Nieuwe relatie bijna geen seks [Geen OP]

19-05-2020 11:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2020 08:44
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit komt niet goed qua seks. En voor jou is het zo onvoldoende.
Chocolade, altijd goed!
Als het niet matcht, dan matcht het niet. Je kunt iemand niet veranderen. Het is dus aan jou om de keuze te maken of je hier wel of niet mee om wil of kunt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, op deze manier verdwijnt jouw lust vanzelf wel.
Als hij geen zin in seks met je heeft en jij wel met hem, dan houdt het toch gewoon op?
Erectieproblemen?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is het niet.
Ik ben zelf niet iemand met een hoog libido.
Mis ook niet zo zeer 'sex' , meer de intimiteit en het gevoel dat hij je wil.
Ik had dit over 2 jaar prima gevonden. Maar nu vind ik wel vrij snel...
Alle reacties Link kopieren
heb je hem al eens verteld, dat dit een dealbreker voor je is?
en dat je op punt staat van stoppen met de relatie?
Zodat je hem de kans geeft nog bij te sturen?
Die heeft gewoon erectieproblemen of iets.
Zogenaamd eerst beter leren kennen.
Hij weet drommels goed dat ie em niet omhoog krijgt en daar had hij eerlijk over moeten wezen. Hoop dat je het uitmaakt hoor.
Ga echt niet seksueel zitten frustreren om een vent die schijnbaar ook nog eens moeite heeft met het bespreken van zijn probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat is niet het probleem, want als we seks hebben krijgt hij m wel omhoog.

Ik heb wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind en dat ik wel meer verwacht van zijn kant omdat ik in een relatie zit om een relatie te hebben en niet een vriendschap.
Misschien was dat nog niet duidelijk genoeg.
Ik wil ook niet gaan pushen of dwingen waardoor ik het gevoel heb dat hij het voor mij doet.
Ik wil dat hij het zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:06

Ik wil dat hij het zelf wil.
zo werkt dat niet
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:06
Ik wil dat hij het zelf wil.
Hier heb je je antwoord.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga toch geen seks hebben met iemand die het maar doet voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:12
Ik ga toch geen seks hebben met iemand die het maar doet voor mij?
dan zoek je dus een man, die wel wil
je kunt hem niet dwingen zin te hebben
Je kunt hem wel vragen seks met je te hebben
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:12
Ik ga toch geen seks hebben met iemand die het maar doet voor mij?
Je hebt bijzonder weinig invloed op zijn wil toch?

Voor hem lijkt het allemaal niet zo nodig te hoeven, aan jou wat je hiermee gaat doen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja jullie hebben gelijk het ligt ook bij mijzelf om te besluiten wat ik hiermee ga doen.

Waar ik alleen een beetje naar op zoek ben is; zou dit echt een tijdelijke situatie kunnen zijn? of is dit eerder een smoesje ? (omdat er in korte tijd ook al 2 hele verschillende redenen zijn gegeven)
Wat zou dan de echte reden zijn vraag ik mij af. Of heeft hij echt gewoon geen libido?
Hoe kan dat als je net iemand kent die je zogenaamd heel leuk vind?

M.a.w.; is het de moeite waard om het aan te kijken nog een tijd.
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:12
Ik ga toch geen seks hebben met iemand die het maar doet voor mij?
Nee, natuurlijk niet. Ik vind zelfs dat je de lat nog wel een stuk hoger mag leggen, namelijk dat je iemand wil die jou zo aantrekkelijk vindt dat die zijn of haar handen nauwelijks thuis kan houden. En ook na een paar jaar nog. Je wil jezelf begeerd voelen. Althans, dat lijkt mij normaal.
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:19


M.a.w.; is het de moeite waard om het aan te kijken nog een tijd.
Mag jij helemaal zelf beslissen!
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:19
Ja jullie hebben gelijk het ligt ook bij mijzelf om te besluiten wat ik hiermee ga doen.

Waar ik alleen een beetje naar op zoek ben is; zou dit echt een tijdelijke situatie kunnen zijn? of is dit eerder een smoesje ? (omdat er in korte tijd ook al 2 hele verschillende redenen zijn gegeven)
Wat zou dan de echte reden zijn vraag ik mij af. Of heeft hij echt gewoon geen libido?
Hoe kan dat als je net iemand kent die je zogenaamd heel leuk vind?

M.a.w.; is het de moeite waard om het aan te kijken nog een tijd.
Het kan tijdelijk zijn. Maar dan moet je ook wel van hem horen dat er iets bijzonders speelt wat hem bijvoorbeeld veel stress geeft. Al zou ik dat niet snel aannemen in een beginnende relatie (ben je dan wel klaar voor een relatie?).

Het kan natuurlijk ook dat hij wel erectieproblemen heeft maar dat met een pilletje oplost. Echter dat hij last heeft van bijwerkingen (ik begrijp dat je nogal koppijn ervan kan krijgen) en daarom daar niet zoveel trek in heeft.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
19-05-2020 12:23
Nee, natuurlijk niet. Ik vind zelfs dat je de lat nog wel een stuk hoger mag leggen, namelijk dat je iemand wil die jou zo aantrekkelijk vindt dat die zijn of haar handen nauwelijks thuis kan houden. En ook na een paar jaar nog. Je wil jezelf begeerd voelen. Althans, dat lijkt mij normaal.
Ja dit wil ik inderdaad!
Niet dat hij de hele avond naast me op de bank ligt en daarna naast me in bed en nog geen poot naar me uitsteekt.
Maar als ik er dan over begin is er niks en ligt het aan andere dingen en is hij normaal ook niet zo zogenaamd.
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:19

Waar ik alleen een beetje naar op zoek ben is; zou dit echt een tijdelijke situatie kunnen zijn? of is dit eerder een smoesje ? (omdat er in korte tijd ook al 2 hele verschillende redenen zijn gegeven)
Wat zou dan de echte reden zijn vraag ik mij af. Of heeft hij echt gewoon geen libido?
Hoe kan dat als je net iemand kent die je zogenaamd heel leuk vind?
prima vragen om hem te stellen
Alle reacties Link kopieren
Durf je dit te zeggen zoals je hier vermeld hebt?
Gewoon recht voor z’n raap.

Hoe groot zijn zijn stress problemen? Kan het erger zijn dan je denkt?

Om hem maar niet gelijk te ‘beschuldigen’ van iemand die in grote problemen zit of van meerdere walletjes eet...

Het zou gewoon echt kunnen dat hij weinig of geen behoefte heeft aan sex, aseksualiteit.

Vraag jezelf af of je hier je levenspartner in ziet?
Niet alleen sex, maar puur intimiteit, een knuffel, zoenen etc ...
Alle reacties Link kopieren
Pikachu28 schreef:
19-05-2020 12:27

Maar als ik er dan over begin is er niks en ligt het aan andere dingen en is hij normaal ook niet zo zogenaamd.
ah, laat maar
je gelooft hem niet

geen seks en geen vertrouwen = geen relatie
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
19-05-2020 12:26
Het kan tijdelijk zijn. Maar dan moet je ook wel van hem horen dat er iets bijzonders speelt wat hem bijvoorbeeld veel stress geeft. Al zou ik dat niet snel aannemen in een beginnende relatie (ben je dan wel klaar voor een relatie?).

Het kan natuurlijk ook dat hij wel erectieproblemen heeft maar dat met een pilletje oplost. Echter dat hij last heeft van bijwerkingen (ik begrijp dat je nogal koppijn ervan kan krijgen) en daarom daar niet zoveel trek in heeft.
Hmm dat zou denk ik hebben moeten opvallen, dat hij een pilletje neemt van te voren.
De situatie is ook redelijk bijzonder, maar hij doet wel andere leuke dingen bijv. met vrienden.
Dat geeft afleiding. Dan denk ik : waarom kan ik dan geen afleiding zijn?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een flink verschil in libido.

De vraag is, wil je dat op lange termijn?
Alle reacties Link kopieren
Doet hij het zelf wel? In z’n eentje?

Ik heb ook eens in zo’n relatie gezeten. Precies wat je zegt, hij wilde mij leren kennen, dan was er iets op het werk (wat ook zo was), dan had hij een blessure waardoor hij snel last had van hoofdpijn, of iets anders. Het was allemaal waar, maar toch voelde het als smoesjes. Ik was dat ook niet gewend. Als we het dan deden, op mijn initiatief, was het wel heel fijn en goed.
Hij was een verlegen type, laatbloeier, geen casanova, niet veel vrouwen gehad, sowieso geen one-night-stands.

Zo vaak besproken, en hij beloofde betere tijden, meer initiatief, vond het ook rot, maar het gebeurde nooit. Ik voelde me vaak afgewezen, niet begeerd, niet door hem gezien als zijn lekkere vriendin. Sja, voor mij is seks echt belangrijk, ik voel me daardoor heel erg verbonden met mijn liefde. Het heeft uiteindelijk schade gemaakt en dat is niet meer goedgekomen.

Ik heb er dus een hard hoofd in. Dit is iets wat in een mens zit, hoe je je seksueel uit en gedraagt. Dat kun je niet even bijsturen of leren.
Geloof niet alles wat je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven