Het past niet?

09-05-2020 13:06 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb nu een paar maanden een relatie en het gaat allemaal super maar de seks lukt niet. Oraal is er niks mis mee maar als we echt seks willen hebben dan lukt het niet. Zowel hij als ik krijgen zijn penis niet in mijn vagina. We gebruiken glijmiddel, we zijn allebei goed opgewonden en ik ben vochtig genoeg.. hebben jullie misschien advies?

Hij geeft zelf aan dat dit mettertijd komt maar ik heb het gevoel dat ik hem teleurstel (hij zegt dat ik dat niet doe!) en zelf vind ik het natuurlijk jammer dat het niet lukt.
Te gespannen waarschijnlijk. Probeer het eerst eens leuk te hebben zonder penetratie door penis. Het komt vanzelf. Zo niet, dan naar de huisarts.
Hoe ging dat bij vorige relaties?
Alle reacties Link kopieren
Met tampons en vingers heb ik geen problemen, terwijl zijn penis gewoon een 'normale grootte' heeft. Maar je zou adviseren om eerst alleen orale seks te hebben en over een tijdje pas weer seks proberen?
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
09-05-2020 13:13
Hoe ging dat bij vorige relaties?
Hij is mijn eerste relatie maar hiervoor wel 1x seks gehad (dit is al weer een paar jaar geleden). En bij die eerste keer paste het wel 'gewoon' terwijl die naar mijn idee groter was.
Ik denk dat je het gewoon spannend vindt. En dat is niet erg, Lise geeft goede tips :) Begin met elkaar te masseren enzo.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn gevoel vind ik het helemaal niet spannend en kijk ik er juist naar uit om écht seks met hem te hebben maar wellicht dat mijn lichaam daar anders tegenover staat ja. Maar hoe 'weet' je dan wel dat het gaat lukken? Het is een kwestie van proberen maar ik word er steeds verdrietig van zodra het niet past.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem anders eerst proberen met 1 vinger, dan met 2 (eventueel 3?) dan zou het daarna denk ik wel moeten lukken. Maar idd niet forceren, je gaat je er toch onbewust op focussen
Alle reacties Link kopieren
Het is echt fysieke spanning. Je verwacht nu dat het niet lukt. Ik weet niet hoe oud je bent dus mijn volgende advies kan misschien niet opgaan; maar probeer eens een wijntje te nemen van te voren.
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
09-05-2020 13:19
Laat hem anders eerst proberen met 1 vinger, dan met 2 (eventueel 3?) dan zou het daarna denk ik wel moeten lukken. Maar idd niet forceren, je gaat je er toch onbewust op focussen
1 en 2 vingers geprobeerd. Een 3e vinger past niet.
Forceren is ook niet mijn bedoeling nee, maar op een gegeven moment ga je wel aan je eigen lichaam twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-05-2020 13:20
Het is echt fysieke spanning. Je verwacht nu dat het niet lukt. Ik weet niet hoe oud je bent dus mijn volgende advies kan misschien niet opgaan; maar probeer eens een wijntje te nemen van te voren.
Ik ben 28.. als ik wijn eens zou lusten ha-ha
Alle reacties Link kopieren
Kattenpootje schreef:
09-05-2020 13:21
Ik ben 28.. als ik wijn eens zou lusten ha-ha
Iets anders? Je hebt ooit eerder seks gehad dus het past wel.
Zodra je denkt "shit, straks past het niet" kan dat al van invloed zijn. Onderschat de kracht van de geest op het lichaam niet.

Bij mannen is dat net zo, die kunnen best snel problemen met erecties krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens een vibrator geprobeerd? Misschien dat het wel lukt als je alleen bent. Dan kun je immers niemand teleurstellen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-05-2020 13:22
Iets anders? Je hebt ooit eerder seks gehad dus het past wel.
Ja oke, maar ik ben niet van mening dat alcohol de oplossing moet zijn haha
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
09-05-2020 13:24
Zodra je denkt "shit, straks past het niet" kan dat al van invloed zijn. Onderschat de kracht van de geest op het lichaam niet.

Bij mannen is dat net zo, die kunnen best snel problemen met erecties krijgen.
Daar heb je gelijk in inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
09-05-2020 13:25
Heb je wel eens een vibrator geprobeerd? Misschien dat het wel lukt als je alleen bent. Dan kun je immers niemand teleurstellen.
Een paar jaar terug, maar dat ding snel de deur uit gedaan omdat het niet 'mijn stijl' is op een of andere manier haha.
Alle reacties Link kopieren
Kattenpootje schreef:
09-05-2020 13:27
Ja oke, maar ik ben niet van mening dat alcohol de oplossing moet zijn haha
Dat snap ik, maar waarschijnlijk krijgt je lichaam er meer vertrouwen in als het eenmaal lukt. Ik denk dat het maar 1 keer goed hoeft te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bovenop zitten en heel langzaam hem naar binnen begeleiden. Werk met je ademhaling om goed te ontspannen, laat hem verder naar binnen gaan op je uitademing. En langgggg voorspel, tot het moment dat je bij wijze van spreken wel kan uitschreeuwen: 'Er moet NU een piemel in.'
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Macarinata schreef:
09-05-2020 13:36
Bovenop zitten en heel langzaam hem naar binnen begeleiden. Werk met je ademhaling om goed te ontspannen, laat hem verder naar binnen gaan op je uitademing. En langgggg voorspel, tot het moment dat je bij wijze van spreken wel kan uitschreeuwen: 'Er moet NU een piemel in.'
Bovenop zitten hebben we geprobeerd maar ik ben daarvoor te klein. Als ik bovenop zit dan heb ik geen ruimte meer tussen hem en mij in haha.
Alle reacties Link kopieren
Kattenpootje schreef:
09-05-2020 13:46
Bovenop zitten hebben we geprobeerd maar ik ben daarvoor te klein. Als ik bovenop zit dan heb ik geen ruimte meer tussen hem en mij in haha.

Dus je probeert het door er boven te blijven 'hangen'?
Met gebruik van je beenspieren?
Dan denk ik dat je je niet kan ontspannen in die positie en denk ik niet dat die de goede manier is. Je kan ook een beetje voorover over hem heen liggen, zodat je je benen en onderlijf meer ontspant. Om de penis tegen je vagina aan te krijgen is dan een beetje manoeuvreren. Maar niemand heeft haast toch? :)

En hou er ook rekening mee dat met jouw beperkte ervaring wat jij verstaat onder 'vochtig genoeg' misschien niet hetzelfde is als écht vochtig genoeg.
Als ik voor mezelf spreek: als er glijmiddel nodig is, dan ben ik dus sowieso niet vochtig genoeg. Maar goed, je hoort dit advies vaak, dus misschien heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren
Is hij wel stijf genoeg? Een penis die net niet helemaal stijf is, kan moeite hebben met penetreren. Dan ligt het dus niet aan het nat of wijd genoeg zijn van de vagina.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Kattenpootje schreef:
09-05-2020 13:46
Bovenop zitten hebben we geprobeerd maar ik ben daarvoor te klein. Als ik bovenop zit dan heb ik geen ruimte meer tussen hem en mij in haha.
Hoe bedoel je dan is er geen ruimte meer? Dat is toch de bedoeling? Ik snap het niet.

Maar wat betreft je vraag: ik denk dat er zo alleen maar steeds meer druk op komt en daarmee minder kans dat het lukt.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Kattenpootje schreef:
09-05-2020 13:21
1 en 2 vingers geprobeerd. Een 3e vinger past niet.
Forceren is ook niet mijn bedoeling nee, maar op een gegeven moment ga je wel aan je eigen lichaam twijfelen.
Dus ook met vingers ervaar je problemen. Ben je nog maagd? Is dit je eerste sekspartner?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit problemen met mijn bekkenbodemspieren, die spande ik onbewust aan en toen leek er echt n soort randje zodat hij er niet in kon. Wat hielp was leren wat die spieren deden. Laat je vriend 1 vinger inbrengen en probeer dan aan te spannen, daarna bewust óntspannen. Daarna doe je dat met twee vingers. Als dat goed lukt kun je penetratie proberen, hij moet dat ook echt goed hard zijn.
Koop een dildo of vibo, zodat je dit ook zelf kunt oefenen, helpt absoluut.

Verder klinkt het alsof je bepaalde technieken qua seks niet echt snapt. Als je op hem gaat zitten dan kun je op benen steunen, dan glijdt hij in je en dán zit je pas op hem. Kan ook aanraden dat je op je rug ligt, je billen op een kussen, benen wijd, opgetrokken en voeten op het matras. Is ontspannen, maar je ben wel helemaal open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven