Date blijft niet slapen vanwege "slaapproblemen"

12-05-2020 23:53 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand met wie ik een paar weken date wil niet blijven slapen. Als reden zegt hij "slaapproblemen, lig dan wakker, kan niet goed samenslapen".
Mijn eerste ingeving is dat het gewoon een smoes is om die intimiteit niet aan te gaan. Samen slapen is intiemer misschien dan seks.. Maar misschien oordeel ik te snel? Hebben jullie dit weleens meegemaakt en opgelost? Of is dit een rood signaal: geen relatietype, stoppen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Dan zorg je toch gewoon dat hij niet hoeft te slapen :-D ?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat hij niet gebonden is?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
12-05-2020 23:55
Weet je zeker dat hij niet gebonden is?
Weet ik niet zeker. Volgens hem en zijn Facebook gescheiden.
Er staan daar wel foto's van hem met zijn kids, maar niet met zijn vrouw/vriendin. En ik heb een half jaar doorgespit ;)
anoniem_120227 wijzigde dit bericht op 13-05-2020 00:02
25.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
amsterdamse_29 schreef:
12-05-2020 23:58
Weet ik niet zeker. Volgens hem en zijn Facebook gescheiden.
Ok, dat zou nl meteen in mij opkomen. Dat hij naar huis moet naar zijn vrouw...
Alle reacties Link kopieren
Anders stel je voor om dan maar bij hem te blijven slapen...
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
13-05-2020 00:01
Anders stel je voor om dan maar bij hem te blijven slapen...
Ook mijn eerste gedachte. Als ook dat op weerstand stuit maar eens verder gaan vragen...
Ja ik heb hetzelfde. Ik ben gehecht aan mijn kussen en bed gordijnen e.d. Ik slaap van nature niet diep en woel vaak. Ik lig het liefste alleen. Vind een ander ook vaak warm. Ben ook vaak vroeg wakker dus ga er dan ook uit.
Mijn bed zie ik echt om te slapen. Slapen zie ik niet als intimiteit.
Seks en knuffelen en zoenen wel. Dat doe ik voor ik ga slapen.

Natuurlijk heb ik wel eens samen geslapen. Bij de ene relatie was dat fijner dan met de ander. Ik heb geen logeerkamer. Slapen is voor mij belangrijk. Als ik te veel wakker lig ben ik de dag erna minder fit.
Ligt aan het slaapgedrag van de ander. Gaat de ander op zijn telefoon in de nacht bv dan word ik vaak wakker van het licht. Vaak naar de wc dan wakker van de lampen en doortrekken.
Wat bedoel je met uit de weg gaan van intimiteit?
Lig jij altijd compleet verstrengeld als een octopus met je relatie?
Snap je vraag niet zo goed.
Ik kijk nooit zo uit naar samen slapen in het begin. Moet de ander ook echt vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ben al 20 jaar samen met mijn man. Het is dat ik het fijn vindt dat hij naast me ligt, maar hij zou het liefst alleen slapen.

Je kan er ook wat achter zoeken dat niets met intimiteit te maken heeft, misschien snurkt hij heel hard, of heeft hij een cpap voor zijn apneu, misschien wandelt hij slaap of hij laat hele harde scheten in zijn slaap.

Hij kan natuurlijk ook een vrouw hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap ook niet graag met iemand anders in één bed.
In mijn eentje slaap ik zo, en slaap ik lekker door.
Met iemand naast me ga ik mee-ademen en krijg het dan benauwd, het lukt me slecht om in slaap te vallen en als ik dan slaap word ik om de haverklap wakker van het gedraai van de ander óf de warmte óf kramp.
Voor mij zit intimiteit in heel andere dingen; een blik, een knuffel, samen op de bank … dat werk. Slapen zie ik als een solitaire daad.
Misschien slaapwandelt ie.

Ik zou er gewoon eens naar doorvragen en me niet laten afschepen met een "thuis slaap ik beter". Ik zou het ook benoemen dat ik het écht niet leuk vind dat ie steeds weggaat na de seks.

En als ie dan nog reageert met een "Thuis slaap ik beter" zou ik geinend een opmerking maken als "of moet je thuiskomen van de vrouw? Hahaha"
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat je 's nachts in bed vaak supergeil bent. Als ie dan toch niet blijft slapen heeft ie waarschijnlijk een vrouw thuis.
.
Alle reacties Link kopieren
amsterdamse_29 schreef:
12-05-2020 23:58
Weet ik niet zeker. Volgens hem en zijn Facebook gescheiden.
Er staan daar wel foto's van hem met zijn kids, maar niet met zijn vrouw/vriendin. En ik heb een half jaar doorgespit ;)
mag je wel bij hem thuis komen?
Overdag of savonds?

Dat zou nl bijna niet lukken als hij n relatie heeft....
Alle reacties Link kopieren
of misschien is hij incontinent 's nachts
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben iemand liefst die met m’n hoofd en bovenlijf heen en weer draait om in te slapen, dat gaat eigenlijk automatisch (rhythmic movement disorder), in gezelschap kan ik me beheersen, maar dan slaap ik echt wel minder prettig. En in het begin van een relatie probeer ik dat wel tegen te houden. Ook voor de ander, want ik slaap echt wild.

Dat gezegd hebben, ik zou ook wel een beetje m’n twijfels hebben bij iemand die nooit wil blijven slapen. Hoe ziet hij dit op termijn voor zich?
Alle reacties Link kopieren
Schaamte?
Snurken, scheten, praten, plassen, slaapwandelen.. er zijn zoveel dingen waar hij zich voor kan schamen
Alle reacties Link kopieren
Ik ga stuk die gaat naar z’n vrouw of vriendin
Niks bijzonders. Ik slaap ook het liefste alleen, zodat ik niet gehinderd of belemmerd wordt door een persoon naast me en op mijn hoede moet zijn dat ik de ander niet stoor. Er is dus waarschijnlijk niks aan de hand, TO. Behalve dan dat jullie voorkeuren erg uit elkaar liggen en dat kan natuurlijk best een dealbreaker worden.

Hoort dit trouwens niet in de Relatiepijler thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap graag bij vriend maar dat is het ook wel (en dat was in het begin ook nog niet zo).
Ik hoop ook dat, mocht ik ooit in het ziekenhuis komen ik dan een kamer alleen zou krijgen. Bang anderen wakker te houden door geknars, gesnurk, praten in slaap, onrustig slapen. Vriend heeft er geen last van. Ik schaam me er ook voor dus blijf dan wakker totdat anderen slapen als ik ooit samen moet slapen
Alle reacties Link kopieren
Ben je al bij hem thuis geweest? Kun je bij hem blijven slapen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde nooit bij mijn neukertjes slapen. Idd te intiem. Alleen als ik echt verliefd was. En ik bleef ook niet bij hun slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet snel bij iemand blijven slapen.
Ik heb lichte slaapapneu waardoor ik hele vervelende geluiden produceer.
Mijn kinderen hebben het wel eens opgenomen en ik schaamde me rot.
Zou voor mij reden zijn om niet zo snel bij iemand te blijven logeren.
Daarbij vind ik de ochtenden bij een ander in huis maar niks. Ik ben altijd vroeg wakker en dan zit je daar maar...
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ook zelden bij iemand slapen. Vind dat vreselijk. Slaap sowieso het liefst alleen in mijn eigen bed.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel mensen die het liefst in eigen bed en alleen slapen zonder dat daar iets achter zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook een bloedhekel aan om bij dates/partners te slapen. Ik heb een mooi eigen huis met een lekker bed, bij een ander slaap ik eigenlijk nooit lekker en zeker als ik moet werken is dat heel irritant. Zijn er andere redenen waarom je hem niet gelooft of ben je gewoon een beetje paranoïde?
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven