Fantasieën?

20-05-2020 12:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Hier is mijn verhaal en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie erover denken, want ik weet namelijk niet zo goed hoe ik me erbij moet voelen..

Ik ben nu al een tijdje samen met een super lieve man... We wonen inmiddels samen en hebben allebei een kind van een andere ex partner.. Ook willen we graag samen een kindje en zijn hier dan ook mee bezig.

Mijn partner en ik praten af en toe over wat onze fantasieën zijn op seksueel gebied.. Dit gaat ontzettend moeizaam. Nu weet ik dat mijn partner het fijn vind om seks te hebben met andere mannen, hier kwam ik in het begin achter en hebben dan ook weleens een trio gedaan. Op zich niks mis mee, ik moest het even verwerken en daarna vond ik het zelf ook interessant. Hij geeft aan dat dit puur voor de lust is en dat hij alleen maar verliefd kan worden en houden van een vrouw (want ja die vraag ging toen door mijn hoofd) nu hadden wij afgelopen week een gesprek aan de hand van een kaart spel die ik had gemaakt, hij is niet makkelijk in het praten over seks, dus leek me dit een prima manier om er zo toch een gesprek over te voeren.. Na een paar vragen, veel schaamte en gestommel, kwam eruit dat hij voor mij al vaker en meer seks heeft gehad met alleen mannen, deze heeft hij opgezocht via een site en daarbij zijn de meest extreme dingen gebeurt (denk aan bdsm, rollenspel) wel onder invloed van bepaalde middelen... Nu weet ik niet zo goed wat ik hier van moet vinden... Hij is ontzettend eerlijk, maar geeft ook echt aan dat hij dit puur doet voor de lust... Op één of andere manier ben ik toch een beetje in shock. Moet ik gaan twijfelen? Op seks gebied hebben wij het heel basic en is hij snel klaar, dit komt omdat hij zonder iets op het niet zo lang volhoud en dus onzeker is. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.. So help me out.. Als iets onduidelijk is vraag raak!
Dit is niet alleen een fantasie.
Alle reacties Link kopieren
Wat schokt je precies? De handelingen an sich? Of ben je bang dat hij in jullie relatie hierin tekort komt?
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
20-05-2020 12:54
Wat schokt je precies? De handelingen an sich? Of ben je bang dat hij in jullie relatie hierin tekort komt?
Nou omdat het in onze seks relatie vaak zo moeizaam gaat... Alleen met iets op kan hij uren volhouden en dingen doen. Over praten is lastig, maar dat hij dan zulke stappen heeft ondernomen voor mij zeg maar.. Ook ga ik twijfelen of ik dan wel goed genoeg ben...
Alle reacties Link kopieren
XxMissxx schreef:
20-05-2020 12:57
Nou omdat het in onze seks relatie vaak zo moeizaam gaat... Alleen met iets op kan hij uren volhouden en dingen doen. Over praten is lastig, maar dat hij dan zulke stappen heeft ondernomen voor mij zeg maar.. Ook ga ik twijfelen of ik dan wel goed genoeg ben...

Hield hij het met mannen dan wél uren vol zonder 'iets op'. Of heb je dat zelf bedacht?
In hoeverre zijn seks en drugs bij hem met elkaar verbonden?

Wat is 'dingen doen'?
Alle reacties Link kopieren
wat vindt hij leuk aan jou en aan jullie relatie?
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt een deal breaker
Ik zou het maken van een kind uit- of afstellen voordat er weer een kind van gescheiden ouders erbij komt.
Op zich is er niks mis met bisexualiteit maar het klinkt in jouw geval meer als iemand die voornamelijk homo is en daarbij een relatie met een vrouw heeft, voor de vorm, en omdat dat voor naar buiten toe normaal is.

Vooral ook omdat hij van jou niet echt opgewonden wordt, en de sex tussen jullie matig is.
Seks met andere mensen brengt altijd extra gezondheidsrisco's met zich mee. Als die anderen mannen zijn worden de risico's nog groter. En als dat "ruige" seks is worden ze nog groter. En als dat onder invloed van drugs gaat worden ze nog groter. Je partner zit dus in de top qua seksuele risico's, als het niet bij fantaseren blijft. Vroeg of laat zal hij zijn behoefte willen bevredigen, al dan niet stiekem.

Het seksen onder invloed betekent bovendien dat hij zich tijdens die seks minder zal bekommeren om de risico's. Hij neemt niet voor niets bewust een drempelverlagend middel in.

Kortom: al met al een gevaarlijke situatie. Er zijn ook nog kinderen in het spel en als jullie overwegen een nieuw kind erbij te maken zou ik me toch nog eens goed bedenken of die man wel een geschikte partner en vader is.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je man geen bi maar gay is.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
20-05-2020 13:30
Op zich is er niks mis met bisexualiteit maar het klinkt in jouw geval meer als iemand die voornamelijk homo is en daarbij een relatie met een vrouw heeft, voor de vorm, en omdat dat voor naar buiten toe normaal is.

Vooral ook omdat hij van jou niet echt opgewonden wordt, en de sex tussen jullie matig is.
Ook wat ik dacht...

Als zijn verlangens meer naar mannen neigen dan ga jij hem op den duur niet kunnen geven wat hij zoekt.
(Dat gevoel heb je al).

Hij gaat mogelijk een keer de grens weer opzoeken en contacten leggen.

Is dit in zijn eerdere relatie/huwelijk ook aan de orde geweest ?
Hoe sta jij tegenover experimenteren met bdsm/rollenspel in jullie seksleven? Want wellicht mist hij vooral dat?
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
20-05-2020 13:30
Op zich is er niks mis met bisexualiteit maar het klinkt in jouw geval meer als iemand die voornamelijk homo is en daarbij een relatie met een vrouw heeft, voor de vorm, en omdat dat voor naar buiten toe normaal is.

Vooral ook omdat hij van jou niet echt opgewonden wordt, en de sex tussen jullie matig is.
Precies wat ik dacht!
TO, wil je dat?
Misschien woon je wel samen met je beste vriend.
Hebben jullie het samen erg leuk, zitten op 1 lijn, maar zal de sex een "moetje" blijven, van zijn kant. Omdat hij eigenlijk op mannen valt.
Ga je de relatie openen?
Dat iedereen vrij is om te doen wat hij wil?
Ga je hem (of hij jou) kwijtraken omdat er ooit iemand komt waarop je verliefd wordt?
Ik zou geen kindje maken nu.
Wel met hem praten.

Ik ben erg benieuwd wat je partner zelf hiervan vindt
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven