Sneller dan ik zou willen..

11-05-2020 15:22 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!
Klein beetje gênant vind ik het wel maar ik hoop toch serieuze tips/adviezen te krijgen hier.
Ik als 28-jarige man kom oncontroleerbaar snel klaar, en met snel bedoel ik echt best wel snel (oraal gaat nog wel, maar penetratie is er eigenlijk geen houden aan). Hierdoor is er een situatie ontstaan dat het enige waar ik nog aan denk tijdens seks is “niet klaarkomen”, maar je raadt het al.. dat werkt alleen maar tegen je.
Nu zijn er 1001 manieren te vinden hoe dit op te lossen is, waarvan ik er echt al veel geprobeerd heb, maar ik geloof er in dat het echt een mindset-dingetje is. Maar hoe krijg ik mijn hoofd leeg voor/tijdens de seks, of kom ik in godsnaam in de juiste mindset om er niet zo mee bezig te (hoeven) zijn?

Op dit moment is de “zin in seks” wel wat minder want het levert dus vaak snel al een vervelend moment op. Ik baal er echt heel erg van, voor mezelf maar ook vooral voor mijn vriendin. We hebben het er wel eens over en ze geeft aan dat het niet erg is. Maar goed, los daarvan, voor je ego en zelfverzekerdheid is dit niet positief natuurlijk en je wil gewoon kunnen functioneren net als ieder normaal mens.

Alle tips/adviezen om uit deze situatie te komen zijn heel welkom dus brand los! ;-)
Alle reacties Link kopieren
en even snel rukken voor je naar haar toe gaat?
Alle reacties Link kopieren
Als ik met mijn scharrel ging afspreken en dat wisten we beiden van te voren ging hij begin van de avond voordat ik er was met zichzelf aan de gang zodat de ergste 'druk' er af was en hield hij het langer vol met mij samen.
Nu snap ik dat je misschien niet altijd zo gepland afspreekt maar misschien helpt het iets?
Alle reacties Link kopieren
ToosTosti schreef:
11-05-2020 15:27
Als ik met mijn scharrel ging afspreken en dat wisten we beiden van te voren ging hij begin van de avond voordat ik er was met zichzelf aan de gang zodat de ergste 'druk' er af was en hield hij het langer vol met mij samen.
Nu snap ik dat je misschien niet altijd zo gepland afspreekt maar misschien helpt het iets?
Ja, dit dus. Stel dat je op een "onverwacht" moment seks hebt, zou het een idee zijn om na de eerste keer een beetje te wachten en dan eventueel nog te gaan voor een tweede ronde?
leeg
Alle reacties Link kopieren
Wat is snel?

Mijn vriend kwam ook altijd heel snel klaar, ik had er zelf niet zo’n probleem mee trouwens. Het is zoals het is.
Nu slikt ie paroxetine en komt ie een stuk moeilijker klaar, soms zelfs niet. Beetje uitersten eigenlijk.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
En wat zei de huisarts toen je dit probleem met hem/haar besprak?
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
11-05-2020 15:39
En wat zei de huisarts toen je dit probleem met hem/haar besprak?
Ach, wat een flauwe dooddoener. Dit is zeer hoogstwaarschijnlijk geen medisch probleem. TO zoekt ook geen medisch advies.
Hij zoekt tips voor iets wat veel voorkomt bij jongere jongens.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch twee keer achter elkaar neuken?
Zarah schreef:
11-05-2020 15:43
Ach, wat een flauwe dooddoener. Dit is zeer hoogstwaarschijnlijk geen medisch probleem. TO zoekt ook geen medisch advies.
Hij zoekt tips voor iets wat veel voorkomt bij jongere jongens.
Jij mag het flauw vinden, ik meen het bloedserieus.

Hij geeft in de OP duidelijk aan dat hij van alles en nog wat heeft geprobeerd, dat het een steeds groter probleem voor hem wordt en dat hij er onzeker van wordt. De huisarts kan bij dit soort problemen heel goed meedenken júist omdat het zo vaak voorkomt. Lidocaïne zalf, bepaalde medicatie. TO noemt dat het een mindset dingetje is, dat kan, maar het kan ook heel goed helpen om met behulp van bovenstaande middelen (via de huisarts dus, niet via ali-express) even uit die vicieuze cirkel te komen.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 16:02
2.78% gewijzigd
beetjegek schreef:
11-05-2020 15:55
Je kan toch twee keer achter elkaar neuken?
Misschien is dat wel te gevoelig en praten we die arme jongen nu een complex aan dat'ie niet 2x achter elkaar kan ;-D .
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
11-05-2020 16:01
Misschien is dat wel te gevoelig en praten we die arme jongen nu een complex aan dat'ie niet 2x achter elkaar kan ;-D .
Oeps!
Kokoro schreef:
11-05-2020 15:39
En wat zei de huisarts toen je dit probleem met hem/haar besprak?
Ik vind dit een beetje een flauwe manier van een ‘vraag’ stellen

To, wat is ‘te snel’?
Er heeft hier ook weleens iemand geschreven die 10 minuten penetratie te snel vond en het 3 kwartier wilde kunnen.

Dus hoe snel? 20 seconden snel of toch wel een paar minuten?
Th∅rdis schreef:
11-05-2020 16:06
Ik vind dit een beetje een flauwe manier van een ‘vraag’ stellen
Nou, vooruit dan ;-D . Misschien had ik de uitleg er direct bij moeten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lastig probleem TO, maar idd: wat is 'te snel'?

Ik heb wel eens gehoord dat masturberen voor de daadwerkelijke seks kan helpen met wat druk van de ketel krijgen, maar ik kan me voorstellen dat seks dan wel een beetje gepland moet worden, wat weer van de lol af kan gaan. Maar misschien als je dat probeert dat je vanzelf in een prettigere mindset kan komen waardoor het ook weer spontaan kan.

Heb je dit altijd al gehad, trouwens? Er is ook glijmiddel te krijgen dat verdovend werkt voor de man, maar of het werkt en prettig is vallen de meningen geloof ik over uiteen.
Suusje666 schreef:
11-05-2020 16:11
Wat een lastig probleem TO, maar idd: wat is 'te snel'?

Ik heb wel eens gehoord dat masturberen voor de daadwerkelijke seks kan helpen met wat druk van de ketel krijgen, maar ik kan me voorstellen dat seks dan wel een beetje gepland moet worden, wat weer van de lol af kan gaan.
Dat masturberen hoeft ie toch niet per se zelf te doen? Ik neem aan dat zijn vriendin ook handjes heeft, en een mond.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2020 16:16
Dat masturberen hoeft ie toch niet per se zelf te doen? Ik neem aan dat zijn vriendin ook handjes heeft, en een mond.
Dan is het géén masturberen meer :P
bij een ex die dat had vond ik het helemaal niet erg
en na vaker sexen kon hij het steeds langer volhouden
Th∅rdis schreef:
11-05-2020 16:17
Dan is het géén masturberen meer :P
Lekker belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
ToosTosti schreef:
11-05-2020 15:27
Als ik met mijn scharrel ging afspreken en dat wisten we beiden van te voren ging hij begin van de avond voordat ik er was met zichzelf aan de gang zodat de ergste 'druk' er af was en hield hij het langer vol met mij samen.
Nu snap ik dat je misschien niet altijd zo gepland afspreekt maar misschien helpt het iets?
Klopt inderdaad, dat helpt (iets). Maar haalt tegelijkertijd wel volledig het spontane eraf, niet een oplossing voor de langere termijn in mijn ogen.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2020 16:25
Lekker belangrijk.
Was maar een flauw grapje :)
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
11-05-2020 15:35
Wat is snel?

Mijn vriend kwam ook altijd heel snel klaar, ik had er zelf niet zo’n probleem mee trouwens. Het is zoals het is.
Nu slikt ie paroxetine en komt ie een stuk moeilijker klaar, soms zelfs niet. Beetje uitersten eigenlijk.
Snel is als we niet opletten wel binnen de minuut bij penetratie. Nogmaals, bij oraal en handwerk is het iets langer wel.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
11-05-2020 16:06
Nou, vooruit dan ;-D . Misschien had ik de uitleg er direct bij moeten zetten.
Daar kan TO vast meer mee ja. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
11-05-2020 16:01
Misschien is dat wel te gevoelig en praten we die arme jongen nu een complex aan dat'ie niet 2x achter elkaar kan ;-D .
Haha kom misschien wel snel klaar, maar kan best iets hebben hoor :p
Alle reacties Link kopieren
Ik had een ex die ook vrij vlot klaarkwam - op zich geen probleem, maar dat hing er wel vanaf wat er daarna dan nog gebeurde zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Rnacie schreef:
11-05-2020 16:22
bij een ex die dat had vond ik het helemaal niet erg
en na vaker sexen kon hij het steeds langer volhouden
Oefening baart kunst? Haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven