Date wil geen seks

07-04-2020 22:19 56 berichten
(Date inmiddels al een poosje beëindigd!)
anoniem_63f73b392c56b wijzigde dit bericht op 28-04-2020 21:53
96.14% gewijzigd
Direct afkappen. Als hij verder leuk is mag hij terugkomen als hij over z’n ex heen is
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haast denken dat je een rebound voor hem bent. Hij is nog teveel met zijn ex bezig, nog niet over haar heen. Afkappen! Mocht hij je echt leuk vinden komt hij maar terug als zijn ex echt Exit is.
Afkappen
Alle reacties Link kopieren
Afkappen
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij dat gewoon gezegd: "ik wil geen seks want dat doet me denken aan mijn ex"?

En hoe reageerde jij toen?
...
Rooss4.0 schreef:
07-04-2020 22:43
Heeft hij dat gewoon gezegd: "ik wil geen seks want dat doet me denken aan mijn ex"?

En hoe reageerde jij toen?
Yep. Ook toen we bij elkaar waren en dus niet via whatsapp oid.
Ik heb gezegd “oké. Ik wil geen seks met iemand die geen seks met mij wil” en hem gezegd dat het fysieke wel een rol gaat spelen op een gegeven moment en ik geen dates en dates en dates ( of meer ultiem relatie) wil zonder seks
Ninx123 schreef:
07-04-2020 22:46
Yep. Ook toen we bij elkaar waren en dus niet via whatsapp oid.
Ik heb gezegd “oké. Ik wil geen seks met iemand die geen seks met mij wil” en hem gezegd dat het fysieke wel een rol gaat spelen op een gegeven moment en ik geen dates en dates en dates ( of meer ultiem relatie) wil zonder seks
Sorry, en hij reageerde dat het wel goed kwam en dat hij zich dat kon voorstellen maar dat het hem nu teveel stress opleverde
Hij is niet klaar voor daten.
Hij is nog niet over zijn ex heen, afkappen dus. Anders denk ik dat je in zijn psycholoog verandert die hij nodig heeft om zijn relatiebreuk te verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat je in de leukste fase het over zijn ex moet hebben.... klinkt al alsof hij gewoon een maatje zoekt om mijn sores mee te delen.

En sex doet hem denken aan zijn ex. Dat vind ik helemaal apart. Die is zeker niet klaar voor een nieuwe stap. Heb je dat wel aangekaart? Van joh.. krijg de indruk dat jij nog niet echt klaar bent voor daten, gezien je ex nog een grote rol speelt..
Afkappen.
Iemand die nog op die manier met zijn ex bezig is blijft daar altijd mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer TO, maar als het nu al begint met alleen maar gesprekken over een ex, dan is hij er gewoon nog niet klaar voor. Heb je daar echt zin in? Hem helpen om over zijn ex heen te komen?
Is toch geen reet aan met zo’n vent? Wat moet je daarmee?
Alle reacties Link kopieren
No brainer wat mij betreft
Unaniem wil hier echt wat zeggen TO.
Hij gaat jou in het vervolg dus ook aanzien voor zijn ex want jij triggert hem. Dus grote kans dat alles wat zijn ex deed en alles wat jij doet en daarop lijkt een trigger is.
Denk dat alles hierboven wel gezegd is.
kindrebel schreef:
07-04-2020 23:19
Is toch geen reet aan met zo’n vent? Wat moet je daarmee?
Eens, schei uit hoor.
Dat een breuk pijnlijk is en verdrietig is 1 ding maar om daar nou over te blijven janken bij een nieuwe date én ook nog eens daardoor geen seks kan hebben. Wat een drama queen.
Alle reacties Link kopieren
Seks doet hem terugdenken aan zijn ex en daarom kan hij met jou niet de lakens delen? Jesus Christ.
leeg
Dan moet hij een man nemen, want seks met eender welke vrouw zal hem aan zijn ex doen denken.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij je niet meteen wil bespringen is prima.. dat de reden daarvan zijn ex is,... totaal niet prima!!
Eerlijk gezegd lijkt hij me best een sneu ventje. Hij gebruikt jou om tegenaan te janken en heeft jou verder eigenlijk niks te bieden.
Hier moet jij geen genoegen mee willen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Afkappen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Afkappen.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven