heeft volgens jou te maken met "de juiste mannen", dat maakt het niet minder onbegrijpelijk....

Ik weet het 8-)

Voor de juiste mannen zijn alle vrouwen h**e*...

hemels
harenballen
horendol
nounou
Bobdebouwer123 schreef:
26-03-2020 08:23
meestal komen er dan meer hormonen los dus er zullen vast dames zijn die dan zin hebben
Ik heb alleen maar geile exemplaren meegemaakt dus ik herken het probleem niet. Kun je een klein beetje zelfreflectie geven?
Alle reacties Link kopieren
Niet om lullig te zijn maar de meeste gasten van jouw leeftijd zijn gewoon ook nog niet heel goed in bed.

Kan het zijn dat je dingen die je doet gewoon niet heel lekker voor haar zijn waardoor ze niet geil van je wordt van tevoren. Ik dacht toen meestal : daar gaan we weer. Uiteindelijk reageerde mijn lijf dan wel maar ja. Het had beter gekund.
Het zal een samenloop van omstandigheden zijn: de pil, leeftijd... communicatie is key. Ik herken me wel in je vriendin op die leeftijd. Nu ben ik 10 jaar samen met mijn man en de seks wordt alsmaar stukje bij beetje beter. Ik ben/was zelf nogal verlegen/laat bloeier qua seks (ben ook opgegroeid met het idee seks is vies) dus dat komt pas op gang als je er plezier in krijgt. Voor mannen is dat toch een stuk makkelijker. Praat er met haar over hoe je het kan verbeteren, wat zij lekker vind etc. Liefde is ook samen die ontwikkeling doorgaan, niet elke vrouw wil elke dag 3x seks (de meeste niet).
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
26-03-2020 09:55
Oké. Als jij zorgt dat ze het vrijen met jou fijn vindt, dan is er verder weinig wat je kunt doen, denk ik.
Het moet ook een beetje uit haarzelf komen. Toen ik zo oud was als jullie besprong ik mijn vriend dagelijks.
Dit. Zeker als je verliefd bent op mekaar en de relatie nog pril is, dan kan je elkaar toch niet loslaten?

Ik heb het verhaal over de pil gelezen en hoewel er wel logica achter zit, kan ik uit eigen ervaring niet volledig akkoord gaan met de stelling dat iedere vrouw aan de pil geen libido meer heeft. Net zoals ik ook wel vrouwen ken die juist meer zin hebben rond de menstruatie.

https://www.hln.be/nina/seks-relaties/w ... ~ac5f4097/
leeg
Alle reacties Link kopieren
Hubei.

De provincie in China, qaar corona begon.

5 letters
Begint met de H
4e een e....


(Waarom lingo om 0.46)
(Nu 2 reacties met het woord corona er in zou je daarom het onderwerpen naar de corona-peiler kunnen laten verplaatsen?)
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... met al m'n levenservaring kan ik je zeggen dat dit een slecht voorteken is. Als dat nu al begint heb je straks een vrijwel niet op te lossen probleem en een hoop frustratie.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft prikkels nodig om geil te worden, jij ook TO. De vraag is wat die prikkels voor je vriendin zijn. Daarbij kan het zijn dat jij eigenlijk altijd al het gras voor haar voeten wegmaait, haar niet zo opwind, ze nog niet echt comfortabel is met haar eigen seksualiteit, veel andere dingen aan haar hoofd heeft etc.

Ik vond de seks met 20 vaak ook niet zo veel aan. Je moet nog veel leren over jezelf en hoe je goed kunt communiceren over wat je wil, en dat met iemand die ook jong is en het ook niet weet. Je bent dan ook nog meer bezig met hoe je overkomt en wat 'normaal ' is. Gedoe hoor.

Als de seks die je hebt verder leuk is zou je daar ook gewoon blij mee kunnen zijn.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Zijn alle vrouwen heter voor de juiste mannen? :-?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Kulderzipken schreef:
07-04-2020 11:45
Zijn alle vrouwen heter voor de juiste mannen? :-?
nee
het ligt niet aan De man of De vrouw
Gemiddeld genomen hebben mannen mer en vaker zin en ook langduriger zin
Vrouwelijke hormonen zijn minder geschikt voor langdurige seksrelaties. Na een paar jaar neemt bij vrouwen de lust af.
En dan gaan er andere factoren spelen, dan wordt het meer "zin maken" en gewoon wel blijven doen.
vaak krijgt de pil de schuld, maar het zit in de mens zelf.

Biologisch gezien is de mens niet gemaakt voor langdurige relaties
Alle reacties Link kopieren
Misschien, maar het verschil is m.i. toch voor een groot deel cultuur.
https://www.womenshealthmag.com/nl/rela ... do-mannen/

Vrouwen komen ook minder vaak klaar tijdens een vrijpartij, ik geloof iets van 1 op de 3 vergeleken met mannen. Dat helpt het libido ook niet vooruit natuurlijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven