Behoefte seks mannen

21-05-2020 12:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Besten,
Ik heb erg veel moeite dat mijn vriend veel behoefte heeft aan seks (in vergelijking met mij). Zelf zou ik persoonlijk 1x per week seks hebben, terwijl hij elke keer als we afspreken seks wil. Ik voel druk en veel verwachting seksueel en weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. We zijn allebei vrij jong (rond de 18)

Is het mijn verantwoording als vrouw, hem te bevredigen als hij daar behoefte aan heeft of moet ik alleen seks hebben als ik dat zelf wil? (dit is wel een stuk minder dan hij het wilt)

Hoe gaan jullie hier mee om en wat vinden jullie belangrijk tijdens de seks. Ik hoor het graag van jullie.

Is het de verantwoordelijkheid van de vrouw om haar vriend/man te bevredigen?

Totaal aantal stemmen: 107

Ja, dat is haar verantwoordelijkheid (8%)
Nee, dat is niet haar verantwoordelijkheid (65%)
Soms wel, soms niet haar verantwoordelijkheid (23%)
Weet niet (3%)
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk hoef je niet meer seks te hebben dan je zelf wil, maar dat betekent misschien wel dat jullie niet zo'n goede match zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee.

Dat is een vorm van seksueel misbruik.
x
Allereerst: nee, het is niet jouw verantwoordelijkheid altijd zijn behoeftes te bevredigen. NOOIT sex tegen je zin in hebben.

Heeft het een reden dat je niet zoveel behoefte hebt aan sex (met je vriend)? Vind je de sex bijvoorbeeld niet fijn? Of heb je überhaupt weinig behoefte aan sex?

Onthoudt dat alles ok is, zolang jij er tevreden mee bent/geen last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Besten?
...
Alle reacties Link kopieren
Meestal duikt mijn libido flink naar beneden, een week voordat ik ongesteld moet worden. Dan maak ik weleens zin. Omdat ik weet dat als we bezig zijn, het toch wel leuk is, ondanks dat ik aanvankelijk niet zoveel zin had. Maar dat is niet hetzelfde als met tegenzin seks hebben. Is de seks met je vriend wel leuk? Geniet je? Kom je klaar?
Verantwoordelijkheid? Wat erg dat je zelfs denkt dat dit waar zou kunnen zijn. Nee dat is dus niet jouw verantwoordelijkheid. Je hebt seks als je het allebei wilt en anders niet.
Seks is voor een man geen recht waar jij hem in moet voorzien!
op die leeftijd wil je elke dag :-D

hoezo 1 keer per week
plan je dat dat in???

denk niet dat jullie een match zijn
chrys schreef:
21-05-2020 14:40
op die leeftijd wil je elke dag :-D
Ik niet hoor. Eens per week was voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk ben jij niet verantwoordelijk voor dat je vriend bevredigd wordt als hij zin in je heeft. Veel mannen hebben een sterk libido, dat is een onbewuste, krachtige drijfveer om sex te hebben. Heeft met voortplanting en het voortbestaan van de mensheid als soort te maken. Mijn man was 50 toen hij zich hiervan bewust werd. Sindsdien hebben we minder vaak sex, maar is het voor mij wel veel leuker en intiemer geworden; het moeten is er af. En omdat ik het zo leuker vind en me gemakkelijker geef en soms zelf opdring aan hem, heeft hij er ook meer plezier van.
Love is the meaning of life
chrys schreef:
21-05-2020 14:40
op die leeftijd wil je elke dag :-D

......

Ik heb op geen enkele leeftijd elke dag seks gewild.
Alle reacties Link kopieren
Ninaiscool schreef:
21-05-2020 12:33
Besten,
Ik heb erg veel moeite dat mijn vriend veel behoefte heeft aan seks (in vergelijking met mij). Zelf zou ik persoonlijk 1x per week seks hebben, terwijl hij elke keer als we afspreken seks wil. Ik voel druk en veel verwachting seksueel en weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. We zijn allebei vrij jong (rond de 18)

Is het mijn verantwoording als vrouw, hem te bevredigen als hij daar behoefte aan heeft of moet ik alleen seks hebben als ik dat zelf wil? (dit is wel een stuk minder dan hij het wilt)

Hoe gaan jullie hier mee om en wat vinden jullie belangrijk tijdens de seks. Ik hoor het graag van jullie.
1x per week is wel weinig voor seks, ik denk eerder aan 2-3x per week is gemiddeld ofzo. Maar je mag altijd zelf bepalen wanneer je seks hebt met hem, al heb je een jaar geen seks met hem,.
Alle reacties Link kopieren
Rektmylife123 schreef:
21-05-2020 20:05
1x per week is wel weinig voor seks, ik denk eerder aan 2-3x per week is gemiddeld ofzo. Maar je mag altijd zelf bepalen wanneer je seks hebt met hem, al heb je een jaar geen seks met hem,.
Dit gemiddelde schijnt al lang niet meer te kloppen, in Nederland is dat nu zo'n 3 keer per maand.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je doet wat je wil (binnen de wet). Cest ca.
Alle reacties Link kopieren
Seks een verantwoordelijkheid? Zodra seks een verantwoordelijkheid wordt, stop ik er acuut mee....

TO, je hebt seks wanneer je er zin in hebt of wanneer je er zin in wilt maken. Er is geen enkele andere reden om seks te gaan hebben met je vriend. Gaat hij zeuren dat je niet vaak genoeg zou willen of dat het je verantwoordelijkheid zou zijn, dan heb je een heel fout vriendje aan de haak geslagen.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Jullie passen seksueel gezien niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is dat niet jou verantwoordelijkheid TO!

Misschien passen jullie behoeftes niet goed bij elkaar. Daar kunnen jullie of proberen een oplossing te vinden (waarbij niemand iemand ergens toe dwingt) of er een einde aan maken.
Gewoon duidelijk uitleggen dat het alleen op zaterdagavond gebeurt.
Als jullie op 18 jarige leeftijd al zo groot verschil hebben wat betreft sexuele behoeftes.
Ben ik bang dat het niet gaat werken...
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
22-05-2020 17:21
Gewoon duidelijk uitleggen dat het alleen op zaterdagavond gebeurt.
Mits wassende maan. Wel duidelijk zijn.
En dan in drievoud ondertekenen met een rechtbank naar keuze voor de geschillen
Alle reacties Link kopieren
Waar ik heel erg van schrik....is dat een "rond de18 jarige" zich oprecht deze vraag stelt...of het haar verantwoording is.
Is dit het nieuwe conservatisme wat hand over hand toeneemt?
Of ben ik ondanks alle feministische golven....al die jaren toch een beetje stekeblind geweest.

Verandert er dan nooit wat? :'(
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
22-05-2020 20:12
Waar ik heel erg van schrik....is dat een "rond de18 jarige" zich oprecht deze vraag stelt...of het haar verantwoording is.
Is dit het nieuwe conservatisme wat hand over hand toeneemt?
Of ben ik ondanks alle feministische golven....al die jaren toch een beetje stekeblind geweest.

Verandert er dan nooit wat? :'(
Het is van alle tijden. Forse verschillen in zin in sex en het dan toch vinden dat het moet werken.
TO zegt dan min of meer dat er acceptatie moet zijn voor de sex.
Ik zeg eerder dat er acceptatie moet zijn dat TO en haar vriend niet zo bij elkaar passen.
Alle reacties Link kopieren
Praat met je vriend.
Vraag wat hij graag wil, vertel wat jij graag wil en maak daar samen een balans in op. Eerlijkheid brengt je het verst.

En nee, je hoeft nooit iets te doen waar je op dat moment zelf geen zin in hebt.
Wie zegt je dit? Jouw innerlijke stem of hij?
Hips, hopsakee en pierlala.
Rektmylife123 schreef:
21-05-2020 20:05
1x per week is wel weinig voor seks, ik denk eerder aan 2-3x per week is gemiddeld ofzo. Maar je mag altijd zelf bepalen wanneer je seks hebt met hem, al heb je een jaar geen seks met hem,.
Het is 2-3x per maand gemiddeld.

Al ben ik met je eens dat ik 1x per week ook erg weinig vind.

To, als jullie libido zo verschillend is en je daar geen goede balans in weet te vinden, dan gaat dat schuren.

Is het niet zo dat seks leuker kan worden gemaakt voor jou? Want van goede seks krijg je meer zin in seks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven