Romantische avond

04-04-2020 15:31 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben met een jongen aan het daten en het is super leuk. Nou willen we binnenkort samen televisie kijken lekker op de bank.
Wat is handig om te kijken (iets romantisch of engs) als je wilt dat het verder gaat (sex). Is dan kijken naar zoen/sexscenes niet creepy? Of juist handig?

Hoe pakken jullie dat aan? Hoe kruip je langzaam tegen hem aan of laat je hem blijken dat je er klaar voor bent?
Wanneer is het moment om hem te zoenen en meer? Hoe ga je zitten?

Ps, wanneer vertel je een jongen over je verleden zoals een pestverleden? Dit heeft wellicht invloed op de manier waarop ik nu met daten omga. Moet ik dit direct zeggen of wachten tot het ooit voorbij komt?
Alle reacties Link kopieren
Is 1992 je geboortejaar?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
04-04-2020 21:25
Is 1992 je geboortejaar?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Alle reacties Link kopieren
Nou, als ze 28 is ga ik niet dezelfde adviezen geven als wanneer ze 18 is.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Iets met afstand?
Wat denk jij, ik neem een andere nick en dan ga ik gewoon verder met vragen stellen?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-04-2020 21:30
Wat denk jij, ik neem een andere nick en dan ga ik gewoon verder met vragen stellen?
Wat hebben we gemist?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
in deze coronatijden is het eigenlijk verboden van dat liefjes avondjes bij elkaar doorbrengen..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-04-2020 10:05
Reden: nickhinten
98.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO zet je tv eens aan, sla een krant open, bekijk een nieuwssite. Er schijnt een bepaald virus rond te gaan, Corona ofzo dacht ik. Is niet zo boeiend hoor, er wordt slechts 500x per dag gezegd dat je binnen moet blijven en afstand moet houden, is dus heel normaal dat je dat even hebt gemist :facepalm: p
Ik zou je er niet zo druk om maken. Welke film je gaat kijken maar echt niks uit, het gaat allemaal vanzelf. Veel plezier!
icequeen2000 schreef:
04-04-2020 21:37
in deze coronatijden is het eigenlijk verboden van dat liefjes avondjes bij elkaar doorbrengen..
Verboden?
icequeen2000 schreef:
04-04-2020 21:37
in deze coronatijden is het eigenlijk verboden van dat liefjes avondjes bij elkaar doorbrengen..
Nee hoor. Wat een onzin.
Panda1987 schreef:
04-04-2020 22:45
TO zet je tv eens aan, sla een krant open, bekijk een nieuwssite. Er schijnt een bepaald virus rond te gaan, Corona ofzo dacht ik. Is niet zo boeiend hoor, er wordt slechts 500x per dag gezegd dat je binnen moet blijven en afstand moet houden, is dus heel normaal dat je dat even hebt gemist :facepalm: p
Nog gekker is de berichtgeving wel zien, maar totaal niet kunnen begrijpen.
To, met een enge film heb je altijd het excuus om hem de beschermende rol te laten nemen in lekker in zijn armen te kruipen. Van daaruit komt het initiatief echt wel van hen.

Mocht hij erg verlegen zijn kun je natuurlijk ook zelf initiatief nemen.

Niet teveel zorgen over maken. Gewoon een leuke avond hebben.
Outbreak.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
04-04-2020 23:16
To, met een enge film heb je altijd het excuus om hem de beschermende rol te laten nemen in lekker in zijn armen te kruipen. Van daaruit komt het initiatief echt wel van hen.

Mocht hij erg verlegen zijn kun je natuurlijk ook zelf initiatief nemen.

Niet teveel zorgen over maken. Gewoon een leuke avond hebben.
Serieus? Wil jij je meteen in zo'n rol zetten?
Belachelijk!

TO, spreek af na de corona en dan maakt het niet uit wat je kijkt. Als het goed zit kletsen of ketsen jullie door de hele film heen. Maar ga niet dom zitten voorbereiden op 'het' moment op 'een' moment dat het totaal niet gepast is.
Krab je eigen jeuk weg, over een tijd kun je weer meer gaan socializen.
Meprim schreef:
05-04-2020 02:19
Serieus? Wil jij je meteen in zo'n rol zetten?
Belachelijk!

TO, spreek af na de corona en dan maakt het niet uit wat je kijkt. Als het goed zit kletsen of ketsen jullie door de hele film heen. Maar ga niet dom zitten voorbereiden op 'het' moment op 'een' moment dat het totaal niet gepast is.
Krab je eigen jeuk weg, over een tijd kun je weer meer gaan socializen.
Doe niet zo hysterisch. Je mag nog gewoon op bezoek gaan/bezoek ontvangen.

Het leven gaat (met aanpassingen) gewoon door.
DS1971 schreef:
04-04-2020 23:16
To, met een enge film heb je altijd het excuus om hem de beschermende rol te laten nemen in lekker in zijn armen te kruipen. Van daaruit komt het initiatief echt wel van hen.

Mocht hij erg verlegen zijn kun je natuurlijk ook zelf initiatief nemen.

Niet teveel zorgen over maken. Gewoon een leuke avond hebben.
:facepalm:

En verder eens met Rik.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
04-04-2020 23:23
Outbreak.
:HA:
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
05-04-2020 07:06
Doe niet zo hysterisch. Je mag nog gewoon op bezoek gaan/bezoek ontvangen.

Het leven gaat (met aanpassingen) gewoon door.
Wat een dommigheid. Nee je gaat/mag niet gewoon op bezoek (bij nu deze en dan die) tenzij noodzakelijk omwille van zorg o.d.
Alvast bedankt voor het niet naleven van de richtlijnen en de verlenging/verstrenging daarvan door dit stupide gedrag.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
DS1971 schreef:
05-04-2020 07:06
Doe niet zo hysterisch. Je mag nog gewoon op bezoek gaan/bezoek ontvangen.

Het leven gaat (met aanpassingen) gewoon door.
Op 1,5 meter afstand. Als je dan je tong in je bezoek wil steken ben je niet van plan op 1,5 afstand te blijven.
Oudblond schreef:
05-04-2020 09:57
Wat een dommigheid. Nee je gaat/mag niet gewoon op bezoek (bij nu deze en dan die) tenzij noodzakelijk omwille van zorg o.d.
Alvast bedankt voor het niet naleven van de richtlijnen en de verlenging/verstrenging daarvan door dit stupide gedrag.
De richtlijn vraagt om zo min mogelijk bezoek (max 3 personen op bezoek).

Als je dan bovendien nog even nadenkt, dan snap je ook wel dat een koppel die niet samenwoont elkaar prima mag blijven zien.

We hebben geen lockdown.
Nemain• schreef:
05-04-2020 10:16
Op 1,5 meter afstand. Als je dan je tong in je bezoek wil steken ben je niet van plan op 1,5 afstand te blijven.
Is het nou echt zo moeilijk voor mensen om te bedenken dat er uitzonderingen op de regel zijn? En dat een verliefd stelletje dus wel met elkaar contact mag hebben (net zo goed als dat je wanneer je samenwoont ook gewoon fysiek contact mag hebben).

Je moet dat gewoon niet met Jan en Alleman doen.

Zo zijn er ook kinderen van gescheiden ouders die tussen twee huishoudens op en neer gaan. Wat denk je? Zou dat ook verboden of onwenselijk zijn? Natuurlijk niet!

Waar het om gaat is het virus afremmen. En daar hebben we al draconische maatregelen voor genomen die het dodenaantal waarschijnlijk niet zo heel erg gaat beïnvloeden, maar de economie des te meer. Maar dat zal waarschijnlijk wel begrepen worden als het salaris ineens niet meer wordt overgemaakt.
Ze daten. Ze zijn geen stel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven