Pijpen maar niet klaarkomen

19-05-2020 14:36 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen

Ik heb een vraagje, ik ben nu een jaartje samen met men vriend. En heb echt totaal niet te klagen over ons seksleven.

Alleen ben ik telkens een beetje teleurgesteld in mezelf dat ik men vriend niet kan laten klaarkomen tijdens het pijpen. Ik heb al verschillende tips opgezocht en probeer die ook telkens toe te passen, maar toch lukt het me niet. Hij is heel groot geschapen en ik krijg ook na een kwartiertje echt pijn aan men kaken. Ik weet dat hij wel geniet van de blowjob, maar voor mij is een blowjob pas echt geslaagd als hij ook klaarkomt. Meestal eindigt een blowjob in seks, want altijd heel goed is.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Of iemand die de gouden tip heeft voor mij? Zou ik hierover praten met hem (lijkt me een beetje awkward)?
Alle reacties Link kopieren
Nou, als je met je vriend niet eens over jullie seksleven kan praten omdat het awkward is...
¡Apagando las luces!
zou er wel met hem over praten als je er mee zit

maar wat maakt het uit? ik ben ook nog nooit kalar gekomen door beffen
Het is zijn penis, dus hij weet zelf wel wat ie fijn of niet fijn vindt.

En niet elke man komt klaar door oraal. Ik ken er heel veel die dat niet doen.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
19-05-2020 15:11
Nou, als je met je vriend niet eens over jullie seksleven kan praten omdat het awkward is...
Ik zeg niet dat ik niet met hem erover kan praten, heb dat gewoon nog niet gedaan omdat ik vind dat het een beetje awkward is. Want heb niks te klagen en alles zit goed. Dit is meer iets waar ik zelf mee zit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vindt pijlen het fijnste wat er is, maar maakt het altijd zelf af. Heel vroeger lukte het me wel eens, maar daar kwam ook handwerk aan te pas. Andersom werkt het hetzelfde, samen vrijen maar het moment suprême doen we zelf of samen.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
19-05-2020 15:14
Het is zijn penis, dus hij weet zelf wel wat ie fijn of niet fijn vindt.

En niet elke man komt klaar door oraal. Ik ken er heel veel die dat niet doen.
Je hebt gelijk, misschien moet ik toch maar een keertje erover praten met hem.
Elena1993 schreef:
19-05-2020 15:25
Je hebt gelijk, misschien moet ik toch maar een keertje erover praten met hem.
Ja, gewoon doen. Niks geks aan, hoor. Vriend en ik bespreken het regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
19-05-2020 15:19
Mijn man vindt pijlen het fijnste wat er is, maar maakt het altijd zelf af. Heel vroeger lukte het me wel eens, maar daar kwam ook handwerk aan te pas. Andersom werkt het hetzelfde, samen vrijen maar het moment suprême doen we zelf of samen.
Handwerk als in gewoon hem aftrekken? Hoe voel jij je erbij als hij het zelf afwerkt?
De tip over hoe een grootgeschapen man te pijpen komt straks wel.
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
19-05-2020 15:27
Ja, gewoon doen. Niks geks aan, hoor. Vriend en ik bespreken het regelmatig.
Maar wanneer bespreek je dit dan ? Tijdens het voorspel? Bv van 'vind je dit lekker of eerder dit?' of gewoon random op een dag erover beginnen?
Elena1993 schreef:
19-05-2020 15:29
Maar wanneer bespreek je dit dan ? Tijdens het voorspel? Bv van 'vind je dit lekker of eerder dit?' of gewoon random op een dag erover beginnen?
Hahaha, dat ligt eraan wanneer het ter sprake komt. Als er iets opmerkelijks aan de seks was, positief of negatief, dan achteraf. Soms wordt 1 van ons getriggerd door iets op tv ofzo en dan bespreken we het op dat moment.

En ook regelmatig op random momenten.
attribuutje schreef:
19-05-2020 15:19
Mijn man vindt pijlen het fijnste wat er is, maar maakt het altijd zelf af.

Er is zoveel mis met deze zin. ;-D
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 15:29
De tip over hoe een grootgeschapen man te pijpen komt straks wel.
Nou kom dan met je grote mond?
RikM schreef:
19-05-2020 15:32
Er is zoveel mis met deze zin. ;-D
:rofl:
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 15:29
De tip over hoe een grootgeschapen man te pijpen komt straks wel.

Denk gerust nog even na.
Elena1993 schreef:
19-05-2020 15:29
Maar wanneer bespreek je dit dan ? Tijdens het voorspel? Bv van 'vind je dit lekker of eerder dit?' of gewoon random op een dag erover beginnen?
Niet tijdens het pijpen in elk geval
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 15:34
Niet tijdens het pijpen in elk geval
Tuurlijk wel: "kom je nu alweer niet? Kom, beetje meewerken Joop."

Maar, TO, met je partner hoor je dit te kunnen bespreken zonder gêne en uiteindelijk wordt het daardoor alleen maar fijner voor jullie allebei. Hoe meer je weet van je partner hoe beter je hem kunt bevredigen. En soms lukt het gewoon niet, net zoals er vrouwen zijn die niet klaarkomen van bepaalde handelingen, zoek dan andere leuke dingen om het goed af te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 15:29
De tip over hoe een grootgeschapen man te pijpen komt straks wel.
:)
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
19-05-2020 15:43
Tuurlijk wel: "kom je nu alweer niet? Kom, beetje meewerken Joop."
niet met de mond vol
Men zegt dat het voor iedereen anders is, als je het samen maar leuk hebt.
Als men dat zegt moet je dus maar stoppen met vinden dat hij het pas lekker vindt als hij klaarkomt.
Ab_Normaal schreef:
19-05-2020 15:29
De tip over hoe een grootgeschapen man te pijpen komt straks wel.
:rofl:
Sowieso is praten of vragen hoe hij het liefst heeft een heel goed idee. En dat geldt omgekeerd ook. Daar is niks awkwards aan, integendeel - de meeste mannen praten heel graag over gepijpt worden.

Je bent zeker geen uitzondering. Het heeft ons heel wat oefening (van de leukere soort) gekost voor we dat allebei konden
Blankepit schreef:
19-05-2020 15:32
Nou kom dan met je grote mond?
Nee. Ik heb geen idee
Is Beer van een vent met vakantie ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven